MURE: Imelik anomaalia jahutusega!
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
madis132
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 30 Sept 2012, 08:51
- Telefon: 56926057
- Auto: Mk2 + muud jamad...
- Asukoht:
MURE: Imelik anomaalia jahutusega!
Tervis !
Hakkan aga kohe küsima , auto ise golf 2 1,6 TD 51 kw .
Häda seisneb selles et jahutus vedeliku temperatuur jaguneb halvasti nimelt siis paisupaagis plokikaanes ja radika ülemises osas on jahutusvedeliku temp umbes 100 kraadi ja vahest ülegi aga mootori ploki ja radika alumises on temperatuur madalam , no ikka tunduvalt madalam . Kui mootori ülemisest lõdvikust kinni võtta siis kaua seal kätt peal hoida ei suuda ( umbes 1-2 sekundit) aga alumiselt lõdvikust võid kinni hoida terve igaviku.
Plokikaase tihend on hiljuti vahetatud , umbes pool kuud tagasi , samuti sai ka termostaat välja vahetatud ja proovitud ka teist radiaatorit ja peal on ka teine plokikaas aga häda oli ikka üks .
Antud tegelinskil on õli jahutus radikas tagant ära ühendatud ja mõned torud ka välja vahetatud , et kas häda võib olla selles ??
Ja veel , et praegu on ka süüde paigast veits , ning üks pihusti ots jebib. Kütte filter on ka ära vahetatud .
Temperatuuri näit on kaa selline huvitav et hoiab suht palju üle normi ja kohapeal tiksudes on see aga normi piires , punane hoiatus tuli kah vilgub , aga seda vb sellepärast, et taseme andurit ei ole sellel paisupaagil , ilmselt on viimane välja vahetatud . Antud häda on kogu aeg kestnud , aga algus aegadel polnud see nii hull .
Ma siin ise mõtlesin et ehk peaks siis selle õli radika tagasi ühendama , või siis on see juba ära hapuks läinud oma olemuselt .
Ehk on siis mõni kes on sellise jamaga kokku puutund .
Veel tuli meelde et kui termostaadi vahelt ära võtsin siis ei läinud loomulikult niisoojaks , aga mingi valemiga vahest nagu viskas tempi ka ilma termostaadita kõrgele kuid seda sai auto liikuma panemisega jällegi madalamaks .
Hakkan aga kohe küsima , auto ise golf 2 1,6 TD 51 kw .
Häda seisneb selles et jahutus vedeliku temperatuur jaguneb halvasti nimelt siis paisupaagis plokikaanes ja radika ülemises osas on jahutusvedeliku temp umbes 100 kraadi ja vahest ülegi aga mootori ploki ja radika alumises on temperatuur madalam , no ikka tunduvalt madalam . Kui mootori ülemisest lõdvikust kinni võtta siis kaua seal kätt peal hoida ei suuda ( umbes 1-2 sekundit) aga alumiselt lõdvikust võid kinni hoida terve igaviku.
Plokikaase tihend on hiljuti vahetatud , umbes pool kuud tagasi , samuti sai ka termostaat välja vahetatud ja proovitud ka teist radiaatorit ja peal on ka teine plokikaas aga häda oli ikka üks .
Antud tegelinskil on õli jahutus radikas tagant ära ühendatud ja mõned torud ka välja vahetatud , et kas häda võib olla selles ??
Ja veel , et praegu on ka süüde paigast veits , ning üks pihusti ots jebib. Kütte filter on ka ära vahetatud .
Temperatuuri näit on kaa selline huvitav et hoiab suht palju üle normi ja kohapeal tiksudes on see aga normi piires , punane hoiatus tuli kah vilgub , aga seda vb sellepärast, et taseme andurit ei ole sellel paisupaagil , ilmselt on viimane välja vahetatud . Antud häda on kogu aeg kestnud , aga algus aegadel polnud see nii hull .
Ma siin ise mõtlesin et ehk peaks siis selle õli radika tagasi ühendama , või siis on see juba ära hapuks läinud oma olemuselt .
Ehk on siis mõni kes on sellise jamaga kokku puutund .
Veel tuli meelde et kui termostaadi vahelt ära võtsin siis ei läinud loomulikult niisoojaks , aga mingi valemiga vahest nagu viskas tempi ka ilma termostaadita kõrgele kuid seda sai auto liikuma panemisega jällegi madalamaks .
