Golf 3 vedrustus ja kandevõime
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 58
- Liitunud: 26 Dets 2008, 13:02
- Auto: Audi A6 Avant -98, Ford Fiesta -03, VW Golf 3 GT -92
- Asukoht: Tartumaa
Golf 3 vedrustus ja kandevõime
Tean, et seda teemat on siin foorumis mitu korda arutatud aga enda jaoks õiget vastust kahjuks leidnud ei ole.
Mureks on 92 aasta VW Golf 3 GT, 1,8, 66kW kandevõime. Hetkel on all originaal vedrustus aga suveks läheb autosse päris palju helitehnikat(kokku vast miski 100-150kg raskuses küll) ja kui kui kõik see sees on siis väga üle ühe inimese autosse panna ei kannata, sest summuti hakkab vastu sillatala käima ja rattad on päris koopas. Kahekesi sõites tekitas iga väikseim jõnks teepeal ja kohalt start päris hea kolina. Neljakesti autos ei julgenud üldse sõita.
Vedrud ära vajanud ei ole, sest need sai kunagi paar aastat tagasi uute vastu vahetatud, ennem seda käisid nad isegi ilma helitehnikata koopasse.
Küsimus olekski selles, et mida teha? Eelarve on suht piiratud, et 20000.- maksvaid coile ei ole mõtet väga pakkuda aga mis te arvate näiteks nendest odava otsa coilidest nagu näiteks Rokkor ja JOM jne? Kas need odavad coilid kannatavad ka lisa raskust või on nendega pärast rattad veel rohkem koopas ja auto on nii jäik, et raputab hambad suust välja?
Väga jäigaks ei tahaks kah autot ajada, sest juba praegu raputab auto päris parajalt( aga eks ma olen harjunud suuremate ja mugavamate autodega kah )
Või on ka originaal vedrusid selliseid mis kannatavad rohkem raskust, sest hetkel väga madaldada ma seda autot ei saa, sest igapäevaselt kasutab seda autot ema ja õde ja nad sõidaks esimesel kilomeetril stange või karteri puruks.
Muidugi lähi aastatel jääb see auto mulle igapäeva auto kõrvale niiöelda projektikaks ja siis ma ei välista, et tahaks autot natuke madalamaks lasta.
Mõned pildid nii suve- kui talvekonditsioonis:
Nagu näha siis talvel teda eriti madaldada ei kannata, sest ei ela linnas ja teed on päris hullud.
Igasugune abi ja ideed oleks teretulnud.
Ette tänades,
Jarxz
Mureks on 92 aasta VW Golf 3 GT, 1,8, 66kW kandevõime. Hetkel on all originaal vedrustus aga suveks läheb autosse päris palju helitehnikat(kokku vast miski 100-150kg raskuses küll) ja kui kui kõik see sees on siis väga üle ühe inimese autosse panna ei kannata, sest summuti hakkab vastu sillatala käima ja rattad on päris koopas. Kahekesi sõites tekitas iga väikseim jõnks teepeal ja kohalt start päris hea kolina. Neljakesti autos ei julgenud üldse sõita.
Vedrud ära vajanud ei ole, sest need sai kunagi paar aastat tagasi uute vastu vahetatud, ennem seda käisid nad isegi ilma helitehnikata koopasse.
Küsimus olekski selles, et mida teha? Eelarve on suht piiratud, et 20000.- maksvaid coile ei ole mõtet väga pakkuda aga mis te arvate näiteks nendest odava otsa coilidest nagu näiteks Rokkor ja JOM jne? Kas need odavad coilid kannatavad ka lisa raskust või on nendega pärast rattad veel rohkem koopas ja auto on nii jäik, et raputab hambad suust välja?
Väga jäigaks ei tahaks kah autot ajada, sest juba praegu raputab auto päris parajalt( aga eks ma olen harjunud suuremate ja mugavamate autodega kah )
Või on ka originaal vedrusid selliseid mis kannatavad rohkem raskust, sest hetkel väga madaldada ma seda autot ei saa, sest igapäevaselt kasutab seda autot ema ja õde ja nad sõidaks esimesel kilomeetril stange või karteri puruks.
