passat1,9 tdi 66kw jõud otsas ja veakoodid teada

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
kuusk623
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 28 Veebr 2004, 19:40
Asukoht: Pärnu

passat1,9 tdi 66kw jõud otsas ja veakoodid teada

Lugemata postitus Postitas kuusk623 »

Tere

Sai vahetatud hammasrihm ja peale seda ka 150 km sõidetud. Kõik käis nagu kell. Hommikul uuesti käima pannes mingit anomaaliat näha ei olnud, kuid pärast 500m sõitu hakkas mootor hullult tõmblema. Tunne nagu ei saaks kütet kätte. Lihtsalt rapsis (kiirendas ja poos kinni), gaasipedaal asendist midagi ei muutunud. Ise arvasin, et filter kinni. Sõit jätkus Pärnu -Tallinn ja kiirus üle 80 ei läinud. Pedaal põhjas. Rapsimine kadus ära aga mootoril jõudu polnud. Käike tuli vahetada 4 ja 5 vahel aga kuidagi ikka vedas Tallinnasse kohale. Enne Tallinna läksid siis lõõrid jälle lahti. Hakkas kakkuma ja väga hästi edasi käima. Tallinnas vahetasin küttefiltri ära ja nyyd Pärnu tagasi sõites ikka kallal sama viga. Õnneks piirdus tippkiirus nyyd 100ga ja sai 5 käiguga sõita. Mootoril aga jõudu nii vähe, et teise käiguga ei jõua lumel rattaid ringi ka tõmmata.
Nyyd siis lugenud siin igasuguseid teemasid limp modest ja muudest anomaaliatest kui ühest vastust pole leidnud. Mida ja kuidas peaks kontrollima 1,9 tdi 66 kw mootoril?
Ilmselt on vajalik kõikide vaakumvoolikute vahetus kuna need näevad kaltsud välja. Kas sellel 66 kw passatil üldse see N75 on olemas? Kas kellelgi on kasulikke linke jus 66 kw-se süsteemi testimiseks? Mingit juhendit, mis klappe sellel 66kw-sel saaks testida?

Pikk jutt s..t jutt : :yes:

Tänud vastajatele
Viimati muutis Max, 02 Mär 2012, 20:00, muudetud 4 korda kokku.

Paranormal
Huviline
Postitusi: 40
Liitunud: 24 Mai 2011, 08:22
Auto: Ford Mondeo -93 1.8 85kW; Chrysler Voyager -99 2.5TD 85kW; BMW 520i -92 110kW; Vw Golf3 -94 55kW
Asukoht:

Re: passat1,9 tdi 66kw jõud otsas

Lugemata postitus Postitas Paranormal »

Vaakumilekked on põhilised veatekitajad. Osad on muutuva turbogeomeetriaga, osad mitte. A3-el on vähemalt. Kabla sappa ja veel vaakumikontroll :)

kuusk623
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 28 Veebr 2004, 19:40
Asukoht: Pärnu

Re: passat1,9 tdi 66kw jõud otsas

Lugemata postitus Postitas kuusk623 »

Küsimus ongi, et kas see 66 kw on ka muutuva geomeetriaga?

alts20
Huviline
Postitusi: 580
Liitunud: 01 Sept 2005, 16:03
Asukoht: Jõgeva-Tartu

Re: passat1,9 tdi 66kw jõud otsas

Lugemata postitus Postitas alts20 »

kui sa vaataksid ringi ja kasutaksid otsingut, siis näeksid, et järgmises teemas hetkel on su küsimusele vastus olemas.
Aga 66kw ei ole muutuva geomeetriaga

kuusk623
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 28 Veebr 2004, 19:40
Asukoht: Pärnu

Re: passat1,9 tdi 66kw jõud otsas

Lugemata postitus Postitas kuusk623 »

alts20 kirjutas:kui sa vaataksid ringi ja kasutaksid otsingut, siis näeksid, et järgmises teemas hetkel on su küsimusele vastus olemas.
Aga 66kw ei ole muutuva geomeetriaga
Saigi eelnevalt ringi tuhnitud aga pool leitud jutust käib muutuva geomeetriaga asja kohta. Senimaani ei ole ma kuskilt leidnud konkreetset vastust kas 66kw mootoril, millele ei ole muutuva geomeetriaga turbo on olemas see n75 mida soovitatakse kontrollida. Vaakumvoolikutsest saan ise ka aru. Seal ei ole vahet mis mootor on. Ka ei ole näinud veel 66 kw vaakumiskeemi koos kirjeldustega mispidi mingi klapp töötab, et saaks selgust kuidas neid testida. Võibolla keegi on ja teab asja - kellel väga raske ei ole siis võiks jagada linki või kirjeldada, kuidas see 66kw 1994 aasta passatil töötab. Kellele see tüliks on siis ärge siia teemasse enam vaadake.
Viimati muutis kuusk623, 10 Veebr 2012, 13:36, muudetud 3 korda kokku.

kuusk623
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 28 Veebr 2004, 19:40
Asukoht: Pärnu

Re: passat1,9 tdi 66kw jõud otsas

Lugemata postitus Postitas kuusk623 »

Tervitus

Nüüdseks siis rõhukellaga testitud, et turbo puhub välja 0,6. Lõppkiirus jääb kuskil sinna 100 ligidale ja möödasõitudest ei tasu unistadagi. Testiringi sõitsin nii pistik õhulugeja küljes kui ka lahtiühendatult. Mingit vahet mootori töös ei täheldanud.
Vaakumvoolikud kõik vahetatud.

