G3 spidomeetri tuled ei tööta?

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
widdler
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 02 Nov 2011, 19:44
Asukoht:

G3 spidomeetri tuled ei tööta?

Lugemata postitus Postitas widdler »

Mure,
spido ploki tuled ei tööta, aga samas salongi valgustus ja sigari süütaja töötavad ning ohutus tuled armatuuris samuti ka töötavad. Tegu g3-ega.

Kas keegi saab aidata?



Ettetänades:
ken
Viimati muutis argo, 23 Mai 2012, 02:12, muudetud 2 korda kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.

widdler
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 02 Nov 2011, 19:44
Asukoht:

Re: MURE!!

Lugemata postitus Postitas widdler »

Vastused oodatud PS-I

GTI
Moderaator
Postitusi: 7963
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 83 korda
Tänatud: 177 korda

Re: Spidomeetri tuled ei tööta

Lugemata postitus Postitas GTI »

Tehn. probleemidest võiks ikka avalikult rääkida - vahest on sellest teistelegi kasu. Kui pirnid on terved, pakuks tuledelülitis olevat reostaati. Kas reostaadi keeramine keskkonsooli nuppude valgustusele mõjub?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

fatedog
Huviline
Postitusi: 787
Liitunud: 01 Aug 2011, 02:00
Auto: Škoda Octavia VRS
Asukoht: Maakeral

Re: Spidomeetri tuled ei tööta

Lugemata postitus Postitas fatedog »

GTI kirjutas:Tehn. probleemidest võiks ikka avalikult rääkida - vahest on sellest teistelegi kasu. Kui pirnid on terved, pakuks tuledelülitis olevat reostaati. Kas reostaadi keeramine keskkonsooli nuppude valgustusele mõjub?

Tulede lülitis asi ei olnud,sai ka proovitud teiste lülititega, juhtmed sai ka üle vaadatud,lühist ei paistnud ka kuskil olema !
ploki pistiku taga olid ka kõik juhtmed omalkohal.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8020
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 198 korda
Kontakt:

Re: Spidomeetri tuled ei tööta

Lugemata postitus Postitas R36 »

Pole räägitud, kas pirnid terved. Igatahes lahkasin üht passatit millel ka ei töötanud, viga oli kõrbenud trükirajas. Mõõta kas vool üldse pistikusse jõuab ja seejärel hakata radu vaatama, ega pole kõrbenud.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

TEH
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 23 Aug 2003, 21:12
Auto: Audi (R)S2 limo, BMW E61
Asukoht: Tallinn

Re: Spidomeetri tuled ei tööta

Lugemata postitus Postitas TEH »

fatedog kirjutas:
GTI kirjutas:Tehn. probleemidest võiks ikka avalikult rääkida - vahest on sellest teistelegi kasu. Kui pirnid on terved, pakuks tuledelülitis olevat reostaati. Kas reostaadi keeramine keskkonsooli nuppude valgustusele mõjub?

Tulede lülitis asi ei olnud,sai ka proovitud teiste lülititega, juhtmed sai ka üle vaadatud,lühist ei paistnud ka kuskil olema !
ploki pistiku taga olid ka kõik juhtmed omalkohal.
Ps. Märkus : Ei taha norida, aga kas teed vahet mis on lyhis ja mis on katkestus?
deemonid lendavad põrgus

fatedog
Huviline
Postitusi: 787
Liitunud: 01 Aug 2011, 02:00
Auto: Škoda Octavia VRS
Asukoht: Maakeral

Re: Spidomeetri tuled ei tööta

Lugemata postitus Postitas fatedog »

TEH kirjutas:
fatedog kirjutas:
GTI kirjutas:Tehn. probleemidest võiks ikka avalikult rääkida - vahest on sellest teistelegi kasu. Kui pirnid on terved, pakuks tuledelülitis olevat reostaati. Kas reostaadi keeramine keskkonsooli nuppude valgustusele mõjub?

Tulede lülitis asi ei olnud,sai ka proovitud teiste lülititega, juhtmed sai ka üle vaadatud,lühist ei paistnud ka kuskil olema !
ploki pistiku taga olid ka kõik juhtmed omalkohal.
Ps. Märkus : Ei taha norida, aga kas teed vahet mis on lyhis ja mis on katkestus?

Lühise all sai siis mõeldud läbi põlenud/kärsanud/sulanud juhtmeid !

TEH
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 23 Aug 2003, 21:12
Auto: Audi (R)S2 limo, BMW E61
Asukoht: Tallinn

Re: Spidomeetri tuled ei tööta

Lugemata postitus Postitas TEH »

Tegelikult tuleks alustada el.skeemist ja vaadata kas "kellaplokki"üldse vool jõuab. Lühist võid otsida siis kui sul kaitsmete asemel on "raudnael". Peaksid otsima katkestust, lihtsamalt öeldes vooluring on: allikas(+)(aku, generaator) - kaabel(+)- tarbija(ära ole pidur) :D - korpus(kaabel)(-) - allikas(-). Veel võib sinna vahele panna lüliti. Lühise puhul kulgeb vool otse allikast kaablist(+) korpusse(-) allikas(-) ajani millal kaitse sulab katkestusse või ahela nõrgin lüli "katkeb". Katkestus võib olla allikast(+) kuni allikas(-)(vt. eestpoolt) kus iganes nende vahele(kaitse jääb tervelks). Elementaarne. Lihtsamalt ja lühemalt ei oska enam seletada mis vahe on lühisel ja katkestusel ning millistest piirkondadest otsida. Kui ei oska el.skeemi lugeda, siis natuke raske viga leida. Preambulas on G3, suht puudulik informatsioon. Wikiped andis G3-le 2. vastuseks http://fi.wikipedia.org/wiki/Heckler_%26_Koch_G3" onclick="window.open(this.href);return false; :shock:
deemonid lendavad põrgus

Vasta

Mine “Elektroonika”