esituled g3

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
Utiil
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 27 Sept 2009, 10:53
Asukoht:

esituled g3

Lugemata postitus Postitas Utiil »

et siis selline huvi tekkis siin tahaks omale paremaid tulesid aga ennem uuriks nagu mis kogemus kellegil on olnud erinevate tuuning tuledega, luubiga variant et kuidas valgustavad ja mis vead on esinenud neil odavatel tuledel ja mis firma omasid või kus keegi tellind on et siis odav=mitte hella näiteks :D
Passat b7 variant

JAWAmees
Huviline
Postitusi: 184
Liitunud: 05 Mai 2008, 13:56
Auto: Golf 3 2.9 syncro
Asukoht: Haapsalu

Re: esituled g3

Lugemata postitus Postitas JAWAmees »

Endal on lähitules luup, angel eyes "tuuning" tuled. Kaugtuli on palju parem kui originaal gti-l(lähi ja kaugtuli eraldi) + kaugtules on mul xenon. Lähituli on imo kah parem kui originaalidel, aga vahe pole nii märgatav kui kaugtulega.
Kui tahad tulesid paremaks saada siis tuleb releed vahele panna. 30% parema valguse saad suht kindlalt- endal tegin just ära selle modifikatsiooni. Tänu releedele jõuab pirnidele reaalselt 12+ volti, originaallahendusega sain endal tulemuseks umbes 10,3 volti iga pirni juurest)
Lisaks on veel see pisiprobleem, kui sul originaalis h4 pirniga tuled(mitte gt või gti, kus on 2 h1 pirni) peab modima juhtmestikku. H4 tüüpi pirnidega põleb korraga ainult üks niit, kui lähi- ja kaugtuli on eraldi siis kaugtule peale lülitades lähevad põlema lisaks lähitulepirnidele ka kaugtule omad.
Pikk ja segane jutt, aga äkki said aru:)
edit. mul samad jom tuled mis romeoD postituses
Viimati muutis JAWAmees, 29 Nov 2010, 14:21, muudetud 1 kord kokku.

romeoD

Re: esituled g3

Lugemata postitus Postitas romeoD »

Mina vahetasin enda H4 pirniga originaaltuled JOM angeleye tulede vastu(PILT).
Originaaltuled olid yks SaturnuS-e oma ja teine DEPO oma. Kaugtuledega ei saanud kohe kuidagi rahul olla. carshop.ee kaudu tellisin siis JOM-ist uued tuled, lähituli luubiga. Luup joonistab muidugi teistsuguse valguspildi, kui tavaline reflektor, valguspiiri ääres on vikerkaar:D Aga mul veel see conversion tegemata, kus kaugtuledega koos jäävad lähituled põlema(väike juhtmejupike kaitsmeplokki), kuid praeguse tulemusega olen rahul. Tuled tol hetkel maksid mingi 2190 krooni vms. Ainuke viga, mis praegu ilmnenud on see, et yks ylevaatusejorss kukkus virisema nende tulede yle. Angeleye rõngaste pärast, et yhelgi masinal pole siniseid tulesid, et mentide teema jne... Samas teises ylevaatuspunktis kontrolliti yle tähised ja asjad ning leiti, et kõik on korras. Mainisid ära, et lubatud võib olla aind 2 gabariidipirni kylje kohta. Kuna tuli pakub kokku nelja gabariidivõimalust, siis ei saa ma peale kahe rõnga pirne põlema panna. Võimalus siis yleval keskel led põlema panna vai äärde mõni halogeen. Siin klubis, turu teemas, tuuningjuppide alajaotuses pakutakse samasid tulesid 1300 või 1000ga. Soovitan.

Kristjan
Huviline
Postitusi: 612
Liitunud: 18 Aug 2003, 17:32
Telefon: 53 333 807
Auto: Madallennuagregaat
Asukoht: Tallinn/Rapla
Kontakt:

Re: esituled g3

Lugemata postitus Postitas Kristjan »

Sorry, et pole teemaalgataja küsimusele midagi tarka vastata, kuna ei ole kokku puutunud igasuguste tuuningksenoonledtesla tuledega. Küll aga on mul natuke üldisemal teemal sõna sekka öelda.

