103 vs. 125kw 2006a.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 204
- Liitunud: 18 Juun 2010, 05:08
- Telefon: +358445778415
- Auto: VW Passat2,0tdi DSG 2006
- Asukoht: Soome
103 vs. 125kw 2006a.
Kas on ka vahet 103 ja 125 kw-st mootorite elektroonikas pakutakse 125kw-se spidoplokki aga mul 103kw kas sobib peale? m¨lemad muidugi diislid
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 581 korda
Re: 103 vs. 125kw 2006a.
Küsiks jällegi, et milleks? Spidoplokk KW-te ei tõsta.
Varuosa kataloogi järgi on erinevaid spidoplokke kümneid. Kindlasti on võimalik ka erinevaid plokke ristata.
Kasutatud poki paigaldamisel pead pöörduma häkkerite poole, kes immo ja kere numbri kellade ajus üle kirjutavad, tehase ehk esinduse seadmetega seda teha ei saa.
Kui nüüd miski nipiga "uued" kellad tööle saad ja hiljem mingi kella probleemiga kimpus oled, võib nt esindus sind kuu peale saata. Pealegi on tänapäeva autodel terve elektroonika omavahel seotud, seega ei soovita lihtsalt ägeduse pärast küll hakata plokke vahetama, nii võid veel mõnest töötavast lülist kah lahti saada.
Varuosa kataloogi järgi on erinevaid spidoplokke kümneid. Kindlasti on võimalik ka erinevaid plokke ristata.
Kasutatud poki paigaldamisel pead pöörduma häkkerite poole, kes immo ja kere numbri kellade ajus üle kirjutavad, tehase ehk esinduse seadmetega seda teha ei saa.
Kui nüüd miski nipiga "uued" kellad tööle saad ja hiljem mingi kella probleemiga kimpus oled, võib nt esindus sind kuu peale saata. Pealegi on tänapäeva autodel terve elektroonika omavahel seotud, seega ei soovita lihtsalt ägeduse pärast küll hakata plokke vahetama, nii võid veel mõnest töötavast lülist kah lahti saada.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....