Muidugi lähi aastatel jääb see auto mulle igapäeva auto kõrvale niiöelda projektikaks ja siis ma ei välista, et tahaks autot natuke madalamaks lasta.
Mõned pildid nii suve- kui talvekonditsioonis:
Nagu näha siis talvel teda eriti madaldada ei kannata, sest ei ela linnas ja teed on päris hullud.
Igasugune abi ja ideed oleks teretulnud.
Ette tänades,
Jarxz
Viimati muutis argo, 18 Mai 2012, 06:15, muudetud 3 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 58
- Liitunud: 26 Dets 2008, 13:02
- Auto: Audi A6 Avant -98, Ford Fiesta -03, VW Golf 3 GT -92
- Asukoht: Tartumaa
Re: Golf 3 vedrustus ja kandevõime
Kas tõesti keegi ei oska midagi öelda?
Küsiks siis nii, et kui keegi on näiteks oma coiloveritega Golfiga auto täit mehemürakaid vedanud siis kuidas taguosa jäi? olid rattad väga koopas? Kannatab nende odavamate coilidega täis autoga sõita? Kannatavad nad üldse lisa raskust? Kuidas sõidumugavus on?
Odavamate coilide all pean silmas neid mida terve ebay täis on, maksavad nii 150-300 EURi ja müüakse neid igasugu eri firma nimedega.
Ja keegi võika rääkida kas originaal vedrusid on kah selliseid mis selle lisa raskusega hakkama saaks?
Küsiks siis nii, et kui keegi on näiteks oma coiloveritega Golfiga auto täit mehemürakaid vedanud siis kuidas taguosa jäi? olid rattad väga koopas? Kannatab nende odavamate coilidega täis autoga sõita? Kannatavad nad üldse lisa raskust? Kuidas sõidumugavus on?
Odavamate coilide all pean silmas neid mida terve ebay täis on, maksavad nii 150-300 EURi ja müüakse neid igasugu eri firma nimedega.
Ja keegi võika rääkida kas originaal vedrusid on kah selliseid mis selle lisa raskusega hakkama saaks?
-
- Huviline
- Postitusi: 360
- Liitunud: 14 Apr 2009, 09:11
- Auto: Toyota Avensis '08
- Asukoht: Tallinn
Re: Golf 3 vedrustus ja kandevõime
Odovad coilid on jäigad ülemises positioonis ja umbes sama pehmed kui original alumises ( kui täesti vastu maad keerata ). Sõidumugavusest raske midagi heat ütelda , aga harjub ära küll.
Ma ei saa täesti aru kuidas sul originaal vedrustusega teekib mingi jama . Nad on ju arvestadtud täis kandevõime peale , ehk auto on inemise täis ja pagasnikus on paar sada kilo. Kui sul nii sõites hakkab midagi kolisema , vaata pigem sillad / puksid üle ja vaata velje ET - äkki veljed on liiga koopast völjas ja käivad vastu.
Muidu siin foorumis on aretatud , kuidas saaks veel jäigemaks teha . Näitesk mingid kummid vedrute vahele , mis tõstab auto aga teeb samas natuke jäigemaks jne.
Ma ei saa täesti aru kuidas sul originaal vedrustusega teekib mingi jama . Nad on ju arvestadtud täis kandevõime peale , ehk auto on inemise täis ja pagasnikus on paar sada kilo. Kui sul nii sõites hakkab midagi kolisema , vaata pigem sillad / puksid üle ja vaata velje ET - äkki veljed on liiga koopast völjas ja käivad vastu.
Muidu siin foorumis on aretatud , kuidas saaks veel jäigemaks teha . Näitesk mingid kummid vedrute vahele , mis tõstab auto aga teeb samas natuke jäigemaks jne.
-
- Huviline
- Postitusi: 58
- Liitunud: 26 Dets 2008, 13:02
- Auto: Audi A6 Avant -98, Ford Fiesta -03, VW Golf 3 GT -92
- Asukoht: Tartumaa
Re: Golf 3 vedrustus ja kandevõime
Tänan vastuse eest.
