Jant 1.6TD-ga

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
-toyo
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 09 Nov 2009, 16:22
Auto: VW sharan 1.9TDi
Asukoht:

Jant 1.6TD-ga

Lugemata postitus Postitas -toyo »

Autoks siis golf2 1.6TD, nimelt siis häda selles, et suits on sinise ja musta segu. Kui süüde keerata hilisemaks on sinine ja kui varajasemaks siis tuleb eriti musta ja hakkab imelikult käima. Uurisin ja puurisin tna ja vaatasin, et õli varda on välja poole löönud, et kas siis karterisse surve tulnud ja lööb rõngaste vahelt õli silindrisse, et selline suits taga. Muideks võtsin õli korgi pealt ära sealt tuli valget suitsu ja kui karterituulutuse vooliku/lõdviku lahti tegin tuli sealt samasugust valget suitsu.
Äkki keegi oskab öelda kas on klapisääretihendid ära või ongi järgi jäänud vaid rõngste vahetus samas andke soovitusi, mida veel kontrollida, vaadata ja uurida.

slide
Huviline
Postitusi: 60
Liitunud: 25 Apr 2011, 21:13
Auto: Passat B5.5
Asukoht: Lõuna

Re: Jant 1.6TD-ga

Lugemata postitus Postitas slide »

-toyo kirjutas:Autoks siis golf2 1.6TD, nimelt siis häda selles, et suits on sinise ja musta segu. Kui süüde keerata hilisemaks on sinine ja kui varajasemaks siis tuleb eriti musta ja hakkab imelikult käima. Uurisin ja puurisin tna ja vaatasin, et õli varda on välja poole löönud, et kas siis karterisse surve tulnud ja lööb rõngaste vahelt õli silindrisse, et selline suits taga. Muideks võtsin õli korgi pealt ära sealt tuli valget suitsu ja kui karterituulutuse vooliku/lõdviku lahti tegin tuli sealt samasugust valget suitsu.
Äkki keegi oskab öelda kas on klapisääretihendid ära või ongi järgi jäänud vaid rõngste vahetus samas andke soovitusi, mida veel kontrollida, vaadata ja uurida.

Kui tuleb survet kui õlivarda ära võtad või õlipunni ja kui sealt samuti siis tõesti võimalus, et surverõngad jne läbi.
Lase kuskil teeninduses silindrite surved ära mõõta ja saad teada. Kui palju seda valget tossu tuleb sealt sul?
Musta ajab, siis kui küttesegu vale ja sinist, siis kui mootor põletab õli.
Klapisääre tihendid on, siis läbi kui hommikuti käima pannes lööb pahvaka sinist suitsu ja natukese aja pärast peaks järgi jätma suitsemise. Sest kui auto seisab ntx öö otsa, siis õli valgub mingil määral läbi klapisääre tihendite ja see põhjustabki hommikuse suitsemise või kui auto on seisnud vähemalt üle paari tunni.

Slide
Treilerveod tartumaal ja vajadusel üle eesti.
15t kandevõimega.

Vasta

Mine “Diislid”