Passat 1,9TDI 96KW AVF nukkvõlli teema
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 127
- Liitunud: 06 Juul 2008, 15:55
- Auto: VW Passat Variant 4motion TDI 96kw; T5 Shuttle Long 2,5TDI 96kw
- Asukoht:
Passat 1,9TDI 96KW AVF nukkvõlli teema
Olles pikalt otsinud mootori lonkava tühikäigu põhjust olen nüüd jõudnud niikaugele, et kahtlusaluseks on saanud nukkvõll ja/või tõukurid.
Enne kui aega saan autot kuskile viia, viiks ennast teooriaga kurssi..
1) Kuidas käib nukkvõlli kontroll kulumise osas, ehk kas saab kuidagi VAG-COM-ga näite vaadata (omal võimalus olemas), või tuleb lammutada ja visuaalselt kontrollida?
1.1)Kui tuleb lammutada, siis kui palju? Piisab klapikambri kaane eemaldamisest, et näha?
2) Kuskohast oleks soovitav vajadusel uut nukvõlli osta ja mis suurusjärgus selle hind võiks olla?
..ja mida veel sellest teemast teada tasuks?
Enne kui aega saan autot kuskile viia, viiks ennast teooriaga kurssi..
1) Kuidas käib nukkvõlli kontroll kulumise osas, ehk kas saab kuidagi VAG-COM-ga näite vaadata (omal võimalus olemas), või tuleb lammutada ja visuaalselt kontrollida?
1.1)Kui tuleb lammutada, siis kui palju? Piisab klapikambri kaane eemaldamisest, et näha?
2) Kuskohast oleks soovitav vajadusel uut nukvõlli osta ja mis suurusjärgus selle hind võiks olla?
..ja mida veel sellest teemast teada tasuks?
Viimati muutis GTI, 07 Veebr 2013, 20:53, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukvõlli teema
Ehk on abi?
Block 013 can be logged at idle or any engine speed. It doesn’t have to be an acceleration log.
013. 1 Injection Quantity, Deviation Cyl. 1
013. 2 Injection Quantity, Deviation Cyl. 2
013. 3 Injection Quantity, Deviation Cyl. 3
013. 4 Injection Quantity, Deviation Cyl. 4
It is simpler to average the results for each injector and look for any really odd figures.
All 4 injectors should have similar figures as close to zero as possible.
E.g.
13, 1, Injection Quantity, Deviation Cyl. 1. -0.28 mg/str
13, 2, Injection Quantity, Deviation Cyl. 2. -0.49 mg/str
13, 3, Injection Quantity, Deviation Cyl. 3. 0.56 mg/str
13, 4, Injection Quantity, Deviation Cyl. 4. 0.21 mg/str
If one injector is well out of specification compared to the others it could be faulty or it could be a faulty cam lobe.
If all figures are all over the place it suggests worn camshafts.
It is hard to tell if an injector oddity is due to an injector fault or a camshaft fault.
Apparent multiple injector faults are usually worn camshafts.
Block 013 can be logged at idle or any engine speed. It doesn’t have to be an acceleration log.
013. 1 Injection Quantity, Deviation Cyl. 1
013. 2 Injection Quantity, Deviation Cyl. 2
013. 3 Injection Quantity, Deviation Cyl. 3
013. 4 Injection Quantity, Deviation Cyl. 4
It is simpler to average the results for each injector and look for any really odd figures.
All 4 injectors should have similar figures as close to zero as possible.
E.g.
13, 1, Injection Quantity, Deviation Cyl. 1. -0.28 mg/str
13, 2, Injection Quantity, Deviation Cyl. 2. -0.49 mg/str
13, 3, Injection Quantity, Deviation Cyl. 3. 0.56 mg/str
13, 4, Injection Quantity, Deviation Cyl. 4. 0.21 mg/str
If one injector is well out of specification compared to the others it could be faulty or it could be a faulty cam lobe.
If all figures are all over the place it suggests worn camshafts.
It is hard to tell if an injector oddity is due to an injector fault or a camshaft fault.
