Vajan Pierburg 2E karpaga abi! VIGA KÄES!

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Suletud
põrguvärk
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 25 Apr 2009, 18:50
Telefon: 53982102
Auto: MK1 MK2 MK7 GTD
Asukoht: Tartu

Vajan Pierburg 2E karpaga abi! VIGA KÄES!

Lugemata postitus Postitas põrguvärk »

Kas keegi oskab öelda kus oleks võimalik osta või tellida sellele karpale juppe, nimelt huvitavad membraanid
(pildil asjandus nr. 35)

Pilt
Viimati muutis põrguvärk, 27 Jaan 2011, 10:10, muudetud 2 korda kokku.
porguvark@hotmail.com

OliverJ
Huviline
Postitusi: 305
Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
Auto: Golf 2 VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Vajan Piergurg 2E karpaga abi!

Lugemata postitus Postitas OliverJ »

põrguvärk kirjutas:Kas keegi oskab öelda kus oleks võimalik osta või tellida sellele karpale juppe, nimelt huvitavad membraanid
(pildil asjandus nr. 35)

Pilt
Neid juppe eraldi minuteada ei saa, on olemas küll rem. komplekt sellele karpale, forssis müüa, kuskil 360.- EEK kunagi suvel ta maksis.

põrguvärk
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 25 Apr 2009, 18:50
Telefon: 53982102
Auto: MK1 MK2 MK7 GTD
Asukoht: Tartu

Re: Vajan Pierburg 2E karpaga abi!

Lugemata postitus Postitas põrguvärk »

Tänud abi eest,sain karpa korda,võib teema lukku panna.
porguvark@hotmail.com

põrguvärk
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 25 Apr 2009, 18:50
Telefon: 53982102
Auto: MK1 MK2 MK7 GTD
Asukoht: Tartu

Re: Vajan Pierburg 2E karpaga abi!

Lugemata postitus Postitas põrguvärk »

Kuna teema pole veel suletud,siis mõtlesin,et kirjutan veidi sellest mis jama see membraan põhjustas ja kuidas kõik alguse sai.
Auto oli paar aastat seisnud ja kuna hetkel olen töötu ja vaba aega piisavalt,siis otsustasin,et teen selle vana masina taas sõidukõlblikuks.
Laadisin aku ära , valasin sisse värske bensiini,auto käivitus kohe ja probleemideta,aga soojenedes hakkasid jamad pihta, tühikäik ei olnud stabiilne vaid kõikus üles alla ja mootor tõmbles, vahepeal täiesti lambist suri välja. Kuna auto ikkagi kaua seisnud ja vhepeal ainult korraks käivitatud,et seda liigutada siis tekkis mõte,et ehk on karpasse ladestunud vaigud mis on düüsid ummistanud ja sellest ilmselt ka probleem. Võtsin karpa maha ,nii oligi kogu ujukikamber on korraliku vaigu all ja mingit mehhanilist rämpsu leidus seal veel. Puhastasin kõik hoolikalt ära,düüsid ja kanalid urgitsesin vasktraadiga lahti ja puhusin suruõhuga läbi. Panin karpa peale tagasi,aga mingit imet sellest ei juhtunud,mootor justkui töötas veidi paremini,aga tühikäik oli ikka kuidagi imelik ja vahest suri mootor välja. Kõik vaakum voolikud olid küljes nagu piltidel ja toitepinged olid normis.Sõitmisel kaasnesid sellised eriefektid,et gaasipedaali maha lastes auto tõmbles ja vahest tegi seda ka sõiduajal, kütusekulu oli umbes 20l.100'le ja küünlad olid peal nagu tukid ,üleni mustad,CO kruvi keeramine eriti ei mõjunud,aga mootor töötas paremini kui see oli välja keeratud,siis tegin veel avastuse,et mootorl erinevaid vaakumvoolikuid lahti tõmmates mootori käik muutub lõbusamaks,tähendab segu oli liigrikas. Nii,kuna karpa sisuga olin juba tegelenud ja düüsides ei saanud probleem olla tekkis mõte,et kusagilt voolab bensiin lihtsalt otse mootorisse. Leisin foorumi kaudu karpa ristlõike ja hakkasin näpuga järge ajama mis mida teeb ja kuhu läheb,siis jõudsingi asjanduseni (piltidel) Nr.35, loogika ütles,et tegu on mingi rikastajaga mis teatud pööretel rikastab küttesegu ja kuna seal on membraan mille ühelpool on mootorist imetav vaakum ja teiselpool bensiin,siis tekkis kahtlus,et ehk on see membraan omadega otsas. Keerasin selle asjanduse maha ja nii oligi, kiht mis oleks pidanud hermeetilisust tagama oli lihtsalt ära pragunenud ja järel oli ainult riie mis paistis läbi. Hankisin järgmise membraani ja panin külge,kõik jamad olid automaatselt minevik,küünlavärv muutus kollakaspruuniks ja kütusekulu on olematu.


Vot selline lugu.
porguvark@hotmail.com

Suletud

Mine “Mootor”