vaja väheke infot ja abi ka ehk.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
vaja väheke infot ja abi ka ehk.
Nii. Autoks g3 1,9 55kw gtd 1992 aasta.. mootoril sai ära vahetatud väntvõll kuna pumba remondi käigus avastasime et kiilu soon pees. kuna ise tegemise võimalust see kord polnud siis lasin remondi teha ühel tuttaval auto remondi lukksepal. nüüd väikesed mured. see et süüde tiba hiline, see vist siiski vaid spetside abiga saab kõrvalda aga kas keegi oskab mulle kirjeldada selle külmkäevituse nurga/või iganes mis ta muudab selle trossi-hoova toimimist. varem oli mul nii et kui mootor käima läks siis tõmbas selle hoova salongis ilusasti põhja tagasi aga nüüd seda enam ei tee. tõmbab mingi sentimeetri ja kõik. kui ise lõpuni lükkad siis ka pöörded kukuvad, tegeld mis ka ju loogiline. et siis kus võib viga peituda ja kas see mõjutab ka kütuse kulu. Pump tehti kuu aega tagasi Oisus.
Re: vaja väheke infot ja abi ka ehk.
aga kas on selline asi võimalik et see külmkäivitus süsteemi valesti toimimine tõstab oluliselt kütuse kulu?
Re: vaja väheke infot ja abi ka ehk.
Kui süüde sul hiline siis käivitumine kehvem ja kütusekulu ka kindlasti suurem.
See salongist sisse-välja käiv tross/traat muudab pritsenurka paar kraadi varajasemaks pumbas kui on väljatõmmatud ning tõstab ka tühikäigu pöördeid. Kui see asjandus väljatõmmatudkujul siis pole kül näinud et ta ise automaatselt tagasi ennast tiriks, kui just pole ta seal lõdvas olekus et vibratsiooniga sissepoole jookseb natuke.
Kui endal kogemusi/tahtmist/võtmeid pole, siis lase kellegil märgid paikka panna ning palu ülevaadata ka see külmkäivitusel abiks olev süsteem, vajab äkki natuke reguleerimist (trossi/traadi pikkus).
Edu!
See salongist sisse-välja käiv tross/traat muudab pritsenurka paar kraadi varajasemaks pumbas kui on väljatõmmatud ning tõstab ka tühikäigu pöördeid. Kui see asjandus väljatõmmatudkujul siis pole kül näinud et ta ise automaatselt tagasi ennast tiriks, kui just pole ta seal lõdvas olekus et vibratsiooniga sissepoole jookseb natuke.
Kui endal kogemusi/tahtmist/võtmeid pole, siis lase kellegil märgid paikka panna ning palu ülevaadata ka see külmkäivitusel abiks olev süsteem, vajab äkki natuke reguleerimist (trossi/traadi pikkus).
Edu!
Diesel, what else?! :)
Re: vaja väheke infot ja abi ka ehk.
[quote="tants"]Kui süüde sul hiline siis käivitumine kehvem ja kütusekulu ka kindlasti suurem.
See salongist sisse-välja käiv tross/traat muudab pritsenurka paar kraadi varajasemaks pumbas kui on väljatõmmatud ning tõstab ka tühikäigu pöördeid. Kui see asjandus väljatõmmatudkujul siis pole kül näinud et ta ise automaatselt tagasi ennast tiriks, kui just pole ta seal lõdvas olekus et vibratsiooniga sissepoole jookseb natuke.
Kui endal kogemusi/tahtmist/võtmeid pole, siis lase kellegil märgid paikka panna ning palu ülevaadata ka see külmkäivitusel abiks olev süsteem, vajab äkki natuke reguleerimist (trossi/traadi pikkus
enne pumba remonti jooksis siis see hoob ilusasti sisse. aga see selleks. vaatan üks päev selle üle. kõik märgid on ok. ei tea kas see annab mingit erilist infot mulle kütte kulu kohta kui ma hoiaks ka sõidu ajal seda hooba väljas. millest see mõte mul? mu eelduste kohaselt on süüde natuke hiline ja see hoob ju muudab tegelikult pumbas süüte nurka tiba varajasemaks et põhimõtteliselt võib siis ju neid kahte asja kombineerides saada asjad paika, kuigi jälle siis vist see teema et pöörded tiba kõrgemad. Oskab keegi targem seda mõtte käiku kommenteerida. teine küsimus ka nüüd veel. palju annab see kruvi keermine kaasa kütte kokku hoiule ka kuidas seda teha. mõtlen just ökonoomsust. olen natuke nõus loobuma auto "krapsakusest" kütte kokkuhoiu nimel...
See salongist sisse-välja käiv tross/traat muudab pritsenurka paar kraadi varajasemaks pumbas kui on väljatõmmatud ning tõstab ka tühikäigu pöördeid. Kui see asjandus väljatõmmatudkujul siis pole kül näinud et ta ise automaatselt tagasi ennast tiriks, kui just pole ta seal lõdvas olekus et vibratsiooniga sissepoole jookseb natuke.