Apparent multiple injector faults are usually worn camshafts.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukvõlli teema
aga jah,et näha mis olukorras on,tuleb klapikambri kaas maha võtta.
[ Postitus tehtud Mobile Device'i kaudu ]
[ Postitus tehtud Mobile Device'i kaudu ]
Diesel Power KEEPS ME GOING
- anti555
- Huviline
- Postitusi: 145
- Liitunud: 09 Aug 2006, 11:22
- Auto: VW Passat B8 Variant 4Motion Highline 2.0TDi 140kw
- Asukoht: tartu
Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukvõlli teema
http://www.myturbodiesel.com/1000q/mult ... vw-tdi.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 1950
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 108 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukvõlli teema
Arvutiga vaatamine on nii ja naa, ei tee kindlaks kas paneb pihusti villast või on selle püti rauaga midagi mäda. Kui pihusti veakoode pole siis tõenäoliselt ikka nukavahetus ees. Ei ole väga odav lõbu.
-
- Huviline
- Postitusi: 127
- Liitunud: 06 Juul 2008, 15:55
- Auto: VW Passat Variant 4motion TDI 96kw; T5 Shuttle Long 2,5TDI 96kw
- Asukoht:
Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukvõlli teema
Klapikambrikaane alla veel piiluda ei jõudnud, aga juhtme viskasin kiirelt külge. Tulemus selline..
CH1:
ja CH13:
CH1 selgituseks veel, et tühikäigul pöörded kõiguvad 840..903rpm vahel ja inj qty ka 0,3..3 vahel.
CH1:
ja CH13:
CH1 selgituseks veel, et tühikäigul pöörded kõiguvad 840..903rpm vahel ja inj qty ka 0,3..3 vahel.
Viimati muutis lohe, 03 Okt 2012, 18:01, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukvõlli teema
4. kanalit ja torsion value näitu vaatasid? aga see neljas pihusti on võrreldes teistega suht erineva näiduga. peaks huvi pärast üle vaatama enda 96kw asz i IQ näidu tühipööretel ja ka pihustite näidud et kui erinevad on. kuigi peaks olema nad justkui lubatud piirides aga antud lingil kirjutab et kui on väljaspool +-0.5 siis võib juba mingile jamale viidata st aju peab pihusteid suht palju stabiilsuse tagamiseks reguleerima vms. tean muidu aint seda et torsion value on minu masinal hetkel täpselt 0. käivitub paugult ja puterdamist pole. homme plaanis niikuinii aju flash üle kirjutada siis viskan ka vag com i sappa.
http://www.myturbodiesel.com/1000q/mult ... le-TDI.htm
http://www.myturbodiesel.com/1000q/mult ... le-TDI.htm
Viimati muutis copilot, 03 Okt 2012, 20:38, muudetud 3 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 127
- Liitunud: 06 Juul 2008, 15:55
- Auto: VW Passat Variant 4motion TDI 96kw; T5 Shuttle Long 2,5TDI 96kw
- Asukoht:
Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukvõlli teema
See neljas pihusti on uus. Päris uus, mitte "kindlapeale töötav vana". Tegelikult oli vigane 3 sil pihusti (sellele anti max kogus kütet peale) ja vea kindlaks diagnoosimiseks vahetas diislikeskus 3 ja 4 sil pihustid omavahel ära. Viga koliski 4-sse ümber ja seepeale sai 4 sil pihusti uue vastu vahetatud. Mõned korrad, mis peale seda kaabliga uurinud olen, on 4 sil olnud kord väga ilusa 0 lähedase näiduga ja vahest seal 0,5..0,7 juures, aga erinevalt vanast ilusti normis.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukvõlli teema
siis ei tohiks pihusti jama olla, nagu ma ütlesin peaks ka selgituse järgi jääma normi piiridesse...aga vaata töösooja motoga mis torsion value näitab kanal 4 alt. hooratas peaks olema sul ok?lohe kirjutas:See neljas pihusti on uus. Päris uus, mitte "kindlapeale töötav vana". Tegelikult oli vigane 3 sil pihusti (sellele anti max kogus kütet peale) ja vea kindlaks diagnoosimiseks vahetas diislikeskus 3 ja 4 sil pihustid omavahel ära. Viga koliski 4-sse ümber ja seepeale sai 4 sil pihusti uue vastu vahetatud. Mõned korrad, mis peale seda kaabliga uurinud olen, on 4 sil olnud kord väga ilusa 0 lähedase näiduga ja vahest seal 0,5..0,7 juures, aga erinevalt vanast ilusti normis.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7870
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukvõlli teema
Klapikambri kaas maha ja nukk üle vaadata.
