Golf 2 1.8 66kw monopritse - mootori asendamine võimsamaga

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
rollo
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 26 Apr 2009, 22:42
Asukoht:

Golf 2 1.8 66kw monopritse - mootori asendamine võimsamaga

Lugemata postitus Postitas rollo »

Tere

On plaan vahetada mootor 1990 a Golf 2-l, 1.8 66 kw monopritse suurema ja võimsama vastu.

Olen siitsamast foorumist leidnud kaks pakkumist mis mõlemad sobivad. Peaks lihtne swap olema.

http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php? ... or#p512657" onclick="window.open(this.href);return false;
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php? ... lit=mootor" onclick="window.open(this.href);return false;

Mõlemad mootorid tulevad täiskomplektselt koos aju, pritse, õhulugejate ja muu vajalikuga.

Kallid foorumlased! Vajan teie abi selles, et te mu teadmisi kinnitaks või ümber lükkaks.
1 .Mõlemad mootorid sobivad oma kinnitusega raami vahele.
2. Generaatori, roolivõimenduse pumba ja ka veepumba rihm on 1.8-l peenem - seega kui kasutada vana generaatorit tuleb 2.0 mootorile peenemad rihmarattad külge kruvida.
Või vastupidi paigaldada teine suurema rihmarattaga generaator. Niipidi vist lihtsam. Vaja ainult juhtmed õigesti ühendada. Mis ei ole raske.
3. Aju, õhulugeja ja pritsega mingit hookuspookust ei ole. Need on vaja lihtsalt vanad välja võtta ja uued asemele panna. Kõik käib kapoti alla.
4. Väga oluline! Käigukast. 1.8 käigukast sobib mõlemale 2.0 mootorile kuid on väiksema siduriga ja nõrgem. Kui mõistlikult sõita peab vastu küll ka need 100 kw.

Nüüd asjad mida ma ei tea ja mida mulle võiks õpetada :)

1. Väljalaskekollektor. 1.8-l on väljalaskekollektori ja tuletoru(või pükste) liitekohas see ümmargune muna-liides. Väga äge asi kui oskad neid vedruklambreid peale tõmmata. Selleks aitab väga hästi tugevast 4-5 mm traadist tehtud varras, mille otsas on paari millimeetrine konks. klambrite sees on väike auk ja need klambrid saab põhja alt tõmmates peale 5 sekundiga. Mugav ja kiire ;) Läks nüüd ise õpetamiseks.
Mis on 2.0 mootoril seal? Mis tüüpi kinnitus? Ehk kuidas ma saan kõige mugavamalt ühildada oma auto 2.0 mootoriga.

2. Milline on oletatav kütusekulu neil mootoritel. 85 ja 100 kw?
3. Kas nendele 2.0 mootoritele sobivad suuremad originaal käigukastid (millel on ka suurem sidur) on ka pikema lõppkäiguga kui 1.8 küljes olev originaal? Kust kohast leida tehnilisi andmeid nende käigukastide kohta? Kust kohast ma leian enda käigukasti "koodi" või muid koode oma auto kohta? Kas diislite käigukastid ka sobivad? Kas on olemas ka sellist 6-käigulist?
Kui panna suurem käigukast kas siis Golf 2 veovõllid sobivad sinna külge?
Lihtsamalt öeldes - sõidan palju maanteed ja tahaks mootori vahetusega (ressursi ja jõu suurenemisega seotult) natuke ka pöördeid alla viia, et saavutada paremat kütusekulu. Madalama käiguga saab ju alati sõita. Milline käigukast selleks hea on?

Muud esialgu ei olegi. Kui neid asju saaks teada siis julgeks kohe ära osta midagi ja kukuks aga vahetama. Auto ise on ilus ja kena, praktiliselt roostevaba, 2 ukseline, musta värvi enamvähem tehase originaal. "Wolfsburg edition" - kõik laiemad pamprid ja värgid juba küljes.