See lähituli koos kaugtuledega põlema panemine on selline kahe otsaga asi. Ilgelt änksalt lööb valgeks küll eest, kuid kas sellest reaalset kasu ka on? Miks kasutatakse kaugtulesid .. jah, arvasite õigesti, et kaugele näha. Nüüd siis paneme kaugtuled põlema, lähituled kustuvad, nina alt läheb suti hämaramaks aga kaugelt valgemaks, eesmärk saavutatud. Kui jätame lähituled ka põlema, siis läheb nina alt veel heledamaks ja kaugelt natuke valgemaks. Mis siis juhtub? Ees on suur valgustatud laik, mille järgi silm reguleerib oma pupilli, paneb selle nii palju kinni, et silmal mugav oleks ja me ei näegi kaugele suurt palju paremini. Sama efekt nagu öösel valgustatud toast läbi akna õue vaatamine. Nagu sein oleks ees. Sama efekti loovad ka udutuled, kui neid öösel "nähtavuse parandamiseks" lähi ja kaugtuledele lisaks kasutada. Udutulede valgusvihk ulatub kuskil 30m kanti vast. Kiire matemaatika väidab, et 100 km/h tunnis liikudes läbib auto ühes sekundis gramm alla 28 meetri. Inimese reaktsiooniaeg võetakse jämedalt 1s, öösel maanteel sujuvalt liikudes ilmselt kuni 1,5s. Kui nüüd peakski teepeal olema mingi takistus, mida märkad alles siis, kui ta jõuab udutule valgusvihku on sul aega täpselt nii palju, et ehmatada. Samamoodi tekitab udutuli nina ette veel paremini valgustatud ala ja see kontrasti efekt suureneb veelgi.

Loodan, et minust oli kellelegi abi ja kes tahab võib alati vastu vaielda.
myScrapes | tito ütles kunagi: "Kristjan tähendab urgmundia keeles autosaatan"

rewo
Huviline
Postitusi: 106
Liitunud: 13 Okt 2007, 22:07
Asukoht: Tartumaa, Kabina

Re: esituled g3

Lugemata postitus Postitas rewo »

Kristjan kirjutas:Sorry, et pole teemaalgataja küsimusele midagi tarka vastata, kuna ei ole kokku puutunud igasuguste tuuningksenoonledtesla tuledega. Küll aga on mul natuke üldisemal teemal sõna sekka öelda.

See lähituli koos kaugtuledega põlema panemine on selline kahe otsaga asi. Ilgelt änksalt lööb valgeks küll eest, kuid kas sellest reaalset kasu ka on? Miks kasutatakse kaugtulesid .. jah, arvasite õigesti, et kaugele näha. Nüüd siis paneme kaugtuled põlema, lähituled kustuvad, nina alt läheb suti hämaramaks aga kaugelt valgemaks, eesmärk saavutatud. Kui jätame lähituled ka põlema, siis läheb nina alt veel heledamaks ja kaugelt natuke valgemaks. Mis siis juhtub? Ees on suur valgustatud laik, mille järgi silm reguleerib oma pupilli, paneb selle nii palju kinni, et silmal mugav oleks ja me ei näegi kaugele suurt palju paremini. Sama efekt nagu öösel valgustatud toast läbi akna õue vaatamine. Nagu sein oleks ees. Sama efekti loovad ka udutuled, kui neid öösel "nähtavuse parandamiseks" lähi ja kaugtuledele lisaks kasutada. Udutulede valgusvihk ulatub kuskil 30m kanti vast. Kiire matemaatika väidab, et 100 km/h tunnis liikudes läbib auto ühes sekundis gramm alla 28 meetri. Inimese reaktsiooniaeg võetakse jämedalt 1s, öösel maanteel sujuvalt liikudes ilmselt kuni 1,5s. Kui nüüd peakski teepeal olema mingi takistus, mida märkad alles siis, kui ta jõuab udutule valgusvihku on sul aega täpselt nii palju, et ehmatada. Samamoodi tekitab udutuli nina ette veel paremini valgustatud ala ja see kontrasti efekt suureneb veelgi.

Loodan, et minust oli kellelegi abi ja kes tahab võib alati vastu vaielda.
Teemaalgatajale kahjuks midagi asjalikku ei oska soovitada, aga selle jutu kohta vastu ei vaidle, eks oma tõde on siin sees, aga ... kuna ise kulgen MB-ga ringi, siis sellel on tehasest nii, et lähituled põlevad kogu aeg, lisaks siis eraldi pirnidest kaugtuled (kummalgi pool on esitules siis kolm pirni - lähituli, kaugtuli ja udukas). Saksa insenerid MB tehases on arvanud, et niipidi on siis parem. Sama oli lada 06 esituledes. Aga tasub tähele panna, et sellist lahendust on kasutatud ainult eraldi pirnide kasutamisega, et lähi- ja kaugtule jaoks on eradldi pirn ja reflektor. Kui aga kahe niidiga pirnil panna kaugtulede korral mõlemad niidid põlema, siis ju tule temperatuur tõuseb oluliselt, ei ole see kasulik ei pirnile, reflektorile ega ka tuleklaasile ... .
Rehvitööd soodsalt Tartu lähedal. Tel 55 89 462. Ka õhtuti ja nädalavahetustel (kui vaja, siis ka öösel, ikka sama soodsalt, 10-17''. Teise pingiga kuni 20''. ). Täisvahetus ja tasakaalustus 15 euri, vahet ei ole, kas plekk või valuvelg.