Golfil läks umbes 1.5 tundi või nii. Pole keeruline töö aga lihtsalt polte palju ja kipuvad alati mingi detaili peidus olema, et siis pead tolle detaili ka eest kruttima.
Golfil näiteks see toru, kus EGR ja ASV
Golfil läks umbes 1.5 tundi või nii. Pole keeruline töö aga lihtsalt polte palju ja kipuvad alati mingi detaili peidus olema, et siis pead tolle detaili ka eest kruttima.
Golfil näiteks see toru, kus EGR ja ASV
Viimati muutis argo, 04 Okt 2012, 12:55, muudetud 1 kord kokku.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukvõlli teema
vaatasin täna 1. kanali näite.alustades oli 5,7-5,9 iq ja moto temp 18c,kui olin oma asjadega lõpetanud siis näitas 4,7-4,9 ja moto temp 70c.pihustite näidud jäid kõik vahemiku -0,12 kuni 0,12.seega võib sul nukaga jama olla jah.hooratas ei tohiks sedasi teha mitte et IQ kõigub nii palju ja pealegi väljaspool normaalset vahemiku. 4 kanal kõige viimane väärtus oli 0.0 olenemata kas moto temp oli 18c v 70c kuigi öeldakse et kontrollida töösooja motoga.
[ Postitus tehtud Mobile Device'i kaudu ]
[ Postitus tehtud Mobile Device'i kaudu ]
Viimati muutis copilot, 04 Okt 2012, 19:27, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 127
- Liitunud: 06 Juul 2008, 15:55
- Auto: VW Passat Variant 4motion TDI 96kw; T5 Shuttle Long 2,5TDI 96kw
- Asukoht:
Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukvõlli teema
Panin täna juhtme külge et CH4 uurida ja tulemus on siin:
Aga ulme, mis pihustitetga toimus
Ilmselt tuleb see aeg ikka kiiremas korras leida, et nukale pilk peale visata.
leidsin ka enam-vähem mõistliku hinnaga nuka
http://www.ebay.de/itm/Nockenwelle-Camp ... _603wt_906
Aga ulme, mis pihustitetga toimus
Ilmselt tuleb see aeg ikka kiiremas korras leida, et nukale pilk peale visata.
leidsin ka enam-vähem mõistliku hinnaga nuka
http://www.ebay.de/itm/Nockenwelle-Camp ... _603wt_906
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7870
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukvõlli teema
Ära nukkvõlli saalesid unusta. Ja tõukurid.
Viimati muutis R36, 04 Okt 2012, 20:21, muudetud 1 kord kokku.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukvõlli teema
Ilmselt nuka jama jah,pihustite näidud suht lappes.kuna rihm tuleb kah selle tööga maha, siis nagu tobimarg mulle maininud piaks koos töörahaga kilo eur kanti tulema.ja kui kaane maha võtad ära üle pinguta tagasi panekul poltidega,pidid suht kergelt pooleks minema üle keerates.golfi_vend kirjutas:Ära nukkvõlli saalesid unusta. Ja tõukurid.