Ei saa minagi aru kuidas tal see kandevõime nii väike on aga see tundub Golfide puhul tavaline olevat. Vedrustus ja puksid on korras. Velje ET-d peast ei mäleta aga need veljed olid autol juba ostes all ja on seda olnud juba vähemalt 4 aastat. Veljed käisid kunagi koopasse kui vedrud olid väsinud aga peale nende vahetust ei ole enam käinud. Natuke rohkem on väljas küll kui talvekad aga ei midagi ulmelist.
Kui muusika sees oli siis neljakesti autos olles ei julgenud kohapealt enam startida, sest summuti oli täiesti vastu sillatala ja käis väga jube kolin ning rattad olid väga koopas. Kahekesi sõites käis jõnksudest läbi sõites ja startides ainult vastu.
Eks osaliselt on selles süüdi ka see, et summuti on küll originaal püttidega ja torud on originaal kujuga aga torud on tehtud lihtsalt natuke jämedamast torust kui originaalis aga see on suht väike vahe.
See kummid vedrude vahel oleks hea ja lihtne variant aga sellega oleks jälle see jama, et kui auto tühi on siis on nagu maastur. Tahaks leida sellist lahendust, et kõrgus jääks samaks või oleks reguleeritav aga kannataks lihtsalt rohkem raskust.
Kõige rohkem pakuks huvi ikkagi coilid, sest kunagi tahaks autot madalamaks lasta aga kui ta madalas asendis on sama pehme kui originaal siis vist ei tule midagi välja.
Ei saa minagi aru kuidas tal see kandevõime nii väike on aga see tundub Golfide puhul tavaline olevat. Vedrustus ja puksid on korras. Velje ET-d peast ei mäleta aga need veljed olid autol juba ostes all ja on seda olnud juba vähemalt 4 aastat. Veljed käisid kunagi koopasse kui vedrud olid väsinud aga peale nende vahetust ei ole enam käinud. Natuke rohkem on väljas küll kui talvekad aga ei midagi ulmelist.
Kui muusika sees oli siis neljakesti autos olles ei julgenud kohapealt enam startida, sest summuti oli täiesti vastu sillatala ja käis väga jube kolin ning rattad olid väga koopas. Kahekesi sõites käis jõnksudest läbi sõites ja startides ainult vastu.
Eks osaliselt on selles süüdi ka see, et summuti on küll originaal püttidega ja torud on originaal kujuga aga torud on tehtud lihtsalt natuke jämedamast torust kui originaalis aga see on suht väike vahe.
See kummid vedrude vahel oleks hea ja lihtne variant aga sellega oleks jälle see jama, et kui auto tühi on siis on nagu maastur. Tahaks leida sellist lahendust, et kõrgus jääks samaks või oleks reguleeritav aga kannataks lihtsalt rohkem raskust.
Kõige rohkem pakuks huvi ikkagi coilid, sest kunagi tahaks autot madalamaks lasta aga kui ta madalas asendis on sama pehme kui originaal siis vist ei tule midagi välja.
-
- Huviline
- Postitusi: 58
- Liitunud: 26 Dets 2008, 13:02
- Auto: Audi A6 Avant -98, Ford Fiesta -03, VW Golf 3 GT -92
- Asukoht: Tartumaa
Re: Golf 3 vedrustus ja kandevõime
Siin foorumis on iga teine Golf mingisuguse madalduse või coilidega ja keegi ei oska midagi öelda?
Kas tõesti ei ole keegi inimesi täis autoga sõitnud või siis midagi rasket bagassis vedanud? raske uskuda kuidagi.
Kas tõesti ei ole keegi inimesi täis autoga sõitnud või siis midagi rasket bagassis vedanud? raske uskuda kuidagi.
Viimati muutis jarxz, 11 Apr 2011, 22:37, muudetud 2 korda kokku.
