G3 1.9TDI 66kw 1996.a turbo rõhk?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 26
- Liitunud: 07 Jaan 2008, 21:32
- Auto: 96 Golf 3 syncro 66kw, 98 T4 syncro 75kw
- Asukoht:
G3 1.9TDI 66kw 1996.a turbo rõhk?
Tere
Kas keegi oskab öelda mis on golf 3 1.9tdi turbo rõhu vahemik originaalis?
Ette Tänades
Kas keegi oskab öelda mis on golf 3 1.9tdi turbo rõhu vahemik originaalis?
Ette Tänades
Viimati muutis argo, 21 Dets 2012, 16:58, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Pealkiri.
Põhjus: Pealkiri.
-
- Huviline
- Postitusi: 26
- Liitunud: 07 Jaan 2008, 21:32
- Auto: 96 Golf 3 syncro 66kw, 98 T4 syncro 75kw
- Asukoht:
Re: G3 1.9TDI 66kw 1996.a turbo rõhk?
Tere
Sai soetatud saksast 1.9tdi 66kw syncro ja sai sellele arvuti taha pandud ja siukse 3500rpm juures oli turbo rõhk 1,5 at, see asi vist väga õige ei ole või kuidas?
Sai soetatud saksast 1.9tdi 66kw syncro ja sai sellele arvuti taha pandud ja siukse 3500rpm juures oli turbo rõhk 1,5 at, see asi vist väga õige ei ole või kuidas?
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: G3 1.9TDI 66kw 1996.a turbo rõhk?
Kas me räägime ülerõhust v absoluutrõhust....näit mida sa näed vag com kaabliga on absoluutrõhk st näitab atmosfääriline rõhk+ülrõhk. Ja mina pakuks välja et antud 66kw ei puhu isegi 1.2 bar ülerõhku rääkimata 1.5 barist ehk siis vag com näidud vastavalt 2200mbar ja 2500mbar...max 0.9-1.0 bar ülerõhku sellisel pisikesel turbol. Isegi 81kw vnt15 turbo,mis on suurem, pandud max ülerõhuks 0.9bar st absoluutrõhk vag com järgi 1900mbar.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 2921
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 40 korda
Re: G3 1.9TDI 66kw 1996.a turbo rõhk?
Mina ei paiska foorumisse teadmisi(Sergei ütles,naabrimees teadis)suvaliselt. Antud mootor on minul testitud koos turborõhu näidikuga.Kuni 1,2 at. on saadud. Näidik ei ole ametlikult taadeldud.
-
- Klubiline
- Postitusi: 383
- Liitunud: 02 Dets 2010, 13:38
- Telefon: 53732492
- Auto: vw golf 3 1,9TDi 66kw aut. 95a oli aut.nüüd man. passat 1,9tdi
- Asukoht: karksi-nuia lilli küla
- Tänanud: 19 korda
Re: G3 1.9TDI 66kw 1996.a turbo rõhk?
tavaliselt puhub 0,7 ligi aga on ka momente kohalt kiirendades et saan teine kord 1.2 bar jutt oma autost 66kw ja kivi on ka ajus.
"Elu kui selline on sugulisel teel leviv haigus mis ALATI lõppeb surmaga."
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: G3 1.9TDI 66kw 1996.a turbo rõhk?
see on vb siis kui lapi põhja lajatad siis korraks viskab sinna 1.2 kanti, kuid peaks siis wastegate kaudu kohe ka veidi tagasi regullima rõhku.jankii kirjutas:tavaliselt puhub 0,7 ligi aga on ka momente kohalt kiirendades et saan teine kord 1.2 bar jutt oma autost 66kw ja kivi on ka ajus.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Klubiline
- Postitusi: 383
- Liitunud: 02 Dets 2010, 13:38
- Telefon: 53732492
- Auto: vw golf 3 1,9TDi 66kw aut. 95a oli aut.nüüd man. passat 1,9tdi
- Asukoht: karksi-nuia lilli küla
- Tänanud: 19 korda
Re: G3 1.9TDI 66kw 1996.a turbo rõhk?
paigalt kiirendades kuni kolmandani siis vajub 0,6 0,7 pealecopilot kirjutas:see on vb siis kui lapi põhja lajatad siis korraks viskab sinna 1.2 kanti, kuid peaks siis wastegate kaudu kohe ka veidi tagasi regullima rõhku.jankii kirjutas:tavaliselt puhub 0,7 ligi aga on ka momente kohalt kiirendades et saan teine kord 1.2 bar jutt oma autost 66kw ja kivi on ka ajus.
