K: 1,9 TD 50kw + intercooler
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 58
- Liitunud: 28 Veebr 2010, 18:58
- Auto: Vw Passat B5.5/Multivan
- Asukoht: Pärnumaa
K: 1,9 TD 50kw + intercooler
Tere! Leidsin ka vanematest postitustest natuke informatsiooni, kuid mõtlesin üle küsida.
Autoks on 96a Vw Multivan ja edasi liigutab teda 1,9 TD 50kw! Eks ta mingil määral seda bussi ikkagi liigutab, kuid väheke lisajõudu oleks abiks. Nimelt mõtlesin peale monteerida intercooleri. On olemas 1,9 Tdi intercooler ja võiks ju sinna vahele panna ja proovida. Kellegil äkki kogemusi mida jagada, vb tuleks natuke pumpa kruvi keerata jne. Kes oskab midagi tarka öelda, võiks öelda!
Äitah!
Autoks on 96a Vw Multivan ja edasi liigutab teda 1,9 TD 50kw! Eks ta mingil määral seda bussi ikkagi liigutab, kuid väheke lisajõudu oleks abiks. Nimelt mõtlesin peale monteerida intercooleri. On olemas 1,9 Tdi intercooler ja võiks ju sinna vahele panna ja proovida. Kellegil äkki kogemusi mida jagada, vb tuleks natuke pumpa kruvi keerata jne. Kes oskab midagi tarka öelda, võiks öelda!
Äitah!
-
- Huviline
- Postitusi: 58
- Liitunud: 28 Veebr 2010, 18:58
- Auto: Vw Passat B5.5/Multivan
- Asukoht: Pärnumaa
Re: K: 1,9 TD 50kw + intercooler
Täna sai siis intercooler vahele pandud. 0-100km/h paranes 4 sekundi võrra! Pumpa ei hakanud algatuseks näppima!
-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
Re: K: 1,9 TD 50kw + intercooler
Paistab. et Tõnis norib niisama ja ei vasta tehniliseltT6nis2 kirjutas:Tee omale selgeks teoooria TD. ja TDi.