-
- Tunnustatud
- Postitusi: 627
- Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
- Telefon: 53644681
- Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
- Asukoht: Tallinn
Re: Golf 3 vedrustus ja kandevõime
Ma just eile vaatasin et Audi A4 universaali vedrud on samasugused kui G3 omad(tagumised) ainult et veidi jämedamast materjalist ja keerd pikemad.Järsku need sobivad .
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681
-
- Huviline
- Postitusi: 58
- Liitunud: 26 Dets 2008, 13:02
- Auto: Audi A6 Avant -98, Ford Fiesta -03, VW Golf 3 GT -92
- Asukoht: Tartumaa
Re: Golf 3 vedrustus ja kandevõime
Mis kerega A4 alt need pärit on? B5? B6? On erinevate mootoritega kah mingi vahe vedrudes?
See on tõesti variant mida peab kaaluma. Peab vist mingi aeg kuhugi lammarisse neid uurima minema.
Muidugi auto jääb vist oodatust varem nii öelda "projektikas" või pühapäeva autoks ja coiloverid oleks natuke eelistatum variant aga nende puhul tahakski teada, et kas nad kannatavad ka seda lisaraskust või on nad sama pehmed kui originaalid aga lihtsalt madalamad?
See on tõesti variant mida peab kaaluma. Peab vist mingi aeg kuhugi lammarisse neid uurima minema.
Muidugi auto jääb vist oodatust varem nii öelda "projektikas" või pühapäeva autoks ja coiloverid oleks natuke eelistatum variant aga nende puhul tahakski teada, et kas nad kannatavad ka seda lisaraskust või on nad sama pehmed kui originaalid aga lihtsalt madalamad?
Viimati muutis jarxz, 12 Apr 2011, 09:39, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 360
- Liitunud: 14 Apr 2009, 09:11
- Auto: Toyota Avensis '08
- Asukoht: Tallinn
Re: Golf 3 vedrustus ja kandevõime
Coiloverid on kah ju erinevad . Odovamad , nagu ma juba mainisin , võivad olla liga pehmed sinu jäoks alumises konditioonis.Samas aga sa ju ei pea autot põhja peale lasta , siis coilid tavaliselt palju jäigemad kui standartsed amordid ja vedrud. Ülemises positioonis nad on mingi -40mm madaldusega ja jäigad. Aga on ju olemas kah kallimat coilid , jäikuse reguleerimisega jne. Maksma võivad umbes sama palju , kui sinu Golfi turuhind. Tavaliset on kirjas palju nende kandevõime on. Ehk tuleb järgi proovida.
-
- Huviline
- Postitusi: 58
- Liitunud: 26 Dets 2008, 13:02
- Auto: Audi A6 Avant -98, Ford Fiesta -03, VW Golf 3 GT -92
- Asukoht: Tartumaa
Re: Golf 3 vedrustus ja kandevõime
Kallid coilid jäävad mängust välja, ma mõtlesin pigem neid umbes 200 EURi maksvaid coile. Näiteks sellised:
http://cgi.ebay.de/TA-Technix-Premium-G ... 2863wt_905
Kirjas on neil kandevõimeks:
Esiteljel 955kg MAX
Taguteljel 820kg MAX
Minule ei ütle need numbrid midagi. Teab keegi äkki mis need kandevõime numbrid originaal vedrustusel on?
http://cgi.ebay.de/TA-Technix-Premium-G ... 2863wt_905
Kirjas on neil kandevõimeks:
Esiteljel 955kg MAX
Taguteljel 820kg MAX
Minule ei ütle need numbrid midagi. Teab keegi äkki mis need kandevõime numbrid originaal vedrustusel on?
-
- Tunnustatud
- Postitusi: 627
- Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
- Telefon: 53644681
- Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
- Asukoht: Tallinn
Re: Golf 3 vedrustus ja kandevõime
jarxz kirjutas:Mis kerega A4 alt need pärit on? B5? B6? On erinevate mootoritega kah mingi vahe vedrudes?
See on tõesti variant mida peab kaaluma. Peab vist mingi aeg kuhugi lammarisse neid uurima minema.