Kui endal kogemusi/tahtmist/võtmeid pole, siis lase kellegil märgid paikka panna ning palu ülevaadata ka see külmkäivitusel abiks olev süsteem, vajab äkki natuke reguleerimist (trossi/traadi pikkus
enne pumba remonti jooksis siis see hoob ilusasti sisse. aga see selleks. vaatan üks päev selle üle. kõik märgid on ok. ei tea kas see annab mingit erilist infot mulle kütte kulu kohta kui ma hoiaks ka sõidu ajal seda hooba väljas. millest see mõte mul? mu eelduste kohaselt on süüde natuke hiline ja see hoob ju muudab tegelikult pumbas süüte nurka tiba varajasemaks et põhimõtteliselt võib siis ju neid kahte asja kombineerides saada asjad paika, kuigi jälle siis vist see teema et pöörded tiba kõrgemad. Oskab keegi targem seda mõtte käiku kommenteerida. teine küsimus ka nüüd veel. palju annab see kruvi keermine kaasa kütte kokku hoiule ka kuidas seda teha. mõtlen just ökonoomsust. olen natuke nõus loobuma auto "krapsakusest" kütte kokkuhoiu nimel...
Re: vaja väheke infot ja abi ka ehk.
Millistest sümptomitest järeldad et süüde hiline, kui ütled et kõik märgid ok?wapsik kirjutas:kõik märgid on ok. ei tea kas see annab mingit erilist infot mulle kütte kulu kohta kui ma hoiaks ka sõidu ajal seda hooba väljas. millest see mõte mul? mu eelduste kohaselt on süüde natuke hiline ja see hoob ju muudab tegelikult pumbas süüte nurka tiba varajasemaks et põhimõtteliselt võib siis ju neid kahte asja kombineerides saada asjad paika, kuigi jälle siis vist see teema et pöörded tiba kõrgemad. Oskab keegi targem seda mõtte käiku kommenteerida. teine küsimus ka nüüd veel. palju annab see kruvi keermine kaasa kütte kokku hoiule ka kuidas seda teha. mõtlen just ökonoomsust. olen natuke nõus loobuma auto "krapsakusest" kütte kokkuhoiu nimel...
Kui süüde hiline siis ka ebaökonoomsem, soovitan lasta märgid täpselt paikka lasta panna (indikaatorkellaga), see külmkäivitus süsteem muudab jah varajasemaks kuid seda ainult paar kraadi, võib ju olla et sul rohkemat vaja.
Kruvi keeramise jätaks selleks viimaseks asjaks, eelnevalt teised asjad korda, aga kruvi keeratakse kütusekoguse vähendamiseks väljapoole - suurendamiseks sissepoole.
Diesel, what else?! :)
Re: vaja väheke infot ja abi ka ehk.
Millistest sümptomitest järeldad et süüde hiline, kui ütled et kõik märgid ok?tants kirjutas:wapsik kirjutas:kõik märgid on ok. ei tea kas see annab mingit erilist infot mulle kütte kulu kohta kui ma hoiaks ka sõidu ajal seda hooba väljas. millest see mõte mul? mu eelduste kohaselt on süüde natuke hiline ja see hoob ju muudab tegelikult pumbas süüte nurka tiba varajasemaks et põhimõtteliselt võib siis ju neid kahte asja kombineerides saada asjad paika, kuigi jälle siis vist see teema et pöörded tiba kõrgemad. Oskab keegi targem seda mõtte käiku kommenteerida. teine küsimus ka nüüd veel. palju annab see kruvi keermine kaasa kütte kokku hoiule ka kuidas seda teha. mõtlen just ökonoomsust. olen natuke nõus loobuma auto "krapsakusest" kütte kokkuhoiu nimel...
Kui süüde hiline siis ka ebaökonoomsem, soovitan lasta märgid täpselt paikka lasta panna (indikaatorkellaga), see külmkäivitus süsteem muudab jah varajasemaks kuid seda ainult paar kraadi, võib ju olla et sul rohkemat vaja.
Kruvi keeramise jätaks selleks viimaseks asjaks, eelnevalt teised asjad korda, aga kruvi keeratakse kütusekoguse vähendamiseks väljapoole - suurendamiseks sissepoole.[/quote
süüte hilisust arvan olevat sellest, et algul külmalt mootor natuke puterdab ja sihuke hele suits on pikemalt taga kui muidu. märgid on paigas füüsiliselt aga pumba nurka saab ju ka veel oma korda muuta nii et pumba märk liigub vastas märgiga kaasa. peale blokikaane remonti ka oli süüde tiba varajane ja siis olid samad sümptomid aga siis ei olnud vaja pumba nurka muuta, vaid pump oli 1 hammas mööda.neljapäeval või reedel saan garaazi siis saab timmima hakata.
Re: vaja väheke infot ja abi ka ehk.
Kui mõtled seda et lased pumba poldid lahti ja liigutad teda kas ette - või tahapoole siis pumba märk ja rihmaratta märk ei liigu koos, rihmaratta märk ju püsib ikka paigal aga pumba oma liigub vastavalt liigutamisele koos pumba korpusega. Füüsiliselt võib see pump ka 90`se kraadi all olla (tehniliselt see suht võimatu aind) ning masin töötab hästi, peaasi et rihmaratta ja pumba korpuse peal olev märk ühtivad.wapsik kirjutas: märgid on paigas füüsiliselt aga pumba nurka saab ju ka veel oma korda muuta nii et pumba märk liigub vastas märgiga kaasa.
Edu!
Viimati muutis tants, 22 Dets 2010, 21:27, muudetud 2 korda kokku.
Diesel, what else?! :)