Järjekordne jama 1.8 mootoriga

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
Steven
Huviline
Postitusi: 101
Liitunud: 06 Juul 2010, 00:39
Asukoht: Tartu/Helsinki

Järjekordne jama 1.8 mootoriga

Lugemata postitus Postitas Steven »

Autoks Vento 93a 1.8 66kW Mootor.

Külmalt auto ei taha üldse väga käia, tossab musta ja bensu haisu lööb üles. Näiteks panen hommikul auto käima, mängin õrnalt gaasiga, sureb auto välja. Saab siis kütet liiga palju arvatavasti, segu on liiga rikas?

Soojaks läheb ka aeglaselt ja kui soojaks läheb, on kõik OK, töötab ilusti...kuid hästi hästi natukene pöörded ikka kõiguvad.

Milles siis viga? Kas mootor lihtsalt hõre?
Kui auto ostsin, siis ei näidanud mootori tempi üldse mitte, siis vahetsin selle kollase anduri ära, jahutusvedeliku temp.andur vist? Passatitel on see sinine. Siis hakkas tempi alles näitama...kuid jah, soojaks läheb aeglaselt.

Ja jahutusvedeliku lekib ka hästi hästi natukene sisselaskekolle juurest tagant, seal on see metall punn ees, aga too annab läbi, eilmine omanik oli parandnud toda hermetsiga.
Viimati muutis Steven, 25 Okt 2011, 18:19, muudetud 2 korda kokku.
VW Mullivann

Po18
Huviline
Postitusi: 263
Liitunud: 14 Apr 2009, 11:45
Auto: VW Golf II 1.8 66kw 1990.a./ Vw G3 variant 1.8 66kw 1995.a.
Asukoht: Saku/Soome

Re: Järjekordne jama 1.8 mootoriga

Lugemata postitus Postitas Po18 »

Mul sarnane mure sama mootoriga.
Kokkutulekutel näeme raisk

GTI
Moderaator
Postitusi: 7849
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Re: Järjekordne jama 1.8 mootoriga

Lugemata postitus Postitas GTI »

Aju temp. andur ehk vigane?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Po18
Huviline
Postitusi: 263
Liitunud: 14 Apr 2009, 11:45
Auto: VW Golf II 1.8 66kw 1990.a./ Vw G3 variant 1.8 66kw 1995.a.
Asukoht: Saku/Soome

Re: Järjekordne jama 1.8 mootoriga

Lugemata postitus Postitas Po18 »

GTI oskad ehk öelda kuidas kontrollida anduri korrasolekut. Mis peaks olema takistused soojalt ja külmalt anduril.
Kokkutulekutel näeme raisk

GTI
Moderaator
Postitusi: 7849
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Re: Järjekordne jama 1.8 mootoriga

Lugemata postitus Postitas GTI »

Po18 kirjutas:GTI oskad ehk öelda kuidas kontrollida anduri korrasolekut. Mis peaks olema takistused soojalt ja külmalt anduril.
Külmalt umbes 3...3,5 koomi, soojalt 10x vähem e. 200...300 oomi, see siis umbes-täpselt.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Steven
Huviline
Postitusi: 101
Liitunud: 06 Juul 2010, 00:39
Asukoht: Tartu/Helsinki

Re: Järjekordne jama 1.8 mootoriga

Lugemata postitus Postitas Steven »

Mina nii tark ei ole volksu kohapealt :D Aga kus kohas aju temp.andur on?
VW Mullivann

GTI
Moderaator
Postitusi: 7849
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Re: Järjekordne jama 1.8 mootoriga

Lugemata postitus Postitas GTI »

Steven kirjutas:Mina nii tark ei ole volksu kohapealt :D Aga kus kohas aju temp.andur on?
Eks ta seal plokikaane küljes olevas jahutuse plastflantsis on - tavaliselt sinine ja 2-klemmiga.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Steven
Huviline
Postitusi: 101
Liitunud: 06 Juul 2010, 00:39
Asukoht: Tartu/Helsinki

Re: Järjekordne jama 1.8 mootoriga

Lugemata postitus Postitas Steven »

Mina sinist ei leidnud kuskil mootoris..kas see on see, kuhu läheb jahutusvedeliku voolik kohe mootori ees, kui kapoti lahti teed?
Passatitel on seal sinine temp andur, Ventol aga sinine...vast toda mõtled?
VW Mullivann

GTI
Moderaator
Postitusi: 7849
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Re: Järjekordne jama 1.8 mootoriga

