hõõgküünalde märgutuli
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 23 Veebr 2011, 22:35
- Auto: vw passat, mb w126, zaz 968m
- Asukoht:
hõõgküünalde märgutuli
autoks vw passat 85 kw 1,9 tdi .Mure siis selline et külmaga hommokul eel süüdet andes armatuuris tuli põleb vaid 3-4 sekundit (nii nagu sooja mootorigagi)maximaalselt ja kui starterit anda siis nagu ei taha käivituda kohe vaid pahab pikka käiamist. Milles võib viga olla ? Oskab keegi hea inimene äkki aidata.?
Küünlad sai vahetatud alles talve hakul.
Küünlad sai vahetatud alles talve hakul.
-
- Huviline
- Postitusi: 80
- Liitunud: 01 Juun 2010, 17:53
- Auto: Touareg 3.0 Tiguan 2,0
- Asukoht: Tallinn - Viimsi-Kuusalu
Re: hõõgküünalde märgutuli
anna küünlaid 2 või 3 korda, siis peaks paremini käivituma , kui oled kindel et sinul kõik küünlad korras loomulikult,omal ka küünalde tuli mingi 2-4 sek põleb ,mida külmem väljas seda kauem peab tuli põlema,kui ei eksi siis saab seda küünalde põlemis aega vag.comi ga muuta pikemaks,
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: hõõgküünalde märgutuli
rääkides praegustest külmadest ja 85 kw PD TDI´st, siis eeldan et peaksid põlema ikka sinna 10 seci kanti pluss veel see aeg mil relee hoiab küünalt taga peale tule kustumist....minul näiteks autodata järgi kuni 15 seci ja nii see ka on. Isegi -10c juures hoiab päris pikalt.simonII kirjutas:autoks vw passat 85 kw 1,9 tdi .Mure siis selline et külmaga hommokul eel süüdet andes armatuuris tuli põleb vaid 3-4 sekundit (nii nagu sooja mootorigagi)maximaalselt ja kui starterit anda siis nagu ei taha käivituda kohe vaid pahab pikka käiamist. Milles võib viga olla ? Oskab keegi hea inimene äkki aidata.?
Küünlad sai vahetatud alles talve hakul.
Muidu relee plõksu on kuulda? ja tuli pole peale küünalde vahetust kunagi kauem kui 3-4 sec põlenud?
Diesel Power KEEPS ME GOING
- marco
- Huviline
- Postitusi: 631
- Liitunud: 18 Dets 2006, 21:51
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: hõõgküünalde märgutuli
Ma ei tea, kas sel on seos, aga mul põles ka varem olenemata ilmast sama kaua see eelsüüte tuli, aga peale õliservise nullimist toimib asi korrektselt. Mul muidugi 66 kw ka.
Samas olenemata tule põlemis pikkusest, läheb käima alati hästi.
Samas olenemata tule põlemis pikkusest, läheb käima alati hästi.
Viimati muutis marco, 24 Veebr 2011, 08:50, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 23 Veebr 2011, 22:35
- Auto: vw passat, mb w126, zaz 968m
- Asukoht:
Re: hõõgküünalde märgutuli
Ei põlenud se tuli enne küünalde vahetamist ega ka pärast küünalde vahetamist pikemalt. Jah ja kui suute sisse keerad siis käib seal jalge ees seal kuskil rooli all mingisugune klõpsatus.Ja olen ka sellest aru saanud et mida külmem väljas seda kauem peaks ju küünlaid järgi hoidma et se 3 sekki on ikka ju naeruväärselt vähe ma saan aru kui sooja mootoriga nii vähe.Vennal sama mootoriga golf ja tal hoiab ikka külma mootoriga küünlaid järgi mingi u 15 sekki v rohkemgi.
-
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 23 Veebr 2011, 22:35
- Auto: vw passat, mb w126, zaz 968m
- Asukoht:
Re: hõõgküünalde märgutuli
Vot selles se jama ongi et mul ei käivitumarco kirjutas:Ma ei tea, kas sel on seos, aga mul põles ka varem olenemata ilmast sama kaua see eelsüüte tuli, aga peale õliservise nullimist toimib asi korrektselt. Mul muidugi 66 kw ka.