"Elu kui selline on sugulisel teel leviv haigus mis ALATI lõppeb surmaga."
-
- Huviline
- Postitusi: 291
- Liitunud: 24 Jaan 2007, 16:40
- Auto: VW Mk3 1,9Tdi 81kw
- Asukoht: Lääne rajoon
Re: G3 1.9TDI 66kw 1996.a turbo rõhk?
Enda 1,9tdi 81kw isend laseb rahuls 1,2bar üles ja kui kohalt järsult tõmmata hoiab seal 1,5bar juures stabiilselt kuni aju suudab reageerida ja siis laseb uuesti 1,2bar juurrde tagasi
Ah mida ka mina autodest tean, ;) aga ikkagi nii palju tean et naisi ja pidureid ei tohi kunagi usaldada
-
- Huviline
- Postitusi: 2921
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 40 korda
Re: G3 1.9TDI 66kw 1996.a turbo rõhk?
Maksimaalne turbo rõhk tuleb ikka koormusega(viies käik sees ja kiirendus)., mitte kiirendusel,esimene,teine,kolmas käik sisse.Tehke endale selgeks ,mootori pöörded ei anna turbole vastavaid pöördeid. Ülevaatusel pannakse mootori pöörded ca.4000PM. ,kuid turbo rõhk on olematu. Viienda käiguga kiirendades saan kuni 1,2at. näidikusse.Juuli kuus,kui on kuiv õhk,tuleb maksimum ca. 0,8at.
Viimati muutis t6nis3, 25 Dets 2012, 23:00, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: G3 1.9TDI 66kw 1996.a turbo rõhk?
Turbo rõhk reguleeritakse aju poolt mootori pöörete ja siis vastavalt selle x pöörete juures soovitud etteantava küttekoguse järgi, et mootor saaks selle küttekoguse puhtaks põletamiseks piisavalt õhku....viimane varieerub päris mitmest asjaolust. Pooleldi sul t2nn3 õigus st tühipööretel lappi vajutades ei pruugi rõhk püsida seal maximumi peal kuid võib korraks sinna hüpata küll kui lapp põhja lajatada....koormuse alla suurema käiguga(olgu see siis 3, 4 v 5) kuni 4000rpm välja lastes peaks hoidma sujuvalt rõhku mitte hüppama vms...pöörete kohapealt sul päris õigus ikkagi ei ole...nii vähemalt toimib TDI.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 2921
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 40 korda
Re: G3 1.9TDI 66kw 1996.a turbo rõhk?
copilot,viimasest lause tekstist aru ei saanud.,,peaks hoidma sujuvalt rõhku,, kuid. kuidas mina valesti ütlesi?.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: G3 1.9TDI 66kw 1996.a turbo rõhk?
st rõhk peaks olema suht maximumi peal pidevalt sellise koormuse all ja stabiilne, mitte kõikuma mis viitaks valele turbo juhtimisele. Ja sinu väide et mootori pöörded ei anna turbole vastavaid pöördeid, ei ole sul päris õige...väljalaskegaasid ju turbiini ringi ajavad ning mida rohkem hagu antakse seda kiiremini sellest tulenevalt hakkab turbiin ringi käima...ja nüüd siin astub mängu aju kes selle turbiini kiiruse ehk toodetava rõhu vastavalt vajadusele paika reguleerib olgu see siis VNT v Wastegate abil olenevalt mis koguses kütet ette tahetakse anda. Kui kütet ette palju ei anta pole ka kasu ulme rõhust(liigsuurest kogusest õhust) ja vastupidi. Ja maximaalne rõhk ikka tuleb küll kiirendamisel kui ei sõida nagu vanaema ja vaevalt et wastegate nii väga VNT turbost erinev on. Kui ikka teen WOT ja tahetakse ette anda suured kogused kütet siis turbol ka vastavat rõhku lastakse toota.t6nis3 kirjutas:copilot,viimasest lause tekstist aru ei saanud.,,peaks hoidma sujuvalt rõhku,, kuid. kuidas mina valesti ütlesi?.