Küsimus siis inimestele, kes on 66kw passatilt õhulugeja pistikut lahti võtnud ning ringisõitnud. Kas peab kindlasti olema muutus mootori töös?

Samuti on sisselaskes rõhu poolepeal mingisugune andur. KA sellelt sai pistik maha võetud ja proovitud aga mingit erinevust mootori töös ei täheldanud. Võibolla teadjamad oskavad kirjeldada, kuidas aju aru saab, mis on rõhk sisselaskes. Sisselaskest ajusse läheb nii voolik, kui on olemas ka see andur juhtmetega.

Kasutaja avatar
tibullus
Veteran
Postitusi: 1480
Liitunud: 20 Mai 2007, 18:17
Auto: Passat W8 4.0 4Motion
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda

Re: passat1,9 tdi 66kw jõud otsas

Lugemata postitus Postitas tibullus »

kuusk623 kirjutas:Küsimus siis inimestele, kes on 66kw passatilt õhulugeja pistikut lahti võtnud ning ringisõitnud. Kas peab kindlasti olema muutus mootori töös?
Kuskilt on meelde jäänud, et kui lahtise pistikuga läheb minek paremaks või jääb samaks siis on viga õhulugejas- kui halvemaks on viga milleski muus.
Mul eelmine auto oli ka 66kw-ne passat. Tollel tekkis ka mingi hetk kerge jõupuudus ja sai ka seda pistiku varianti katsetatud. Mootori töös mingit muutust ei esinenud kui pistik lahti oli ühendatud.
W8

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1950
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 108 korda
Tänatud: 35 korda

Re: passat1,9 tdi 66kw jõud otsas

Lugemata postitus Postitas tobimarg »

Aju saab sisselaskes oleva rõhu teada selle sama anduri kaudu mida seal rõhu poole peal näed. 66KW TDI-l peaks minema jah veel ajusse peenike voolik, võta ajul kaas maha ja vaata see üle. On olnud juhuseid kus see süsteem on ära ussitanud ja aju ei saa enam rõhu näitu vms. Eks auto ole juba vana ka ja kõik vaakumvoolikud tahavad juba vaikselt vahetust. Võibolla ka wastegate'iga mingi jama, jääb lahti vms ja laseb gaasid mööda turbost. Tasub üle kontrollida.

kuusk623
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 28 Veebr 2004, 19:40
Asukoht: Pärnu

Re: passat1,9 tdi 66kw jõud otsas

Lugemata postitus Postitas kuusk623 »

Tere jälle.

Nüüd õnnestus veakoode lugeda. Oli neid 3. Kustutasin kõik ära ja tagasi nad tulidki.

1) 00575 - intake manifold pressure
2) 00553 - air mass meter G-70
3) 00527 - intake mapifold temperature sender G-72

Millest alustada siis remonti?
Ühtlasi küsiks, kas Pärnus keegi saaks katsetamisel aidata ja laenata korraks oma 1994 aasta 66kwse passati korras õhulugejaga õhukopsiku kaant. Teeks ühe tiiru ja vaataks kas midagi muutub.

sepo666
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 28 Nov 2011, 15:19
Telefon: 56840259
Auto: Passat b5 99a 1.9 66kw
Asukoht: Tartu

Re: passat1,9 tdi 66kw jõud otsas ja veakoodid teada

Lugemata postitus Postitas sepo666 »

minu passatil kadus ka maanteel jõud ära turbo lõi aga tekkis kogu aeg ülerõhk. algul kahtlustasime ka mingit andurit aga siis sai vaadatud et pulk mis vaakumiga avaneb ja gaase juhib liigub liiga vähe Põhjus: üks vaakumi voolik oli ennast väga krussi keeranud ja vaakum mis seda klappi avas ei saanud piisavalt vaakumit tekidada kuna murdekoht oli liiga tihe!nüüd aga käib rõhu klapp jälle täie hooga!!!!

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1950
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 108 korda
Tänatud: 35 korda

Re: passat1,9 tdi 66kw jõud otsas ja veakoodid teada

Lugemata postitus Postitas tobimarg »

Räägid wastegate'ist ja nagu eelpool ütlesin siis selle sulgumine ja avanemine tasuks kindlasti üle kontrollida.

Esimene veakood on sul sellest, et sisselaske kollektoris on olnud ülerõhk mis tingib ka avariirežiimi.

Teine veakood võib aga ei pruugi õhukulu lugeja viga näidata, selle näita võivad ka muud sõlmed moonutada. Siiski tasub korras õhulugejaga katsetada enne kui tormad uut ostma.

