Proovis?it uue GTIga
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 411
- Liitunud: 22 Jaan 2004, 13:40
- Auto: Passat 3C 2.0 TFSI Tip. Highline
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Proovis?it uue GTIga
Aiaiai sai laup?eval Golfi proovis?idu raames ka ?ks tiir uue GTIga tehtud ja peab ?tlema, et mu 20klapiline 1,8 on ikka r?ige penskari liikumisvahend sele k?rval
Tegemist oli 3 uksega ka manuaalkastiga musta GTIga, millel 17" valud lamellidega, tavaline riidest sisu.
Manuaal arvatavasti seep?rast, et tegemist on masinaga millest tuleb j?rgmine ringraja neelaja Saksa Auto Moto Klubis. Nimelt l?heb see GTI ?mberehitusele
Aga asjast siis ka l?hemat, sidur on konkreetne (nagu sprtlikule autole kohane) ja k?igud olid konkreetsed, kuid see tunne mis gaasipedaali alla vajutades tekib on v?imas, see kohe sunnib sind seda pedaali edasi vajutama , kuid palju ei onud v?imalik vajutada, enne tuli vastu j?rgmine punane foor Mustam?e teel. Aga k?ige paem oli n?ha mingi perekonna n?gu, kes mingit 1,6st Golf V proovisid ja kellest GTI kui sittuvast k??likust m??da lendas
Kusjuures isegi see sportvedrustus ei olnud v?ljakannatamatu meie k?nnumaadele sarnanevatel teedel, lihtsalt natuke n?gis.
Istmed on super, istud sisse ja tunned et tugi on olemas.
Sama on ka rooliga, istub k?tte kui valatult ja t?nu 225/45 R17 rehvidele vastab su sunnamuutus soovidele t?pselt.
Uurisin siis ka et mitu masinat juba tellitud on ja sain vastuseks, et varsti on meie teedel vuramas 5 uut GTId.
Muide 3 n?dala p?rast pidi kohale j?udma ka statsionaarne proovis?iduauto ja see on juba DSG kastiga. Panen kindlasti ka sinna proovis?idu aja kinni.
Tegemist oli 3 uksega ka manuaalkastiga musta GTIga, millel 17" valud lamellidega, tavaline riidest sisu.
Manuaal arvatavasti seep?rast, et tegemist on masinaga millest tuleb j?rgmine ringraja neelaja Saksa Auto Moto Klubis. Nimelt l?heb see GTI ?mberehitusele
Aga asjast siis ka l?hemat, sidur on konkreetne (nagu sprtlikule autole kohane) ja k?igud olid konkreetsed, kuid see tunne mis gaasipedaali alla vajutades tekib on v?imas, see kohe sunnib sind seda pedaali edasi vajutama , kuid palju ei onud v?imalik vajutada, enne tuli vastu j?rgmine punane foor Mustam?e teel. Aga k?ige paem oli n?ha mingi perekonna n?gu, kes mingit 1,6st Golf V proovisid ja kellest GTI kui sittuvast k??likust m??da lendas
Kusjuures isegi see sportvedrustus ei olnud v?ljakannatamatu meie k?nnumaadele sarnanevatel teedel, lihtsalt natuke n?gis.
Istmed on super, istud sisse ja tunned et tugi on olemas.
Sama on ka rooliga, istub k?tte kui valatult ja t?nu 225/45 R17 rehvidele vastab su sunnamuutus soovidele t?pselt.
Uurisin siis ka et mitu masinat juba tellitud on ja sain vastuseks, et varsti on meie teedel vuramas 5 uut GTId.
Muide 3 n?dala p?rast pidi kohale j?udma ka statsionaarne proovis?iduauto ja see on juba DSG kastiga. Panen kindlasti ka sinna proovis?idu aja kinni.
'07 VW Passat 2,0 Tfsi Tiptronic Highline, SpiceyRed metallik, beež alcantara/nahk, -15mm OEM sport vedrustus, 70% toon
Eesti Jeti ja Mootorkelgu Liit - www.ejml.ee
Eesti Jeti ja Mootorkelgu Liit - www.ejml.ee
Anna siis kindlasti teada palun kui proovis?it v?imalik on. Mul kuri plaan aasta l?pupoole oma v6 just selle kastiga gti vastu v?lja vahetada aga tahaks proovida sest et auto ikka s--ks kallis.
ingel [VW Bot: "Keel korda!"] - pidin ka sellele p?eval kohale minema aga loll olin ja arvasin et ega ?htki gti-d nagunii kohal pole:(... ja muidugi ei l?inud:mad:
ps. sigakahju et uuele gtile 4vedu ei pakuta - jube hirm on loobuda oma 4motionist...
ingel [VW Bot: "Keel korda!"] - pidin ka sellele p?eval kohale minema aga loll olin ja arvasin et ega ?htki gti-d nagunii kohal pole:(... ja muidugi ei l?inud:mad:
ps. sigakahju et uuele gtile 4vedu ei pakuta - jube hirm on loobuda oma 4motionist...