Viimati muutis copilot, 26 Dets 2012, 23:59, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 2921
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 40 korda
Re: G3 1.9TDI 66kw 1996.a turbo rõhk?
copilot,veelkord ütlen- minu teadmised turbo reaalsest rõhust on selles,et turbo surve süsteemis on manomeeter. Sealt loen kõik välja. Vaba käik ja pöörded kuni 3000 pm.Näidik ainult ,,ärkab,, unest. 4.käik.3000 pm.-kuni 0,8 at. 5.käik.3000 pm.-kuni 1 at. Mis turbo rõhu kõikumisele sa viitad,kus olen seda maininud? ,,ja minu väide ,et mootori pöörded ei anna turbole vastavaid pöördeid,ei ole sul päris õige,, nii vastas copilot. Copilot,kui palju oled reaalselt näppe õliseks teinud? Ainult arvuti teadmine. Hammasrihma oled vahetanud? Teema algataja,1,9 TD.55 kw. mootorile sain ka mõõtes kuni 1 at.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: G3 1.9TDI 66kw 1996.a turbo rõhk?
t2nn...tee selgeks kuidas turbo töötab, siis tule ütlema et mootori pöörete tõus ei anna turbo turbiinile pööreid!!!Neid pöördeid hakkab aga reguleerima vastavalt vajadusele aju kas siis VNT abil v Wastegate abil. Vnt muudab väljalaske gaaside liikumise nurka turbiini kuuma poolel ning Wastegate laseb vastavalt vajadusele välajaske gaase turbiini labadest mööda st mõlemal juhul aeglustatakse turbiini liikumise kiirust mis tähendab siis seda et õhku ei suruta nii palju kokku külma poolelt ehk turbo puhutav rõhk väheneb. Mind ei huvita siinkohal mingi rihma vahetus ning on tegu üleüldse kahe erineva asjaga. Ja see rõhu kõikumise asi oli muuseas mul endal ära mainitud, et koormuse all peaks suht hoidma teatud aja vastavalt kuidas aju soovib st tegelik vs aju poolt tellitud...see ei olnud mõeldud sulle.
Aga, sina kui insener, seleta mulle lahti, kuidas siis turbo pöördeid saab???Ja ära hakka pihta jutuga, et jätad enda teada, nagu mõnes teemas oled kõvatanud..see umbes selline lapsik jutt, et "kui sa mulle kommi ei anna, siis ma enam su sõber ei ole!" Mina, kui loll arvutinohik, tahaks kah nüüd siis teada saada, kuidas ikkagi see TDI moto turbo töötab....kuulaks nüüd masteri jutu ära! Äkki õnnestub sul mu teadmisi kallutada
Aga, sina kui insener, seleta mulle lahti, kuidas siis turbo pöördeid saab???Ja ära hakka pihta jutuga, et jätad enda teada, nagu mõnes teemas oled kõvatanud..see umbes selline lapsik jutt, et "kui sa mulle kommi ei anna, siis ma enam su sõber ei ole!" Mina, kui loll arvutinohik, tahaks kah nüüd siis teada saada, kuidas ikkagi see TDI moto turbo töötab....kuulaks nüüd masteri jutu ära! Äkki õnnestub sul mu teadmisi kallutada

Diesel Power KEEPS ME GOING
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8016
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Re: G3 1.9TDI 66kw 1996.a turbo rõhk?
TDI-l on kütusekogus piiratud vastavalt pööretele ja kütusekogus on üks tegureid, mis mõjutab turbo rõhku.
Ega kolbide poolt tekitatud rõhk ei aja turbot ringi, vaid ikka gaaside paisumisel tekkinud rõhk.
