Vw golf 3 2.0 gti 85 kw mure co-ga.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Vw golf 3 2.0 gti 85 kw mure co-ga.
Tervist!!
Käisin siis ülevaatusel ja öeldi et co liiga kõrge.Sumps oli ka nagu oli, vahetasin ära. Targad ütlesid, et gaasiklapi potensiomeeter on läbi. Ostsin siis uue, ja olin kindel , et nüüd ülevaaatuselt läbi, läksin siis kordus ülevaatusele, ja öeldi et ikka co kõrge. Öeldi veel et katalüsaatoris ei saa viga olla, ja lamptas ei saa ka viga olla.
Paluks siis abi, kust edasi vaadata milles viga võib olla.
Käisin siis ülevaatusel ja öeldi et co liiga kõrge.Sumps oli ka nagu oli, vahetasin ära. Targad ütlesid, et gaasiklapi potensiomeeter on läbi. Ostsin siis uue, ja olin kindel , et nüüd ülevaaatuselt läbi, läksin siis kordus ülevaatusele, ja öeldi et ikka co kõrge. Öeldi veel et katalüsaatoris ei saa viga olla, ja lamptas ei saa ka viga olla.
Paluks siis abi, kust edasi vaadata milles viga võib olla.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8016
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Re: Vw golf 3 2.0 gti 85 kw mure co-ga.
Kes see ütleja oli? Viga saab olla kõiges. Kasvõi mootoris endas. Lamba välistaks siis kui lambda näit ok, see ei välista aga katti. Foorumis on sellist asja raske remontida.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 1676
- Liitunud: 18 Juul 2007, 19:07
- Telefon: 5214714
- Auto: G3, Sooda Oct (traktoore)
- Asukoht: viljandi
Re: Vw golf 3 2.0 gti 85 kw mure co-ga.
kes ütles et katis ei saa viga olla?
lubatud CO pööretel siis 0,3 ( oli ju nii)
minu CO oli kõrge ja kõikus, tohutute pööretega sai korraks alla, aga vajalikku 30sec ei hoidnud. kõikus tugevalt 0.2-0,6 vahele ja enamasti ikka üle normi.
peale kati vahetust kirjutati paberile 0,001
mulle prooviti kah seletada et enne kui kati vahetan mine käi diagnostis korra olen selle vea teinud, enam ei tee.
diagnost 350 EEK ja katt ikka vahetada 1000 eek see aasta tegin kohe kati vahetuse.
Kati korrasolekut saad silmaga kontrollida. kas sumpsist vett tuleb? kui ei tule on katt pekkis.
aga igaks petteks võid diagnostis ära käia keeratakse kõik kruvid ja grammid paika ja siis vaheta alles kallimad jupid:)
EDIT: kui otsustad katti vahetada ja otsustad osta universaal kati, tee ta lihtsalt vahetatavaks. peale ülevaatust kaku alt ära ja pane ta kuiva kohta seisma saad järgmine aasta kah läbi
UNIVERSAAL KATT ON ühe aastane investeering õnnelik on mees kes saab 2 a järjest läbi.
Helista räägin sulle veel kui tahad:) ülevaatusest diagnostist ja katist
keevitusega saan sind viljandis aidata kui jubinad mulle tood.
lubatud CO pööretel siis 0,3 ( oli ju nii)
minu CO oli kõrge ja kõikus, tohutute pööretega sai korraks alla, aga vajalikku 30sec ei hoidnud. kõikus tugevalt 0.2-0,6 vahele ja enamasti ikka üle normi.
peale kati vahetust kirjutati paberile 0,001
mulle prooviti kah seletada et enne kui kati vahetan mine käi diagnostis korra olen selle vea teinud, enam ei tee.
diagnost 350 EEK ja katt ikka vahetada 1000 eek see aasta tegin kohe kati vahetuse.
Kati korrasolekut saad silmaga kontrollida. kas sumpsist vett tuleb? kui ei tule on katt pekkis.
aga igaks petteks võid diagnostis ära käia keeratakse kõik kruvid ja grammid paika ja siis vaheta alles kallimad jupid:)
EDIT: kui otsustad katti vahetada ja otsustad osta universaal kati, tee ta lihtsalt vahetatavaks. peale ülevaatust kaku alt ära ja pane ta kuiva kohta seisma saad järgmine aasta kah läbi
UNIVERSAAL KATT ON ühe aastane investeering õnnelik on mees kes saab 2 a järjest läbi.
Helista räägin sulle veel kui tahad:) ülevaatusest diagnostist ja katist

keevitusega saan sind viljandis aidata kui jubinad mulle tood.
Viimati muutis raiku, 30 Nov 2010, 15:56, muudetud 2 korda kokku.
viljandi mölamies
-
- Moderaator
- Postitusi: 7962
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: Vw golf 3 2.0 gti 85 kw mure co-ga.
