VW GOLF III SUUR küttekulu
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
VW GOLF III SUUR küttekulu
Tere VW Klubi Foorumlased!
Sai soetatud VW GOLF III 1994a. Mootoriks 1.8 66kW ja manuaal kägikast. Nüüd olen 3 päeva sõitnud. Üks ots keskmiselt 8km linnas. Bensukulu on 12.5-13.0L 100km peale. Mootor selleajaga soojaks ei lähe, pmst ei tõusegi temp eriti aind seistes kohapeal, kuid puhurist mingit sooja tuleb. Kuskilt lugesin, et termostaat vaja vahetada. Ostsin täna termostaadi ja lasen selle nüüd homme või niikui saab kuskil ära vahetada. Tahtsin küsida, et kas miskit võib veel olla, et kütusekulu nii suur on, et siis saaks korraga ära vahetada + sumpaga on ka mingi asi, kui 2 inimest taga istuvad ja läbi augu paned, siis nagu mingi põrin käib läbi. Lasen selle ka üle vaadata, aga kas see võib ka bensiini kulu mõjutada ?.
Sai soetatud VW GOLF III 1994a. Mootoriks 1.8 66kW ja manuaal kägikast. Nüüd olen 3 päeva sõitnud. Üks ots keskmiselt 8km linnas. Bensukulu on 12.5-13.0L 100km peale. Mootor selleajaga soojaks ei lähe, pmst ei tõusegi temp eriti aind seistes kohapeal, kuid puhurist mingit sooja tuleb. Kuskilt lugesin, et termostaat vaja vahetada. Ostsin täna termostaadi ja lasen selle nüüd homme või niikui saab kuskil ära vahetada. Tahtsin küsida, et kas miskit võib veel olla, et kütusekulu nii suur on, et siis saaks korraga ära vahetada + sumpaga on ka mingi asi, kui 2 inimest taga istuvad ja läbi augu paned, siis nagu mingi põrin käib läbi. Lasen selle ka üle vaadata, aga kas see võib ka bensiini kulu mõjutada ?.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7850
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 159 korda
Re: VW GOLF III SUUR küttekulu
Kütusekulule mõjub väga palju asju - praktiliselt iga andur mis mootori küljes on mõjutab otseselt või kaudselt. Lambda võib näiteks vigane olla, samas ka see kui summuti lambda juurest veidi katki on hakkab ta vale näitu andma ajule. Lõppeks jõuad ikka diagnostikasse - enne vaheta ära filtrid ja küünlad mida diagnostik niikuinii nõuab, vahest saad juba sellega auto korda. Vigane termostaat kindlasti ka asenda uuega.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: VW GOLF III SUUR küttekulu
ja vaata üle, et võtab kollektori juurest soojemat õhku. minu 1,8 läheb küll väga kiiresti soojaks: 0 kraadise ilmaga linnas 7 minutiga 90 kraadi. aeglaselt soojenev mootor suurendab küll kütusekulu.
teiseks, ma saan aru et sa vaatad seda kulu kompuutri pealt aga ega see näit ei pruugi õige olla.
kolmandaks, on linna kütusekulu võrdlamine mõtetu - on palju linnu ja linnas on ikka suur vahe kas sa istud kesklinnas ummikus või sõidad äärelinnas mööda tühja tänavat.
sõida maanteel mõni pikem ots ja vaata mis siis kulu on ja ikka reaalne kütusekulu (mitte kompuutri näit).
teiseks, ma saan aru et sa vaatad seda kulu kompuutri pealt aga ega see näit ei pruugi õige olla.
kolmandaks, on linna kütusekulu võrdlamine mõtetu - on palju linnu ja linnas on ikka suur vahe kas sa istud kesklinnas ummikus või sõidad äärelinnas mööda tühja tänavat.
sõida maanteel mõni pikem ots ja vaata mis siis kulu on ja ikka reaalne kütusekulu (mitte kompuutri näit).
Viimati muutis ounou, 03 Dets 2010, 09:04, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 427
- Liitunud: 25 Sept 2010, 19:08
- Telefon: 55606711
- Auto: VW Passat B5.5 1.9tdi 2005a.
- Asukoht: Tallinn
Re: VW GOLF III SUUR küttekulu
sama mootor mis mul , ka jama selle kütusekuluga!! , aga mida te mõtlete selle diagnostika all, kas sinna alla käib ka see CO2 mõõtmine?
