wolkar 3 kirjutas:Sinu soovitused/ettepanekud minu keissi puhul?
otsida pädev koht/tegija. ja kui veidi ikka ise oskad ja tahad osata ja näiteks inglise keelt jagad, siis ütlen ühe maagilise
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
wolkar 3 kirjutas:Sinu soovitused/ettepanekud minu keissi puhul?
Lihtne öelda, aga vist raskem teostada. Kui Möllerauto oma atribuutikaga (softiga, kaablitega) hakkama ei saanud, kes siis veel peaks?copilot kirjutas: ..otsida pädev koht/tegija.
ma juba ütlesin et "diagnost" ja diagnost 2 eri asja. sul võib olla teab mis kaablid ja üüberkallis tehnika aga kui sul pole meest/mehi kes sellega ka midagi peale oskaks hakata siis vahet pole st tulemus suur ümmargune null. peab ka teadma kuidas miski mootor töötab ja kasutades abiseadmeid asjale jälile jõudma. ja nii targad autod veel pole et nad sulle mingite diagnostika seadmete kaudu ütleksid punkti pealt täpselt kus neil "valutab". kõike tuleb osata ka kontrollida et veenduda, mitte uupi asju vahetada nagu paljudes kohtades kipub olema.wolkar 3 kirjutas:Lihtne öelda, aga vist raskem teostada. Kui Möllerauto oma atribuutikaga (softiga, kaablitega) hakkama ei saanud, kes siis veel peaks?copilot kirjutas: ..otsida pädev koht/tegija.
Forssi peale seda etteastet imelik minna..
No ilmselt oled sa siis targem kui UM-i kodanikud, kes mitte kui midagi ei jaga ja uisapäisa asju ette kujutavad?copilot kirjutas:TiitRE kirjutas: Ei tea kuidas VW-l, kuid minu eelmisel masinal (e60 bemm), vajas peale vahetust ka autole tutvustust
mida sa seal seadistad v tutvustad? vb oli vaja lihtsalt mingi veakood ajust ära kustuda(VAG grupi masinate puhul ei tea küll et oleks midagi vaja kaabliga teha)...
TiitRE kirjutas:No ilmselt oled sa siis targem kui UM-i kodanikud, kes mitte kui midagi ei jaga ja uisapäisa asju ette kujutavad?copilot kirjutas:TiitRE kirjutas: Ei tea kuidas VW-l, kuid minu eelmisel masinal (e60 bemm), vajas peale vahetust ka autole tutvustust
mida sa seal seadistad v tutvustad? vb oli vaja lihtsalt mingi veakood ajust ära kustuda(VAG grupi masinate puhul ei tea küll et oleks midagi vaja kaabliga teha)...
wolkar 3 kirjutas:Soovita siis põmmpeale Tallinna/Harjumaa piires konkreetset firmat/töökoda kus see õhulugeja ja tema näitajad korda saada ja et oleks sõites ka tunda, et töö ikka ära tehti.
Sinu profiili järgi(UK) vist raske soovitusi anda..
ylbik kirjutas:Siin paistab enamus olema googleteoreetikutest tilganäppijad, kellel praktiline kogemus puudub, õhulugejlt mingi usutava info kätte saamiseks peab olema ikka vastav raud ja soft, KTS vist ongi ainuke ja seda igaüks ei jõua osta.
TiitRE kirjutas:No ilmselt oled sa siis targem kui UM-i kodanikud, kes mitte kui midagi ei jaga ja uisapäisa asju ette kujutavad?copilot kirjutas:TiitRE kirjutas: Ei tea kuidas VW-l, kuid minu eelmisel masinal (e60 bemm), vajas peale vahetust ka autole tutvustust
mida sa seal seadistad v tutvustad? vb oli vaja lihtsalt mingi veakood ajust ära kustuda(VAG grupi masinate puhul ei tea küll et oleks midagi vaja kaabliga teha)...
ylbik kirjutas:Lp. copilot,
Kui mitut vag-com kaablit oled sa võrdelnud omavahel?
Kui oled, siis kindlasti oled ka märganud, et nad näitavad erinevaid tulemusi.
Ja lõpetuseks: kummarda googlet edasi, piirdu oma auto näppimisega ja ära aja mingit mula foorumites!
jah, see on teine teema, kui lugejad on erinevad, ning on ilmselge et ajule tuleb see selgeks teha milleks siis kindlsati BMW poolt ka mingi lihtne adaption olemas et mille põhjal aju peaks MAF i poolt saadetud signaali ümber tõlkima.alts20 kirjutas:Midagi ei ole siin valesti. BMW puhul kasutatakse ka originaalis vähemalt 2 või isegi 3 eri firma õhulugejat, need on ka juba visuaalsel vaatluselt päris erinevad ja BMW puhul peabki selle autole selgeks tegema, millise sa just parasjagu paigaldasid. VW puhul seda teha vaja ei ole
Kui sa nii ütled, siis nii ka on.![]()
![]()
luba naerda, esiteks, see mida mina näen vag com kaabliga läbi diagnostika pordi, näeb ka auto, nii et ei ole siin midagi erinevat.