Samas olenemata tule põlemis pikkusest, läheb käima alati hästi.

Ja kui pärast pikka käivitamist lähebki käima siis viskab sinist nii et jube
Re: hõõgküünalde märgutuli
Nagu ikka, esmalt tuleks veakoodi lugeda, vaadata mis on tempi anduri tegelik näit, vb valetab, et mootor on soe. Proovi nii, et tõmbad temp anduri juhtme küljest, see 4 klemmiga andur.
-
- Huviline
- Postitusi: 1129
- Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
- Auto: g4 variant `05
- Asukoht: Saaremaa
- Tänanud: 1 kord
Re: hõõgküünalde märgutuli
arvesta, et siis tekib ka temp anduri viga mootorisse ja näidikutesse
Br.
-
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 23 Veebr 2011, 22:35
- Auto: vw passat, mb w126, zaz 968m
- Asukoht:
Re: hõõgküünalde märgutuli
Käisin diagnostikas seal näitas et kõik okmclx kirjutas:Nagu ikka, esmalt tuleks veakoodi lugeda, vaadata mis on tempi anduri tegelik näit, vb valetab, et mootor on soe. Proovi nii, et tõmbad temp anduri juhtme küljest, see 4 klemmiga andur.

-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: hõõgküünalde märgutuli
ennem käivitamist tasub vaadata mida näitab jahutusvedeliku temp andur. Veel soovitan üle kontrollida kas küünlad ikka voolu saavad peale. Ja see klõpsatus käib peale veidikest aega kui tuli armatuuris kustunud?
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: hõõgküünalde märgutuli
Miski temp anduri pealt võetakse jah pikkus. Peast enam ei mäleta, aga kui oma 1Z analüüsisin, siis see pistik lahti tõmmates hoidis ka pikalt, muidu 2-3 sekundit. Testimise juhendis oli ka, et tõmba lahti ja vaata kaua põleb. Mäletamist mööda oli kuskil mootori ploki paremas servas. Homme võin täpsemalt juhendist vaadata ja minu arust ei löönud viga sisse see.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 23 Veebr 2011, 22:35
- Auto: vw passat, mb w126, zaz 968m
- Asukoht:
Re: hõõgküünalde märgutuli
Kuidas ma seda temp andurit kontrollin???Jah klõpsatus käib pärast märgutule kustumist. Eile õhtul enne auto garaazi viimist kuulasin hoolikalt ja niikaua kui se märgutuli põlen se paar kolm sekki siis nagu mingi relee plõksib ,no nagu kontaktid kinni ja siis lahti trrr tk tk tk trrcopilot kirjutas:ennem käivitamist tasub vaadata mida näitab jahutusvedeliku temp andur. Veel soovitan üle kontrollida kas küünlad ikka voolu saavad peale. Ja see klõpsatus käib peale veidikest aega kui tuli armatuuris kustunud?

Re: hõõgküünalde märgutuli
Ega veakoodi ei pruugigi sisse tulla kui andur nagu toimetaks õigest. Temp näit ise võib valetada, praeguste külmade juures võib see temperatuuride vahe, mida näitab välis temp ja mootori temp päris suur olla. Sellepärast ma ütlesingi, et tuleb vaadata temp näitude erinevust nagu mainis ka kasutaja copilot. Pumpdüüsidel asub temp andur mootori taga otsas, ehk kui autol on mootor õiget pidi peal, passatil on, siis paremal taga otsas, parem pool siis kunde pool. Võimalik, et pead õhulõdviku eest võtma, et sinna pääseda. Tõmba see pistik lahti ja vaata kaua ta siis küünlaid taga hoiab. Siinkohal mainin ka eelsüüte kestuse kohta, et tegelikult küünalde märgutuli ei ole küünalde vooluga otse seotud, sest märgutuld juhib mootori aju, küünlaid ikagist relee. Kui nüüd sellise külmaga eelsüütesüsteem toimib õigesti, siis peale küünaldetule pikaajalist kustumist on küünlad siiski veel järel, starteri ajaks lastakse küünlad järelt ning kui mootor käivitunud, lähevad küünlad ~2 minutiks uuesti järgi. Niiet küünalde tule järgi ei saa arvestada kaua küünaldele vool üldse peale tuleb. Ja see märgutuli põleb ka siis normaalselt kui ükski küünal ei tööta. See mootor ei ole veel nii intelligentne, et saaks aru kui mõni küünal läbi on.
