Pidurivõimendi
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 229
- Liitunud: 31 Okt 2006, 22:44
- Auto: Scirocco GTII & Passat B8
- Asukoht: Tabasalu
Pidurivõimendi
Olen küll võrdlemisi kindel, aga tahaks ikkagi kinnitust. Kas VR6 Corradol, Passatil ja Golfil on sama pidurivõimendi (servo, mitte vaakum ehk siis ABS'iga isenditel)?
Tootekoodist ka ära ei ütle.
Tänud,
Metsla
Tootekoodist ka ära ei ütle.
Tänud,
Metsla
-
- Huviline
- Postitusi: 2587
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
Re: Pidurivõimendi
Arusaamatuks jäi küsijal minu jaoks,, mitte vaakum,, . Mis piduri võimendusi veel on? Mida puutub asjasse ABS? Piduri võimendi pauna läbimõõt mõõda ära,mine romulasse antud andmetega. Pole tutikat vaja,saad sealt ka korraliku.ALUSTAKS sellest,milles probleem.(küsida võib alati).
-
- Veteran
- Postitusi: 2245
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 67 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Pidurivõimendi
ABS-ga Golf 2-l, Passat B3-l, Corradol jne oli elektrohüdrauliline pidurivõimendi. Teves MK II oli selle ABS süsteemi nimi. Neid oli kahte varianti - EDS-ga ehk "elektroonilise difrilukuga" ja ilma. VR6 Corradol oli esimene variant.t6nis3 kirjutas:Mis piduri võimendusi veel on? Mida puutub asjasse ABS?
-
- Huviline
- Postitusi: 2587
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
Re: Pidurivõimendi
Täpsustaks natuke,mis on elektrohüdrauliline piduri võimendus. Ja väidad ,pets, et seda on kasutatud ka G2-hel. Ootan huviga tagasisidet.
-
- Veteran
- Postitusi: 2245
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 67 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Pidurivõimendi
G2 Syncrol ja G60-l oli ABS standardvarustuses, teistel võimalik lisatasu eest juurde tellida. Elektrohüdraulilist pidurivõimendit võiks vast lühidalt niimoodi lahti seletada, et elektrimootor ajab hüdropumpa ringi, see tekitab rõhuakumulaatorisse (selline ümmargune "pomm", kus membraan sees, ühel poole membraani on lämmastik, mida kokku surutakse ja teisele poole pumbatakse siis pidurivedelikku) rõhu. Piduripedaali vajutades liigutad lisaks peapumba kolbidele veel ka üht ventiili, mis peapumbaga ühendatud võimendussilindrisse rõhuakumulaatorist pidurivedelikku laseb.
-
- Huviline
- Postitusi: 2587
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
Re: Pidurivõimendi
Milleks on tehtud selline tehniline lahendus? piduri võimendus ei tee vahet ,on neli vedu ,taga vedu ,esi vedu. Mina küsin. Mis ,,efekti annab elektrohüdrauliline piduri võimendus mis tahes autole.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Pidurivõimendi
tsiteerime...inglise keeles:
Electrohydraulic Braking (EHB) gets rid of the vacuum booster and replaces the current modulator with one that includes a high pressure accumulator.
Like the Hydro boost system it uses an accumulator to provide the required pressure to activate the master cylinder, however, it uses electrical power to effectively “charge” the accumulator and build sufficient pressure for efficient brake operation. This system means that less power is taken away from the engine during operation as battery power is used, and that there is no chance of problems caused by things such as a worn power steering pump, slipping or broken pump drive belt, or hose connections.
ma ei hakka siinkohal tõlkima, küll aga märkisin puust ja punasest ära mis eelise annab see nn vana lahenduse ees. Kes tahab teada ja saab aru, see sai oma vastuse, ja seega ka targemaks...
Electrohydraulic Braking (EHB) gets rid of the vacuum booster and replaces the current modulator with one that includes a high pressure accumulator.
Like the Hydro boost system it uses an accumulator to provide the required pressure to activate the master cylinder, however, it uses electrical power to effectively “charge” the accumulator and build sufficient pressure for efficient brake operation. This system means that less power is taken away from the engine during operation as battery power is used, and that there is no chance of problems caused by things such as a worn power steering pump, slipping or broken pump drive belt, or hose connections.
ma ei hakka siinkohal tõlkima, küll aga märkisin puust ja punasest ära mis eelise annab see nn vana lahenduse ees. Kes tahab teada ja saab aru, see sai oma vastuse, ja seega ka targemaks...
Viimati muutis pppp, 10 Sept 2012, 17:18, muudetud 4 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7869
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: Pidurivõimendi
Elektriline pidurivõimendi võtab ära vähem ressurssi mootorilt. Järeldus tehtud...
Õppin just koolis autotehnikuks ja sinu kurvastuseks tõnn pean mainima, et meil on inglise keel kohustuslik samuti ka erialane inglise keel, sest keegi ei hakka sulle ette tõlkima. Paljud kasutatavad programmid on inglis keeles ja kui sa ei tee vahet crankshaft-il ja camshaftil, siis pole sinust asja tänapäeva autotehnikuna.
See, et sa paranda neid oskad ei anna sulle veel õigust Kutsestandardile, mida paljud välismaa firmad tunnustavad.
Õppin just koolis autotehnikuks ja sinu kurvastuseks tõnn pean mainima, et meil on inglise keel kohustuslik samuti ka erialane inglise keel, sest keegi ei hakka sulle ette tõlkima. Paljud kasutatavad programmid on inglis keeles ja kui sa ei tee vahet crankshaft-il ja camshaftil, siis pole sinust asja tänapäeva autotehnikuna.
See, et sa paranda neid oskad ei anna sulle veel õigust Kutsestandardile, mida paljud välismaa firmad tunnustavad.
