
P.S kus kandis sa muidu pesitsed, teaks mõni foorumlane appi tirima tulla?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Ok. Lugesin siis valesti välja. Minu G3-l põleb airbag ca. 2 sek. ja länkaril mingi 3 sek. umbes. Kuid pole ka mingi ime, et sa nende pidevate käivitamistega mingi ploki maha oled kärsatanud vms? Eks elektroonikud kommenteerivad täpsemalt.jtamm kirjutas:Asun muidu Tallinna külje all Laagris. Põlema jäämise all mõtlesin seda, et süüdet sisse keerates peaksid nagu need tuled umbes sekundi põlema, või mitte? Enne nagu põlesid aga praegu ainult korra vilguvad süüdet sisse keerates
Kas tegid nüüd veel midagi või hakkas lihtsalt tööle ja töötab?jtamm kirjutas:Tundub, et nüüd on masin jälle sõidukorrasTänud kõikidele abistajatele, ja vaadake, et te sama lolli viga ei teeks. Jamamist on näiliselt väikse probleemiga ikka kuhjaga.
Pole seal mingit jama kui tead kuidas teha... Kütust pumpa viiv voolik tuleb korra lahti võtta ja sealt otsast imeda seni kuni filter enam ei solise/lurise - siis on filter täis ja kohe on oodata kütuse jõudmist vooliku otsani. Siis voolik pumba külge tagasi, ühe pihustitoru mutter pealt veidi lahti et õhk välja pääseks ja veidi starterit, kuni lubama hakkab. Siis mutter kinni ja ongi valmis... läheb juba praktiliselt kohe käima. Ajakulu kokku no nii umbes 5-10min, ilma akut ja starterit tapmata. Rääkimata sellest, et mõned pumbad kuivalt käies kergesti otsad andvat.jtamm kirjutas:Jamamist on näiliselt väikse probleemiga ikka kuhjaga.
Väheusutav, kui enne ja nüüd toimib normaalselt. Muidu oleks immojama pidevalt.jtamm kirjutas:jama oli jah just immo tõttu