Re: hõõgküünalde märgutuli
Ei tea kuidas teistel, aga endal Touran 2,0 tdi samuti küünala tuli väga väikest aega ja relee klõpsu kah ei ole kuulda. Kui webastot ei kasuta siis käima läheb väga pika ketramisega.
/niinekas/
/niinekas/
minu aeg on siin ümber saanud
Re: hõõgküünalde märgutuli
2,0 on DOHC mootor, küünlad sellel klapikambri kaane all, sellel ütleb arvuti vigase küünla ära.
-
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 23 Veebr 2011, 22:35
- Auto: vw passat, mb w126, zaz 968m
- Asukoht:
Re: hõõgküünalde märgutuli
kuid egas ju kodus ma seda erinevust vaadata kuidagi ei saagi.kas mingit pilti v joonist polemilline se temp andur jakus täpsemalt ta asuma peaks? Võtsin selle mootori plastik kattemaja ja uurisin sinna mootori ja tule pleki vahele kuid ei osnud sealt küll miskit temp andurit näha .mclx kirjutas:Ega veakoodi ei pruugigi sisse tulla kui andur nagu toimetaks õigest. Temp näit ise võib valetada, praeguste külmade juures võib see temperatuuride vahe, mida näitab välis temp ja mootori temp päris suur olla. Sellepärast ma ütlesingi, et tuleb vaadata temp näitude erinevust nagu mainis ka kasutaja copilot. Pumpdüüsidel asub temp andur mootori taga otsas, ehk kui autol on mootor õiget pidi peal, passatil on, siis paremal taga otsas, parem pool siis kunde pool. Võimalik, et pead õhulõdviku eest võtma, et sinna pääseda. Tõmba see pistik lahti ja vaata kaua ta siis küünlaid taga hoiab. Siinkohal mainin ka eelsüüte kestuse kohta, et tegelikult küünalde märgutuli ei ole küünalde vooluga otse seotud, sest märgutuld juhib mootori aju, küünlaid ikagist relee. Kui nüüd sellise külmaga eelsüütesüsteem toimib õigesti, siis peale küünaldetule pikaajalist kustumist on küünlad siiski veel järel, starteri ajaks lastakse küünlad järelt ning kui mootor käivitunud, lähevad küünlad ~2 minutiks uuesti järgi. Niiet küünalde tule järgi ei saa arvestada kaua küünaldele vool üldse peale tuleb. Ja see märgutuli põleb ka siis normaalselt kui ükski küünal ei tööta. See mootor ei ole veel nii intelligentne, et saaks aru kui mõni küünal läbi on.
-
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 23 Veebr 2011, 22:35
- Auto: vw passat, mb w126, zaz 968m
- Asukoht:
Re: hõõgküünalde märgutuli
võtsin G62 andurilt juhtme dagant seal se neli kaablit lähevad sisse ja nüüd siis tuli põleb ikka nii 10 ja rohkem sekundeid .
Kas siis sellest võib järeldada nüüd et se andur õhtal omadega?? Ja vaja poest uus tellida???
Kas siis sellest võib järeldada nüüd et se andur õhtal omadega?? Ja vaja poest uus tellida???