Millega siis ülevaatusevabal ajal ringi sõita - kas sobivate kinnitustega resoga või p...es katiga? Lihtsam on sebi lammutusest orig. kat (ei pea olema vastava margi oma, ennegi teisi vahele keevitatud ja näidud normi saadud), saad probleemist lahti, ei pea igaaastaselt maksma ülevaatusaegsele kati igakordse ringimonteerimise eest. Tõsi ta on et need universaalkatid suurt üle aasta ei kesta (nad ei sisalda heitgaasidele reageerivaid aineid-plaatina jm. ja seega suht mõttetud).raiku kirjutas:EDIT: kui otsustad katti vahetada ja otsustad osta universaal kati, tee ta lihtsalt vahetatavaks. peale ülevaatust kaku alt ära ja pane ta kuiva kohta seisma saad järgmine aasta kah läbi
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: Vw golf 3 2.0 gti 85 kw mure co-ga.
Sumbutist vett(kondentsi tuleb). Ja süüde pidi hiline olema, aga jama selles, et jagaja nii kinni, et ei tule lahti, on haamriga taotud jne. Andke head nippi kuda lahti saada.
-
- Huviline
- Postitusi: 1676
- Liitunud: 18 Juul 2007, 19:07
- Telefon: 5214714
- Auto: G3, Sooda Oct (traktoore)
- Asukoht: viljandi
Re: Vw golf 3 2.0 gti 85 kw mure co-ga.
vana katt tühjaks peksta. kui ise vahetamisega hakkama saad pole vaja maksta ja aega ei lähe üle 15 min. ja lammutuse katiga on kah lood nii kuidas on, kes annab garantii et järgmine aasta läbi saad.GTI kirjutas: kas sobivate kinnitustega resoga või p...es katiga? Lihtsam on sebi lammutusest orig. kat (ei pea olema vastava margi oma, ennegi teisi vahele keevitatud ja näidud normi saadud), saad probleemist lahti, ei pea igaaastaselt maksma ülevaatusaegsele kati igakordse ringimonteerimise eest. .
ja rokman hiline süüde võib ka valet heitgaasi anda.
käi üks lühike ots diagnostis, seal pannakse ka süüde paika. küll nemad selle lahti saavad.
ja väidetavalt meil (vilj) pädev diagnostik on raudtee 3 vanas kummiboxis.
minule andis nõu ilma kokutamata ja halisemata soovitaski kati enne vaetada ja siis vajadusel tema juurde minna, mitte vastupidi nagu eelmisel aastal teine mees.
viljandi mölamies
Re: Vw golf 3 2.0 gti 85 kw mure co-ga.
Jess! Eneselgi mõte tulnud "kiirvahetatavast katalüsaatorist" kuna lähikonnas 3 VAG grupi bensusööjat 
Aga milline on hea ja mugav "kiirkinnitus" kui just kanalit käepärast pole ja iga kord ei ole ka meesjõudu auto külili lükkamiseks? Millised head mõtted meil on peale tavalise poltidega toruklambri?

Aga milline on hea ja mugav "kiirkinnitus" kui just kanalit käepärast pole ja iga kord ei ole ka meesjõudu auto külili lükkamiseks? Millised head mõtted meil on peale tavalise poltidega toruklambri?
-
- Huviline
- Postitusi: 184
- Liitunud: 05 Mai 2008, 13:56
- Auto: Golf 3 2.9 syncro
- Asukoht: Haapsalu
Re: Vw golf 3 2.0 gti 85 kw mure co-ga.
2.0 2E ja ADY mootoril käib süüte regullimine ajus automaatselt. See teema, et osta mingi universaalkat ja see alt ära kruttida peale üv on mingi bs mõte. Ise sõitsin tühja katiga aasta aega, päris mark on kui auto mingit mosse haisu välja ajab ju:S. Nüüd citroeni kat all ja kõik super.
Re: Vw golf 3 2.0 gti 85 kw mure co-ga.
Natuke kahtlen, et aju ise reguleerib. Suhteliselt vana auto ikkagi. Miks muidu on tahetud jagajat lahti saada. Haamriga taotud jne.
-
- Huviline
- Postitusi: 184
- Liitunud: 05 Mai 2008, 13:56
- Auto: Golf 3 2.9 syncro
- Asukoht: Haapsalu
Re: Vw golf 3 2.0 gti 85 kw mure co-ga.
Kahtle edasi, paika pannakse ainult esialgne süütenurk, edasi pole vaja midagi näppida. Süütenurga muutmine ja sättimine käib läbi aju.
http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... opic=69331
http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... opic=69331
Viimati muutis JAWAmees, 02 Dets 2010, 02:33, muudetud 1 kord kokku.