Subwoofri juhtmed (Passat 5.5)

Kõik auto audio, video/multimeediaga seoses.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
Even-
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 12 Okt 2011, 16:28
Auto: Vw Passat 1.9tdi 96kw 2001
Asukoht: Valga

Subwoofri juhtmed (Passat 5.5)

Lugemata postitus Postitas Even- »

Kus oleks kõigeparem vedada subwoofri juhtmeid , eriti tahaks teada et kuidas oleks kõige parem akult võimu voolusaada , ise ei leidnud ühtegi kohta kus saaks juhet vedada .
Viimati muutis argo, 14 Mär 2012, 06:35, muudetud 1 kord kokku.

audivana
Huviline
Postitusi: 2648
Liitunud: 08 Nov 2010, 09:18
Telefon: 56871880
Auto: Volkswagen Passat 1.9tdi 1999a, Audi A4 B6 1.9tdi
Asukoht: Elva
Tänatud: 2 korda

Re: Subwoofri juhtmed (Passat 5.5)

Lugemata postitus Postitas audivana »

Mina vedasin kõrvalistuja poolt uste lävepakkude liistude alt. Need katted tulid vist lihtsalt tõmmates ära.
Kõige rohkem aega läks rca juhtmete toppimisega maki taha kuna kätt lihtsalt ei mahu toppima sinna alla ja teise käega ei ulatu välja ka neid tõmbama. Lõpuks kuidagi tõmbasin traadiga välja, ühendasin maki taha ja asi vask.
+ juhtme ajasin kindalaeka tagant miskist august läbi. Välja tuli suht aku tagant.

daff
Huviline
Postitusi: 601
Liitunud: 06 Dets 2006, 00:25
Auto: GMC Suburban 5.7, Golf III 1.8
Asukoht: Rakvere-Tallinn

Re: Subwoofri juhtmed (Passat 5.5)

Lugemata postitus Postitas daff »

Originaalmakkidest B5.5-l vist ei tasu ühelgi loota RCA out pesasid ega? Mul endal naviga variant. Kui ei ole, siis woofri jaoks kannataks ju ilmselt võtta signaali ka tagakõlarist hi-low konverteri kaudu. Kui palju kannataks välja pagasiruumis olev 12V pistik? Kas kannataks 10-20 amprise võimu voolu sealt võtta hoopis? Mõtlesin liigset pinget pistikule vajadusel tasandada kondensaatoriga, et midagi läbi ei põletaks bassi hetkel. Remote'i võtaksin ilmselt tagatulest või kusagilt. Selliste variantidega oleks vähem lammutamist, see just mu eesmärk, aga mingit lollust ka kokku keerata ei tahaks, seega paluksin sellele variandile ka kommentaare.

Even-
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 12 Okt 2011, 16:28
Auto: Vw Passat 1.9tdi 96kw 2001
Asukoht: Valga

Re: Subwoofri juhtmed (Passat 5.5)

Lugemata postitus Postitas Even- »

Sain ära vedada , mul pole originaal makk :)

daff
Huviline
Postitusi: 601
Liitunud: 06 Dets 2006, 00:25
Auto: GMC Suburban 5.7, Golf III 1.8
Asukoht: Rakvere-Tallinn

Re: Subwoofri juhtmed (Passat 5.5)

Lugemata postitus Postitas daff »

daff kirjutas:Originaalmakkidest B5.5-l vist ei tasu ühelgi loota RCA out pesasid ega? Mul endal naviga variant. Kui ei ole, siis woofri jaoks kannataks ju ilmselt võtta signaali ka tagakõlarist hi-low konverteri kaudu. Kui palju kannataks välja pagasiruumis olev 12V pistik? Kas kannataks 10-20 amprise võimu voolu sealt võtta hoopis? Mõtlesin liigset pinget pistikule vajadusel tasandada kondensaatoriga, et midagi läbi ei põletaks bassi hetkel. Remote'i võtaksin ilmselt tagatulest või kusagilt. Selliste variantidega oleks vähem lammutamist, see just mu eesmärk, aga mingit lollust ka kokku keerata ei tahaks, seega paluksin sellele variandile ka kommentaare.
Ei oska keegi midagi arvata sellest?