Teie rikkalikke vastused oodates ja õndsas härduses oodates

Rollo

rollo
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 26 Apr 2009, 22:42
Asukoht:

Re: Golf 2 1.8 66kw monopritse - mootori asendamine võimsam

Lugemata postitus Postitas rollo »

Ise küsin, ise vastan:
http://www.vwgolfmk1.org.uk/modules.php ... age&pid=47" onclick="window.open(this.href);return false;

Käigukastide ülekandesuhted ja peaülekandesuhted. Ja sobivad vist ka diislite kastid, nii tundub. Nüüd üritan vaid selgitada mis kast on mul.

pppp
Veteran
Postitusi: 2255
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 17 korda

Re: Golf 2 1.8 66kw monopritse - mootori asendamine võimsam

Lugemata postitus Postitas pppp »

rollo kirjutas:Mis on 2.0 mootoril seal? Mis tüüpi kinnitus?
4-2-1 süsteem on, "püksid" kinnituvad kollektori külge 6 poldiga. 2E kaane külge peaks idee poolest see 1,8 kollektor kah minema, aga kas on mõtet mootorit originaalist väiksema väljalaskega kohitseda...
rollo kirjutas: 3. Kas nendele 2.0 mootoritele sobivad suuremad originaal käigukastid (millel on ka suurem sidur) on ka pikema lõppkäiguga kui 1.8 küljes olev originaal?
Pigem ei.
rollo kirjutas:Kust kohast ma leian enda käigukasti "koodi" või muid koode oma auto kohta?
Tagapaneeli siseküljel asuvalt valgelt kleepsult. Kasti enda peal on kood 020-tüüpi kastidel sidurikoja alumise osa peal.
rollo kirjutas: Kas on olemas ka sellist 6-käigulist?
6-käigulist 020-tüüpi kasti? Olid VW Motorsporti kastid ning nende koopiad. Aga selle infoga pole praktikas midagi peale hakata.
rollo kirjutas: Kui panna suurem käigukast kas siis Golf 2 veovõllid sobivad sinna külge?
Kui pooltelgi või sisemisi otsi mingil põhjusel kindlasti vahetama ei taha hakata, siis saab ka kasti küljes olevad flantsid ära vahetada.
rollo kirjutas: Lihtsamalt öeldes - sõidan palju maanteed ja tahaks mootori vahetusega (ressursi ja jõu suurenemisega seotult) natuke ka pöördeid alla viia, et saavutada paremat kütusekulu.
Kütusekulu vähendamiseks sobiks pigem diisel. Aga ka selle puhul võib "tasuvusaeg" liialt pikaks kujuneda.

rollo
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 26 Apr 2009, 22:42
Asukoht:

Re: Golf 2 1.8 66kw monopritse - mootori asendamine võimsam

Lugemata postitus Postitas rollo »

4-2-1 süsteem on, "püksid" kinnituvad kollektori külge 6 poldiga. 2E kaane külge peaks idee poolest see 1,8 kollektor kah minema, aga kas on mõtet mootorit originaalist väiksema väljalaskega kohitseda...
Saan siis aru nii, et kõige mõistlikum on kuskilt see 6-poldiga pükste kinnitus sebida ja oma 1.8 pükste külge keevitada(või paigaldada 2.0 püksid täispikkuses kui pükste kuju sobib). Õige?

Mu pakiruumis olev silt on räsitud ja ma ei saa sealt palju aru. Nädalavahetusel kodus vaatan auto alla ja saan teada, mis kast ja mis ülekanne mul praegu peal. Kõigest hoolimata kaalun juba praegu 1.9 või 1.6 diisli käigukasti paigaldamist kombinatsioonis 100 kw mootoriga. See ikka sobib? Tundub jube hea mõte. Palun öelge, kui ei ole :) Võib ka pakkuda sellist kasti kui kellegi on.

Kogu mu auto pidamise ja ehitamise mõte on selles, et tobedalt kulukaks ei läheks. Praegune 1.8 mootor vajab remonti nii või naa, see ongi põhjus miks ma selle swapi plaani võtsin. Olen ka diislit kaalunud kuid las üks auto olla ka suhteliselt "püss". Ja diiselmootorid maksavad ka rohkem. Ja üldse. Kas on seda varem tehtud?

pppp
Veteran
Postitusi: 2255
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 17 korda