Re: hõõgküünalde märgutuli
See on jah 4 klemmiga, peast ei oska praegu öelda mis ta tähis on, ju ta siis on G62. Mingil põhjusel need andurid lihtsalt hakkavad külmaga näkku panema kuid viga nad selle kohta sisse ei võta, kui siis mingi ajutise vea, mis ei ole nagu pidevaks probleemiks mootorile, mis tema arvates takistaks tema tööd. Ega temp näite ei saagi jah ilma arvutita vaadata.
Mootori katte eemaldamisest ehk ainuüksi ei piisa, ei mäleta kuidas passatil ta täpselt oli, aga hiljuti sai just ühel A6 vahetatud, sellel pidi õhulõdviku ka eest võtma, et seda näeks. Ta peaks olema rohelise pistikuga mootori paremal küljel taga otsas pumpdüüs mootoritel vähemalt.
Mootori katte eemaldamisest ehk ainuüksi ei piisa, ei mäleta kuidas passatil ta täpselt oli, aga hiljuti sai just ühel A6 vahetatud, sellel pidi õhulõdviku ka eest võtma, et seda näeks. Ta peaks olema rohelise pistikuga mootori paremal küljel taga otsas pumpdüüs mootoritel vähemalt.
-
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 23 Veebr 2011, 22:35
- Auto: vw passat, mb w126, zaz 968m
- Asukoht:
Re: hõõgküünalde märgutuli
andur jah rohelist värvi ja sain ilma lõdviku emaldamiseta pistiku lahti, tellisin uue ära 17 euri homme saan kätte eks siis annan teada kas ka abi on selleset uuest andurist
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: hõõgküünalde märgutuli
eeldatavasti on, sest tagant ära ühendades põles tuli armatuuris kauem nagu sa mainisid. Käivitus oli vist kah oluliselt parem?simonII kirjutas:andur jah rohelist värvi ja sain ilma lõdviku emaldamiseta pistiku lahti, tellisin uue ära 17 euri homme saan kätte eks siis annan teada kas ka abi on selleset uuest andurist
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 23 Veebr 2011, 22:35
- Auto: vw passat, mb w126, zaz 968m
- Asukoht:
Re: hõõgküünalde märgutuli
nii vahetasin laupäeva õhtal selle anduri ära kuid tolku sellest ei miskit kahjuks
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: hõõgküünalde märgutuli
et uue anduriga ja pistik küljes põleb ikka aint 3 vms sekundit? Muidu kui nüüd juhe küljest võtta põleb kauem ja käivitub paremini? Kuidas muidu viimane kord pistik tagant käivitus paranes?simonII kirjutas:nii vahetasin laupäeva õhtal selle anduri ära kuid tolku sellest ei miskit kahjuks
Selle tule põlemise ajal, nagu aru sain, relee klõbistab kogu aeg?
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 23 Veebr 2011, 22:35
- Auto: vw passat, mb w126, zaz 968m
- Asukoht:
Re: hõõgküünalde märgutuli
jah relee klõbistab jah. Ma muidugiu proovisin siis kui mootor suht soe oli ja siis käivitus tiptop.Sooja mootorig apole probleeme , kuid just se hommikune esimene käivitus suht kusine ja vaevaline
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: hõõgküünalde märgutuli
hmm, siis tuleks relee vahetada, sest klõbistada teine ei tohi, süüdet sisse keerates külma motoga peab rakenduma ja mingi aeg peale tule kustumist peaks käima klõps kus siis relee lükkab küünlad tagant ära. Ei osanud sulle seda ennem soovitada. Kus too relee asub, ei oska kahjuks täpselt öelda. Nagu aru sain kui selle juhtme temp andurilt tagant võtad, klõbistab relee ikka kogu see aeg mis küünalde tuli taga ja käivitus paremaks ei muutunud?simonII kirjutas:jah relee klõbistab jah. Ma muidugiu proovisin siis kui mootor suht soe oli ja siis käivitus tiptop.Sooja mootorig apole probleeme , kuid just se hommikune esimene käivitus suht kusine ja vaevaline
Diesel Power KEEPS ME GOING