Kolmas veakood- vaata VAG-COMiga measuring blocke ja uuri välja kas see nimetatud andur valetab temperatuuri või ei valeta.

kuusk623
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 28 Veebr 2004, 19:40
Asukoht: Pärnu

Re: passat1,9 tdi 66kw jõud otsas ja veakoodid teada

Lugemata postitus Postitas kuusk623 »

Praeguseks siis olukord järgmine:

Sai vahetatud N75 klapp mis asub tulemüüril, paisupaagi läheduses. Midagi ei muutunud paremaks. Selgeks on ka saanud, et turbo wastgate töötab rõhuga, mis tuleb siis läbi selle N75.

Katsetamise käigus on esinenud ka uued sümptomid. Kui sageli võib lugeda, et peale auto seismajätmist ja uuesti käivitamist on vead kadunud (kuniks järgmise kiirenduseni) siis minul on praegu asjad vastupidised.Pannes käima ja hakates kiirendama ei suuda masin sõita üle 70 km/h. Lastes korraks vabakäigul mootoripöörded üle 3500 saab mootor nagu uue hingamise. Ei saaks öelda, et pärast seda oleks olemas 100% powerit, kuid ometigi suudab masin siis sõita siledal teel 100km/h. See lisandunud jõud on olemas siis iga käigu ja kiirusega liigeldes. Jättes masina seisma ja uuesti käivitades algab kõik otsast peale. Pole minekut kuniks lasen pöörded korraks põhja.

Kas keegi on sellise jamaga varem kokku puutunud?

Sai tellitud ka hiinast endale VAG COM. Nädal vast veel siis on kohal ja siis saab täpsemalt hakata koormuse all katsetama ja live datat lugema.Seni prooviks vea tuvastada koduste vahenditega.

and011
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 04 Okt 2009, 20:11
Asukoht:

Re: passat1,9 tdi 66kw jõud otsas ja veakoodid teada

Lugemata postitus Postitas and011 »

Kas väntvõlli otsas olev väike rihmaratas korralikult kinni? Tunduks nagu sõidaks see paigast ära ja tagasi.

kuusk623
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 28 Veebr 2004, 19:40
Asukoht: Pärnu

Re: passat1,9 tdi 66kw jõud otsas ja veakoodid teada

Lugemata postitus Postitas kuusk623 »

and011 kirjutas:Kas väntvõlli otsas olev väike rihmaratas korralikult kinni? Tunduks nagu sõidaks see paigast ära ja tagasi.
Käivitamisega ja seismajätmisega mingeid anomaaliaid ei esine. Käivitub esimesest paugust. Seisma jäädes samuti midagi kõrvalist mootori töös täheldanud pole. Tühikäik mõlemal juhul täiesti ok. Täna veel katsetasin esimes käiguga ka. Kiirendades kuni 3250 pöördeni ei toimu miskit ja siis käib tuntav löök selga - turbo rakendumine. Samas teepikkus seda tehes on juba 100m ligidal ning arvan, et kui käbi oleks lahti siis peaks selle nagu varem paika liigutama? Kapotialt vaadates rihmarattaga mingeid anomaalialid ei tähelda. Ei viska ega midagi. Ka ei ole mingit suitsemist. Ei käivitades ega hiljem.Pärast gaasi lahtilaskmist ja hiljem edasi sõites ükskõik mis käiguga on koguaeg nagu turbo olemas, kuid tundub et kuskil 70% võimsusega.
Viimati muutis kuusk623, 29 Veebr 2012, 23:17, muudetud 1 kord kokku.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3393
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 722 korda
Tänatud: 97 korda

Re: passat1,9 tdi 66kw jõud otsas ja veakoodid teada

Lugemata postitus Postitas MustVälk »

Kui sul vaakum voolikud korras, vaakumklapid korras, väntvõlli otsaratas (mul on sektoriga, sama mootori litraaz ja sama kilowatt aga uuem kere), siis ütleks, et pump või turbo on minekul, aga mõlemal juhul peaks must suits olema (vähemalt kui mul kõrgsurve pump hakkas minema siis puhus auto summutist suitsu kuni 9,0).
Vb sul mõni siuke jama nagu meil kolleeg Rullnoka Passatil oli: sõitis Limp-mode'iga ringi diagnostikate vahet, pool armatuuri põleb ja vilgub, lõpuks läks viis Saksa Autosse kus tuvastati üks peaaegu ühendatud juhe käigukasti juures. Võeti juhe pistikust lahti puhastati otsad ära pandi kokku ja küsiti 5 kilo Eesti raha. Masin sealt edasi nagu uus.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

kuusk623
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 28 Veebr 2004, 19:40
Asukoht: Pärnu

Re: passat1,9 tdi 66kw jõud otsas ja veakoodid teada

Lugemata postitus Postitas kuusk623 »

Tere jälle.

Vigaseks siis osutus õhulugeja. See nüüd vahetatud ja minek jälle tagasi, kuigi alles on veel sisselaske õhu temperatuuri veakood. See ei kao kuidagi ära. Tuleb vist uus andur osta. Samas ma ei saa aru, et selle vea olemasolu mootori tööd takistaks.

Vasta

Mine “Diislid”