Vw Passat 1.9 81kw mootori kohta paar küsimust.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5338
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Vw Passat 1.9 81kw mootori kohta paar küsimust.
Tere. Kiiresti otsides ei leidnud konkreetseid vastuseid aga võib-olla olen kehv otsija. Küsimused siis on:
1)Kas 1.9 81kw AFN mootoril on ka jahutusvedeliku sees eelsüüteküünlad ja kus nad peaksid asuma?
2)Kus kohta käib eelnimetatul mootoril elektriline plokisoendus? Kas saaks ise paigaltatud ilma suurema lammutuseta?
1)Kas 1.9 81kw AFN mootoril on ka jahutusvedeliku sees eelsüüteküünlad ja kus nad peaksid asuma?
2)Kus kohta käib eelnimetatul mootoril elektriline plokisoendus? Kas saaks ise paigaltatud ilma suurema lammutuseta?
Viimati muutis argo, 23 Mai 2012, 02:24, muudetud 1 kord kokku.
Re: Vw Passat 1.9 81kw mootori kohta paar küsimust.
1) oleneb autost, kuidas tehasest välja veeres. Golfi puhul võin tuua näite, et paljudel TDI-del on need peal, aga minu omal pole pandud, sest masin toodeti itaaliasse.
e: asuvad nad mootoriplokist välja tuleva jahutusvedeliku lõdviku kyljes. enne kolmikut.(see nii mälu järgi pakutud, kunagi uurisin asja.)
2) defa soojendusplokk läheb juhipoolsele kyljele, 1 silindri juurde. http://www.defa.com/file/737092f0a33/781.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
e2: uurisin asja ja käib ikka lõdviku vahele. pdfi lõpus pildid.
e: asuvad nad mootoriplokist välja tuleva jahutusvedeliku lõdviku kyljes. enne kolmikut.(see nii mälu järgi pakutud, kunagi uurisin asja.)
2) defa soojendusplokk läheb juhipoolsele kyljele, 1 silindri juurde. http://www.defa.com/file/737092f0a33/781.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
e2: uurisin asja ja käib ikka lõdviku vahele. pdfi lõpus pildid.
Viimati muutis romeoD, 22 Mai 2012, 20:33, muudetud 2 korda kokku.
-
- Veteran
- Postitusi: 3564
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Auto: Subaru Outback 2015 2.4 bensiin
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 795 korda
- Tänatud: 111 korda
Re: Vw Passat 1.9 81kw mootori kohta paar küsimust.
1. Mootori taga tulemüüri ja mootori vahel, on üks flants kus peaks need kolm küünalt olema.
2. Kollektorite all on kolm punni, nendest ühe punni asemele läheb kõige lihtsam otse pistikust eelsoojendus.
http://www.calix.se/consumer/montanvisningar/RE254.pdf
2. Kollektorite all on kolm punni, nendest ühe punni asemele läheb kõige lihtsam otse pistikust eelsoojendus.
http://www.calix.se/consumer/montanvisningar/RE254.pdf
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5338
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Vw Passat 1.9 81kw mootori kohta paar küsimust.
Kas plokisoojenduse paigaldamiseks sisse ja väljalaske kollektorid on vaja eest ära võtta ning kas see on suur töö? Vabandage kui natuke lollid küsimused aga avastan ise ka alles autosid 

- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8016
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Re: Vw Passat 1.9 81kw mootori kohta paar küsimust.
Oleneb kuidas ligipääs on. Jahutusvedelik välja muidugi ennem. Vaata üle ja otsusta ise kas saad punnid kätte. Kui ei siis maha.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5338
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Vw Passat 1.9 81kw mootori kohta paar küsimust.
Ok. Eks siis peab mõni päev uurima. Ning üks küsimus veel: Kas jahutusvedeliku sees olevad küünlad mõjutavad ka auto käivitamist, või ainult aitavad jahutusvedelikul kiiremini soojeneda?golfi_vend kirjutas:Oleneb kuidas ligipääs on. Jahutusvedelik välja muidugi ennem. Vaata üle ja otsusta ise kas saad punnid kätte. Kui ei siis maha.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8016
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Re: Vw Passat 1.9 81kw mootori kohta paar küsimust.
Enamasti mitte, sest mootori eelsüüteküünlad ajavad õhu mootori sees kuumemaks kui jahutusvedeliku omad eales seda teha suudaksid.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Veteran
- Postitusi: 3564
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Auto: Subaru Outback 2015 2.4 bensiin
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 795 korda
- Tänatud: 111 korda
Re: Vw Passat 1.9 81kw mootori kohta paar küsimust.
Mul head väiksed käed ja ka teistsugused kollektorid. AFN 'iga vist tuleb ikka kollektor maha võtta.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5338
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Vw Passat 1.9 81kw mootori kohta paar küsimust.
Sai siis millalgi mootorit uuritud ja leidsin, et ikka sellel Passatil ka jahutusflantsis soojendusküünlad sees. Kui kaua muidu auto neid küünlaid taga hoiab? Kas samakaua kui eelsüüteküünlaid (peale käivitamist) või hoiab ka suvel mingiaeg neid taga? Küsin sellepärast, et kas neid on ültse suvel mõtet vahetada? Ning ehk oskaksite soovitada vastupidavaid eelsüüteküünlaid ja jahutusflantsis asuvaid küünlaid? Teeninduses vahetati üle eelmine talv ära ning nüüd eelmine talv juba oli tunda, et küünlad ei tee korralikult tööd, sest mootor hakkas ühe silindriga lubama(nagu alguses kui auto osta sai aga peale küünalde vahetust enam sedasi ei teinud vaid tulid kõik silindrid korraga järgi). Ooh sai päris palju küsimusi aga ehk vaevub keegi vastama 

