7ndal jaanuaril sai siis ära vahetatud hooratas mis juba nagu veski jahvatas... peale seda oli auto nagu väga hea: käigud läksid täpselt sisse, vääne ei jäänud toppama... nüüd paar päeva tagasi kuulsin kui hommikul õli soojemaks tiksus et jälle koliseb.
sachsi toodang siis nagu eelminegi... kas neile hooratastele tootjapoolne garantii on ka mingi aeg või hakkabki nii olema et 578€ iga kuu... nüüd kui eestisse lähen siis pean teenindusest minema küsima, kuna nemad selle osa tellisid ja väitsid et polte pole vaja vahetada. Sellise arvega peaks vist ikka mingi garantii nagu olema...???
Sikkum kirjutas:Eesti seaduste järgi on garantii 2 aastat. See on igasugustele juppidele ja tööle. Kui muidu ei saa, siis tarbijakaitse abiks kui arve alles.
Täpsustaks, et siiski seaduse järgi oli vist pretensiooinide esitamise tähtaeg 2a. Garantii oli vist 1a. Ehk siis kuni 1a on müüja kohustus tõestada, et detail ei olnud praak ja sa oled ise ära rikkinud ja selle hinnangu saamise eest maksta, teisel aastal on tarbija kohustus tõestada, et toode on praak ja ostja maksab eksperthinnangu kinni. Mis loomulikult ei tähenda, et müüja ei võiks anda tootele ka 5 aastat garantiid ja selle jooksul siis ise hinnata, mis tootega juhtunud on.
See on siiski OT, sest paari nädala jooksul juhtunu puhul pole vahet ju.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Tere.
Kahju kohe Sinust
Ise ostsin,400 eur eest terve komplekti,ainult vahega et hooratas pole enam kahemasiline.
Ja kui käisin uurimas siis hooratas ise 2 massi maksis kõige odavam 450 ja kõige kallim 700.
nüüd on aga valeo asendus komplekt ühemassiline hooratas siduriketas,sidurikorv ja survelaager. mina küll aru ei saa et ta rohkem väriseks või midagi viga oleks.
Originaalis oli siduriketas 175mm,asendus komp on see 190mm ja siduriketas on leevendusvedrudega. originaalil täidab hooratas seda ülesannet.
Viimati muutis veikko, 30 Jaan 2011, 17:04, muudetud 1 kord kokku.
Veikko, oled sa ka tutvunud tagamaadega mis võivad ilmneda kui vahetad DMF-i ühemassilise vastu välja? See võib mõjuda su auto käigukastile vägagi laastavalt ja just sel põhjusel asendasin ka ise ta kunagi originaaltoodanguga. Teiseks variandiks on muidugi performance hooratas vahele osta, mis ka kestab kauem.
Aga eks igaüks teab ise, mis oma autoga teeb.
Viimati muutis corbe, 30 Jaan 2011, 18:03, muudetud 1 kord kokku.
ma uurisin ka seda sachs performance ühemassilist kergendatud varianti 7,2kg koos performance sidurikomplektiga aga 1305€+ tööraha ühe kuuga auto alla lüüa käib isegi minule üle jõu... oleks siis kindel ka et seda jama enam niipea ei teki siis muidugi.
autol on nüüd käiguvahetus juba hullem kui see enne vahetustki oli... nii et selge on et teenindus on teinud p*ska.
veikko kirjutas:Tere.
Kahju kohe Sinust
Ise ostsin,400 eur eest terve komplekti,ainult vahega et hooratas pole enam kahemasiline.
Ja kui käisin uurimas siis hooratas ise 2 massi maksis kõige odavam 450 ja kõige kallim 700.
nüüd on aga valeo asendus komplekt ühemassiline hooratas siduriketas,sidurikorv ja survelaager. mina küll aru ei saa et ta rohkem väriseks või midagi viga oleks.
Originaalis oli siduriketas 175mm,asendus komp on see 190mm ja siduriketas on leevendusvedrudega. originaalil täidab hooratas seda ülesannet.
Veiko jutt täiesti õige. saadaval on tõesti selliseid komplekte kus hooratas, ketas ja korv kpl. ja hooratas on ühemassiline, selle kompenseerimiseks on spets siduriketas mis ei ole jäik vaid on lausa topelt vedrustusega, ehk kaks erineva tugevausega vedrustust üksteise sees ja sellist kpl. kasutades ei saa käigukast midagi aru, et ees on 1 massiline hooratas. Kui panna tavaoludes tava kettaga 1 massiline siis jah ei ole kauaks käigukasti ja ilmselt peaks kohe käivitades tekkima ka väga häiriv plagin-kolin käigukastis
corbe kirjutas:Veikko, oled sa ka tutvunud tagamaadega mis võivad ilmneda kui vahetad DMF-i ühemassilise vastu välja? See võib mõjuda su auto käigukastile vägagi laastavalt ja just sel põhjusel asendasin ka ise ta kunagi originaaltoodanguga. Teiseks variandiks on muidugi performance hooratas vahele osta, mis ka kestab kauem.
Aga eks igaüks teab ise, mis oma autoga teeb.
Tere.
Ma ei keevitanud väntvõlli käigukastikülge.
Ja autol millel maksab käigugast 80-100 eur,ma ei muretse.(lammutuses)
Aga Sina osta iga 160000 km tagant uus originaal kahemassiline ja naudi sõitu.