näha on jah et sul ei ole tegelt midagi tõepõhist vastu näitena tuua, lihtsalt oled vb enda 2,5 tdi ja kellegi 1,9 tdi näite vaadanud teadmata nende näitude erinevuse tagamaid. veidi lisatud teksti muide minu eelnevas vastuses sulle.ylbik kirjutas:Kui sa nii ütled, siis nii ka on.![]()
![]()
luba naerda, esiteks, see mida mina näen vag com kaabliga läbi diagnostika pordi, näeb ka auto, nii et ei ole siin midagi erinevat.
ylbik kirjutas:Lp. copilot,
Kui mitut vag-com kaablit oled sa võrdelnud omavahel?
Kui oled, siis kindlasti oled ka märganud, et nad näitavad erinevaid tulemusi.
Ja lõpetuseks: kummarda googlet edasi, piirdu oma auto näppimisega ja ära aja mingit mula foorumites!
vwm,VWM kirjutas:Kõike teksti ma läbi pole siin lugenud aga niisama mainin.
Õhulugejal tegelikult ei või juhet tagant võtta kui süüde sees, see kehtib muigudgi Pierburgi 7.22684.08.0 õhulugeja kohta mis minu masinal on. hind jääb sinna 60 € kanti ja pidi parem olema kui Boshi omad.
Infot selle õhulugeja kohta : http://www.air-mass-meter.com/2008/gene ... 722684080/" onclick="window.open(this.href);return false;
ja võrdlus Boshi ja Pieburgi õhulugejate kohta : http://www.oocities.org/tech4tdi/pages/ ... html#Bosch" onclick="window.open(this.href);return false;
Kui tutikat Boshi oma ei tihka osta siis soovitan osta uus Pieburgi õhulugeja.
Mul õnneks oli see sama pieburgi oma enne ka peal, panin uue peale ning töötas ilusti ja ei hakanud pead vaevama muude näitudega ajus. ( enne ostu sai lammarist kasutatud õhulugejat proovitud ja sealt saaduga olid kõik näidud nii nagu vaja ja auto minek tuli tagasi..aga lammarist ikkagi ei julgenud kasutatud osta ja siis sai see sama humparts.ee alt tellitud )copilot kirjutas:vwm,
väga head lingid, eriti viimane kus ära räägitud pmt miks erinevate lugejate puhul vaja ajus veidi ümber programmeerimist teha.
ütleme nii et pole seal midagi pead vaevata. nagu sa sellest EGR kaardist näed siis kohapeal tuuritades ei saagi sa mingit adekvaatset näitu sest egr klappi hoitakse suhteliselt enamus ajast lahti mis tähedab seda et see näit ongi madal v kõigub olenevalt kui lahti EGR on, tuleb teha lihtsalt üks korrlik testisõit 3.käik 2000rpm alates kuni vähemalt 4000rpm välja gaas põhjas ja vaadata kas õhulugeja loeb välja vähemalt näitu ~800-850mg/str mis tähendab 66kw ja 81kw TDI jaoks peaaegu õhukogust mida turbo maximaalse reguleeritud/lubatud õlerõhu korral motosse imeb ja kokku surub. kui ikkagi 850 asemel näeb aju aint 400 v 500 siis vastavalt smoke limiter(teise nimega tuntud ka kui MAF limiter) kaardile vähendatakse kütte etteannet selliselt palju selle õhukoguse juures on kütet lubatud pihustada, et "Air to fuel ratio" ehk õhu ja kütuse suhe jääks paika et ei tekiks taha suitsupilve ja väljendubki see sisuliselt sellega et minek puudub kuigi sul lapp põhjas. keda huvitab siis effektiivne AFR(Air ti Fuel Ratio) on Garreti kirjade järgi diislile 18:1 tuunijate sõnul 17:1 kus ei tohiks musta sisuliselt tekkida kuid arvutades ümber osad oma masina AFR suhted siis tuleb ka alla 17:1 le mis siis on ka tegelt vahest näha hetkelise õrna musta suitsuna kui madalamatel pööretel lapp põhja lajatadaVWM kirjutas:Mul õnneks oli see sama pieburgi oma enne ka peal, panin uue peale ning töötas ilusti ja ei hakanud pead vaevama muude näitudega ajus. ( enne ostu sai lammarist kasutatud õhulugejat proovitud ja sealt saaduga olid kõik näidud nii nagu vaja ja auto minek tuli tagasi..aga lammarist ikkagi ei julgenud kasutatud osta ja siis sai see sama humparts.ee alt tellitud )copilot kirjutas:vwm,
väga head lingid, eriti viimane kus ära räägitud pmt miks erinevate lugejate puhul vaja ajus veidi ümber programmeerimist teha.