Pumba kruvimisest tuleb jõudu juurde küll kuid ikka kütuse arvelt. vaata et lahjaks ei keera, kütuse juurde keeramisel peavad pöörded tõusma, vist oli nii et sisse poole keerates läks rikkamaks. Esialgu võid veerand pööret keerata.
Viimati muutis Boxerdaja, 03 Veebr 2011, 23:48, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 58
- Liitunud: 28 Veebr 2010, 18:58
- Auto: Vw Passat B5.5/Multivan
- Asukoht: Pärnumaa
Re: K: 1,9 TD 50kw + intercooler
Ma ei saa aru mida sa Tõnis paugud siin üldse. Ma tean küll mis need TD ja TDi on. Olen ma öelnud üldse sellekohta midagi. Mul bussil on 1,9 TD mootor. Ja lihtsalt kirjutasin et intecooler on võetud 1,9 TDI mootoriga auto pealt. Ma ei saa aru milles su probleem on?T6nis2 kirjutas:Tee omale selgeks teoooria TD. ja TDi.
-
- Huviline
- Postitusi: 58
- Liitunud: 28 Veebr 2010, 18:58
- Auto: Vw Passat B5.5/Multivan
- Asukoht: Pärnumaa
Re: K: 1,9 TD 50kw + intercooler
Keerasin jah nõksa sisse poole, aga pöörded jätsin ikka nõksa alla tuhande, rohkem seda kruvi sisse keerata ei saa, siis lähevad pöörded üle 1000 juba!Boxerdaja kirjutas:Paistab. et Tõnis norib niisama ja ei vasta tehniliseltT6nis2 kirjutas:Tee omale selgeks teoooria TD. ja TDi..
Pumba kruvimisest tuleb jõudu juurde küll kuid ikka kütuse arvelt. vaata et lahjaks ei keera, kütuse juurde keeramisel peavad pöörded tõusma, vist oli nii et sisse poole keerates läks rikkamaks. Esialgu võid veerand pööret keerata.
Re: K: 1,9 TD 50kw + intercooler
Mida minul norida,kuid fakt on see,et ÕHU JAHUTIT ei panda TD-le.(kuna pole vajadust),kuid pannakse mootoritele,millel on turbo ja OTSE sissepritse. Selline mootor tahab sisselaskesse saada õhu jahutust. Selle nimetus ongi TDI. Eelpõlemis kambriga mootorid on TD. mis ei nõua,ei vaja õhu vahe jahutamist. Jääb küsimärk: g2. 1,6 td.59 kw?
-
- Huviline
- Postitusi: 48
- Liitunud: 09 Mai 2009, 11:12
- Auto: Passat 1.9TDI 74kw Audi 80 1.8
- Asukoht:
Re: K: 1,9 TD 50kw + intercooler
Paljugi mis ei panda,loe eelnevaid postitusi,tüübil oli sellest kasu,no vöib ju panna.Ole hea ja anna häid nöuandeid ka vahest,ära kommi ainult.Alati on sul vastuväiteid,loe vähem ja praktiseeri!T6nis2 kirjutas:Mida minul norida,kuid fakt on see,et ÕHU JAHUTIT ei panda TD-le.(kuna pole vajadust),kuid pannakse mootoritele,millel on turbo ja OTSE sissepritse. Selline mootor tahab sisselaskesse saada õhu jahutust. Selle nimetus ongi TDI. Eelpõlemis kambriga mootorid on TD. mis ei nõua,ei vaja õhu vahe jahutamist. Jääb küsimärk: g2. 1,6 td.59 kw?
Viimati muutis Kirs, 05 Veebr 2011, 09:25, muudetud 1 kord kokku.
Re: K: 1,9 TD 50kw + intercooler
Räägid minuarust iseendale vastu tõstes esile selle 1,6td 59kw millel on originaalis vahejahuti olemas, samuti on neid vahejahuteid paigaldatud ka paljudele teistele eelpõlemiskambriga turboga varustatud diiselmootoritele juba originaal seadistuses. Pole ju vahet kas sul on põlemiskamber kolvisees või eraldi kamber plokikaanes, vahejahuti kasulikkus on ju selles et mida jahedam õhk seda tihedam ta on ning sellest tulenevalt saab ka rohkem kütet põletada ning sellest ka lisa võimsus.T6nis2 kirjutas:Mida minul norida,kuid fakt on see,et ÕHU JAHUTIT ei panda TD-le.(kuna pole vajadust),kuid pannakse mootoritele,millel on turbo ja OTSE sissepritse. Selline mootor tahab sisselaskesse saada õhu jahutust. Selle nimetus ongi TDI. Eelpõlemis kambriga mootorid on TD. mis ei nõua,ei vaja õhu vahe jahutamist. Jääb küsimärk: g2. 1,6 td.59 kw?
Viimati muutis tants, 05 Veebr 2011, 16:33, muudetud 1 kord kokku.
Diesel, what else?! :)
-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
Re: K: 1,9 TD 50kw + intercooler
Natuke OT-d aga Tdi ei tähenda Turbo Diesel Intercooler, vaid Turbocharged Direct Injection.
Tühikäiku saab alla poole ka keerata, üks võimalus on hooba järgi anda ja kuidagi sai pumba tagant ka(rikstushoovastikust).
Tühikäiku saab alla poole ka keerata, üks võimalus on hooba järgi anda ja kuidagi sai pumba tagant ka(rikstushoovastikust).
Re: K: 1,9 TD 50kw + intercooler
Ei ole küll teemale vastus,kuid sobiv hetk küsida. Millistele VW. diislitele,mis omavad eelpõlemis kambrit,pandi sisselaskesse õhu vahe jahuti? Üks on teada,kuid kasutaja tants mainis,et paljudele on tehase seadistuses pandud.
Re: K: 1,9 TD 50kw + intercooler
Ütlesin et teistele eelpõlemiskambriga diisel mootoritele, mis turboga varustatud, on tehasest paigaldatud ka intercooler, mitte teistele vw mootoritele. Olen ise kohanud siukest kooslust veel daihatsu ning fiati diislite puhul.
Diesel, what else?! :)
-
- Huviline
- Postitusi: 58
- Liitunud: 28 Veebr 2010, 18:58
- Auto: Vw Passat B5.5/Multivan
- Asukoht: Pärnumaa
Re: K: 1,9 TD 50kw + intercooler
Hooba andin nii palju järgi kui sai anda, võibolla et tõesti saab kuskilt veel, aga praegu kõik okei, minumeelest ei olegi vaja seda kruvi rohkem keerata, sest palju ma ikka sellest vanast diislist välja pigistan, niigi on juba parem kui enne.Boxerdaja kirjutas:Natuke OT-d aga Tdi ei tähenda Turbo Diesel Intercooler, vaid Turbocharged Direct Injection.
Tühikäiku saab alla poole ka keerata, üks võimalus on hooba järgi anda ja kuidagi sai pumba tagant ka(rikstushoovastikust).
Re: K: 1,9 TD 50kw + intercooler
Tühikäikku saad reguleerida vajadusel sellest kruvist:

See mis siis noolega näidatud, kui õieti mäletan siis sissepoole keerates pöörded tõusevad ning väljapoole keerates pöörded peaks langema (pilt on tehtud siis pumba tagumisest poolest mis jääb vastu mootorit).

See mis siis noolega näidatud, kui õieti mäletan siis sissepoole keerates pöörded tõusevad ning väljapoole keerates pöörded peaks langema (pilt on tehtud siis pumba tagumisest poolest mis jääb vastu mootorit).
Diesel, what else?! :)