[ Postitus tehtud Mobile Device'i kaudu ]
Diesel Power KEEPS ME GOING
- anti555
- Huviline
- Postitusi: 145
- Liitunud: 09 Aug 2006, 11:22
- Auto: VW Passat B8 Variant 4Motion Highline 2.0TDi 140kw
- Asukoht: tartu
Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukvõlli teema
millex välismaalt tellida kui eestis on nuka hind odavam?
fixus 056-672 ((T) AE CAM672) NUKKVÕLL AUDI 1,9 TDI 155,75
forss CAM672 NUKKVÕLL 1,9TDI PD AE 190,00
Automaailm CAM672 160.-
fixus 056-672 ((T) AE CAM672) NUKKVÕLL AUDI 1,9 TDI 155,75
forss CAM672 NUKKVÕLL 1,9TDI PD AE 190,00
Automaailm CAM672 160.-
-
- Huviline
- Postitusi: 127
- Liitunud: 06 Juul 2008, 15:55
- Auto: VW Passat Variant 4motion TDI 96kw; T5 Shuttle Long 2,5TDI 96kw
- Asukoht:
Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukvõlli teema
Tänud!
See kuulub juba sinna rubriiki, et enam ei vaevugi Eestist selliseid asju uurima.. Eriti hiljutise pihusti vahetuse kogemuselt lähtudes. Aga hea, kui midagigi siit odavamalt saab
See kuulub juba sinna rubriiki, et enam ei vaevugi Eestist selliseid asju uurima.. Eriti hiljutise pihusti vahetuse kogemuselt lähtudes. Aga hea, kui midagigi siit odavamalt saab
anti555 kirjutas:millex välismaalt tellida kui eestis on nuka hind odavam?
fixus 056-672 ((T) AE CAM672) NUKKVÕLL AUDI 1,9 TDI 155,75
forss CAM672 NUKKVÕLL 1,9TDI PD AE 190,00
Automaailm CAM672 160.-
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7870
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukvõlli teema
Võrdluseks siis omalt poolt veel mõned pildid:
Soojalt, kuigi temp andur paneb villast ja annab veakoodi. See tuleks ära vahetada siis saaks täis tõe teada.
Soojalt, kuigi temp andur paneb villast ja annab veakoodi. See tuleks ära vahetada siis saaks täis tõe teada.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukvõlli teema
nagu näha siis pihustite näidud suht suure vahemikuga aga jäävad etteantud piiridesse ja kui nukk korras siis ei tohiks veel mingit jama korraldada.Tundub et see lubatud vahemik kehtib ainult sellisel juhul kui nukk jms sinna kuuluv ok ja hakkab probleeme põhjustama kui pihustid ise hakkavad jebima kulumisest. ja vaatan et sul kah see IQ tühipööretel CH1 all pmt sama nagu mul.
Viimati muutis copilot, 05 Okt 2012, 13:50, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7870
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukvõlli teema
Kui ma nukka vaatasin siis tundus korras olevat, sellesuhtes selliseid tervaid nurki polnud nagu piltidel näinud olen. Näpuga tõmmates oli ilus sile ja sirge.
Ma arvan, et kui temp andur vahetada siis tulevad ehk veidi näidud alla. Ja teise paagitäiega kasutasin kütuselisandit, mis tõi ka veidi näite allapoole, kuna ostes oli tegu seisva masinaga. Äkki peaks veel korra sama lisandit proovima.
Ma arvan, et kui temp andur vahetada siis tulevad ehk veidi näidud alla. Ja teise paagitäiega kasutasin kütuselisandit, mis tõi ka veidi näite allapoole, kuna ostes oli tegu seisva masinaga. Äkki peaks veel korra sama lisandit proovima.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 127
- Liitunud: 06 Juul 2008, 15:55
- Auto: VW Passat Variant 4motion TDI 96kw; T5 Shuttle Long 2,5TDI 96kw
- Asukoht:
Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukvõlli teema
Kinnitust leidis kurb tõsiasi, et vähemalt 1 süüdlane ongi kulunud nukkvõll..
