ENGINE WORKSHOP tuli...ja läks
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 55
- Liitunud: 11 Okt 2007, 19:03
- Auto: Golf 4 Variant
- Asukoht: Tartu
ENGINE WORKSHOP tuli...ja läks
Auto on Golf 4,2005 aasta, 1,9 TDI 77Kw.Lugu ise selline,et suusareisul Slovakkias viskas teise päeva hommikul põlema mootori hoiatuse ja eelsüüte tuli jäi vilkuma ning ilmus kiri ENGINE WORKSHOP.Käivitus veidi halvasti,aga külma oli ka -11.Ehmatasin ära esimese hooga,aga kuna mootor käis nagu kell ja oli pühapäev,käisime mäel ära.Esmaspäeval läksime südame rahustamiseks kohalikku diagnossi keskusesse-väike,aga esinduslik,igasugused Boschi tõendid raamitult seinal jne.Mees viskas arvuti külge,nahistas mingi 15 min. ja asi korras.Googl'i tõlkega mässates jõudsime eestikeelse vasteni,mis kõlas "püsikiiruse sensor".See pidi olema diagnossi mehe jutu järgi täitsa tavaline asi ja et midagi hullu ei ole-et külmaga viskab vahest.Ok-meel hea ja maksime raha ära.Raha taheti selles kohas 22 EUR-i tund,aga kuna kulus 15 min. siis võeti 5 EUROT!!!Ma pole väga kursis,aga kas meil Eestis ka nii raha võetakse või on 300 EEK-i lugu keskmiselt ja sõltumata tööajast?
Küsitavaks muutus asi siis,kui järgmisel hommikul läks auto veel halvemini käima ja tuled läksid uuesti põlema.No siis lõin käega,et las põleb ja küll kodus teenindusse lähen.Aga.....Poolteist päeva enne koju jõudmist kustusid tuled ja ENGINE WORKSHOP kadus ja auto käivitub nagu kell sõltumata temperatuurist.Nii palju veel,et paigaldatud sai 2010 novembris AastaAutos püsikiirusehoidja.
Nii...Oskab keegi targem sellest pikast mölast mingi järelduse teha ja mind ka natuke harida?Oleks väga tänulik!
Küsitavaks muutus asi siis,kui järgmisel hommikul läks auto veel halvemini käima ja tuled läksid uuesti põlema.No siis lõin käega,et las põleb ja küll kodus teenindusse lähen.Aga.....Poolteist päeva enne koju jõudmist kustusid tuled ja ENGINE WORKSHOP kadus ja auto käivitub nagu kell sõltumata temperatuurist.Nii palju veel,et paigaldatud sai 2010 novembris AastaAutos püsikiirusehoidja.
Nii...Oskab keegi targem sellest pikast mölast mingi järelduse teha ja mind ka natuke harida?Oleks väga tänulik!
-
- Huviline
- Postitusi: 55
- Liitunud: 11 Okt 2007, 19:03
- Auto: Golf 4 Variant
- Asukoht: Tartu
Re: ENGINE WORKSHOP tuli...ja läks
Kuna teema muutus uuesti aktuaalseks augusti kuus ja seekord sai käidud minu emakeelt rääkiva diagnostiku juures,siis vastan alustatud teemale ise 
Selgus,et tegemist on väntvõlli anduri või pöörete loenduriga-kuidagi nii seda nimetetakse.Igaljuhul muu hoolduse käigus lasin ka selle vahetada.Kõik oli OK 2 nädalat,kui hakkas sama jama peale-kõik "viled ja tuled" põlevad ja üürgavad.Sain samal õhtul diagnossi ja mida arvuti näitas-väntvõlli andur!No mida inglit....Kustutas selle häire ära ja jäin ootama.Ja näe imet-pooleteise nädala pärast uuesti.Panin siis vanasse kohta aja kirja,kus see andur vahetati-mehed teavad mida nad selle autoga teinud on.Eile hommikul,kui teeninduse aeg käes,arvas aga mootor,et oleks aeg see häire ise ära kustutada
Remondimehed ei osanud ka muud öelda,kui et tule siis tagasi,kui jälle põlema hakkab.Oskas vaid pakkuda sellise seletuse,et kuna anduri küljes on magnet,siis sellele jääb mingi sodi,mis aeg-ajalt seda häiret põhjustab.
Kas nüüd oskab keegi mulle omapoolse vastuse ja seletuse anda sellele anomaaliale!?Või on 180 tuhat(esinduses kontrollitud õige läbisõit oli ostmise hetkel) sõitnud auto mootor juba nii kulunud,et metallipuru kõik kohad täis?

