golf3 1,4 õlitule probleem

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
silverre
Uustulnuk
Postitusi: 1
Liitunud: 21 Jaan 2012, 13:45
Telefon: 54611234
Auto: vw gol3
Asukoht:

golf3 1,4 õlitule probleem

Lugemata postitus Postitas silverre »

oman volksu golf3 1,4 44kw ja sõites ligi 100km jutti ja siis hakkab õlituli põlema ja piiksuma seisma jäädes kontrollides kõik ok õli sees normis ja puha ja siis samuti kordub 100km pärast mis viga. ja kes teab võiks vastata ja nõu anda sellel teemal
Viimati muutis pppp, 13 Mai 2012, 17:28, muudetud 2 korda kokku.
Põhjus: pealkiri

ReijoK
Klubiline
Postitusi: 557
Liitunud: 23 Veebr 2009, 01:03
Telefon: 53707175
Skype: r.kuusemae
Auto: Tiguan ´10, LT ´98
Asukoht: Tallinn, Stroomi
Tänanud: 1 kord

Re: kiire probleem

Lugemata postitus Postitas ReijoK »

millal vahetasid viimati õli? esimesed asjad vaata õli ise üle ja siis tulevad andurid vms edasi

Tiiger88
Huviline
Postitusi: 88
Liitunud: 05 Dets 2010, 16:51
Telefon: 55606240
Auto: VW Vento
Asukoht: Viljandi

Re: kiire probleem

Lugemata postitus Postitas Tiiger88 »

Mul Ventol sama probleem....niikui maanteel vaba käigu peale lasen, siis kaob ära, niikui pöörded tõusevad kohe hakkab põlema. Õli kontrollitud ja korras, muud jamad ka üle vaadatud. Nagu kuulnud olen siis passatitel pidavat see probleemiks olema. No sellesmõttes, et ventol mul vist passati moto ju peal. Ainuke tõenäoline viga on ilmselt see, et andur ise on saba andnud :). Algul ehmusin ka ära, aga mul on õlitulega sõites 3000 muretut km seljataga :)

Ainuke asi on, et see meenutab aegajalt tihedamini õlitaset kontrollima, mis ei ole üldse paha tegevus niikuinii :)

GTI
Moderaator
Postitusi: 7962
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 177 korda

Re: kiire probleem

Lugemata postitus Postitas GTI »

Õlihoiatus ei ole seotud õlitasemega vaid ikka rõhuga - samas kui õlitase mingi hetk mootoris olematuks muutub hakkab see ka õlirõhku mõjutama. Oluline on veenduda et viga ei oleks reaalselt õlirõhus - õlirõhk tuleks meh. manomeetriga ära mõõta. Vaadake varasemaid teemasid õlirõhu kohta - pikalt ja laialt lahatud teema foorumis.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Vasta

Mine “Mootor”