http://www.diyelectriccar.com/forums/sh ... 37316.html
Komistasin puhtjuhuslikult sellisele teemale siis.
Diislile poleks ju paha plaan selline ca~30 kraadi koheselt puhuv jubin külge kruttida?
Mis te arvate ?
..ja mida aku sellest arvab
.coZy kirjutas:http://www.diyelectriccar.com/forums/sh ... 37316.html
Komistasin puhtjuhuslikult sellisele teemale siis.
Diislile poleks ju paha plaan selline ca~30 kraadi koheselt puhuv jubin külge kruttida?
Mis te arvate ?
..ja mida aku sellest arvab
arvan seda et oleks jube hea käreda pakasega seda lisa võimalust kasutada aretad veel selle kuidagi aeg systeemiga ühte siis veel timmim aga akust hakkab kahju. toimiks sell juhul kui kõik juhtme ühendused ja aku ise VÄGA heas seisuses ja pideva hoolduse all. muidu see asi ei toimi pikalt. (akud mõtlen)
No ilmselt peab natuke elektrotehnikat meelde tuletama. Nimelt Võimsus (W) on pinge (V) ja voolutugevuse (A) korrutis.
Kui võtame 1600W võimsust ja teeme seda 12V juures siis saame vooluks 1600W/12V=133A
Arvestades, et aku on heal juhul 80Ah siis ei kulu poolt tundigi kui aku on täiesti tühi sellise 1600W võimsuse juures.
Lisaks tekib küsimus juhtme ristlõikest, mis peab olema päris korralik et 133 amprit ära kesta.
Ei lugenud küll seda "muinasjuttu" väga põhjalikult aga 30 kraadi tuli välja ilmselt sellepärast, et kütteelement oli 220V jaoks ja sellepärast ka ta takistus oluliselt suurem ja võimsus sellevõrra väiksem 12 voldise toite juures.
Taoline lahendus on uuematel diisel VAGidel tehasest juba peal, et pmst suht koheselt hakkab sooja puhuma kui tööle panna kuna, on sees el.kütteelement kuskil.
Üll kirjutas:Taoline lahendus on uuematel diisel VAGidel tehasest juba peal, et pmst suht koheselt hakkab sooja puhuma kui tööle panna kuna, on sees el.kütteelement kuskil.
Kütteelement on kondi/kliima kasti sees armatuuri all. Kuuldavasti on selle lisamine võimalik suurele osale uuematele G5 baasil masinatele (nt. Škoda Octavia II), sealhulgas ka bensukatele. Generaatoril peaks vaid piisavalt väge olema selle käitamiseks (1kW võtab max).
Ega iseenesest oleks selline süsteem päris hea eeldusel, et aku laadimine säiliks endisel tasemel ja see soojendi ei saaks ka voolu juurde võtta akust. Vastasel juhul oleks niigi lühikeste linnaotstega aku varsti tühi.
Huvitav mis võimsusega generaatorid seal G5 siis peal on, et leidub veel 80 lisaamprit soojendile. Minu auto 120A genekale oleks see liiast kui muud asjad ka töötaks.
Olenevalt mootorist ja/või varustustasemest on 110 või 140A genekad. Ei tea milline mul peal aga külmkäivitusel andis VCDS-ga jälgides geneka koormuseks ligi 60%, seega polegi üldse kindel kui nõrga akuga see süsteem veel toimiks Ilmselt see 80A ei võeta kohe laksust vaid, nagu viidatud teemas öeldud, lükatakse lisasoojendus järgi siis kui teatavad tingimused on täidetud.