Niii sai võetud passati pealt mootor ja golfile peale veetud. Juhtmed yhendatud ja kui nyyd starterit anda. Sulas ülesse spidoplokist tulnud juhe
Gauge Cluster (main ground) Main Fusebox Ground Brown
Et siis vist spidoploki mass?
mis seda põhjusatada võib?
Mida kontrollida?
2.0 85 kw syncro 1991 a kui see midagi veel aitab
Müstika minu jaoks :S
Volkswageni 2E mootor (passat)
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- highway2hell
- Klubiline
- Postitusi: 236
- Liitunud: 08 Apr 2009, 10:45
- Telefon: 5102926
- Auto: VW Passat b8, VW Polo mk1, VW Golf mk1
- Asukoht: Tallinn, Lehetu
- Tänatud: 5 korda
Re: Volkswageni 2E mootor (passat)
Mina oma lolli peaga soovitaks kõik massid üle kontrollida, kas said ühendatud ja et oleks korralik see ühendus. Nii kaitsmeploki taga kui ka mootoriruumis - akust keresse ja mootorisse vast kõige tähtsam ots!
S&S Donor OÜ - Remondime Ameerika rauda ja ka muud! Igapäevaselt liiklen kolla-punase autoga ja teen iiu-iiu :)
-
- Huviline
- Postitusi: 629
- Liitunud: 27 Veebr 2009, 21:46
- Telefon: 5182668
- Auto: Vw Polo Coupe
- Asukoht: Tartust 18 Km Viljandi poole
Re: Volkswageni 2E mootor (passat)
Massid käisin yle. see juhe pidi sulama maha kuna PLuss jookseb sinna juhtmessse mina nagu muud varianti ei näe. aga noo ma ei jaga elektris mitte midagi kh :S
-
- Huviline
- Postitusi: 107
- Liitunud: 27 Mär 2007, 23:55
- Auto: Golf 2 syncro 2.0...Mazda 626GE 2.0
- Asukoht: tallinn
Re: Volkswageni 2E mootor (passat)
Ka massi juhe võib ära sulada kui korraliku maandust pole...seda saad ilmselt testriga kõige paremini kontrollida kui paned testri ühe otsa sinna jutme külge ja teise aku miinus klemmile...ega ma ise ka selles elektri värgis just kõige teravam pliiats karbis pole. 