Mul on ammu juba ?ra otsustatud, et j?rgmiseks igap?evaautoks ostan Golf V GTi... praegu ootan, et hind nii 150K v?rra ainult langeks
teemasse kopi-paste vortexist:
Golf GTI awards so far:
BBC Top Gear ? Car of the Year
Fifth Gear ? Car of the Year
The Sun ? Car of the Year
The Mail on Sunday ? Car of the Year
What Car? ? Hot Hatch of the Year
Zoo Weekly ? Hot Hatch of the Year
Peaks kah proovis?idul ?ra k?ima vist..
teemasse kopi-paste vortexist:
Golf GTI awards so far:
BBC Top Gear ? Car of the Year
Fifth Gear ? Car of the Year
The Sun ? Car of the Year
The Mail on Sunday ? Car of the Year
What Car? ? Hot Hatch of the Year
Zoo Weekly ? Hot Hatch of the Year
Peaks kah proovis?idul ?ra k?ima vist..
Pill tuleb pika ehitamise peale
-
- Huviline
- Postitusi: 411
- Liitunud: 22 Jaan 2004, 13:40
- Auto: Passat 3C 2.0 TFSI Tip. Highline
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Lugesin ka seda artiklit seal Vortexis ja peab ?tlema et t?tt r??givadOriginally posted by sfinx
teemasse kopi-paste vortexist:
Golf GTI awards so far:
BBC Top Gear ? Car of the Year
Fifth Gear ? Car of the Year
The Sun ? Car of the Year
The Mail on Sunday ? Car of the Year
What Car? ? Hot Hatch of the Year
Zoo Weekly ? Hot Hatch of the Year
K?sisin siis eile ?htul Saksa Autost ?le, et kas tuleb 3 n?dala p?rast ja kas on automaat ja sain vastaka arvamuse, et pidi manuaal tulema (mina ootan automaati), kui eks paistab kui kohal.
Mul juba praegu neelud k?ivad ja kui proovis?it selja taga, siiis lasen pakkumise teha, ehk hakkab hammas pealeOriginally posted by sfinx
Mul on ammu juba ?ra otsustatud, et j?rgmiseks igap?evaautoks ostan Golf V GTi... praegu ootan, et hind nii 150K v?rra ainult langeks
Aga tee kindlasti proovis?it, v?ib juhtuda, et sa pead ta juba enne ostma kui hind niipalju kukubOriginally posted by sfinx
Peaks kah proovis?idul ?ra k?ima vist..
'07 VW Passat 2,0 Tfsi Tiptronic Highline, SpiceyRed metallik, beež alcantara/nahk, -15mm OEM sport vedrustus, 70% toon
Eesti Jeti ja Mootorkelgu Liit - www.ejml.ee
Eesti Jeti ja Mootorkelgu Liit - www.ejml.ee
?tleme nii ,et mul enamv?hem pilt olemas mismoodi ta liikuda v?ib (oma autol ka ju mingi ca 200 hobust ja kiirendused jms praktiliselt sama) aga mind just ERITI huvitab see damn kast seal vahel... ja turbol siiski ka tuningressurssi palju rohkem kui mu v6-l - kusagil 250 heppa peaks 10tuhhiga ikka juurde saama. ingel [VW Bot: "Keel korda!"] et seda nelivedu pole - aga noh... K?ike head ei saa kunagi korraga ju.
[quote]Originally posted by sfinx
Mul on ammu juba ?ra otsustatud, et j?rgmiseks igap?evaautoks ostan Golf V GTi... praegu ootan, et hind nii 150K v?rra ainult langeks
heh aga ?kki tahad minu oma seniks ?ra v?tta kui uue hind langeb piisvalt. Kui me arvestame et mu auto hind uuena oli ka ca 400000 (tegelikult k?ll rohkemgi) siis saadki t?nasel p?eval 150000 odavamalt k?tte
Mul on ammu juba ?ra otsustatud, et j?rgmiseks igap?evaautoks ostan Golf V GTi... praegu ootan, et hind nii 150K v?rra ainult langeks
heh aga ?kki tahad minu oma seniks ?ra v?tta kui uue hind langeb piisvalt. Kui me arvestame et mu auto hind uuena oli ka ca 400000 (tegelikult k?ll rohkemgi) siis saadki t?nasel p?eval 150000 odavamalt k?tte
-
- Huviline
- Postitusi: 411
- Liitunud: 22 Jaan 2004, 13:40
- Auto: Passat 3C 2.0 TFSI Tip. Highline
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Nii vahepeal palju vett merre voolanud, kuid sain l?puks ka DSG kastiga GTId proovida (Saksa Auto proovis?idu GTI pole siiski veel kohale j?udnud, niiet proovis?it sai tehtud tutvuse kaudu ?he kodaniku isikliku autoga) ja mulje on v?imas.
