1.9 tdi66kw teeb imelikke asju

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Kihlevere
Huviline
Postitusi: 111
Liitunud: 18 Juul 2008, 17:12
Telefon: 58171382
Auto: Passat 1.9tdi
Asukoht: Tallinn

1.9 tdi66kw teeb imelikke asju

Lugemata postitus Postitas Kihlevere »

Mure siis 94 aasta passati peal oleva tdi mootoriga. nimelt kui esimese käiguga korralikult kiirendada siis mingi 4 tuhande pöörde pealt viskaks nagu kaks silindrit tagant ära, hakkab puterdama hirmsat moodi ja viskab räigelt musta sumpsist välja. Kuid kui mingi paarsada meetrit teisel käigul põhjagaasiga veereda siis hakkab jälle korralikult tööle. Ja ükskord oli selline lugu, et kui käivitama hakkasin mõtlesin, et hammasrihm lendas juppideks, kuna starter mootorit ringi vedada ei jõudnud. Pikapeale jeblades sain ta ikkagi jälle seestkäivituvaks mudeliks, kuid siis tossas tühikäigul meeletult. ja peale seda jama on nüüd igal hommikul mootoril mingi viga juures, et algul tossab ja töötaks just kui kolme silindriga. ja ka see veelei ole kõik. Kui mootori pöörded ületavad kolmandal ja kõrgemal käigul sõites 2500p/min siis lendab vist turbo tagant ära, kuid kui korraks gaas lahti lasta ja uuesti põhja suruda siis hakkab jälle korralikult toimima mõneks ajaks ja siis jälle kogu jama kordub.
jube pikk tekst sai ja liiga palju muresid vist ühte kohta kokku laotud aga kui kegi midagi teab siis oleksin väga tänulik. Diagnostika oleks muidugi vaja teha ehk saaks targemaks aga ei ole hetkel võimalust. Muidugi kui keegi rakvere kandis saab teha siis andku ka teada.
Viimati muutis argo, 05 Mai 2012, 01:34, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.

VeiksK
Huviline
Postitusi: 315
Liitunud: 13 Juul 2011, 20:59
Auto: VW Sharan, 1.9 TDI 81 kw
Asukoht: Võru

Re: 1.9 tdi66kw teeb imelikke asju

Lugemata postitus Postitas VeiksK »

klõbinat/laginat mootoris ei ole? Milleks diislit üle 4000 pöördesse ajada? Vahel võib, aga pidevalt?
See vilets käivitus ühel korral võib olla hoopis eraldi viga, näiteks starteri otsapuks läbi. See on selline viga, mis pidevalt ei avaldu, mõnikord lihtsalt kiilub kinni.
Aga raske on niimoodi midagi väga pakkuda. Ikka vana jutt, alusta filtrite vahetusega. Õhk ja küte.
Kas sellele masinale saab kaablit ka külge panna? Kui jah, siis tee seda. Enne vaheta filtrid ikka ära.

koemets
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 20 Dets 2011, 18:52
Telefon: 51966886
Auto: 1987 1.6D golf II , Passat 1992 1.9td, passat 1990 1.8
Asukoht: Lõuna - Võrumaa

Re: 1.9 tdi66kw teeb imelikke asju

Lugemata postitus Postitas koemets »

kusjuures minul b4 teeb sama jama aga natuke erinevalt , et kui sujuvalt gaasi põhja vajutada siis ok aga kui äkki põhja lüüa siis hakkab puterdama. kuskil minuti jagu ja siis jälle ok. Kaabliga vaatan ja uurin ning avastasin et õhulugeja näit läheb paigast ära kui äkki vajutada ja kütuse kogus läheb ulme suureks ja puterdab. ehk siis kütust annab nii palju et põlemist ei teki silindris. Aga õhulugejat pole ära veel vahetanud.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2921
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 40 korda

Re: 1.9 tdi66kw teeb imelikke asju

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Kas on ka tähelepanekuid sooja mootori korral v r s. külma mootori korral?

