Kas G3 55kw mootoril on kõigil samasugune küttepump?
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 52
- Liitunud: 09 Sept 2009, 13:07
- Auto: Golf 3 GTD
- Asukoht: Ida- Virumaa
Kas G3 55kw mootoril on kõigil samasugune küttepump?
Et kas olenevalt aastaarvust on pump kõigil ühesugune? Nimelt üks inimene räägib, et tal 55kw, aga jutu järgi on pump hoopis teine kui mina olen näinud.
-
- Tunnustatud
- Postitusi: 627
- Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
- Telefon: 53644681
- Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
- Asukoht: Tallinn
Re: Kas G3 55kw mootoril on kõigil samasugune küttepump?
Minu teada on 2 varianti neid pumpasi.Vanemal variandil on mittereguleeritav rihmaratas ja uuemal annab süüdet regullida rihmarattast.Panin vana tüübi pumba 97a G3 peale ja töötas küll ainult et veidike tuli mõelda ja ümber teha.
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681
Re: Kas G3 55kw mootoril on kõigil samasugune küttepump?
Mul tekkis ka pumpade kohta küsimus, ei hakkanud uut teemat tegema loodan et ei panda pahaks.
Nimelt kas 1.9 tavalise diisli pump (47kw) on sama mis turbodiisli pump (55kw). Kuna endal külmadega jebima hakkand pump, seepärast uuringi kuna reedel läheb diislikeskusesse kontrolli ja vaja uurida järgi igaks juhuks kui peakski juba pump liiga kulunud olema. Siis tean kuidas edasi tegutseda kui pumbad samad vms.
55kw-sel pumbal pildil tundub, et on puudu pumba hammasratas mida ajab rihm ringi või see vist lihtsalt pildi pealt ära võetud?
Panen pildid kah
47kw pump
55kw pump
Nimelt kas 1.9 tavalise diisli pump (47kw) on sama mis turbodiisli pump (55kw). Kuna endal külmadega jebima hakkand pump, seepärast uuringi kuna reedel läheb diislikeskusesse kontrolli ja vaja uurida järgi igaks juhuks kui peakski juba pump liiga kulunud olema. Siis tean kuidas edasi tegutseda kui pumbad samad vms.
55kw-sel pumbal pildil tundub, et on puudu pumba hammasratas mida ajab rihm ringi või see vist lihtsalt pildi pealt ära võetud?
Panen pildid kah
47kw pump
55kw pump
Treilerveod tartumaal ja vajadusel üle eesti.
15t kandevõimega.
15t kandevõimega.
-
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 20 Dets 2011, 18:52
- Telefon: 51966886
- Auto: 1987 1.6D golf II , Passat 1992 1.9td, passat 1990 1.8
- Asukoht: Lõuna - Võrumaa
Re: Kas G3 55kw mootoril on kõigil samasugune küttepump?
slide kirjutas:Mul tekkis ka pumpade kohta küsimus, ei hakkanud uut teemat tegema loodan et ei panda pahaks.
Nimelt kas 1.9 tavalise diisli pump (47kw) on sama mis turbodiisli pump (55kw). Kuna endal külmadega jebima hakkand pump, seepärast uuringi kuna reedel läheb diislikeskusesse kontrolli ja vaja uurida järgi igaks juhuks kui peakski juba pump liiga kulunud olema. Siis tean kuidas edasi tegutseda kui pumbad samad vms.
55kw-sel pumbal pildil tundub, et on puudu pumba hammasratas mida ajab rihm ringi või see vist lihtsalt pildi pealt ära võetud?
Panen pildid kah
47kw pump
55kw pump
Põhi Mehaanika poole pealt peaks need pumbad olema samad. Erinevus tuleb sisse pumbakaanest saadik. Pumpades siserõhud peaks ka erinevad olema kuna turbo pihustid avanevad 155 bar juures tavalisel 130 bari juures.
Re: Kas G3 55kw mootoril on kõigil samasugune küttepump?
Põhimehaanikas on ka ikka pisikesed erinevused sees. Enamikul 55kw turbodiislitel on kahe-etapilise pihustamisega pihustid. Nendele pihustitele on pumbas ka vastav nukkplaat. Seda, kuidas see nukkplaat toimib tavaliste pihustitega, ma öelda kahjuks ei oska. Samuti tuleb ära vahetada pihustitorud, sest pihustite pikkuses on tugev vahe sees.