Muidugi auto jääb vist oodatust varem nii öelda "projektikas" või pühapäeva autoks ja coiloverid oleks natuke eelistatum variant aga nende puhul tahakski teada, et kas nad kannatavad ka seda lisaraskust või on nad sama pehmed kui originaalid aga lihtsalt madalamad?
1999 a. ja 1,9 tdi 81 kw AFN mootorikoodiga.Vedru varuosakood...8D0 511 115 P .
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681
-
- Huviline
- Postitusi: 58
- Liitunud: 26 Dets 2008, 13:02
- Auto: Audi A6 Avant -98, Ford Fiesta -03, VW Golf 3 GT -92
- Asukoht: Tartumaa
Re: Golf 3 vedrustus ja kandevõime
See on siis ikkagi B5 kere aga facelift jah? 1994-2001 toodeti B5 kerega. Oskad äkki öelda mis mootoritega masinatel veel samad vedrud on ja kas enne facelifti masinatel on samad vedrud? Lihtsustaks veidi otsinguid.Priidik333 kirjutas:jarxz kirjutas:Mis kerega A4 alt need pärit on? B5? B6? On erinevate mootoritega kah mingi vahe vedrudes?
See on tõesti variant mida peab kaaluma. Peab vist mingi aeg kuhugi lammarisse neid uurima minema.
Muidugi auto jääb vist oodatust varem nii öelda "projektikas" või pühapäeva autoks ja coiloverid oleks natuke eelistatum variant aga nende puhul tahakski teada, et kas nad kannatavad ka seda lisaraskust või on nad sama pehmed kui originaalid aga lihtsalt madalamad?
1999 a. ja 1,9 tdi 81 kw AFN mootorikoodiga.Vedru varuosakood...8D0 511 115 P .
-
- Tunnustatud
- Postitusi: 627
- Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
- Telefon: 53644681
- Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
- Asukoht: Tallinn
Re: Golf 3 vedrustus ja kandevõime
Vaatasin et peaks sobima ükskõik milline Avandi oma 1995-2001 kuid mitte Quattro.
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681
-
- Huviline
- Postitusi: 58
- Liitunud: 26 Dets 2008, 13:02
- Auto: Audi A6 Avant -98, Ford Fiesta -03, VW Golf 3 GT -92
- Asukoht: Tartumaa
Re: Golf 3 vedrustus ja kandevõime
Tänud vastuse eest. Tundub, et alguses peabki siis seda teed minema, sest coile ei julge ehkupeale osta, võibolla ei kannatagi seda raskust ja on olukord veel hullem kui ennem.Priidik333 kirjutas:Vaatasin et peaks sobima ükskõik milline Avandi oma 1995-2001 kuid mitte Quattro.
Re: Golf 3 vedrustus ja kandevõime
Kui summuti hakkab vastu sillatala käima siis on viga ikka summutis, mitte vedrustuses. Pildid küll ei reeda, aga äkki keegi on su summutit vahetanud/keevitanud/modinud. Äkki saad mõne teise golfi alla kiigata ja enda omaga võrrelda. Kardan, et sul seal lihtsalt midagi valesti. Endal kunagi oli ka golf. Summuti käis kord kuskilt vastu keret, teine kord vastu stanget. Pidi teda päris palju kruttima, et normaalselt sõita saaks. Kui originaalsummuti ja kinnitused, siis ei tohiks ta viiekesi autos koos 100 kiloga pagassis midagi teha.
-
- Huviline
- Postitusi: 58
- Liitunud: 26 Dets 2008, 13:02
- Auto: Audi A6 Avant -98, Ford Fiesta -03, VW Golf 3 GT -92
- Asukoht: Tartumaa
Re: Golf 3 vedrustus ja kandevõime
Summuti on täies pikkuses vahetatud. Originaal pütid ja originaalkujuga torud aga torud on tehtud kõik tiba jämedamad. Sain tutvuste kaudu otse summuti tehasest ja väga naeruväärse hinnaga. Jämedamad torud annavad täpselt õige koguse mehisemat häält ilma, et hakkaks närvidele käima. Eks summutit sättides saaks kindlasti asja paremaks aga see ei muuda fakti, et rattad on natuke liiga koopas kui raskus peal.pogens kirjutas:Kui summuti hakkab vastu sillatala käima siis on viga ikka summutis, mitte vedrustuses. Pildid küll ei reeda, aga äkki keegi on su summutit vahetanud/keevitanud/modinud. Äkki saad mõne teise golfi alla kiigata ja enda omaga võrrelda. Kardan, et sul seal lihtsalt midagi valesti. Endal kunagi oli ka golf. Summuti käis kord kuskilt vastu keret, teine kord vastu stanget. Pidi teda päris palju kruttima, et normaalselt sõita saaks. Kui originaalsummuti ja kinnitused, siis ei tohiks ta viiekesi autos koos 100 kiloga pagassis midagi teha.