Re: Golf 2 1.8 66kw monopritse - mootori asendamine võimsam

Lugemata postitus Postitas pppp »

rollo kirjutas:Saan siis aru nii, et kõige mõistlikum on kuskilt see 6-poldiga pükste kinnitus sebida ja oma 1.8 pükste külge keevitada(või paigaldada 2.0 püksid täispikkuses kui pükste kuju sobib). Õige?
RP-l on (vähemasti originaalis) 4-1 kollektor ju, ei kujuta hästi ette, mismoodi see keevitamine peaks välja nägema. Kui on kindlasti soov originaalist peenemat väljalaset kasutada, siis vast pükste ja kat-i liitekoht võiks see ülemineku paik olla.

rollo
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 26 Apr 2009, 22:42
Asukoht:

Re: Golf 2 1.8 66kw monopritse - mootori asendamine võimsam

Lugemata postitus Postitas rollo »

Tervist

Progressist. Soetasin 2.0 16v 9a 100 kw mootori koos kõige vajalikuga kapoti alla - aju, õhulugeja, juhtmed ja mehhaaniline pritse.


Käigukast läheb diisli oma. Kaalun veel kas 020 või 02A kast. Sellest sõltub siis kas sidur tuleb hüdrauliline või trossiga, kas kiirusemõõdik tuleb trossiga või elektrilise impulssanduriga, kas käiguhoovastik on vaja trossidele üle viia. Kaasa tulnud juhtmestik pärineb MFA-ga passati pealt, seega tahan tegelikult ka sellise masina spidoplokki. Ja ilmselt siis Golf 3me käigukasti impulssanduriga. Ja ilmselt hakkab siis kiirus valetama. Sellega tegelen siis. Spidoplokki võite pakkuda. Trossidega käiguhoovastikku ka.

Pükste jutust sain ka nüüd aru. Kasutan siis sobivaid passati/millegi muu sobiva pükse ja keevitan enne KAT-i kokku. Jällegi pakkuge pükse kui vedeleb.


Nüüd küsimus selle pritse kohta. Pritsepea kood 0 438 101 005 ütleb mulle, et tegemist on Bosch KE Jetronic-uga. Ühest Haynesi PDF kataloogist ma sellist pritset üldse passatitelt ei leidnud. Hoopistükkis mõnel audil on. Keegi oskab selgitada tõde?

Nüüd mis tüüpi pump sinna sobib? Mis oleks selle pumba kood? kas kellegi on pakkuda? :D
Hetkel on mul 1.8 66kw mootori pump.
Ja kas mu 1.8 süsteemis on ka kütuserõhu akumulaator? Ja kui vajalik see on?

Kui nüüd puuduoleva pumba, püksid saaks siis hakkaks lammutama juba.
:)
Pildikesi aadressil http://fotoalbum.ee/photos/rollojt/sets/1096056/" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis rollo, 24 Dets 2010, 16:34, muudetud 1 kord kokku.

PRIM0
Huviline
Postitusi: 595
Liitunud: 12 Juul 2009, 19:05
Telefon: 56660496
Auto: vw golf mk1 2,0L G60 ,MB CLK 200 Kompressor
Asukoht: Tallinn ,Järve

Re: Golf 2 1.8 66kw monopritse - mootori asendamine võimsam

Lugemata postitus Postitas PRIM0 »

miks sa originaal kütusepumpa ei kasuta?Ma saan aru , et sul oleks seal vahel olud 1,3 moto.Või kardad , et pump jääb ikkagi nõrgaks? :roll: Ma tean et G1 swapide puhul 2,0 16V vastu kasutatakse küll originaal pumpasid ja mõnikord vahetatakse kütuse torustik 6mm pealt 8 mm peale.

rollo
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 26 Apr 2009, 22:42
Asukoht:

Re: Golf 2 1.8 66kw monopritse - mootori asendamine võimsam

Lugemata postitus Postitas rollo »

Tahaks hirmsasti kasutada küll :D aga ilmselt ei vea välja. See on monopritse pump ja rõhk on mehhaanilise pritse jaoks madal. http://fotoalbum.ee/photos/rollojt/79801255/" onclick="window.open(this.href);return false;
Panin sinna väljavõtte sellest.

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Golf 2 1.8 66kw monopritse - mootori asendamine võimsam

Lugemata postitus Postitas Corra »

Vana pumb jääb liiga lahjaks jah, vanematel K-jet'idel on see rõhk 4.7-5.4bar'i vms. See 9a mootor kasutab boschi KE-Motronic. Ei tea küll mis vahe neil on jetronicuga.

Vasta

Mine “Mootor”