Lugemata postitus Postitas GTI »

Nüüd pean tõesti vabandama, Golf/Ventol on see 4-klemmiga ja must andur. Mis klemmipaare peab mõõtma, lambist ei oska kohe öelda - vast keegi kel Autodata aitab infoga.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Po18
Huviline
Postitusi: 263
Liitunud: 14 Apr 2009, 11:45
Auto: VW Golf II 1.8 66kw 1990.a./ Vw G3 variant 1.8 66kw 1995.a.
Asukoht: Saku/Soome

Re: Järjekordne jama 1.8 mootoriga

Lugemata postitus Postitas Po18 »

Mõõdan endal homme ära ja loodan et teemaalgataja saab ka oma auto probleemile lahenduse.
Kokkutulekutel näeme raisk

Steven
Huviline
Postitusi: 101
Liitunud: 06 Juul 2010, 00:39
Asukoht: Tartu/Helsinki

Re: Järjekordne jama 1.8 mootoriga

Lugemata postitus Postitas Steven »

Aga mina ikka ei tea, kus kohas see asub..

aga selge, jään ootama
VW Mullivann

Steven
Huviline
Postitusi: 101
Liitunud: 06 Juul 2010, 00:39
Asukoht: Tartu/Helsinki

Re: Järjekordne jama 1.8 mootoriga

Lugemata postitus Postitas Steven »

Nüüd hakkas tagant sinist välja ajama
VW Mullivann

MrAnre
Huviline
Postitusi: 108
Liitunud: 15 Dets 2009, 17:38
Telefon: 53733202
Auto: Audi A4 1.8T Quattro
Asukoht: Tallinn

Re: Järjekordne jama 1.8 mootoriga

Lugemata postitus Postitas MrAnre »

Heiii.
Mul ka autoga viimasel ajal jamad tekkinud. Mootor sama 1.8 66kw mono. Pm siis kui märjemad ilmad olid siis hakkas jama pihta. Ehk, külmalt panen käima ja kui üle 1000 pöörde on, siis töötab kenasti, aga kui mootor soojaks hakkab minema, sinna 8-900 peale siis pöörded langevad, langevad ja langevad kuni välja sureb. Vahepeal tuleb lihtsalt gaasi juurde anda. Soojalt töötab hästi ilusti. Juhtus korra ka see, et maanteel hakkas mootor "pooma" ja kütet võttis rohkem pea poolteist liitrit.

Vahetatud on nagu absull tempi andurid, lambda pool aastat tagasi, küünlad, küünlajuhtmed, rootor, jagaja kaas. Ei oska enamviga kusagilt otsida. Tühikäigumootor ei või olla? Või äkki kütusefilter? Teisi asju ei oska lihtsalt enam otsida.

Anre.

Priidik333
Tunnustatud
Postitusi: 627
Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
Telefon: 53644681
Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
Asukoht: Tallinn

Re: Järjekordne jama 1.8 mootoriga

Lugemata postitus Postitas Priidik333 »

GTI kirjutas:Nüüd pean tõesti vabandama, Golf/Ventol on see 4-klemmiga ja must andur. Mis klemmipaare peab mõõtma, lambist ei oska kohe öelda - vast keegi kel Autodata aitab infoga.
Testrid kätte ja kontrollima :)

Andur.JPGPilt
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681

Priidik333
Tunnustatud
Postitusi: 627
Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
Telefon: 53644681
Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
Asukoht: Tallinn

Re: Järjekordne jama 1.8 mootoriga

Lugemata postitus Postitas Priidik333 »

Need asjad võite ka üle kontrollida:
pritsepea3.bmpPilt
tühikäik1.JPGPilt
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681

MrAnre
Huviline
Postitusi: 108
Liitunud: 15 Dets 2009, 17:38
Telefon: 53733202
Auto: Audi A4 1.8T Quattro
Asukoht: Tallinn

Re: Järjekordne jama 1.8 mootoriga

Lugemata postitus Postitas MrAnre »

Kuidas sellist asja kontrollida saab? Kusagil töökojas vaja mõõtma hakata? :)

MrAnre
Huviline
Postitusi: 108
Liitunud: 15 Dets 2009, 17:38
Telefon: 53733202
Auto: Audi A4 1.8T Quattro
Asukoht: Tallinn

Re: Järjekordne jama 1.8 mootoriga

Lugemata postitus Postitas MrAnre »

Täna veel avastasin seda ka, et viskab pöörded madalale juba 50-55 kraadi juures, aga peaks ju kusagil 70 alles normaalse 800 pöörde juures töötama? Või ma eksin? Näppisin veel monopritse patja (liigutasin edasitagasi) ei mingit muutust. Temp. anduri kontakti lahti ühendamisest muutus aint see, et viskas pöörded 1500 peale ja nii ta töötas edasi, tagasi pannes läks jälle madalaks....
Mingeid ettepanekuid veel?