Arvatavasti lähipäevil tuleb perre uus auto nii, et see auto jääb nüüd pühapäeva autoks ja saab põhjalikumalt hakkata seda ehitama.
Ma ei tea kas asi on minu autos või ongi Golfid sellised aga minu auto kohe kindlasti ei kannata autotäit täiskasvanud inimesi ja 100kg pagassis. Võibolla viis 12 aastast tüdrukut ja ühe kohvri kannataks aga rohkem küll mitte
Ja see kah veel, et nendel piltidel on auto täiesti tühi. Sinna juurde tuleb 34kg kaaluv kõlari element, terve pagassi ära võttev 30mm vineerist kast, väga suur aku, 60m 50mm2 kaablit, pigimatid, võimud, kõlarid jne + veel mina ja kes iganes veel parasjagu autos on, et kaalu tuleb korralikult.
Viimati muutis jarxz, 14 Apr 2011, 22:43, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 787
- Liitunud: 01 Aug 2011, 02:00
- Auto: Škoda Octavia VRS
- Asukoht: Maakeral
Re: Golf 3 vedrustus ja kandevõime
Küsimus selline et kas g3 variandi vedrud sobivad luukpärale ?
Asi siis selles,et kandevõimet suurendada,kõrgust muuta ei taha aga kandevõimet küll !
Asi siis selles,et kandevõimet suurendada,kõrgust muuta ei taha aga kandevõimet küll !
-
- Huviline
- Postitusi: 360
- Liitunud: 14 Apr 2009, 09:11
- Auto: Toyota Avensis '08
- Asukoht: Tallinn
Re: Golf 3 vedrustus ja kandevõime
EI SOBI ,pikkemad on ja ... üldse ei sobi , üsnaga amordid on kah teisedfatedog kirjutas:Küsimus selline et kas g3 variandi vedrud sobivad luukpärale ?
Asi siis selles,et kandevõimet suurendada,kõrgust muuta ei taha aga kandevõimet küll !
EDIT : tagumisest rääkisin , esimesed on samad ( sõltub mootorist)
Viimati muutis CHORT, 14 Mai 2012, 15:50, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 787
- Liitunud: 01 Aug 2011, 02:00
- Auto: Škoda Octavia VRS
- Asukoht: Maakeral
Re: Golf 3 vedrustus ja kandevõime
CHORT kirjutas:EI SOBI ,pikkemad on ja ... üldse ei sobi , üsnaga amordid on kah teisedfatedog kirjutas:Küsimus selline et kas g3 variandi vedrud sobivad luukpärale ?
Asi siis selles,et kandevõimet suurendada,kõrgust muuta ei taha aga kandevõimet küll !
EDIT : tagumisest rääkisin , esimesed on samad ( sõltub mootorist)
Aga mida siis saab sinna panna,et kandevõimet suurendada ?
-
- Huviline
- Postitusi: 360
- Liitunud: 14 Apr 2009, 09:11
- Auto: Toyota Avensis '08
- Asukoht: Tallinn
Re: Golf 3 vedrustus ja kandevõime
põhimõteliselt tuleb otsida tiba "paksemad" vedrud ja , vajadusel , lõigata pikkus parajaks. Mingi passati omad näiteks vms. Lõikamata sa tõstad autod ja teed jäigemaks kah.fatedog kirjutas:
Aga mida siis saab sinna panna,et kandevõimet suurendada ?