auto profiilis, probleemiks on käivitumine külma mootoriga (tahab käiamist)
sellel on kollase randiga temperatuuriandur (4-klemmiga). nagu ma aru saan annab see infot nii mootorile kui ka spidoploki näidikule.
minu küsimus oleks, et milliste klemmide vahelt takistust mõõta tuleks? kas nelja klemmi olemasolu viitab sellele, et ühes anduris on sees kaks iseseisvat andurit millel ühel kaks ja teisel kaks klemmi ( kas sellisel juhul peaksid takistused olema samad)?
Temperatuuri andur
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
Re: teperatuuri andur
kas polnud mitte klemm nr 1 ja nr 3 kust sai mõõta anduri takistust erinevate temperatuuride korral
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]
Re: Temperatuuri andur
Kontrollisin nii külma kui töösooja mootoriga ja näidud on igatahes korras.
Mulle meenus, et viimati kui auto diagnostikas käis (Hannese juures) siis seal tuvastati, et sissetuleva õhu temperatuuri kohta kord nagu saaks aju infot ja kord mitte. Kuid Hannes ei arvanud sellest kuigi palju (tookord ei tehtud diagnostikat käivitusprobleemi pärast).
Nüüd ma jälle mõtlen, et äkki võib probleem süvenenud olla ja kontrollin järgmisena selle anduri. Kas selline probleem, et kord saab aju infot ja kord mitte saab olla üldse andurist tingitud või hoopis ühendustest?
Kirjeldan ka probleemi lähemalt: umbes kaks aastat tagasi hakkas tekkima selline probleem, et auto ei lähe külma mootoriga nn poolest pöördest käima. vaikselt ajaga on käivituse hetk kaugemale nihkunud, kuid üldiselt on iga kord vaja sama kaua käiata (seda nii suvel kui talvel). Ei mõjuta see kui süüdet mitu korda sisse välja keerata, ei mõjuta käivitamise ajal gaasipedaali põhja vajutamine. Vahepealsel ajal on vahetatud nii süütepool, jagaja kaas, rootor, küünlad, süütejuhtmed, pritsepea padi (mitte küll käivitumise probleemi pärast), reguleeritud süüdet, kuid käivitumisele see pole mõjunud. Kuna aku on mul neli aastat vana (kuid seni korralik) ja talvel käivitamine neelab palju voolu, siis tahaks talveks korda saada.
Mulle meenus, et viimati kui auto diagnostikas käis (Hannese juures) siis seal tuvastati, et sissetuleva õhu temperatuuri kohta kord nagu saaks aju infot ja kord mitte. Kuid Hannes ei arvanud sellest kuigi palju (tookord ei tehtud diagnostikat käivitusprobleemi pärast).
Nüüd ma jälle mõtlen, et äkki võib probleem süvenenud olla ja kontrollin järgmisena selle anduri. Kas selline probleem, et kord saab aju infot ja kord mitte saab olla üldse andurist tingitud või hoopis ühendustest?
Kirjeldan ka probleemi lähemalt: umbes kaks aastat tagasi hakkas tekkima selline probleem, et auto ei lähe külma mootoriga nn poolest pöördest käima. vaikselt ajaga on käivituse hetk kaugemale nihkunud, kuid üldiselt on iga kord vaja sama kaua käiata (seda nii suvel kui talvel). Ei mõjuta see kui süüdet mitu korda sisse välja keerata, ei mõjuta käivitamise ajal gaasipedaali põhja vajutamine. Vahepealsel ajal on vahetatud nii süütepool, jagaja kaas, rootor, küünlad, süütejuhtmed, pritsepea padi (mitte küll käivitumise probleemi pärast), reguleeritud süüdet, kuid käivitumisele see pole mõjunud. Kuna aku on mul neli aastat vana (kuid seni korralik) ja talvel käivitamine neelab palju voolu, siis tahaks talveks korda saada.
Viimati muutis ounou, 06 Okt 2010, 12:06, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 269
- Liitunud: 23 Mai 2009, 10:02
- Auto: ford focus c-max 06a
- Asukoht: kohila
Re: Temperatuuri andur
ei hakanud uut teemad aretama
teema selles et :
kui masin tüüle panna siis mingi hetkel temp seier tõuseb 90c poole - põhimõtteliselt nii nau peaks olema kui mootor soojeneb (sõit linna kiirusega 50km). Maanteel sõites (8-90km vahel) langeb selle alguse poole tagasi, kus see n.n külm mootor veel. Kui joudes uuesti 50km alase hakkab temp seier uuesti üles poole pürgima. kodus avastasin et temp on kuskil nii umbes 70c juures ja lisaks põhilisele vendile (kiilrihma ülekandega) undas samal ajal ka kõrval olev el vent. minu teada peaks see siis undama kui põhivendil jääb jaksu vaheseks et maha jahutada. samas suvel oli pea 90 ja seal oli ta kogu aeg. aga nii kui kulmemaks läks hakkab tembi naidik külmema poole järkjärgult langema. samas tuleb salongi sooja küll.
pane kasvoi nn papi tükk radika ette et maha ei jahtuks. täna oli väljas pluss 5c.
on kellelgi mingeid ideid. ise kahlustan et see temp.andur radika küljes paneb väheke villast aga kindel pole seega uurin siit et akki miskid muud viga.
auto ise : passat - 1,8t - 00a (veel see vanem mootor kus veepump saab oma liikuvuse roolivoimu kaudu rihma abil) - kliimaautom.( salongi temp on pandud 22c) - manuaal.
teema selles et :
kui masin tüüle panna siis mingi hetkel temp seier tõuseb 90c poole - põhimõtteliselt nii nau peaks olema kui mootor soojeneb (sõit linna kiirusega 50km). Maanteel sõites (8-90km vahel) langeb selle alguse poole tagasi, kus see n.n külm mootor veel. Kui joudes uuesti 50km alase hakkab temp seier uuesti üles poole pürgima. kodus avastasin et temp on kuskil nii umbes 70c juures ja lisaks põhilisele vendile (kiilrihma ülekandega) undas samal ajal ka kõrval olev el vent. minu teada peaks see siis undama kui põhivendil jääb jaksu vaheseks et maha jahutada. samas suvel oli pea 90 ja seal oli ta kogu aeg. aga nii kui kulmemaks läks hakkab tembi naidik külmema poole järkjärgult langema. samas tuleb salongi sooja küll.
pane kasvoi nn papi tükk radika ette et maha ei jahtuks. täna oli väljas pluss 5c.
on kellelgi mingeid ideid. ise kahlustan et see temp.andur radika küljes paneb väheke villast aga kindel pole seega uurin siit et akki miskid muud viga.
auto ise : passat - 1,8t - 00a (veel see vanem mootor kus veepump saab oma liikuvuse roolivoimu kaudu rihma abil) - kliimaautom.( salongi temp on pandud 22c) - manuaal.
elu on karm ja sellega peab harjuma;