Re: VW GOLF III SUUR küttekulu
Ok, termostaat vahetatud aga pole veel sõitnud. Kaua sul muidu praeguse miinus 10 kraadiga aega läheb, et 90 kraadi saavutaks, kui hommikul hakkad sõitma ?ounou kirjutas:ja vaata üle, et võtab kollektori juurest soojemat õhku. minu 1,8 läheb küll väga kiiresti soojaks: 0 kraadise ilmaga linnas 7 minutiga 90 kraadi. aeglaselt soojenev mootor suurendab küll kütusekulu.
teiseks, ma saan aru et sa vaatad seda kulu kompuutri pealt aga ega see näit ei pruugi õige olla.
kolmandaks, on linna kütusekulu võrdlamine mõtetu - on palju linnu ja linnas on ikka suur vahe kas sa istud kesklinnas ummikus või sõidad äärelinnas mööda tühja tänavat.
sõida maanteel mõni pikem ots ja vaata mis siis kulu on ja ikka reaalne kütusekulu (mitte kompuutri näit).
Kompuutriga võib mingi kala küll olla, sest kui sõitma hakkan algul, siis ta kuvab 19l/100km ja hakkab langema siis ja 6-7km kui sihtpunkti jõudsin siis oli 13l peale langend. See tee mis ma sõidan on suht ekonoomne 3 valgusfoori, Tartus, Kaunase pst-lt pööran kalda teele, siis üle suure silla, siis paar vahe teed ja siis mööda võru tänavat pikk sirge ja lõpus üks valgusfoor kah ja kui tagasi tulen umbes 6 tunni pärast, siis tuleb 12l/100km
Re: VW GOLF III SUUR küttekulu
Nii Käisin sõidus ja nüüd näitas algul 42l/100km kohta, sõidu lõpus oli keskmine 15l/100km. Kaks otsa tegin 2km umbes mõlemad, aga peale termostaadi vahetust läks auto kiiremini soojaks küll. Hommikuti ma autot ei soojenda panen kohe minema vb 30sec max. Küsimus siuke kas auto ei jõuagi soojeneda selle pärast nii suur kulu või võib autol midagi veel mäda olla, sest mul oli muidu maxda 109kw vict ja to võttis 9l/100km linnas.coke kirjutas:Ok, termostaat vahetatud aga pole veel sõitnud. Kaua sul muidu praeguse miinus 10 kraadiga aega läheb, et 90 kraadi saavutaks, kui hommikul hakkad sõitma ?ounou kirjutas:ja vaata üle, et võtab kollektori juurest soojemat õhku. minu 1,8 läheb küll väga kiiresti soojaks: 0 kraadise ilmaga linnas 7 minutiga 90 kraadi. aeglaselt soojenev mootor suurendab küll kütusekulu.
teiseks, ma saan aru et sa vaatad seda kulu kompuutri pealt aga ega see näit ei pruugi õige olla.
kolmandaks, on linna kütusekulu võrdlamine mõtetu - on palju linnu ja linnas on ikka suur vahe kas sa istud kesklinnas ummikus või sõidad äärelinnas mööda tühja tänavat.
sõida maanteel mõni pikem ots ja vaata mis siis kulu on ja ikka reaalne kütusekulu (mitte kompuutri näit).
Kompuutriga võib mingi kala küll olla, sest kui sõitma hakkan algul, siis ta kuvab 19l/100km ja hakkab langema siis ja 6-7km kui sihtpunkti jõudsin siis oli 13l peale langend. See tee mis ma sõidan on suht ekonoomne 3 valgusfoori, Tartus, Kaunase pst-lt pööran kalda teele, siis üle suure silla, siis paar vahe teed ja siis mööda võru tänavat pikk sirge ja lõpus üks valgusfoor kah ja kui tagasi tulen umbes 6 tunni pärast, siis tuleb 12l/100km
-
- Huviline
- Postitusi: 427
- Liitunud: 25 Sept 2010, 19:08
- Telefon: 55606711
- Auto: VW Passat B5.5 1.9tdi 2005a.
- Asukoht: Tallinn
Re: VW GOLF III SUUR küttekulu
palju termostaadi vahetus maksma läks??
ja üks loll küsimus ka , kas termostaat on sama mis lambda andur?
ja üks loll küsimus ka , kas termostaat on sama mis lambda andur?
Re: VW GOLF III SUUR küttekulu
Termostaat asub jahutussüsteemis ning laseb jahutusvedeliku töötemperatuuri saavutades suurele ringile.Heinsu kirjutas:palju termostaadi vahetus maksma läks??
ja üks loll küsimus ka , kas termostaat on sama mis lambda andur?
Lambda andur ehk hapnikuandur asub aga väljalaskesüsteemis ning loeb heitgaaside hapnikusisaldust. Signaal saadetakse juhtplokile ja juhtplokk reguleerib küttesegu.
Kes tasa sõuab, sel mädanevad aerud ära!