Selgus,et tegemist on väntvõlli anduri või pöörete loenduriga-kuidagi nii seda nimetetakse.Igaljuhul muu hoolduse käigus lasin ka selle vahetada.Kõik oli OK 2 nädalat,kui hakkas sama jama peale-kõik "viled ja tuled" põlevad ja üürgavad.Sain samal õhtul diagnossi ja mida arvuti näitas-väntvõlli andur!No mida inglit....Kustutas selle häire ära ja jäin ootama.Ja näe imet-pooleteise nädala pärast uuesti.Panin siis vanasse kohta aja kirja,kus see andur vahetati-mehed teavad mida nad selle autoga teinud on.Eile hommikul,kui teeninduse aeg käes,arvas aga mootor,et oleks aeg see häire ise ära kustutada

Kas nüüd oskab keegi mulle omapoolse vastuse ja seletuse anda sellele anomaaliale!?Või on 180 tuhat(esinduses kontrollitud õige läbisõit oli ostmise hetkel) sõitnud auto mootor juba nii kulunud,et metallipuru kõik kohad täis?
-
- Huviline
- Postitusi: 225
- Liitunud: 01 Veebr 2010, 16:07
- Asukoht:
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: ENGINE WORKSHOP tuli...ja läks
Andur a või b osa? Pigem juhtmed/pistikud üle käia, kui aegajalt ühendus kaob. Viksab tule põlema ainult või mootori töös ka ebakõlasid sel hetkel?
Diagnostika ja elektritööd. 56052094
-
- Huviline
- Postitusi: 55
- Liitunud: 11 Okt 2007, 19:03
- Auto: Golf 4 Variant
- Asukoht: Tartu
Re: ENGINE WORKSHOP tuli...ja läks
Seda ma ei küsinud,kas A või B osa,aga mingit ühenduse viga on pakutud küll.Mootori töös ei ole jah mingeid muutusi täheldanud-kõik on OK.Škoda näiteks pidi hoopis seisma jääma sellise häire korral olen kuulnud.
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]

- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8016
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Re: ENGINE WORKSHOP tuli...ja läks
Kas mootori koodioskad öelda? Igatahes see jupp esinduses väga palju ei tohiks maksta.
Mingi variant maksab ainult 45 Eurot
Mingi variant maksab ainult 45 Eurot
Viimati muutis R36, 16 Okt 2011, 10:23, muudetud 1 kord kokku.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 55
- Liitunud: 11 Okt 2007, 19:03
- Auto: Golf 4 Variant
- Asukoht: Tartu
Re: ENGINE WORKSHOP tuli...ja läks
Ei,ilmselt ei oska ma seda koodi öelda.Mul on meeles nagu mingi 30 euri hinnaks,aga kindlat ei väida.
Ega seda muidugi enne teada ei saa,kui uuesti häiresse läheb ja eks siis selgub,kas ka juba vahetatud osa andis otsad või mis....Aga kas VW üldse seda B-osana tehakse?
Ega seda muidugi enne teada ei saa,kui uuesti häiresse läheb ja eks siis selgub,kas ka juba vahetatud osa andis otsad või mis....Aga kas VW üldse seda B-osana tehakse?
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8016
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Re: ENGINE WORKSHOP tuli...ja läks
Koodi leiad manuaalist või kleepsult pagassis.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus