1.8 66KW sädet pole
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 1676
- Liitunud: 18 Juul 2007, 19:07
- Telefon: 5214714
- Auto: G3, Sooda Oct (traktoore)
- Asukoht: viljandi
Re: 1.8 66KW sädet pole
kui sul lambike vilkuma ei läind siis pole süütepooliga midagi teha ju ?
õues on nii ingli [VW Bot: "Keel korda!"] külm et ma ei viitsi ise seda testima minna kui hästi lamp põleb või kui kiiresti tester seal otsas numbreid pilduma hakkas.
õues on nii ingli [VW Bot: "Keel korda!"] külm et ma ei viitsi ise seda testima minna kui hästi lamp põleb või kui kiiresti tester seal otsas numbreid pilduma hakkas.
viljandi mölamies
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8020
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Re: 1.8 66KW sädet pole
Mis tee nyyd lamp ei vilgu süütepool läbi...
See roheline juhe, mis läheb süütepooli külge tuleb ajust. Ühesõnaga Jagaja -- Aju -- Süütepool.
Aga esialgu ütle mulle siis kui paned süütepooli pistiku taha lambi (üks plussis, teine süütepooli rohelises) ja nyyd kui jagaja rohelist massi paned, kas lamp vilgub. SÜÜDE SISSE!
See roheline juhe, mis läheb süütepooli külge tuleb ajust. Ühesõnaga Jagaja -- Aju -- Süütepool.
Aga esialgu ütle mulle siis kui paned süütepooli pistiku taha lambi (üks plussis, teine süütepooli rohelises) ja nyyd kui jagaja rohelist massi paned, kas lamp vilgub. SÜÜDE SISSE!
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2489
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: 1.8 66KW sädet pole
Midagi keerulisemat ei tahtnud kirjutada?
Okei, teen kohe su postitusest oma aipläädiga pilti ja lähen vaatan garaazi, proovin! Paari tunni pärast annan teada..

Viimati muutis Siim, 19 Dets 2012, 17:50, muudetud 1 kord kokku.
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2489
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: 1.8 66KW sädet pole
Nonii.
ingel [VW Bot: "Keel korda!"] unustasin ära ja netti ei saand vahepeal(auto 5km kaugusel garaaziz, jala päris nõme minna sinna praegu..). Igatahes, täna proovisin toda rohelise juhtme massi veel, kuskilt armatuuri alt(seal vist oli 2v3 releed), miski plõksub seal. Lisaks on mul kapoti all kütte filter enne karpat, seal on näha natuke kütte liikumist ja karpast tuleb miskine urisemine. Aga ma homme proovin seda + ja rohelise teemat ka.
ingel [VW Bot: "Keel korda!"] unustasin ära ja netti ei saand vahepeal(auto 5km kaugusel garaaziz, jala päris nõme minna sinna praegu..). Igatahes, täna proovisin toda rohelise juhtme massi veel, kuskilt armatuuri alt(seal vist oli 2v3 releed), miski plõksub seal. Lisaks on mul kapoti all kütte filter enne karpat, seal on näha natuke kütte liikumist ja karpast tuleb miskine urisemine. Aga ma homme proovin seda + ja rohelise teemat ka.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8020
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Re: 1.8 66KW sädet pole
Kui kunagi laiskusest üle saan siis teen heast tahtest täielikus Eesti keel õpetuse kuidas kontrollida süütepooli ja hallikat.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 1676
- Liitunud: 18 Juul 2007, 19:07
- Telefon: 5214714
- Auto: G3, Sooda Oct (traktoore)
- Asukoht: viljandi
Re: 1.8 66KW sädet pole
loomulikult pole tulemas kui sa aru ei saa et me sust aru ei saa et sa aru ei saa.
räägi millega sa seal üldse tegeled?
võta nüüd pihku multimeeter ja hakkame kõigega otsast peale ja nagu ma aru saan siis ul pole sädet muid asju ma seletama ei hakkagi kui ainult sädeme otsimist.
1. süüde sisse.
2. halliandurisse minev pistik lahti
3. pistikus peab olema kahte äärmist klemmi mõõtes 12v piires. kui olemas siis pistik tagasi.
4. süütepooli juurest pistik lahti kahte äärmist klemmi mõõtes peab saama 12v piires väärtuse. kui olemas siis edasi
5. pluss klemmi ja keskmise klemmi vahelt hakka nüüd mõõtma. sõber peab käiama mootorit ja peab toimuma multimeetris mingeid muutusi. seda peab saama ka testida kontroll lambiga. ehk siis plus klemmi ja keskmise klemmi vahele peab tekkima mootorit ringi ajades vilkumine.
6. kui toimus vilkumine vaheta ära süütepool.
kui ise hakkama ei saa vii spetsialisti kätte. sest vähe raske on netis mitu korda ühte sama asja tulemuseta rääkida.
sest säde saab ära kaduda ainult nende asjade vahele
ehk siis ei tule voolu (poolile või hallile)
või üks neist 2st ei toimeta.
EDIT: siin ka mingi link halli testimisest tegu küll mingi võrriga vms aga kui nüüd ka aru ei saa siis ma aru ei saa.
http://www.youtube.com/watch?v=efYFOHnXh0E" onclick="window.open(this.href);return false;
EDIT2:mõõdetakse siis hoopis + ja sensori vahet. igatahes proovi siis lambiga mõlemat pidi
üks ots aja keskmisesse ja teine ühelepoole äärde. ja käia kas toimub vilks vilks
kui ei proovi teisega ja kui kummatki pidi ei vilgu siis halllllllll on end mustaks põletanud.
EDIT3: veel üks õpetus link http://www.ehow.com/how_7640228_test-ha ... nsors.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ma rohkem ei viitsi
räägi millega sa seal üldse tegeled?
võta nüüd pihku multimeeter ja hakkame kõigega otsast peale ja nagu ma aru saan siis ul pole sädet muid asju ma seletama ei hakkagi kui ainult sädeme otsimist.
1. süüde sisse.
2. halliandurisse minev pistik lahti
3. pistikus peab olema kahte äärmist klemmi mõõtes 12v piires. kui olemas siis pistik tagasi.
4. süütepooli juurest pistik lahti kahte äärmist klemmi mõõtes peab saama 12v piires väärtuse. kui olemas siis edasi
5. pluss klemmi ja keskmise klemmi vahelt hakka nüüd mõõtma. sõber peab käiama mootorit ja peab toimuma multimeetris mingeid muutusi. seda peab saama ka testida kontroll lambiga. ehk siis plus klemmi ja keskmise klemmi vahele peab tekkima mootorit ringi ajades vilkumine.
6. kui toimus vilkumine vaheta ära süütepool.
kui ise hakkama ei saa vii spetsialisti kätte. sest vähe raske on netis mitu korda ühte sama asja tulemuseta rääkida.
sest säde saab ära kaduda ainult nende asjade vahele
ehk siis ei tule voolu (poolile või hallile)
või üks neist 2st ei toimeta.
EDIT: siin ka mingi link halli testimisest tegu küll mingi võrriga vms aga kui nüüd ka aru ei saa siis ma aru ei saa.
http://www.youtube.com/watch?v=efYFOHnXh0E" onclick="window.open(this.href);return false;
EDIT2:mõõdetakse siis hoopis + ja sensori vahet. igatahes proovi siis lambiga mõlemat pidi
üks ots aja keskmisesse ja teine ühelepoole äärde. ja käia kas toimub vilks vilks
kui ei proovi teisega ja kui kummatki pidi ei vilgu siis halllllllll on end mustaks põletanud.
EDIT3: veel üks õpetus link http://www.ehow.com/how_7640228_test-ha ... nsors.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ma rohkem ei viitsi
Viimati muutis raiku, 20 Dets 2012, 17:16, muudetud 3 korda kokku.
viljandi mölamies
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2489
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: 1.8 66KW sädet pole
Jagaja ju tuli sõitva auto pealt(koos halliga).. Ja ikka pole sädet, ega vilkumist... Igatahes jah, Raiku õpetuse järgi tegin. ja ei tea mis tal viga on siis.. 
E:typo

E:typo
Viimati muutis Siim, 22 Dets 2012, 15:09, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1676
- Liitunud: 18 Juul 2007, 19:07
- Telefon: 5214714
- Auto: G3, Sooda Oct (traktoore)
- Asukoht: viljandi
Re: 1.8 66KW sädet pole
aga voolud tulevad peale ? ehk siis kui äärmistesse paned pirni siis põleb ?
viljandi mölamies
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2489
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: 1.8 66KW sädet pole
+ jäi vaatamata, aga massi tuleb küll. Kui + ei tule, siis kuhu edasi minna?raiku kirjutas:aga voolud tulevad peale ? ehk siis kui äärmistesse paned pirni siis põleb ?
-
- Huviline
- Postitusi: 1676
- Liitunud: 18 Juul 2007, 19:07
- Telefon: 5214714
- Auto: G3, Sooda Oct (traktoore)
- Asukoht: viljandi
Re: 1.8 66KW sädet pole
mööda juhet otse edasi võta vea akust otse +ja - ja siis testi keskmist jne jneSiim kirjutas:+ jäi vaatamata, aga massi tuleb küll. Kui + ei tule, siis kuhu edasi minna?raiku kirjutas:aga voolud tulevad peale ? ehk siis kui äärmistesse paned pirni siis põleb ?
viljandi mölamies
Re: 1.8 66KW sädet pole
Ma ei hakka uut teemat tegema aga nagu ma olen siit jutust aru saanud, hakkab hallikas just soojaga jebima.
Tegelikult on mul selline jama, et kui olen ummikus üle 5 min. olnud, hakkab auto puterdama. Tavaliselt on maanteel viga üle läinud, viimasel ajal aga mitte.
Puterdab ja jamab, välistan küünlad, juhtmed, kaane ja rootori. Midagi mõõtnud ei ole, peas on käinud mõte, et ehk hakkab bena pump laiali minema, kuid selle välistaks ka, kuna tuuritades läheb kõik korda. Nii kui pöörded langevad u. 3500, hakkab asi otsast pihta. Auto on G3 1.8 66kw 93a. sellel ei ole erilist elektroonikat ka peal, et miski takistaks mootoritööd. Vähesed tilulilud küll on.
Kas ma siis sain õigesti aru, et hallandur on üks paha elukas ja siinkohal võib mulle muret tekitada?
Tegelikult on mul selline jama, et kui olen ummikus üle 5 min. olnud, hakkab auto puterdama. Tavaliselt on maanteel viga üle läinud, viimasel ajal aga mitte.
Puterdab ja jamab, välistan küünlad, juhtmed, kaane ja rootori. Midagi mõõtnud ei ole, peas on käinud mõte, et ehk hakkab bena pump laiali minema, kuid selle välistaks ka, kuna tuuritades läheb kõik korda. Nii kui pöörded langevad u. 3500, hakkab asi otsast pihta. Auto on G3 1.8 66kw 93a. sellel ei ole erilist elektroonikat ka peal, et miski takistaks mootoritööd. Vähesed tilulilud küll on.
Kas ma siis sain õigesti aru, et hallandur on üks paha elukas ja siinkohal võib mulle muret tekitada?
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: 1.8 66KW sädet pole
Millises elus süütepool on? Kuidas hommikuti käivitub?pelaruss kirjutas:Ma ei hakka uut teemat tegema aga nagu ma olen siit jutust aru saanud, hakkab hallikas just soojaga jebima.
Tegelikult on mul selline jama, et kui olen ummikus üle 5 min. olnud, hakkab auto puterdama. Tavaliselt on maanteel viga üle läinud, viimasel ajal aga mitte.