Viimati muutis pppp, 10 Sept 2012, 17:18, muudetud 1 kord kokku.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 2587
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
Re: Pidurivõimendi
Elektriline piduri võimendus võtab rohkem ressurssi mootorist,kui vaakum lahendus. Jäta meelde golfi-vend.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7869
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: Pidurivõimendi
t6nis3 kirjutas:Elektriline piduri võimendus võtab rohkem ressurssi mootorist,kui vaakum lahendus. Jäta meelde golfi-vend.
Siin võiks mainida ütlust: "Less is more"This system means that less power is taken away from the engine during operation...
Viimati muutis R36, 08 Sept 2012, 18:33, muudetud 1 kord kokku.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7869
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: Pidurivõimendi
Igal foorumil oma kloun, muud ma ei oska ütleda.
Rahvusvaheline keel on inglise keel ja see, et sa seda ei oska näitab, et peaksid seda õppima, kui tahad ka tulevikus autodega tegeleda.
Rahvusvaheline keel on inglise keel ja see, et sa seda ei oska näitab, et peaksid seda õppima, kui tahad ka tulevikus autodega tegeleda.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Pidurivõimendi
http://en.wikipedia.org/wiki/Sensotronic_Brake_Control
kes aru saab, see saab. Tõnnile pole mõtet midagi niikuinii siin üritada selgeks teha. Pakun välja et ilma selle lahenduseta poleks ABS i, ESP d jms tänapäeva ohutus lisasid. Ja kui keegi hakkab rääkima et nn tava piduritega saab kiiremini ja paremini pidama jne, siis võtku teadmiseks et kõik inimesed pole ralli sõitjad. Näiteks mulle meeldib väga ESP talvistel lopastel teedel sõita juhul kui näiteks pead veidi rohkem tee äärde tõmbama ja satud just selle lopa peale ühe poole ratastega....juhitavus ei kao mitte nii kergelt.
kes aru saab, see saab. Tõnnile pole mõtet midagi niikuinii siin üritada selgeks teha. Pakun välja et ilma selle lahenduseta poleks ABS i, ESP d jms tänapäeva ohutus lisasid. Ja kui keegi hakkab rääkima et nn tava piduritega saab kiiremini ja paremini pidama jne, siis võtku teadmiseks et kõik inimesed pole ralli sõitjad. Näiteks mulle meeldib väga ESP talvistel lopastel teedel sõita juhul kui näiteks pead veidi rohkem tee äärde tõmbama ja satud just selle lopa peale ühe poole ratastega....juhitavus ei kao mitte nii kergelt.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 2587
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
Re: Pidurivõimendi
Jutt läheb küll teema väliseks,-auto remont Eestis soosib (annab eelist).vene keelt. Arvuti jutt on SB.Reaalne jutt on võõrkeeles siiski vene keel.
-
- Huviline
- Postitusi: 2587
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
Re: Pidurivõimendi
copilot.Alusta sõitu ,,nn,, tava autoga. Tee trenni,saa kogemusi. Tänapäeva ,,noorus,, sinna hukka lähebki,et auto muudkui toimetab juhi eest. Minule võib alati selgeks teha tehniline lahendus.-kui oskad.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Pidurivõimendi
t6nis3 kirjutas:copilot.Alusta sõitu ,,nn,, tava autoga. Tee trenni,saa kogemusi. Tänapäeva ,,noorus,, sinna hukka lähebki,et auto muudkui toimetab juhi eest. Minule võib alati selgeks teha tehniline lahendus.-kui oskad.
Mainin ära et omal ajal kui load sain, kulgesin just sellise nn vanakooli autoga ja seda ~2 aastat. Autoks oli G2 1,6 40kw vabalthingav masuudipress. Ja kuna tol ajal nagu ikka, sai koolis käidud, siis sõjavägi st ei olnud seda sulli just priisata ja sai seetõttu ka sõidetud näiteks kasutatud rehvidega v proti rehvidega(viimaseid pooldan senini kui ikkagi sõita mõistuse piirides siis ei ole nad nii midagi halvemad kui mitu korda kallim ja vb ka kiiremini kuluv nn firma rehv) ja seda ka talvel...kuni sain püsiva tasuva töö et osta viimane VW mudel Bora kus need nn elektroonilised vidinad peal.
Nii et pole mõtet hakata ajama mulle juttu et tee trenni vms-tean väga hästi et näiteks nn äkkpidurduse puhul kus pedaal põhja lajatatakse kaob sellisel masinal juhitavus...et sellisest olukorrast välja pääseda on lihtsalt külma närvi ja selget pead vaja ja muidugi teadmist kuidas käia sellise piduriga ümber, mida aga ei suuda paljud inimesed(eriti naisterahvad olen tähele pannud). Saab ka ju öelda et vene ajal olid kah ainult mingid kalossi kummist tehtud suverehvid ja häda vaevu toimivad pidurid autodel aga liiklus oli kümneid kordi hõredam ning ikkagi piisava matsu korral oli sinu lada mootor sul süles ja viimase paugu võtad vastu just sina. Paraku on tänapäeva tehnika kaugel vana aja tehnikast ja arvestades liiklust siis ikkagi aitavad need lahendused elusid päästa. Kui ISE LOLL OLED ja üritad madallendu harrastada siis võtad ise teadlikult riski vahet pole kas sul on maailma turvalisem auto v mingi vana rimakas...keegi kannatab ikka.
Nõustun sinuga ses osas et vene keeles leidub samuti palju head materjali, kuid tuleb tõdeda et inglise keeles on seda rohkem ja ka tänapäeva põlvkonnale rohkem aru saadav.
Diesel Power KEEPS ME GOING