Kuidas teha vahet 66kW ja 81kw TDI-l?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 23
- Liitunud: 28 Mär 2011, 17:24
- Telefon: 58099545
- Auto: vw golf VI 74kw
- Asukoht:
Kuidas teha vahet 66kW ja 81kw TDI-l?
TERE! Selline asi, et tahan osta endale golfi 81kw 1996a oma, siin on link http://www.auto24.ee/used/826702" onclick="window.open(this.href);return false;! Kuidas ma aru saan kas on tegemist 66kw-ga või 81kw-ga! Mingin näilised tunnused pevad ju olema! TÄNAN ETTE!
Viimati muutis pppp, 29 Mär 2011, 17:02, muudetud 1 kord kokku.
Re: VW Golf 1.9 81kw
Kas 81 ja 66 ainult mitte aju vahe ei olnud ? Vabandan , võin ka eksida, kuskilt on nagu selline info meelde jäänud.
Viimati muutis Drag, 28 Mär 2011, 18:15, muudetud 1 kord kokku.
Re: VW Golf 1.9 81kw
66 KW. tdi mootori kood on 1z. ja omab ,,tava,, turbot. 81KW.mootori kood on AFN. ja omab muutuva geomeetriga (liigutatavad labad) turbot. Koodid mootorist on pagasnikus paberi peal kirjas.
Re: VW Golf 1.9 81kw
käisin seda sama pilli peenestamas täna ja persetunde järgi ütleks et 81kw ikka
edasi astub hästi ja teise käiguga lapats põhjas võtab asfaldi peal rattad puksima.
sõites hakkab peeglisse vaadates silma jube palju sinist suitsu
millest see tingitud 

sõites hakkab peeglisse vaadates silma jube palju sinist suitsu


- VWM
- Huviline
- Postitusi: 969
- Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
- Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
- Asukoht: Internet
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Golf 1.9 81kw
kui seda sinist ikka jube palju tuleb siis vast tuleks jah kahtlustama hakata turbo korrasolekut, samas ka klapisääretihendeid aga tavaliselt ikka sellise masina puhul turbo probleemiks.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Golf 1.9 81kw
VWM kirjutas:kui seda sinist ikka jube palju tuleb siis vast tuleks jah kahtlustama hakata turbo korrasolekut, samas ka klapisääretihendeid aga tavaliselt ikka sellise masina puhul turbo probleemiks.
kui sinine ei kao peale paari vajutust, siis kahtlustaks jah kas turbot v õlirõngaid. Klapisääretihentitega peaks olema üldjuhul nii, et a la kui auto veidi pikemalt(üle öö näiteks) seisnud v siis pikemalt koha peal tühikäigul käiata ja siis rohkem lappi andes viskab veidi aega v mõne kiirenduse jagu tagant sinist ja see kõik. Enda 81kw tdi samad sümtomid millest just rääksin et ehk ainult algul paari kiirenduse jagu viskab seda sinist. Surved silindrites sai mõõdetud ja olid nagu tehasest välja tulles. Samuti peaks turbo ok olema, sest kui sai vahejahuti maha kistud, siis oli seda õli seal väga vähe, mis võib olla kogunenud sinna ka karterituulutusest.
Viimati muutis copilot, 29 Mär 2011, 08:43, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: VW Golf 1.9 81kw
edu sellega, ega nad seal üle 100 alet ei tee tavalisel.roman7070 kirjutas:Järelikult peab hinda kauplema!
täna mindi uusi autosi saksa otsima ja tänu sellele võibolla saab rohkem tingida(mida rohkem raha käes seda rohkem autosi saab tuua). ise ootan ära mis uut ja huvitavat sealt leitakse.
ja selle sinise suitsu jutu jätkuks. panin käima ja kohapeal seisis paar minutit(niikaua kui numbrid ette panin).ja kiirendasin väga vaikselt kuni 90km/h. sõitsin mingi 3-4km enne kui temp tõusma hakkas ja kogu aeg oli sinine suits taga.
pärast seda kui olin lapatsi põhja vajutand ja ja mõned minutid paarutand siis nagu kadus suits ära. kiirendades viskab musta ka,aga ei midagi hullu.
kui palju kw ja nm saaks softi muutmisega sellele mootorile juurde ja mis see maksaks. jõudu ei ole kunagi liiga palju

kas püsika panemine sellele on lihtne/odav.
Viimati muutis puuk, 29 Mär 2011, 09:54, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 23
- Liitunud: 28 Mär 2011, 17:24
- Telefon: 58099545
- Auto: vw golf VI 74kw
- Asukoht:
Re: VW Golf 1.9 81kw
Siin on veel üks peaaegu sama, kas äkki on keegi käind seda vaatamas, kuidas mulje, või teab kedagi kes on vaadanud? http://www.auto24.ee/used/818498" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: VW Golf 1.9 81kw
puuk kirjutas:edu sellega, ega nad seal üle 100 alet ei tee tavalisel.roman7070 kirjutas:Järelikult peab hinda kauplema!
täna mindi uusi autosi saksa otsima ja tänu sellele võibolla saab rohkem tingida(mida rohkem raha käes seda rohkem autosi saab tuua). ise ootan ära mis uut ja huvitavat sealt leitakse.
ja selle sinise suitsu jutu jätkuks. panin käima ja kohapeal seisis paar minutit(niikaua kui numbrid ette panin).ja kiirendasin väga vaikselt kuni 90km/h. sõitsin mingi 3-4km enne kui temp tõusma hakkas ja kogu aeg oli sinine suits taga.
pärast seda kui olin lapatsi põhja vajutand ja ja mõned minutid paarutand siis nagu kadus suits ära. kiirendades viskab musta ka,aga ei midagi hullu.
kui palju kw ja nm saaks softi muutmisega sellele mootorile juurde ja mis see maksaks. jõudu ei ole kunagi liiga palju![]()
kas püsika panemine sellele on lihtne/odav.
Püsika panemine sellele autole väga lihtne, koos töö ja juppidega mingi alla 100 euro vast. Chippida on ka võimalik, hinnaklass oleneb sellest kas valid mingi boxinässi või korraliku chipi (50-300 eurot), üldjuhul võimsus neil chipituna sinna 100KW alla (paberi peal) ja väänet 300Nm kanti. Sidur annab muidugi sellise kooslusega kiirelt saba.
Viimati muutis tobimarg, 29 Mär 2011, 14:00, muudetud 1 kord kokku.