
eelnevalt tegi ka korra nii ja siis lõpuks läks käima, ja käis terve päeva ilusti aga peale mõnepäevast seismist ei läinud enam ültse. kuni siiamaani.
starter veab ringi kui koorelahutaja aga pauku ei tule silindrist
paluks siis kiiret abi

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Oleneb täitsa mina sain 2000eek eest jupid kätte mu auto teemas olemas ka mis ostsinnailboard kirjutas:Ja samas oskate õelda palju keskeltläbi mootori kap rem 1.6 dislal maksta võib umbes. (kui tööraha mitte arvestada)
Kõigepealt kontrolli akut, kasvõi laena kellegilt korralik diisliaku ja vaata, kuidas toimib. Eelsüüteküünlad oleks järgmine. Sealt edasi ma vaataks juba starteri poole.nailboard kirjutas:Ei hakand uut teemat tegema! Autoks siis g2 ka 1.6 aga turbodisla. Käivitub pm ainult nõõrist tõmmates aga kui tõmmata siis pm esimese meetriga tiksub ja seejärel töötab täitsa normaalselt. Seal võib miljon viga olla aga ehk oskab õelda kus kohast alustada. Ja samas oskate õelda palju keskeltläbi mootori kap rem 1.6 dislal maksta võib umbes. (kui tööraha mitte arvestada)
Kas tõmmates läheb käima? Kas probleem sõltub temperatuurist?subwoof1 kirjutas:nimelt siis asi selles et, ei lähe käima. küte on, märgid paigas, pihustab, eelsüüteküünlad ka korras ja kõik korras aga vat ei lähe käima.
eelnevalt tegi ka korra nii ja siis lõpuks läks käima, ja käis terve päeva ilusti aga peale mõnepäevast seismist ei läinud enam ültse. kuni siiamaani.
starter veab ringi kui koorelahutaja aga pauku ei tule silindrist
paluks siis kiiret abi
väline temp oli mingi -3 kraadi. ja seda et starter on originaal diisli oma. akus pinget küll(lisaks stardiabiga laadja)T6nis2 kirjutas:Oletaks siis ,et surve silindrisse on ebapiisav. On sul raske kirjutada,kas käivitus probleemil on erinevust +10c. või -10c.Palju mootor õli võtab 10000 km. peale?.