Asko
Huviline
Postitusi: 1313
Liitunud: 14 Mär 2003, 11:15
Telefon: 5260210
Auto: Skoda Octavia VRS///Golf mkII Rallye G60 syncro
Asukoht: Tallinn//Saku
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: esituled g3

Lugemata postitus Postitas Asko »

Mina isiklikult soovitaks selliseid tulesid kui kuskilt on võimalik leida! Ise kasutan neid ja need valgustavad hästi! Ja Kristjan ma arvan ,et uutel autodel oleks ka siis tuled nii tehtud ,et kui kauged peale paned siis lähikad kustuvad aga ei ole sest parem on ikka nii kui mõlemad valgustavad!
Pilt
https://www.facebook.com/MotorUnioneEst/

Poleerimis, keraamika, autoremont jne pakkumised küsi minult

Kristjan
Huviline
Postitusi: 612
Liitunud: 18 Aug 2003, 17:32
Telefon: 53 333 807
Auto: Madallennuagregaat
Asukoht: Tallinn/Rapla
Kontakt:

Re: esituled g3

Lugemata postitus Postitas Kristjan »

Tean, et uutel enamikel nii tehtud, et mõlemad korraga põlevad. Ja mind näiteks see häirib. Nii isa 307'l kui ka ema Ibiza'l ei ole rahul tuledega. Muidu kõik tiptop, kõvasti annavad valgust ja puha, aga kui kaugtuled peale panna läheb kõik heledamaks .. aga nähtavusulatust oluliselt juurde ei tule. Ei tea mina, miks nii tehakse, aga ise nii ei teeks. Hea lahendus oli mk2 4-tuleline süsteem, kus lähitules oli H4 ja kaugtules H3 (ei tea peast kas 3 või 1). Ning täistuled peale pannes läksid mõlemad põlema, sisemised ja äärmised lülitati kaugtuleks. Sama asi võiks ju näiteks mitme reflektori või lambiga uutel tuledel ka olla.

Insenerid on palju asju teinud, mis tegelikult ei ole hea .. siis peaks kõige kohta väitma, et kui insenerid nii on teinud, siis järelikult on hea? :D Insenerid projekteerisid mk4 golfi/bora uksed ka nii, et talvel tuleb koos tihenditega lahti. Järelikult peab nii olema ja on hea.

Edit: No ei oska kirjutada.
Viimati muutis Kristjan, 28 Nov 2010, 20:46, muudetud 3 korda kokku.
myScrapes | tito ütles kunagi: "Kristjan tähendab urgmundia keeles autosaatan"

mürr
Huviline
Postitusi: 136
Liitunud: 09 Juul 2006, 00:03
Auto: VW PASSAT B5.5 1.8T
Asukoht: Tartu

Re: esituled g3

Lugemata postitus Postitas mürr »

jep see mk2 nelja tulega süsteem on ikka väga vägev.mu mk3 gti tuled suht saast olgugi et hella on tootnud.lähituli on ok aga kaugtuli on üks valgustatud punkt ainult.jama.ja veel et pirnipesades need traadid mis pirni kindlalt pesas peaks hoidma need surevad ära ja pirn hakkab loksuma ja ongi tuli kustus...olen paljusid ühesilmseid golfe näinud.nüüd kasutasin mingit määret mis peaks sädeluse ära võtma ehk on abi ja need traadid ei sure enam.
Kett maas, kumm katki!

romeoD

Re: esituled g3

Lugemata postitus Postitas romeoD »

Eelistan siiski mõlema, nii lähi kui kaugtule põlemist. Kaugtuled näitavad kaugele keset teed, samas teeääred on totaalselt pimeduses. Pole võimalustki märgata metsast/põllult tulevat kitse/looma. Ja lähituli ei põle eredamalt, kui kaugtuli. Ksenooni ei poolda, pigem releevarianti.

Vasta

Mine “Elektroonika”