Puterdab ja jamab, välistan küünlad, juhtmed, kaane ja rootori. Midagi mõõtnud ei ole, peas on käinud mõte, et ehk hakkab bena pump laiali minema, kuid selle välistaks ka, kuna tuuritades läheb kõik korda. Nii kui pöörded langevad u. 3500, hakkab asi otsast pihta. Auto on G3 1.8 66kw 93a. sellel ei ole erilist elektroonikat ka peal, et miski takistaks mootoritööd. Vähesed tilulilud küll on.
Kas ma siis sain õigesti aru, et hallandur on üks paha elukas ja siinkohal võib mulle muret tekitada?
-
- Tunnustatud
- Postitusi: 627
- Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
- Telefon: 53644681
- Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
- Asukoht: Tallinn
Re: 1.8 66KW sädet pole
Mul just oli ka sädeme puudus ühel G3 GTI-l. Kui starterit andsin siis polnud sädet aga kui tegin siin eelnevalt kirjeldatud õpetuse järgi siis oli.Vahetasin ära süüteluku kontaktplaadi ja kõik jälle OK. Ja selle kontaktplaadi vahetamine on üks paras KP.
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681
-
- Tunnustatud
- Postitusi: 627
- Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
- Telefon: 53644681
- Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
- Asukoht: Tallinn
Re: 1.8 66KW sädet pole
Juhe järgi...ega muud moodi ei saa teada.Pritsepea alune padi kontrolli ka üle.pelaruss kirjutas:Ma ei hakka uut teemat tegema aga nagu ma olen siit jutust aru saanud, hakkab hallikas just soojaga jebima.
Tegelikult on mul selline jama, et kui olen ummikus üle 5 min. olnud, hakkab auto puterdama. Tavaliselt on maanteel viga üle läinud, viimasel ajal aga mitte.
Puterdab ja jamab, välistan küünlad, juhtmed, kaane ja rootori. Midagi mõõtnud ei ole, peas on käinud mõte, et ehk hakkab bena pump laiali minema, kuid selle välistaks ka, kuna tuuritades läheb kõik korda. Nii kui pöörded langevad u. 3500, hakkab asi otsast pihta. Auto on G3 1.8 66kw 93a. sellel ei ole erilist elektroonikat ka peal, et miski takistaks mootoritööd. Vähesed tilulilud küll on.
Kas ma siis sain õigesti aru, et hallandur on üks paha elukas ja siinkohal võib mulle muret tekitada?
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2489
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: 1.8 66KW sädet pole
ingel [VW Bot: "Keel korda!"], tänud PRiit, et andsid hea vihje, ma juba lootust kaotamas, vahetasin täna veel süütepooli ka(pidin 60km maha sõitma sp, et vend pani post24 türile selle...) ja ikka sädet ei ole, kakun kindlasti homme süüteluku laiali. Netist leidsin miskise el.skeemi ka selle masina kohta, aga suht jamps ikkagi, äkki kellegil on mõnd head linki jagada? ETKA aitaks?
-
- Huviline
- Postitusi: 1676
- Liitunud: 18 Juul 2007, 19:07
- Telefon: 5214714
- Auto: G3, Sooda Oct (traktoore)
- Asukoht: viljandi
Re: 1.8 66KW sädet pole
etka sind küll ei aita.
audotada on see mis aidata võib.
aga süütelukuga on see et ära täitsa laiali lammuta.
muretse uus põhi (ei maksagi peaaagu midagi)
juhe sabast ära, uuele juhe sappa ja proovi. pead vähem lammutama. muidugi jah võid proovida ka juhtmetega seal aukudes surkida, kuid lihtsam on uue põhjaga.
audotada on see mis aidata võib.
aga süütelukuga on see et ära täitsa laiali lammuta.
muretse uus põhi (ei maksagi peaaagu midagi)
juhe sabast ära, uuele juhe sappa ja proovi. pead vähem lammutama. muidugi jah võid proovida ka juhtmetega seal aukudes surkida, kuid lihtsam on uue põhjaga.
viljandi mölamies
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8020
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Re: 1.8 66KW sädet pole
Süüteluku proovimiseks peab ainult 2 kruvi lahti keerama. (ümber rooli kate)
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2489
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: 1.8 66KW sädet pole
Räägid ehk lähemalt golfi vend?
