Probleem kolksuga esisillas (B5)

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
Browser
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 25 Sept 2010, 19:16
Asukoht: Tallinn

Probleem kolksuga esisillas (B5)

Lugemata postitus Postitas Browser »

Mure siis probleemse 2005 B5-e esisillaga.

Kõik sai alguse sellest, kui pöörates ja pidurdades tuli kolks sisse. Pidurdamisel kergelt kui ka raskelt. Sai auto lastud Audihoolduses üle vaadata ning seal defekteeriti siis lõtk roolilatis. Ülejäänud sild nende sõnul korras. Ennem AH-s käimist sai vahetatud kindluse mõttes sisemised ja välimised rooliotsad.
Sai siis latt maha võetud ja Topservis remont lastud teha. Üllatuseks oli parem välimine rooliots läbi. Sai siis Lemförderid sinna krutitud ja regulli sõidetud ning silla paika pandud. Alguses tundus ok.
Kuid siis tuli taas kolks sisse. Tehtud sai pidurisadulate taastamine vastavalt klotsile, kuid viga ei olnud taaskord selles.
Sai siis Forsis käidud, kus defekteeriti taaskordselt vigane roolilatt ja ragisevad veovõlliotsad. Samuti parem alumine tagumine õõts. Lasin veovõlliotsad ja õõtsad ära vahetada (nii parem kui vasak) ning tellisin Topservist siis Delco Remy tehase taastatud roolilati Inglismaalt. Nüüdseks ka see Forsis vahetatud ning autot kätte saades oli pidurdamisel päris kõva kolks sees. Läksin kohe tagasi neile ütlema, kuid peale nende poolset proovisõitu ei kuulnud nemad midagi. Öeldi, et kui ikka kolksub, pane aeg kirja ja tule tagasi.

Nüüdseks on asi vähe vaiksemaks jäänud selles mõttes, et kolksu kogu aeg ei ole. Peamine anomaalia on see, et töösooja mootoriga, tuleb seda kolksu. Oskab keegi veel midagi kahtlustada, kuna üpris paljud erinevad töökojad ja spetsialistid on auto kallal juba käinud?
Viimati muutis kevva, 02 Mär 2012, 18:05, muudetud 1 kord kokku.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7852
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Re: Probleem kolksuga esisillas (B5)

Lugemata postitus Postitas GTI »

Kui spetsialistid auto alt viga ei leia, vaevalt et amatöörid arvutiekraani tagant seda leida võiksid. Mis seisus mootoripadjad on? Kas pidurdades käigukang liigub kuidagi ebamääraselt palju edasi-tagasi? Kui jalaga vastu esiratast lüüa, kas on mingeid kolinaid või hääli kuulda? Kas kiirendades (gaasiga mängides)-mootoriga pidurdades kostub kahtlaseid hääli?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Po18
Huviline
Postitusi: 263
Liitunud: 14 Apr 2009, 11:45
Auto: VW Golf II 1.8 66kw 1990.a./ Vw G3 variant 1.8 66kw 1995.a.
Asukoht: Saku/Soome

Re: Probleem kolksuga esisillas (B5)

Lugemata postitus Postitas Po18 »

Tean juhust kus vanemal passatil oli pöörates kolks, tuvastasin kolksuva lati aga välja tuli hoopis et kolksus imekombel amordi tugilaager mis oli sodi omadega.
Kokkutulekutel näeme raisk

Browser
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 25 Sept 2010, 19:16
Asukoht: Tallinn

Re: Probleem kolksuga esisillas (B5)

Lugemata postitus Postitas Browser »

Käigukang ei liigu. Tegu ATM kastiga. Vastu ratast lüües on kõik korras. Laagrid on korras. Kiirendades ei kostu midagi. Just pidurdades.

Üks variant mida on palju olnud, on stabilisaatorvarda puksid. Öeldakse, et visuaalselt ja kontrollides on OK, kuid peale vahetust on asi vait.

ristokkk
Huviline
Postitusi: 288
Liitunud: 14 Nov 2011, 19:50
Telefon: 53550592
Auto: B5(81kw), B6(77kw)
Asukoht: Lõuna- Eesti

Re: Probleem kolksuga esisillas (B5)

Lugemata postitus Postitas ristokkk »

Novot, tegu võib ju olla hoopis käigukasti jamaga, lihtsalt mõte.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7852
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Re: Probleem kolksuga esisillas (B5)

Lugemata postitus Postitas GTI »

Browser kirjutas: Üks variant mida on palju olnud, on stabilisaatorvarda puksid. Öeldakse, et visuaalselt ja kontrollides on OK, kuid peale vahetust on asi vait.
Kui stabilisaatori varras ise on kulunud, siis aitab pukside vahetus vaid hetkeks. Samas tegu suht uuema autoga, see varda kulumine on rohkem vanemate autode probleem. Pane prooviks järgmine kord polüuretaanpuksid (Powerflex vms.) või otsi kataloogist mõõdu järgi veidi väiksema mõõduga puksid (iseasi kas sobivaid leidub).
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Vasta

Mine “Veermik”