Ega kolbide poolt tekitatud rõhk ei aja turbot ringi, vaid ikka gaaside paisumisel tekkinud rõhk.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: G3 1.9TDI 66kw 1996.a turbo rõhk?
pmt jah....küll aga on ilma ülerõhuta lubatud küttekogus, mis laseb mootori pööretel üles minna ja seega ka suurema koguse väljalaske gaaside abil turbo turbiini kiiremini ringi ajada. Ilma wastegate v vnt olemasoluta aga läheks pöörded turbiinil lakke ning turbo oleks üsna ruttu laiali....see kuidas nüüd aju turbo rõhku(turbiini pöörlemise kiirust) reguleerib oleneb mootori enda pööretest ning samal ajal soovitud etteantavast küttekogusest st et selle küttekoguse põletamiseks oleks piisavalt õhku...selleks on ajus vastav nn kaart mille alusel aju siis rõhku reguleerib....lisaks limiteeritakse veel turbo rõhku(loe turbiini pöörlemise kiirust) sellest milline on atmosfääriline rõhk ehk kui kõrgel merepinnast asud...500mbar atmosfäärilise rõhu juures tuleb turbol teha sisuliselt 2 korda rohkem tööd mingi x ülerõhu saavutamiseks kui seda asudes merepinnaga ühel tasandil kus see 1000mbar ning nn rohkem tööd teha tähedab turbo jaoks suuremaid pöördeid kui aju lubaks seda nii nagu merepinnaga samal tasemel olles- samasugune effekt tekib väiksema rõhulekke puhul kus turbo siiski suudab vajaliku rõhku hoida kuid suuremate pöörete arvelt, mis pikas perspektiivis ilma leket peatamata tähendab turbo surma. Näiteks 96kw TDI puhul on vastvalt lubatud maximum absoluutne rõhk 4500rpm juures 2175mbar(atmosfääriline rõhk 1000mbar) ning atmosfäärilise rõhu 600mbar juures lubatud absoluutset rõhku ainult 1550mbar...kõik see selleks et turbot enneaegse kiire kulumise eest kaitsta.golfi_vend kirjutas:TDI-l on kütusekogus piiratud vastavalt pööretele ja kütusekogus on üks tegureid, mis mõjutab turbo rõhku.
Ega kolbide poolt tekitatud rõhk ei aja turbot ringi, vaid ikka gaaside paisumisel tekkinud rõhk.
Täpsustaks veel, et päris paljalt mootori pööretest tulenevalt TDI küttekogust ei piira...on ka muidu tegureid nagu MAF näit, juhi enda soovitud vastavalt pedaali asendile, mootori temp ning ka see millisel kõrgusel merepinnast asud ehk olenevalt atmosfäärilisest rõhust (näiteks eestis pmt merepinnaga ühel tasandil elades on lubatud küttekogus suurem kui kuskil 3-4km kõrgusel merepinnast olles).
Kuid ootan endiselt VAG ning VAZ peainseneri poolset kommentaari

Viimati muutis copilot, 05 Jaan 2013, 11:18, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: G3 1.9TDI 66kw 1996.a turbo rõhk?
Ma küsiks nende turborõhkude kohta siiski üle:
1.9 TDI 66kw AHU, VCDS'iga näitas absoluutrõhuks 2300mbar 4. käiguga.
1.9 TDI 81kw AVG, VCDS'iga näitas absoluutrõhuks 1900mbar 4. käiguga.
Arvasin koguaeg, et neil mootoritel on turborõhk suhteliselt samasse auku kuna mootorite parameetrid sarnased. Võimsamal mudelil võiks ju rõhk isegi kõrgem olla. Kui ma nüüd Autodatast õigesti aru sain, siis 66kw mootoril peaks "boost pressure" (ehk siis ülerõhk?) olema 1,55-1,75 bar. Sellisel juhul tundub see 81kw mootoril mõõdetud turborõhk ikkagi madal olema?
1.9 TDI 66kw AHU, VCDS'iga näitas absoluutrõhuks 2300mbar 4. käiguga.
1.9 TDI 81kw AVG, VCDS'iga näitas absoluutrõhuks 1900mbar 4. käiguga.
Arvasin koguaeg, et neil mootoritel on turborõhk suhteliselt samasse auku kuna mootorite parameetrid sarnased. Võimsamal mudelil võiks ju rõhk isegi kõrgem olla. Kui ma nüüd Autodatast õigesti aru sain, siis 66kw mootoril peaks "boost pressure" (ehk siis ülerõhk?) olema 1,55-1,75 bar. Sellisel juhul tundub see 81kw mootoril mõõdetud turborõhk ikkagi madal olema?