Viimati muutis veikko, 03 Veebr 2011, 16:59, muudetud 1 kord kokku.
hmm corbe auto on nüüd minul ja ma ei tea mis mootoriga sinu auto on aga ARL(1.9 110kw) koodiga mootoril küll originaal kahemassiline 160 000 km ei kesta pigem 40-50k... ja corbe mainis just ühemassilist kergendatud(7,2kg) mis koos vastava sidurikomplektiga kestab üle 500 Nm väänet... sellepärast on käigukast järgmine kuna originaalkäimar ei pea sellele vastu...
see millest sina räägid on mingi valeo b või c varuosa ühemassiline millel on leevendiga sidur...
ma ei saa aru miks see suuremaks sul siis läks see hooratas läbimõõdult... kui minu autol on originaalis 240mm siis mis saab nagu... ja kas valeo pakub mingit sellist ka mis väänet rohkem kannatab kui tehasemootor...? kui sa nüüd selle teema üles tõstsid...
cesar kirjutas:hmm corbe auto on nüüd minul ja ma ei tea mis mootoriga sinu auto on aga ARL(1.9 110kw) koodiga mootoril küll originaal kahemassiline 160 000 km ei kesta pigem 40-50k... ja corbe mainis just ühemassilist kergendatud(7,2kg) mis koos vastava sidurikomplektiga kestab üle 500 Nm väänet... sellepärast on käigukast järgmine kuna originaalkäimar ei pea sellele vastu...
see millest sina räägid on mingi valeo b või c varuosa ühemassiline millel on leevendiga sidur...
ma ei saa aru miks see suuremaks sul siis läks see hooratas läbimõõdult... kui minu autol on originaalis 240mm siis mis saab nagu... ja kas valeo pakub mingit sellist ka mis väänet rohkem kannatab kui tehasemootor...? kui sa nüüd selle teema üles tõstsid...
Tere.
Kus kohast Sa seda võtad et hooratas on suurem?
Hooratas on täpselt sama suur,ainult siduriketas on suurem. 175mm üleminek-190mm.
Ma ise arvan et inseneerid on Sinust 10x targemad ja nad teavad täpselt mida nad teevad, ja palju see mingeid nm talub.
Viisin siis nüüd vahepeal auto uuesti teenindusse uurimisele... 2 päeva seisis pm auto koha peal ja keegi ei viicinud helistada ka... siis kui kolmandal päeval helistasin siis ütles et olid meestega kuuland ja nemad küll aru ei saanud et midagi koliseks... väideti ka et poldid ikka vahetatid ära. siis käis veel proovisõidul ja ütles et tema meelest on käigud seal kus peavad oli kuni 150km/h välja proovinud...
Siis küsisin et miks mul kompuuter ära nullib ennast kui üle 1h koha peal seisab... nimelt hakkas see jama peale hoorattaga remondiskäimist... siis öeldi et olen ise seal midagi ära näppinud ja pean ise ka korda tegema... et minus endas on viga kuna nemad ainult võtsid aku juhtme maha... ehk siis jäin pika ninaga...
My ass! Praeguste ilmadega 150km/h kliendi autoga. Sellistest kohtadest hoiaks kaugemale.
Kompuutri näitude kohta võiksid ikka auto kasutusjuhendist lugeda, enne kui kedagi süüdistama hakkad.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
cesar kirjutas:Viisin siis nüüd vahepeal auto uuesti teenindusse uurimisele... 2 päeva seisis pm auto koha peal ja keegi ei viicinud helistada ka... siis kui kolmandal päeval helistasin siis ütles et olid meestega kuuland ja nemad küll aru ei saanud et midagi koliseks... väideti ka et poldid ikka vahetatid ära. siis käis veel proovisõidul ja ütles et tema meelest on käigud seal kus peavad oli kuni 150km/h välja proovinud...
Siis küsisin et miks mul kompuuter ära nullib ennast kui üle 1h koha peal seisab... nimelt hakkas see jama peale hoorattaga remondiskäimist... siis öeldi et olen ise seal midagi ära näppinud ja pean ise ka korda tegema... et minus endas on viga kuna nemad ainult võtsid aku juhtme maha... ehk siis jäin pika ninaga...
Küsimus siis veikkole... ladu24s on valeo hooratas minu autole ja maksab veic alla 1k €. oskad sa öelda misasjaga siis on täpsemalt tegemist... kas see on ühemassiline vms? link siis http://www.ladu24.ee/et/ladu2/15461/702 ... 0,1/938795
Viimati muutis cesar, 24 Veebr 2011, 11:44, muudetud 1 kord kokku.
Ära seda 1 tuhat € küll nii lihtsalt välja käi, nimelt Sachs pakub ju KIT-i, milles ühemassiline hooratas, kangem sidurikorv ja siduriketas ning seda 1305.- € eest. http://en.sachsperformance.com/sachs-ra ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kui kogu see kupatus alla panna, siis kokkuvõttes on pikka aega muretu sõit.
Viimati muutis corbe, 05 Apr 2011, 23:05, muudetud 1 kord kokku.
ma just vahetasin... 4wd ei toiminud ja vahekastist vahetati reduktoripump ja siis lasin ühele poole hooratta ka uuesti vahetada... läks tavaline sachs... töö teostas siis linna auto seekord...
mingit x varuosa autotuledetootjalt eriti veel sellise hinnaga ei hakka panema... ennem vahetan neid iga kuu...
saaks kuskilt ühe käigukasti normaalse hinnaga varuks siis prooviks selle kiti ka ära...
Viimati muutis cesar, 05 Apr 2011, 23:12, muudetud 2 korda kokku.