Lammutasin laiali, üks juhe on sulanud veits, kõige peenem juhe, läheb raadio taha pruun/punasega. Nii ja mul hakkas kohe mõte jooksma-kas on mingi võimalus, et äkki sulatas seal süüteluku põhjas väheke midagi? Igatahes sai mingiaeg teine muusika sisse pandud(tööle ei hakanudki, originaal makk) ja mingi sossepp urgitses seal uhtmetega, kussjuures, peale seda sõitis veel auto. Arvatavasti sellest ajast äkki?
Kuidas põhi ära käib? Pistiku sain kätte aga sinna alla ei näe midagi.
Lammutasin laiali, üks juhe on sulanud veits, kõige peenem juhe, läheb raadio taha pruun/punasega. Nii ja mul hakkas kohe mõte jooksma-kas on mingi võimalus, et äkki sulatas seal süüteluku põhjas väheke midagi? Igatahes sai mingiaeg teine muusika sisse pandud(tööle ei hakanudki, originaal makk) ja mingi sossepp urgitses seal uhtmetega, kussjuures, peale seda sõitis veel auto. Arvatavasti sellest ajast äkki?
Kuidas põhi ära käib? Pistiku sain kätte aga sinna alla ei näe midagi.
Viimati muutis Siim, 05 Jaan 2013, 16:55, muudetud 1 kord kokku.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8020
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Re: 1.8 66KW sädet pole
Kui põhja ennast tahad proovida, siis süüteluku küljest klemm lahti ja uude klemmplaati.
Mina näiteks, kui põhja vahetasin, võtsin terve rooli lati roolist gardaanini ära.
Mina näiteks, kui põhja vahetasin, võtsin terve rooli lati roolist gardaanini ära.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 1676
- Liitunud: 18 Juul 2007, 19:07
- Telefon: 5214714
- Auto: G3, Sooda Oct (traktoore)
- Asukoht: viljandi
Re: 1.8 66KW sädet pole
põhja vahetamiseks peab jah rooli maha kakkuma.
aga veaotsinguks piisab vaid sellest kui pistiku kätte saad. siis sinna proovid uut põhja. ja kui ei taha uut põhja proovimiseks osta siis katseta juhtmeid kokku keerata
ja auto põlema panna.
aga veaotsinguks piisab vaid sellest kui pistiku kätte saad. siis sinna proovid uut põhja. ja kui ei taha uut põhja proovimiseks osta siis katseta juhtmeid kokku keerata

viljandi mölamies
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2489
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: 1.8 66KW sädet pole
***, vahel paneb ikka imestama kui laisk ja lohe üks inimene võib olla!
Ennem proovisin süütepooli nimodi: teise pooli küljest juhtmed lahti ja uue pooli peale, ja sädet pold. Täna nalja viluks viskasin uue pooli kere külge ka, ja panin massi juhtme külge. See annab arvatavasti süütemoodulile massi? Pooli ja mootori vahel..
Ja voilaa, säde olemas, sõita ei saanud, kakkusin laiali oma siduri jama pärast jälle, aga olemas ta oli, ja ilus oli!
Nii et teinekord targem jälle, peab hoolsamalt hakkama autoga ümber käima...
Aga see teema on vähemalt mingil määral kasuks teistele, saavad Golfi-venna ja Raiku õpetusi jälgida siit. Loodame, et siis teete ka vastava teema, kus kõik sädeme probleemid on lahti kirjutatud, nagu Golfi-vend ennem mainis!
Terv!

Ja voilaa, säde olemas, sõita ei saanud, kakkusin laiali oma siduri jama pärast jälle, aga olemas ta oli, ja ilus oli!
Nii et teinekord targem jälle, peab hoolsamalt hakkama autoga ümber käima...
Aga see teema on vähemalt mingil määral kasuks teistele, saavad Golfi-venna ja Raiku õpetusi jälgida siit. Loodame, et siis teete ka vastava teema, kus kõik sädeme probleemid on lahti kirjutatud, nagu Golfi-vend ennem mainis!
Terv!