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Subwoofri juhtmed (Passat 5.5)

Lugemata postitus Postitas rako »

see pistik seal taga küll 20A välja ei kannata :) sealt ei tule niipalju läbigi kui võim tarbib. Selleks veetkasegi otse akust see kaabel ( vaata nüüd võimu pluss kaablit ja power outleti kaablit) kui neid võrdled saad ju ise ka aru, et see süsteem ei toimi.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

daff
Huviline
Postitusi: 601
Liitunud: 06 Dets 2006, 00:25
Auto: GMC Suburban 5.7, Golf III 1.8
Asukoht: Rakvere-Tallinn

Re: Subwoofri juhtmed (Passat 5.5)

Lugemata postitus Postitas daff »

rako kirjutas:see pistik seal taga küll 20A välja ei kannata :) sealt ei tule niipalju läbigi kui võim tarbib. Selleks veetkasegi otse akust see kaabel ( vaata nüüd võimu pluss kaablit ja power outleti kaablit) kui neid võrdled saad ju ise ka aru, et see süsteem ei toimi.
Kui palju see pistik võimeline kannatama on? Võim ei tarbi ju kaitsme maksimumi kogu aeg. Kas kondensaator ei või olla piisav, et maksimumide kohal piisav energia anda?

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7869
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 172 korda
Kontakt:

Re: Subwoofri juhtmed (Passat 5.5)

Lugemata postitus Postitas R36 »

See tagumine 12v väljund on MAX 10A, normaalse võimu kaitse on juba 30A
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

daff
Huviline
Postitusi: 601
Liitunud: 06 Dets 2006, 00:25
Auto: GMC Suburban 5.7, Golf III 1.8
Asukoht: Rakvere-Tallinn

Re: Subwoofri juhtmed (Passat 5.5)

Lugemata postitus Postitas daff »

golfi_vend kirjutas:See tagumine 12v väljund on MAX 10A, normaalse võimu kaitse on juba 30A
Mul veel vanas Passatis oleva woofri võimu kaitse on 10A ja selle max on 700W, sellest järeldust tehes peaks ta 10A kaitsmega võimu ära toitma.

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Subwoofri juhtmed (Passat 5.5)

Lugemata postitus Postitas rako »

Aga kuidas sina siis seletad seda miks veetakse võime toide otse akult ja jämeda kaabliga? niisama kino pürast ?:) vast on ikka teema selles, et üks asi on amperaas teine asi läbilaske võime. sellest peenest 1-1,5 ruudusest kaablist lihtsalt ei tule piisavalt läbi, et ära toita võimu.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

tns
Uustulnuk
Postitusi: 1
Liitunud: 02 Mai 2010, 18:51
Asukoht:

Re: Subwoofri juhtmed (Passat 5.5)

Lugemata postitus Postitas tns »

Loe ja imesta. Ei saa mina aru mis pingel need autod töötavad või kuidas on nii nõrga vooolutugevus juures võimalik saavutada selliseid võimsuseid. Juba põhikoolis füüsika tunnnis õpetati et N=UxI ja kuigi nii lihtsalt ja labaselt ei saa arvutada võimendi väljund võimsust, näitab see meile kui palju voolu meil võimendi tarbib ja väljund võimsus ei saa kohe kaugeltki mitte sama olla, kuna päris kenakse hulk läheb veel soojusenergiaks. Paraku ei ole helivõimendi näol tegemist mingise õhksoojuspumba mis suudab anda välja rohkem energia (soojusenergiat) kui ise elektrienergiat tarbib, a see on juba hoopis teine jutt. Igal juhul on ainult kaks varianti võimsuse suurendamiseks kas suurendada pinget või suurendada voolu tugevust ( pinget väga tõsta ei kannata, ehk kui tahad võimsust vajad voolu!)
EDIT: Ja kuna küsimus oli palju välja kannatab, siis mujalt maailmast jäi silma selline teemahttp://forums.automotive.com/70/1107474 ... index.html. Ehk sis 20A ja see jäägu juba iga kasutaja oma südametunnistuse asjaks milleks ta seda kasutab. A nii palju koputaks südametunnistusele et kui teil tuleb tahtmine vedada akult juhe läbi ajukasti siis palun pidage meeles et aju kast peaks olema suht nagu hermets asi. Sest muidu võib juhtuda nagu mu passatil juhtus, kuna eelmine omanik oli kastile korraliku augu sisse puurinud, siis jooksis vesi läbi mootori aju kastist minevat juhtmekimppu comfort ajusse ja nii ma kõikidest lisadest koos immo ja alarmi ja muude asjadega ilma jäingi.
Viimati muutis tns, 25 Dets 2011, 19:43, muudetud 1 kord kokku.

Vasta

Mine “Audio ja video”