-
- Veteran
- Postitusi: 3564
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Auto: Subaru Outback 2015 2.4 bensiin
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 795 korda
- Tänatud: 111 korda
Re: Vw Passat 1.9 81kw mootori kohta paar küsimust.
Tagumistel küünaldel kontrolli kas takistus on olemas ja kõigil samasugune. Rakendumis aega ja temperatuuri ei oksa öelda ja ei oska ka enam leida kuskilt.
Suvel nad ei rakendu, kuskilt on kõrva jäänud, et alates -10'st peaks nagu toimima.
Mu mootor saavutas töötemperatuuri 6,5 km/10 min ka -15 kraadi juures peale termostaadi vahetust.
Muidu Calixi juhtmega eelsoojendusega saavutas mootor töötemperatuuri -25 kraadi juures 3 km / viis minutit.
Jaa tuleb arvestada lumerookimis koefitsenti, mootori koormust (66 on rohkem koormatud kui 81) ja ka sõidustiili.
Suvel nad ei rakendu, kuskilt on kõrva jäänud, et alates -10'st peaks nagu toimima.
Mu mootor saavutas töötemperatuuri 6,5 km/10 min ka -15 kraadi juures peale termostaadi vahetust.
Muidu Calixi juhtmega eelsoojendusega saavutas mootor töötemperatuuri -25 kraadi juures 3 km / viis minutit.
Jaa tuleb arvestada lumerookimis koefitsenti, mootori koormust (66 on rohkem koormatud kui 81) ja ka sõidustiili.

Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5338
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Vw Passat 1.9 81kw mootori kohta paar küsimust.
Nii, täna siis hakkasin jahutusflantsi sees olevaid küünlaid testriga uurima ning neile ei tule voolu peale :O Võtsin enne pinge mõõtmist loomulikult temp. anduri lahti ning mootori eelsüüte küünaldele tuli ka ilusti vool peale. Kas ei peagi neile küünaldele vool peale tulema kui ainult süüde sees on ja auto ei käi või on milleski muus viga?
-
- Veteran
- Postitusi: 3564
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Auto: Subaru Outback 2015 2.4 bensiin
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 795 korda
- Tänatud: 111 korda
Re: Vw Passat 1.9 81kw mootori kohta paar küsimust.
Siis on kaitse läbi või midagi muud viga juhtmetes.
Mis tuletab meelde, et peaks enda küünlaid ka kontrollima.
Mis tuletab meelde, et peaks enda küünlaid ka kontrollima.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Vw Passat 1.9 81kw mootori kohta paar küsimust.
Ma pakun et ei pea jah. Nende küünalde tööd juhtis mäletamist mööda aju, vähemalt kui lammutatud sai siis tundus et releest läks juhtimisvoolu kaabel aju kimpu. Usun et aku säästmiseks ei lülitata neid enne teatud tingimusi sisse, seda enam et seistes ju vesi ringi ei käi.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5338
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Vw Passat 1.9 81kw mootori kohta paar küsimust.
Et peaks siis proovima neid käiva mootoriga temp. andur lahti ühendatult? Ega see mootorile midagi tee kui panna praeguste ilmadega lahtise temp. anduriga käima?dellu kirjutas:Ma pakun et ei pea jah. Nende küünalde tööd juhtis mäletamist mööda aju, vähemalt kui lammutatud sai siis tundus et releest läks juhtimisvoolu kaabel aju kimpu. Usun et aku säästmiseks ei lülitata neid enne teatud tingimusi sisse, seda enam et seistes ju vesi ringi ei käi.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5338
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Vw Passat 1.9 81kw mootori kohta paar küsimust.
Nüüd siis järgmine küsimus: Kui palju peaks olema geneka laadimis pinge? Saab sõidetud pikki otsi (üle 30km) aga aku oli ikka tühja võitu.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Vw Passat 1.9 81kw mootori kohta paar küsimust.
14.0 .. 14.4 V ja lähituled töös pööretel 2000 RPM. Alla 14V on tegu alalaadimisega ning üle 14.4V ülelaadimine.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8016
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Re: Vw Passat 1.9 81kw mootori kohta paar küsimust.
Pinge kyll aga võimsus genekal.r
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5338
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Vw Passat 1.9 81kw mootori kohta paar küsimust.
Tehase genekas 120A ja peal orginaal aku(ostetud vist eelimise omaniku poolt uus orginaal aku) 80ah.golfi_vend kirjutas:Pinge kyll aga võimsus genekal.r
Viimati muutis J.Aru, 23 Dets 2012, 19:40, muudetud 1 kord kokku.
Re: Vw Passat 1.9 81kw mootori kohta paar küsimust.
Elsaweb'ist:dellu kirjutas:Ma pakun et ei pea jah. Nende küünalde tööd juhtis mäletamist mööda aju, vähemalt kui lammutatud sai siis tundus et releest läks juhtimisvoolu kaabel aju kimpu. Usun et aku säästmiseks ei lülitata neid enne teatud tingimusi sisse, seda enam et seistes ju vesi ringi ei käi.
Electrical additional heater is activated by control unit for diesel direct injection system -J248 when following conditions occur at the same time:
Ambient or intake manifold air temperature measured (at start of engine) less than 5 °C
Refrigerant temperature less than 70 °C
Engine speed above 800 rpm
Other actuation conditions: