Golf 4 1.9SDI 50KW eelsüüde
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Golf 4 1.9SDI 50KW eelsüüde
Mureks siis pealkirjas mainitud golfi (2003 a.) eelsüüde, ühel päeval hakkas kehvasti käivituma külma mootoriga, kui juba korraks käima läks, siis edasised käivitused probleemideta. Täna testriga vaatasin, küünaldele vool peale ei jõua, juhtmega vaadates on küünlad korras. Küsimus : kus asub eesüüte relee ja mis numbriga see on ? Otsinguga eriti targemaks ei saanud.
Viimati muutis rewo, 29 Aug 2012, 01:10, muudetud 1 kord kokku.
Rehvitööd soodsalt Tartu lähedal. Tel 55 89 462. Ka õhtuti ja nädalavahetustel (kui vaja, siis ka öösel, ikka sama soodsalt, 10-17''. Teise pingiga kuni 20''. ). Täisvahetus ja tasakaalustus 15 euri, vahet ei ole, kas plekk või valuvelg.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Golf 4 1.9SDI 50KW eelsüüde
rewo kirjutas:Mureks siis pealkirjas mainitud golfi (2003 a.) eelsüüde, ühel päeval hakkas kehvasti käivituma külma mootoriga, kui juba korraks käima läks, siis edasised käivitused probleemideta. Täna testriga vaatasin, küünaldele vool peale ei jõua, juhtmega vaadates on küünlad korras. Küsimus : kus asub eesüüte relee ja mis numbriga see on ? Otsinguga eriti targemaks ei saanud.
kas eestis juba nii külm et isegi a la 10c juures auto ei taha käima minna



ja kui sa kontrollisid seda, kas küünlad saavad voolu v mitte, siis kui moto oli juba mõnda aega töödanud st kõvasti soojem kui välis temp v päeval mil õhu temp kõvasti üle 9c siis ilmselt jõudnud ka jahutusvedelik soojeneda(ja seda kõike juhul kui tõesti öösel juba päris jahe olnud st alla 9c omajagu) siis ei olegi kuidagi võimalik et küünlaid järgi lükatakse st voolu neile ei anta. et seda kontrollida võta jahutusvedeliku temp andur tagant ja vaata siis kas piipudesse voolu tuleb v mitte. aga kontrolli üle ka pritse nurk!
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Golf 4 1.9SDI 50KW eelsüüde
Lisan, et jahutusvedeliku temp andur ei asu paisupaagi kyljes
Vaid mootori kyljes oleval flantsil, kus jahutusvedeliku voolikud hargnevad. Kapoti alla vaadates paremal kyljel. Rohelist värvi peaks andur olema.

Re: Golf 4 1.9SDI 50KW eelsüüde
Ok, unustaks nüüd selle ülejäänud jutu minu esimesest postitusest, tahaks lihtsalt teada kus asub ja mis numbriga on eelsüüte küünalde relee ? Kas keegi kinnitab või lükkab ümber, et nimetatud relee on kapoti all, piduriõlianuma kõrval olevas väikeses karbikeses ja kannab numbrit 53.
Rehvitööd soodsalt Tartu lähedal. Tel 55 89 462. Ka õhtuti ja nädalavahetustel (kui vaja, siis ka öösel, ikka sama soodsalt, 10-17''. Teise pingiga kuni 20''. ). Täisvahetus ja tasakaalustus 15 euri, vahet ei ole, kas plekk või valuvelg.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Golf 4 1.9SDI 50KW eelsüüde
rewo kirjutas:Ok, unustaks nüüd selle ülejäänud jutu minu esimesest postitusest, tahaks lihtsalt teada kus asub ja mis numbriga on eelsüüte küünalde relee ? Kas keegi kinnitab või lükkab ümber, et nimetatud relee on kapoti all, piduriõlianuma kõrval olevas väikeses karbikeses ja kannab numbrit 53.



sa ikka oled veidi uurinud kuidas üks korras diisel moto töötama peaks??? kui ei teinud nii nagu soovitasin siis sa võidki oma releed vahetama jääda

Viimati muutis copilot, 28 Aug 2012, 16:08, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Golf 4 1.9SDI 50KW eelsüüde
kui pritsenurk paigas siis tulevad muud asjad a la küte vajub tagasi, pump jne v lihtsalt moto hõre. suviste temperatuuride juures ei mängi eelsüüte küünlad mingit rolli.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Golf 4 1.9SDI 50KW eelsüüde
Lugesin ikka vastuseid, ausalt öeldes midagi uut teada ei saanud . Aga vastust ega ka mitte arvamust pole saanud küsimusele kus asub ja mis numbriga see relee on. Ja see et kui tean, kus see asub ja mis numbriga see on, ei tähenda mitte seda, et kohe vahetama hakkaksin. Kuna ise pole pea 10 aastat juba vw-tega eriti tegelenud, siis ei mäleta enam kõikki detaile lihtsalt. Kuna näen seda autot suhteliselt vähe, siis tahan lihtsalt infot koguda, et kui auto juurde satun, siis tean mida vaadata.
Rehvitööd soodsalt Tartu lähedal. Tel 55 89 462. Ka õhtuti ja nädalavahetustel (kui vaja, siis ka öösel, ikka sama soodsalt, 10-17''. Teise pingiga kuni 20''. ). Täisvahetus ja tasakaalustus 15 euri, vahet ei ole, kas plekk või valuvelg.
-
- Huviline
- Postitusi: 288
- Liitunud: 14 Nov 2011, 19:50
- Telefon: 53550592
- Auto: B5(81kw), B6(77kw)
- Asukoht: Lõuna- Eesti
Re: Golf 4 1.9SDI 50KW eelsüüde
Relee numbrit ja asukohta ei oska öelda kuid niipalju võin lisada, et mu diisel läks eelmine talv -15 rikkis küünaldega üsna edukalt käima. Et sa teaksid , selles viga sul pole.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Golf 4 1.9SDI 50KW eelsüüde
rewo kirjutas:Lugesin ikka vastuseid, ausalt öeldes midagi uut teada ei saanud . Aga vastust ega ka mitte arvamust pole saanud küsimusele kus asub ja mis numbriga see relee on. Ja see et kui tean, kus see asub ja mis numbriga see on, ei tähenda mitte seda, et kohe vahetama hakkaksin. Kuna ise pole pea 10 aastat juba vw-tega eriti tegelenud, siis ei mäleta enam kõikki detaile lihtsalt. Kuna näen seda autot suhteliselt vähe, siis tahan lihtsalt infot koguda, et kui auto juurde satun, siis tean mida vaadata.


