Scirocco mk2 1992
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 3
- Liitunud: 01 Sept 2011, 15:37
- Telefon: 53007883
- Auto: VW Passat 1986
- Asukoht:
Scirocco mk2 1992
tere, kas keegi oskab öelda kas sciroccole saab peale panna golf2 või golf3 mootori ilma suurema ümberehituseta?
-
- Veteran
- Postitusi: 2246
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 67 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Scirocco mk2 1992
Oleneb mootorist - VR6 (mida G3-le pandi) ikka päris niisama sinna vahel ei viska.
Viimati muutis pppp, 12 Sept 2011, 14:52, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 102
- Liitunud: 01 Aug 2009, 05:20
- Auto: VW Scirocco GT
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Scirocco mk2 1992
"Suurem ümberehitus" on väga umbmäärane... Kui praegu on autol karpa mootor, siis ootab uue mootori korral tõenäoliselt ees kaabeldamine ning kütuse süsteemi täiustamine. Ka oleks mõistlik suurema (ja võimsama) mootori korral investeerida ka piduritesse. Oleneb aga kõik sellest, mis otstarbeks seda (ümber) ehitama hakata.
My carbon-footprint is bigger than Yours! Famiglia di Rocco.
-
- Huviline
- Postitusi: 554
- Liitunud: 23 Dets 2009, 10:50
- Auto: 4x4 Bora Variant, Bora Variant
- Asukoht: Tln
- Tänatud: 1 kord
Re: Scirocco mk2 1992
Ise paigaldasin passat gt 2,0 16v 100kw mootori,
Torukollektori tegi Pööbel Aivar, kes ühendas ka aju.
Lisaks tulid ümber teha ka mootoripadjad et kollektor ei hakkaks vastu põhja käima.
Pidurikettad läksid Golf 3 gt omad ning supportikinnitused Audi 80/90(Passat/Santana) 5 silindrilise 2,2l omad.
Projekt läheb kalliks ning tekib küsimus selle otstarbekuses.
Kui auto tõmbab kolmanda käiguga ratta ringi siis on siis sellel mõtet?
Endal jäi projekt selle taha et oli vaja difrilukku ja välimust kohendada
ning sain ka ametiauto siis auto jäi seisma.
Proual on ka load aga see auto tekitas temas sedavõrd õudust et sellega ta keeldus sõitmast.
Parem osta Impreza, tõenäoliselt saad odavamalt.
Terv Riho
Torukollektori tegi Pööbel Aivar, kes ühendas ka aju.
Lisaks tulid ümber teha ka mootoripadjad et kollektor ei hakkaks vastu põhja käima.
Pidurikettad läksid Golf 3 gt omad ning supportikinnitused Audi 80/90(Passat/Santana) 5 silindrilise 2,2l omad.
Projekt läheb kalliks ning tekib küsimus selle otstarbekuses.
Kui auto tõmbab kolmanda käiguga ratta ringi siis on siis sellel mõtet?
Endal jäi projekt selle taha et oli vaja difrilukku ja välimust kohendada
ning sain ka ametiauto siis auto jäi seisma.
Proual on ka load aga see auto tekitas temas sedavõrd õudust et sellega ta keeldus sõitmast.
Parem osta Impreza, tõenäoliselt saad odavamalt.
Terv Riho
Viimati muutis Riho72, 31 Okt 2011, 14:39, muudetud 1 kord kokku.
Lugupidamisega Riho
Rahulolu on peamine
Rahulolu on peamine