Mure- piirajast lahti saamine.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 10
- Liitunud: 24 Aug 2007, 16:52
- Asukoht: PÄRNU
Mure- piirajast lahti saamine.
Tere, mure selline: Autoks Golf 2 1,8 elektrooniline sissepritse (Digifant II). Piiraja hetkel kuskil 5000-5500. Oleks vaja saada kõrgemale (6000-7000rpm).
Oskab äkki keegi öelda kas on võimalik ja kuidas. Või oskab keegi soovitada mõnda progredavat aju odavate klassist.
Vastuseid ootama jäädes.
Oskab äkki keegi öelda kas on võimalik ja kuidas. Või oskab keegi soovitada mõnda progredavat aju odavate klassist.
Vastuseid ootama jäädes.
Re: Mure- piirajast lahti saamine.
Piiraja minu arust küll nii madalatel pööretel bensuka puhul ei tohiks rakenduda. Võibolla mõni muu viga. Aga samas palju sa ikka üle 5000 pöörde lased, see suht mõttetu. Muidugi kui ralliga tegu siis teine lugu.
Kes tasa sõuab, sel mädanevad aerud ära!
-
- Huviline
- Postitusi: 10
- Liitunud: 24 Aug 2007, 16:52
- Asukoht: PÄRNU
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Mure- piirajast lahti saamine.
Aitab chipi vahetus vaid koos vastava softiga. Kõik, mida olen näinud kohalikul turul ei tõsta piirajat edasi aga juhul kui kuskilt leiad, siis anna mulle ka teada.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
-
- Huviline
- Postitusi: 10
- Liitunud: 24 Aug 2007, 16:52
- Asukoht: PÄRNU
Re: Mure- piirajast lahti saamine.
Ise leitsin ühest välismaa foorumist õpetuse, kuidas tuleks hetkeline HEX-kood muuta mis praegu kiibil et piirajat tõsta ja siis kirjutada uuele kiibile. Aga pole jõudnud endale veel kiibikirjutajat soetada. aga plaan veel olemas ja tuleks katsetada ja proovida.
Re: Mure- piirajast lahti saamine.
Pöörete tõstmine üle tehase etteantud normide,lõhub ainult mootorit. Kasuta mootori pöördeid max. PÖÖRDE MOMENDI juures.
-
- Veteran
- Postitusi: 896
- Liitunud: 19 Dets 2008, 19:47
- Telefon: 56902793
- Auto: '88 JETTA
- Asukoht: Hellfield
- Kontakt:
Re: Mure- piirajast lahti saamine.
Autospordis kasutatavate autode mootorid ei ole ette nähtud kestma võimalikult kaua ju?! Eesmärk on ikka saada mootor võimsamaks/paremaks/mis iganes, et saavutada parem aeg (raja läbimisel vms). Loe enne teemas olevad postitused läbi, kui ise sõna võtad, eks 

"kunagi arvasin et Rako normulks vend a nüüd tuleb välja et selline lamelli enn et ohohohohhhoooo." -tito
Re: Mure- piirajast lahti saamine.
Teatud pöörete ületamisel saad mootorile ,,ingli,,(vormeli ) hääli tekitada,kuid vedu (pöörde moment ) on ammu enne 6000 pööret kadunud. Sina tanel,enne kui vastad ,mõtle tehniliselt. Võimsamaks ei saada mootorit ainult MAX. pöördeid tõstes.
-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
Re: Mure- piirajast lahti saamine.
On teemaalgataja maininud et tal on kõik originaalseades. Sportnukk, vabam sisse/väljalase ja ongi piiraja jalus.
Kui originaal siis jääb mullegi arusaamtuks piirja tõstmise vajadus.
Kui originaal siis jääb mullegi arusaamtuks piirja tõstmise vajadus.
Viimati muutis Boxerdaja, 11 Nov 2010, 22:36, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 10
- Liitunud: 24 Aug 2007, 16:52
- Asukoht: PÄRNU
Re: Mure- piirajast lahti saamine.
Vabandan. Täpsustus siis: masin on superkrossi oma, mootoril tehtud nukk ja väljalase, muud pole näpitud.