ja eelmine vastaja on sulle omast kogemusest kah juba oma vastuse andnud.
Olen vw diisliga sõitnud alates sellest ajast kui sain load st 2006.a. alates ja omanud ainult diislit nii et vast veidi ikka tean mida räägin.
kui näiteks pritse nurk hiliseks nihkunud veidikenegi siis võivad sul küünlad korras olla ja särtsu saada aga -10 juures enam paugupill pole....kogemus olemas üle-eelmisest talvest. peale paika panemist pole sisuliselt -10 juures vaja küünalde aega oodata ja prantsatab käima paugult. ehk siis -20 juures ilma tõelist põhjust otsimata võid üsna k*sises seisus ühel hommikul olla kui vaja tööle minna vms.
Viimati muutis copilot, 28 Aug 2012, 18:35, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Golf 4 1.9SDI 50KW eelsüüde
Sellel autol oli ka kevadel-hilistalvel käivitusprobleemid, ilmade soojenedes aga need kadusid. Nüüd aga hakkavad jälle need probleemid tagasi tulema. Vat selleks ongi mul vaja selle relee asukohta teada, et kontrollida, kas ta üldse elus on. Jah, tõsi on see, et küünalde voolu kontrollisin temp-anduri pistikut eemaldamata, selle siis ei saanudki seal pinget olla. Mis teha, kui viimased sellised diisli näppimised on jäänud 10 aasta taha, ei mäleta enam kõikki asju ja aeg selle auto juures askeldamiseks oli suht piiratud. Kuigi vahepeal on omalgi üks diisel passat läbi peetud, hetkelgi teist marki saksa diisel igapäeva liikuriks, siis pole vajadust olnud kapotti avada rohkemaks, kui aknapesuvedeliku lisamiseks ja õlivahetuseks, ei ole vajadust olnud ka neid eelsüüte asju meelde tuletada.
Nüüd aga mingil päeval peaks see auto minu juurde tulema, siis tahaks võimalikult palju asju üle vaadata, et tuttav saaks rahuliku südamega talvele vastu minna. Enamustele asjadele olen juba vastuse saanud / meelde tuletanud, hetkel siis veel lahtine selle relee asukoht. Kiiruga vaadates siis jäi silma kapoti alt relee nr 53 (piduri totsiku kõrval karbis), aga kui nüüd meenutan, siis minu meelest oli ta kaitsmeplokis hoopis (õigemini selle taga, juhi jalgade juures), numbrit aga ei mäleta.
Nüüd aga mingil päeval peaks see auto minu juurde tulema, siis tahaks võimalikult palju asju üle vaadata, et tuttav saaks rahuliku südamega talvele vastu minna. Enamustele asjadele olen juba vastuse saanud / meelde tuletanud, hetkel siis veel lahtine selle relee asukoht. Kiiruga vaadates siis jäi silma kapoti alt relee nr 53 (piduri totsiku kõrval karbis), aga kui nüüd meenutan, siis minu meelest oli ta kaitsmeplokis hoopis (õigemini selle taga, juhi jalgade juures), numbrit aga ei mäleta.
Rehvitööd soodsalt Tartu lähedal. Tel 55 89 462. Ka õhtuti ja nädalavahetustel (kui vaja, siis ka öösel, ikka sama soodsalt, 10-17''. Teise pingiga kuni 20''. ). Täisvahetus ja tasakaalustus 15 euri, vahet ei ole, kas plekk või valuvelg.
-
- Huviline
- Postitusi: 46
- Liitunud: 19 Aug 2012, 12:04
- Telefon: 58365603
- Auto: Volkswagen Golf 2, Volkswagen Sharan, Volkswagen Passat 3
- Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Re: Golf 4 1.9SDI 50KW eelsüüde
Mis sul see spiraali kujuline tuli armatuuris teeb?Releed vaata kaitsmeplokist.Kas kaanel kirjas pole? Ei viitsi garaasi vaatama minna.rewo kirjutas:Sellel autol oli ka kevadel-hilistalvel käivitusprobleemid, ilmade soojenedes aga need kadusid. Nüüd aga hakkavad jälle need probleemid tagasi tulema. Vat selleks ongi mul vaja selle relee asukohta teada, et kontrollida, kas ta üldse elus on. Jah, tõsi on see, et küünalde voolu kontrollisin temp-anduri pistikut eemaldamata, selle siis ei saanudki seal pinget olla. Mis teha, kui viimased sellised diisli näppimised on jäänud 10 aasta taha, ei mäleta enam kõikki asju ja aeg selle auto juures askeldamiseks oli suht piiratud. Kuigi vahepeal on omalgi üks diisel passat läbi peetud, hetkelgi teist marki saksa diisel igapäeva liikuriks, siis pole vajadust olnud kapotti avada rohkemaks, kui aknapesuvedeliku lisamiseks ja õlivahetuseks, ei ole vajadust olnud ka neid eelsüüte asju meelde tuletada.
Nüüd aga mingil päeval peaks see auto minu juurde tulema, siis tahaks võimalikult palju asju üle vaadata, et tuttav saaks rahuliku südamega talvele vastu minna. Enamustele asjadele olen juba vastuse saanud / meelde tuletanud, hetkel siis veel lahtine selle relee asukoht. Kiiruga vaadates siis jäi silma kapoti alt relee nr 53 (piduri totsiku kõrval karbis), aga kui nüüd meenutan, siis minu meelest oli ta kaitsmeplokis hoopis (õigemini selle taga, juhi jalgade juures), numbrit aga ei mäleta.
-
- Huviline
- Postitusi: 46
- Liitunud: 19 Aug 2012, 12:04
- Telefon: 58365603
- Auto: Volkswagen Golf 2, Volkswagen Sharan, Volkswagen Passat 3
- Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Re: Golf 4 1.9SDI 50KW eelsüüde
Räägi kuidas sa seda pritsunginurka paika paned? Äkki on pumppihustid? Või hammasrihmaga probleem? Sõidan shran 1.9cm3 juba kuus aastat.copilot kirjutas:kui pritsenurk paigas siis tulevad muud asjad a la küte vajub tagasi, pump jne v lihtsalt moto hõre. suviste temperatuuride juures ei mängi eelsüüte küünlad mingit rolli.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Golf 4 1.9SDI 50KW eelsüüde
Janno65 kirjutas:Räägi kuidas sa seda pritsunginurka paika paned? Äkki on pumppihustid? Või hammasrihmaga probleem? Sõidan shran 1.9cm3 juba kuus aastat.copilot kirjutas:kui pritsenurk paigas siis tulevad muud asjad a la küte vajub tagasi, pump jne v lihtsalt moto hõre. suviste temperatuuride juures ei mängi eelsüüte küünlad mingit rolli.

