Garfield kirjutas:Aga millest selline käitumine tuleb: Kui sõidad püsikiirus peal ja autoraadio välja lülitad, läheb püsikas maha. Enne peale tagasi ei lase panna, kui püsika korra nö. ära nullid (ehk pidur-sidur-nupust vms)? Tegemist siis 2003. aasta G4, hiljem paigaldatud originaal-püsikiirushoidja (Saksa-Autos) ja raadio LG LAC-M6500.
Maki taha peaks ka tulema kiirusesignaal, võimalik et sama kanali pealt saadab makk sul midagi muud, mis häirib siis väljalülitamisel. Seda peaks siis makk kasutama helitugevuse seadistamiseks, et kiiremini sõites läheb kõvemaks (originaalmakk). Samas teema on ka, et osa aftermarket makid ei lase diagnostikat teha. Lihtsam variant oleks vast osta kuskilt poest selline vahejubin, kus üks on isane ISO ja teine emane, aga ainult vajalikud juhtmed sees (toited, ülejäänud pesad tühjad). Samas võib ka läbi lõigata, eeldan et midagi peab seal juba niikuinii tehtud olema, sest aftermarket makk originaaljuhtmetega niikuinii korralikult ei tööta (mälud ei jää peale kuna püsivool ja süüde on originaalil teistpidi)
Ma suutsin sõbra Corrado (see roheline) tagatiiva nii lolliks ajada. Minu Corradol oli samas pinist antennivõimendi, aga sõbral kiiruse signaal. Ma ühendasin lihtsalt enda auto skeemi järgi. Nii oligi, et makk saatis antennivõimendi voolu kiiruse ahelasse ja tiib ei osanud enam miskit peale hakata 120 pealt.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335