See on 4 sil oma. Ülejäänud nii hullud ei olnud, aga kõiki ei näinud ka pihustite vahelt. Viskaks nüüd siis väikese kivi ka diislikeskus.ee kapsaaeda, kus sai u poolteist kuud tagasi pihusti vahetatud ja kes sellist asja ei märganud
See on 4 sil oma. Ülejäänud nii hullud ei olnud, aga kõiki ei näinud ka pihustite vahelt. Viskaks nüüd siis väikese kivi ka diislikeskus.ee kapsaaeda, kus sai u poolteist kuud tagasi pihusti vahetatud ja kes sellist asja ei märganud
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukvõlli teema
ja siit ka küsimus kas see vahetatud pihusti ikka vajas vahetust?v siis tol korral ikkagi oli pihusti 100% läbi?
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 127
- Liitunud: 06 Juul 2008, 15:55
- Auto: VW Passat Variant 4motion TDI 96kw; T5 Shuttle Long 2,5TDI 96kw
- Asukoht:
Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukvõlli teema
Ma arvan, et oli ikka vaja, sest selle 3 silindri pihusti näit oli maksimumiga +-s. Kui pihustid diagnostikaks ümber tõsteti kolis ka maksimum + näit kolmandast neljandasse ja peale pihusti vahetust on näidud reeglina suht ühtlased olnud. Maha tulnud pihusti vedeleb mul veel kodus, aga kas sellega on ka miskit tarka peale hakata...
Tagasi nuka juurde tulles, oskab keegi soovitada mis tootja oma vaadata tasub ja mida mitte? Kas anti555 viidatud fixuse ja automaailma omad on OK? Sama küsimus ka saalede ja tõukurite kohta.
Tagasi nuka juurde tulles, oskab keegi soovitada mis tootja oma vaadata tasub ja mida mitte? Kas anti555 viidatud fixuse ja automaailma omad on OK? Sama küsimus ka saalede ja tõukurite kohta.
Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukvõlli teema
Hydrotoukurid on kas originaal voi INA ( 24 eur per tk voi 28 eur per tk, 8tk laheb vaja.) , saaled on ainult originaal( 7,12 per tk , 10 tk laheb vaja). Lisaks on vaja nookurite poldid, nukvolli raami poldid, pihusti reg. poldid ( NB kui neid enne vahetatud pole siis ka pihustites olev vastus, vahepeal on konstruktsiooni muudetud).
Viimati muutis Monah, 07 Okt 2012, 21:23, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1
- Liitunud: 13 Okt 2007, 11:53
- Auto: Audi A4 allroad b8.5
- Asukoht: Lõuna-Eesti
Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukvõlli teema
Kas hooratta seisukord mõjutab ka käivitumist?copilot kirjutas:siis ei tohiks pihusti jama olla, nagu ma ütlesin peaks ka selgituse järgi jääma normi piiridesse...aga vaata töösooja motoga mis torsion value näitab kanal 4 alt. hooratas peaks olema sul ok?lohe kirjutas:See neljas pihusti on uus. Päris uus, mitte "kindlapeale töötav vana". Tegelikult oli vigane 3 sil pihusti (sellele anti max kogus kütet peale) ja vea kindlaks diagnoosimiseks vahetas diislikeskus 3 ja 4 sil pihustid omavahel ära. Viga koliski 4-sse ümber ja seepeale sai 4 sil pihusti uue vastu vahetatud. Mõned korrad, mis peale seda kaabliga uurinud olen, on 4 sil olnud kord väga ilusa 0 lähedase näiduga ja vahest seal 0,5..0,7 juures, aga erinevalt vanast ilusti normis.
Viimati muutis GT, 06 Veebr 2013, 09:33, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 71
- Liitunud: 25 Juul 2010, 12:50
- Asukoht: Tallinn
Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukvõlli teema
no nii sama mure .ei hakkanud uut teemat tegema . nagu ma aru saan siis suuresti sõltub ka kiirendus ja kütusekulu ? mul paistab päris peetis olevat see ?
mul tegemist 85kw mootoriga 1.9tdi
mul tegemist 85kw mootoriga 1.9tdi
Viimati muutis TeetPassat, 07 Veebr 2013, 20:39, muudetud 1 kord kokku.