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: 1.9 tdi66kw teeb imelikke asju

Lugemata postitus Postitas copilot »

koemets kirjutas:kusjuures minul b4 teeb sama jama aga natuke erinevalt , et kui sujuvalt gaasi põhja vajutada siis ok aga kui äkki põhja lüüa siis hakkab puterdama. kuskil minuti jagu ja siis jälle ok. Kaabliga vaatan ja uurin ning avastasin et õhulugeja näit läheb paigast ära kui äkki vajutada ja kütuse kogus läheb ulme suureks ja puterdab. ehk siis kütust annab nii palju et põlemist ei teki silindris. Aga õhulugejat pole ära veel vahetanud.
mismoodi see näit seal paigast läheb ja milline st kas nn requested v actual?
Diesel Power KEEPS ME GOING

koemets
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 20 Dets 2011, 18:52
Telefon: 51966886
Auto: 1987 1.6D golf II , Passat 1992 1.9td, passat 1990 1.8
Asukoht: Lõuna - Võrumaa

Re: 1.9 tdi66kw teeb imelikke asju

Lugemata postitus Postitas koemets »

Minul näitas selliseid arve siin.
840 /min Engine speed
266.0 mg/str MAF (specified) 240-340
442.2 mg/str MAF (actual) 240-340

2856 /min Engine speed 861-945
442.2 mg/str MAF specified
575.2 mg/str MAF actual

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: 1.9 tdi66kw teeb imelikke asju

Lugemata postitus Postitas copilot »

Esimene näit võib olla sp selline et vahepeal lülitatakse tühipööretel EGR välja ning siis tõusebki näit sinnakanti. Teine näit ei ole kah midagi ebanormaalset. Tegelt see specified on puhtalt EGR töö seisukohalt oluline ja neil kes teinud vastava EGR remapi on see näit koguaeg laes st 850mg/str olenemata pööretest...nii ka minu 96kw TDI motol. Ja pealegi aju ei anna TDI motol kunagi ette kütet rohkem kui seda õhukogus lubab kütte puhtaks põlemiseks ehk siis see sinu mitte põlemise teooria ei pea vett üldsegi mitte. Pigem on siin mingi anomaalia kütte etteandes(olgu see pumba viga, ummistus kuskil küttesüsteemis vms) v siis näiteks turbo juhtimisega v siis tõesti MAF näit mis kõigub järsult kuigi ei tohiks ja vastavalt vähedab aju kütte etteannet. Kui oleks kütte liigsuur etteandmine oleks ka taga must suits....oled sa mingit suitsu sel ajal märganud ja ilmselt peaks ikka seda olema üsna omajagu???? Eeldan et kütte- ja õhufilter kannatavad kriitikat? Veel tasub üle vaadata sisselase ja EGR klapp(ajutiselt näiteks vaakum tagant võtta et vaadata kas siis ikka esineb....on juhtumeid kui EGR jääb lahti kuigi aju selle välja lülitanud, mis tähendab vähem õhku sisselaskes(mida aju näeb MAF kaudu) ning seega ka aju poolt vähendatud kütte etteannet.
Viimati muutis copilot, 29 Dets 2012, 01:20, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

eero
Klubiline
Postitusi: 24
Liitunud: 06 Jaan 2012, 10:42
Auto: passat 4motion tdi
Asukoht: viljandimaa

Re: 1.9 tdi66kw teeb imelikke asju

Lugemata postitus Postitas eero »

mul täpselt sama mure.õhulugeja ja filtrid vahetatud.veakoode pole.käib liigu ilust. kuid kui juba tükk aega kohapeal tiksunud ja vajutada 3000 peale on kaks silindrit läinud ja kole tahm tagant väljas.5 sekki ja normaliseerub. hetkel saab seda anomaaliat igal ajal esile kutsuda..koormusega seda muret jällegi pole:)..kui on mõtteid lisage

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: 1.9 tdi66kw teeb imelikke asju

Lugemata postitus Postitas copilot »

EGR on olemas? Kui jah siis soovitaks üle vaadata ja/või ajutiselt sulgeda ning vaadata kuidas siis käitub...nagu nimetasin, on olnud küll ja küll juhtumeid, kus see teinekord lahti jäänud ning nn lämmatab motot....kui ei eksi siis mingitel TDI motodel pidi lausa suht tüüpviga olema.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: 1.9 tdi66kw teeb imelikke asju

Lugemata postitus Postitas rako »

Ma nüüd küll kogu teksti läbi lugenud ei ole aga põhimõttelielt pead sa ette võtma päris suure töö ja ära hakka elektroonikast viga otsima siinkohal julgen rääkida siiski omadest isiklikest kogemustest mitte teooriast. Puhastada tuleb ära kogu sisselaske süsteem koos turboga. Lihtsalt asi on kinni töristatud ja muud ei midagi.

Üks korralik õhtu tööd ja ongi olemas.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

Vasta

Mine “Diislid”