Sasjaga nagu VCDS v siis nn maakeeli VAG-COM, õpetus allpool. TDI timingut vaadates vali ikka õige moto kood kah. Paika paned ikka füüsiliselt pumba rihma rattast. Pole ainuke siin foorumis kes seda teinud ja selle kohta leiab netist ka DIY materjali kui vaja.
ja mingil põhjusel ta veidi pika peale paigast nihkub kas siis rihm ikka veidi pika peale venib, rullid annavad veidi järgi v ei hoia rihma nii pingul kui vaja jne ja väike muutus ning annab külmkäivitusel juba tunda. Kui ikka hamba võrra üle viskab siis peaks olema asi vist päris hull.
http://www.ross-tech.com/vag-scope/TDIGraph.html
EDIT! parem link pandud
Viimati muutis copilot, 29 Aug 2012, 21:11, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Golf 4 1.9SDI 50KW eelsüüde
Just AQM mootoriga oli tegu. Sellel pole pumppihustitest haisugi, pole turbotki... .Täna hommikul siis näppisin seda veidi, eelsüütega oli kõik ok. Keerasin pumba rattast pritsenurka veidi varasemaks, umbes käe järgi, vast kraad või vähemgi. Arvutiga lasin üle kontrollida, pidi täitsa ok olema. Igatahes nüüd õhtul tuli omanikult tagasiside, et peale päevast seismist oli auto käivitunud poolest pöördest, varem tahtis ikka veidi pikemat käiamist. Ju siis oligi kogu probleem süütenurga hilisemaks nihkumises, kevadel hakkas, soemate ilmadega polnud muret, aga nüüd jahedamate hommikutega andis jälle tunda.
Rehvitööd soodsalt Tartu lähedal. Tel 55 89 462. Ka õhtuti ja nädalavahetustel (kui vaja, siis ka öösel, ikka sama soodsalt, 10-17''. Teise pingiga kuni 20''. ). Täisvahetus ja tasakaalustus 15 euri, vahet ei ole, kas plekk või valuvelg.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Golf 4 1.9SDI 50KW eelsüüde
rewo kirjutas:Just AQM mootoriga oli tegu. Sellel pole pumppihustitest haisugi, pole turbotki... .Täna hommikul siis näppisin seda veidi, eelsüütega oli kõik ok. Keerasin pumba rattast pritsenurka veidi varasemaks, umbes käe järgi, vast kraad või vähemgi. Arvutiga lasin üle kontrollida, pidi täitsa ok olema. Igatahes nüüd õhtul tuli omanikult tagasiside, et peale päevast seismist oli auto käivitunud poolest pöördest, varem tahtis ikka veidi pikemat käiamist. Ju siis oligi kogu probleem süütenurga hilisemaks nihkumises, kevadel hakkas, soemate ilmadega polnud muret, aga nüüd jahedamate hommikutega andis jälle tunda.
siis hästi kui sai asjale lahenduse. loodetavasti see kes kontrollis ikka teab et sai asi õigesti kontrollitud. mis riistvaraga asja kontrolliti? vag com v midagi muud? kui vag com siis peaks jääma tdi timing graafikul rohelise ja sinise joone vahele(kraadides ei oska sulle öelda ja muidugi tuleks asi paika ajada töösooja motoga).teadagi ei ole hea kui on liiga varajane sest hakkab tegema haiget kolvigrupile. kuigi tehase seade on sinise joone peal siis soovitatakse ja soovitan ise panna just nii nagu sel lingil, talvel ikkagi kergem käivitus. lihtsalt korda üle kogu selle info mis pmt lingil kah kirjas kui miskit jäi teil seal kahe silma vahele.

endal sai paika aetud umbes sinna nagu eelnevalt antud lingil oleval pildil. ennem paika panemist oli aga allpool punast st juba liiga hiline kusjuures et paika saada ei pidanud palju keerama pumba pealt, kah nii kraad v 2. esimese raksuga sai isegi liiga palju ja andis ka kohe selle kohta veakoodi ja kui õigesti mäletan vilkus samal ajal ka eelsüüte küünalde tuli armatuuris kogu see aeg ehk siis suureks muutuseks pole palju vaja.
Viimati muutis copilot, 31 Aug 2012, 10:36, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Golf 4 1.9SDI 50KW eelsüüde
ja eks anna siis ikka veidi tagasisidet siin peale paari päeva et kas tehtud muutus jäänud positiivselt püsima 

Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Golf 4 1.9SDI 50KW eelsüüde
Siiani auto käivitub ilusti, ka miinus 25 pole takistanud, kuigi siin nii hästi ei läinud, kui tavaliselt, aga see ka normaalne ju.
Rehvitööd soodsalt Tartu lähedal. Tel 55 89 462. Ka õhtuti ja nädalavahetustel (kui vaja, siis ka öösel, ikka sama soodsalt, 10-17''. Teise pingiga kuni 20''. ). Täisvahetus ja tasakaalustus 15 euri, vahet ei ole, kas plekk või valuvelg.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Golf 4 1.9SDI 50KW eelsüüde
rewo kirjutas:Siiani auto käivitub ilusti, ka miinus 25 pole takistanud, kuigi siin nii hästi ei läinud, kui tavaliselt, aga see ka normaalne ju.

Diesel Power KEEPS ME GOING