-
madis132
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 30 Sept 2012, 08:51
- Telefon: 56926057
- Auto: Mk2 + muud jamad...
- Asukoht:
Re: MURE: Imelik anomaalia jahutusega!
Veel meenus ka see et proovisin seda jahutus vendikat kaa , no vahetasin selle termo lüliti uue vastu välja ja ei hakanud ta ikkagi ise lülituma , kuigi vool oli küikjal olemas ja pistikust otse ühendades hakkas vendikas tööle , proovisinsiis lüliti alla panna ja kui ise lõlitada siis pole sellest ventikast kaa vahest erilist tolku .
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5741
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 591 korda
Re: MURE: Imelik anomaalia jahutusega!
Veepumpa oled kontrollinud?
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
madis132
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 30 Sept 2012, 08:51
- Telefon: 56926057
- Auto: Mk2 + muud jamad...
- Asukoht:
Re: MURE: Imelik anomaalia jahutusega!
No kuidas sa seda ikka kontrollid , samas kui kõvasti paaru anda siis viskab kuumemaks küll , ma kardan ise et tuleb hakata vee pumpa vahetama.
-
madis132
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 30 Sept 2012, 08:51
- Telefon: 56926057
- Auto: Mk2 + muud jamad...
- Asukoht:
Re: MURE: Imelik anomaalia jahutusega!
Ja ongi kõik ? Kui nüüd vee pumba ära vahetaksin siis peaksid olema mured murtud ?
Golfe juba pea 40 aastat toodetud ja selline võimalik viga tuleb alles 2012 aastal välja
Golfe juba pea 40 aastat toodetud ja selline võimalik viga tuleb alles 2012 aastal välja
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5342
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: MURE: Imelik anomaalia jahutusega!
Eks neid vigasid ikka enne ka olnud aga sul ju termostaad vahetatud, teist radikat proovitud jne. Arvatavasti viga ongi veepumbas.madis132 kirjutas:Ja ongi kõik ? Kui nüüd vee pumba ära vahetaksin siis peaksid olema mured murtud ?
Golfe juba pea 40 aastat toodetud ja selline võimalik viga tuleb alles 2012 aastal välja
-
woody
- Veteran
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
- Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
- Asukoht: Uhtna
- Tänanud: 52 korda
- Tänatud: 9 korda
Re: MURE: Imelik anomaalia jahutusega!
Usu, sa ei ole esimene selle 40 aasta jooksul, kes on sellise murega silmitsi seisnud. Kontrollida saad lihtsalt, keerad paisupaagil korgi maha, annad kapoti all gaasipedaali trossist gaasi ja vaatad, kas paagis toimub midagi või mitte, s.t. kas paagis on näha ringlust või ei ole. Kui ei ole, siis veepumba vahetusse, kui on ringlus olemas, siis pigem termostaadi viga.madis132 kirjutas:Ja ongi kõik ? Kui nüüd vee pumba ära vahetaksin siis peaksid olema mured murtud ?
Golfe juba pea 40 aastat toodetud ja selline võimalik viga tuleb alles 2012 aastal välja
Kogesin ka ise just väga hiljuti, et termostaati ostes võiks osta teise veel kaasavaraks, kuna esimene tuli poodi tagastada.
Samas kui kindel sa oled, et kaanes pragusid ei ole, kas keema minemise muresid ei ole olnud?
EI ole aega, üldse ei ole aega!!
-
madis132
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 30 Sept 2012, 08:51
- Telefon: 56926057
- Auto: Mk2 + muud jamad...
- Asukoht:
Re: MURE: Imelik anomaalia jahutusega!
Selle samuse probleemiga sai sõidetud kusagil 1 aasta ja mõned kuud pealegi ja mootor käib ikka veel , veepumba vahetaasin ära , ühendasin õli jahutuse tagasi ja vahetasin radika originaalist väiksema vastu ja kõige lõpuks vahetasin ka vee tembi näiduki ära , noo nüüd püsib seier normi juures ja maante sõidul laseb tembi allapoole normi .
Ei mõistagi midagi rohkem öelda kui , et ega enne teada ei saa kui jupid taga .
Siiani töötab ja pole häda midagi .
Tänud neile kes asjasse süveneda viitsisid.
Ei mõistagi midagi rohkem öelda kui , et ega enne teada ei saa kui jupid taga .
Siiani töötab ja pole häda midagi .
Tänud neile kes asjasse süveneda viitsisid.