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: G3 1.9TDI 66kw 1996.a turbo rõhk?
Minu 81kw puhub kah 1900 kopikatega ja nii see ajus paika pandud ja ei näe küll põhjust muretseda et väike oleks...seda enam et tegu peaks olema juba vist geomeetriaga turboga? Ja kui rääkida sellest nn ülerõhust 1.55-1.75 siis peab olema küll miskit seal ikka väga vale...seda enam et antud 66kw turbo peaks olema ikka väga väike...isegi 96kw TDI moto turbo ei puhu sellist ülerõhku ja turbo peaks olema veidi suurem rääkimata 110kw motost...vb ajutine 1.2 bar ülerõhku norm peale mida normaliseerub sinna 1bar kanti....minu 81kwTDI turbo kippus 1.3bar ülerõhku puhuma siis kui geomeetria oli kinni ja VNT klapp oli vana...nüüd geomeetria lahti ja uus VNT klapp ning puhub peaaegu 1bar ülerõhku stabiilselt koormuse all(absolute pressure tavaliselt 1970 kandis, ja nii ka see 81kw sel ajus pmt ette nähtu).
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: G3 1.9TDI 66kw 1996.a turbo rõhk?
1.9 TDI 96kw AVF näitas VCDS'ga absoluutrõhku 2200mbar. Huvitav kas sellel 66kw mootoril millel mõõtmisi tegin oli siis turborõhku tõstetud või milles see asi et rõhk teiste mootoritega võrreldes kõrgem oli.
Viimati muutis Kristo, 09 Jaan 2013, 11:01, muudetud 1 kord kokku.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8016
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Re: G3 1.9TDI 66kw 1996.a turbo rõhk?
Ega mingit chipi peal polnud?
Ja vaata VCDS-iga pumba poolt antav kütusekogus, chipiga masinatel on see tavaliselt tõstetud 51mg peale.
Ja vaata VCDS-iga pumba poolt antav kütusekogus, chipiga masinatel on see tavaliselt tõstetud 51mg peale.
Viimati muutis R36, 09 Jaan 2013, 12:46, muudetud 1 kord kokku.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: G3 1.9TDI 66kw 1996.a turbo rõhk?
Jap, 96kw puhul 1.2bar ülerõhku vastab tõele, st sinna kanti see ajus sätestatud turbo juhtimiseks...110kw peaks andma tsipake rohkem, aga sel ka teine ja veidi suurem turbo.Kristo kirjutas:1.9 TDI 96kw AVF näitas VCDS'ga absoluutrõhku 2200mbar. Huvitav kas sellel 66kw mootoril millel mõõtmisi tegin oli siis turborõhku tõstetud või milles see asi et rõhk teiste mootoritega võrreldes kõrgem oli.
Mingi kala seal 66kw puhul on...vb viga wastegate juhtimises???v siis väga vildakas amatööri poolt tehtud remap, mis ilmselt lõpetab turbo elu omajagu varem, kui asjale õigel ajal piiri ei panda. Küsiks, mis oli nn requested näit? Näiteks 81kw puhul peaks olema 1948mbar - minu 81kw igatahes nii....mida see 66kw näitas?
Viimati muutis copilot, 09 Jaan 2013, 21:01, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: G3 1.9TDI 66kw 1996.a turbo rõhk?
See 66kw on tänaseks päevaks teise omaniku valduses seega ei saa enam näite kontrollida, aga mäletamist mööda oli requested ja actual näidud suhteliselt samad. Kiibi kohta ei oska midagi öelda.
-
- Huviline
- Postitusi: 2921
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 40 korda
Re: G3 1.9TDI 66kw 1996.a turbo rõhk?
Rääkige lõpuni EESTI keeles(kui vaja siis tõlge EESTI keelde)-.Kristo. Copilot,lause ei hakka sõnaga ,jep,, .või jap.
Viimati muutis t6nis3, 18 Jaan 2013, 18:31, muudetud 1 kord kokku.