MrAnre
Huviline
Postitusi: 108
Liitunud: 15 Dets 2009, 17:38
Telefon: 53733202
Auto: Audi A4 1.8T Quattro
Asukoht: Tallinn

Re: Järjekordne jama 1.8 mootoriga

Lugemata postitus Postitas MrAnre »

Jama veel jätkub. Saime tempi anduri takistused mõõdetud, olid okei, aga seal pritsungi juures see intake air sensoril näitas nulli ja samuti ka idle speed controlil (ei tea kumb on kumb). Ja auto puterdab ikka mõnuga ning nüüd on hakanud välja ka surema kohapeal. Isegi soojana. Täiesti külmalt on okei.
Abi palun?

MrAnre
Huviline
Postitusi: 108
Liitunud: 15 Dets 2009, 17:38
Telefon: 53733202
Auto: Audi A4 1.8T Quattro
Asukoht: Tallinn

Re: Järjekordne jama 1.8 mootoriga

Lugemata postitus Postitas MrAnre »

Oeh, ma räägin siin nüüd monoloogi. Loodan veel siiski abi saada.
Mõõtsin täna veel asja üle. Intake temp. oli kusagil 30-40 kraadi juures 10 000? Samas temp. andur oli 1070 midagi. Ning see tühikäigu regulaator vist (idle control actuator) oli 1 ja 2 kontakti vahel normaalne, ei ületanud piiri (100 kandis midagi) aga 3 ja 4 vahel oli gaasitross tavalses asendis 3 ja ei muutunud temp. muutudes ja gaas lahti ei näidanud mitte üldse. Ei oska siit järeldust teha, kas siis see intake sensor on õhtul? Saab seda vahetada üldse eraldi? Või on ka tühikäigu regulaator otsa saamas?

GTI
Moderaator
Postitusi: 7849
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Re: Järjekordne jama 1.8 mootoriga

Lugemata postitus Postitas GTI »

Tegelikult võiks su saaga lahendamist alustada veakoodide lugemisest. Eelnev postitus on piisavalt segane et asjast selget pilti saada - tühik. regulaatori (idle control actuator) väärtused ei tohiks olla sõltuvad mootori temp.-st. Vigased andurid peaks andma veakoodi ajusse.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

MrAnre
Huviline
Postitusi: 108
Liitunud: 15 Dets 2009, 17:38
Telefon: 53733202
Auto: Audi A4 1.8T Quattro
Asukoht: Tallinn

Re: Järjekordne jama 1.8 mootoriga

Lugemata postitus Postitas MrAnre »

GTI kirjutas:Tegelikult võiks su saaga lahendamist alustada veakoodide lugemisest. Eelnev postitus on piisavalt segane et asjast selget pilti saada - tühik. regulaatori (idle control actuator) väärtused ei tohiks olla sõltuvad mootori temp.-st. Vigased andurid peaks andma veakoodi ajusse.
Jep, usun seda. Aga selpuhul, mis ma siin keerutan. Oskab keegi öelda, kus saab mõistliku hinna eest diagnosti teha? Tallinnas täitsa vast sobiks.

ounou
Huviline
Postitusi: 388
Liitunud: 10 Nov 2008, 11:21
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Järjekordne jama 1.8 mootoriga

Lugemata postitus Postitas ounou »

Speedster OÜ-s

MrAnre
Huviline
Postitusi: 108
Liitunud: 15 Dets 2009, 17:38
Telefon: 53733202
Auto: Audi A4 1.8T Quattro
Asukoht: Tallinn

Re: Järjekordne jama 1.8 mootoriga

Lugemata postitus Postitas MrAnre »

Tekkis pisike küsimus. Kuna küsija suupihta üldiselt ei lööda, siis proovida võib.
Pm, et kas kellelgil Tallinna kandis tühikäigumootorit laenata pole, et veenduda kas anomaalia seisneb selles? Vb mõnel vedeleb mõni niisama garaažis või teine variant oleks lihtsalt kiire vahetus teha ja proovida? Autoks siis endiselt G3 1993, 1.8 66kw monopritse.
Ette tänades, Anre.

Vasta

Mine “Mootor”