auto läks lolliks
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
auto läks lolliks
G3 1.8 tahhoka seier hüppab nagu segane, mootoripöörded tegelikult ei tõuse vaid sureb välja lõpuks.
Viimati muutis svenson87, 11 Mär 2012, 20:05, muudetud 2 korda kokku.
Re: auto läks lolliks
Pakun ka ise Halli andurit. See paneb samuti tahhoka üles-alla hüplema.
Kes tasa sõuab, sel mädanevad aerud ära!
-
- Klubiline
- Postitusi: 556
- Liitunud: 23 Veebr 2009, 01:03
- Telefon: 53707175
- Skype: r.kuusemae
- Auto: Sharan ´06
- Asukoht: Tallinn, Stroomi
- Tänanud: 1 kord
Re: auto läks lolliks
Tee diagnost ära. Tartus kellelgi ikka VAG-COM olemas...pole mõtet ju väga huupi pakkuda ,kuigi halli meenutab küll
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
Re: auto läks lolliks
Mul analoogne mure. Autoks golf2 66kw monoaks, tahho kaob vahel ära ja mootori käimine läheb kehvemaks, madalalt kaob jõud ja jätab vahele. Ka halli?
Viimati muutis Boxerdaja, 11 Nov 2010, 22:25, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
Re: auto läks lolliks
Maksab 700-1000
Jagaja auto küljest maha võtta ja molekulideks lammutada, oluline on jälgida, et ei läheks midagi katki ega kõveraks nagu jagaja mootoripoolne plastmassist fiksaator, mis ühendab jagaja ja nukkvõlli, see fiksaator on koonustiftiga fikseeritud ja see tift tuleb õigetpidi väljataguda, minul hallika vahetamise ajal juhtus et selle plastist fiksaatori hammas murdus ära ja pidin uue hankima lammutusest.
Täitsa ise teostata töö on
Jagaja auto küljest maha võtta ja molekulideks lammutada, oluline on jälgida, et ei läheks midagi katki ega kõveraks nagu jagaja mootoripoolne plastmassist fiksaator, mis ühendab jagaja ja nukkvõlli, see fiksaator on koonustiftiga fikseeritud ja see tift tuleb õigetpidi väljataguda, minul hallika vahetamise ajal juhtus et selle plastist fiksaatori hammas murdus ära ja pidin uue hankima lammutusest.
Täitsa ise teostata töö on
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]
Re: auto läks lolliks
täpsemalt seletada oskad kuidas seda andurit jagaja küljest kätte saada
Viimati muutis svenson87, 12 Nov 2010, 22:35, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
Re: auto läks lolliks
kõigepealt siis jagaja auto küljest ära, siis jagajast vaja kätte saada too metallrootormis halli anduri magnetite vahelt läbi jookseb, selle rootorivõll jookseb läbi terve jagaja kuni tagaotsani, kus asub siis jagajavõlli fiksaatorketas, mis ühendab nukkvõlli ja jagajat. Selle fiksaatori võtad ära siis tuleb jagajast see motallrootor ära, edasi on jagajakorpuses näha ristpeakruvid, mis hoiavad mustast plastikust seadeldist kinni, need keerad lahti ja saadki anduri kätte. tagasi kokku panekul ära unusta seibe, neid seal päris palju. Enne kui lahti võtad jäta meelde mis järjestuses ja kus kõik seibid käisid.
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]