Kui keegi veel kaalub ja m?tleb, et kui GTI siis manuaal, siis m?elge ringi, DSG on viimasepeal. Koos GTI rooliga, millel k?iguvahetuse labad saab ka manaali tunde k?tte, kui vaja.
Eriti j?i meelde iga k?iguvahetusega (nii manuaal kui automaat re?iimis) kaasnev l?hike jorin, just selline l?hike jorts rohkem.
Proovitud sai ka J?rvel oleva ?lihullu P?rnu mnt. l?igu l?bimist ja peab vedrustust ja konstruktoreid kiitma, ei miskit kolinat (uus auto ka ju, kuidas saabki koliseda) ja ei raputa ka liigselt.
Uurisin siis ka et kui tekib soov rohkem hobuseid kapoti alt v?lja meelitada miski Chipi abil, et kas garantii katkeb? ?eldi et pole probleemi, teevad ka seda.
Niiet tundub et Wolfsburgi insenerid on ?he ?nnestunud auto ehitanud.
[Edited on 1-3-2005 by DaveWoss]
Kui keegi veel kaalub ja m?tleb, et kui GTI siis manuaal, siis m?elge ringi, DSG on viimasepeal. Koos GTI rooliga, millel k?iguvahetuse labad saab ka manaali tunde k?tte, kui vaja.
Eriti j?i meelde iga k?iguvahetusega (nii manuaal kui automaat re?iimis) kaasnev l?hike jorin, just selline l?hike jorts rohkem.
Proovitud sai ka J?rvel oleva ?lihullu P?rnu mnt. l?igu l?bimist ja peab vedrustust ja konstruktoreid kiitma, ei miskit kolinat (uus auto ka ju, kuidas saabki koliseda) ja ei raputa ka liigselt.
Uurisin siis ka et kui tekib soov rohkem hobuseid kapoti alt v?lja meelitada miski Chipi abil, et kas garantii katkeb? ?eldi et pole probleemi, teevad ka seda.
Niiet tundub et Wolfsburgi insenerid on ?he ?nnestunud auto ehitanud.
[Edited on 1-3-2005 by DaveWoss]
'07 VW Passat 2,0 Tfsi Tiptronic Highline, SpiceyRed metallik, beež alcantara/nahk, -15mm OEM sport vedrustus, 70% toon
Eesti Jeti ja Mootorkelgu Liit - www.ejml.ee
Eesti Jeti ja Mootorkelgu Liit - www.ejml.ee
uus auto ja ei saa koliseda. t?di ostis tutika peuget 406 ja koliseb mis j?le auklikul teel. j?ttis mulle odava auto muljeAlgselt postitas: DaveWoss
Nii vahepeal palju vett merre voolanud, kuid sain l?puks ka DSG kastiga GTId proovida ja mulje on v?imas.
Kui keegi veel kaalub ja m?tleb, et kui GTI siis manuaal, siis m?elge ringi, DSG on viimasepeal. Koos GTI rooliga, millel k?iguvahetuse labad saab ka manaali tunde k?tte, kui vaja.
Eriti j?i meelde iga k?iguvahetusega (nii manuaal kui automaat re?iimis) kaasnev l?hike jorin, just selline l?hike jorts rohkem.
Proovitud sai ka J?rvel oleva ?lihullu P?rnu mnt. l?igu l?bimist ja peab vedrustust ja konstruktoreid kiitma, ei miskit kolinat (uus auto ka ju, kuidas saabki koliseda) ja ei raputa ka liigselt.
Uurisin siis ka et kui tekib soov rohkem hobuseid kapoti alt v?lja meelitada miski Chipi abil, et kas garantii katkeb? ?eldi et pole probleemi, teevad ka seda.
Niiet tundub et Wolfsburgi insenerid on ?he ?nnestunud auto ehitanud.
Rehvitööd http://www.badnet.ee/hinnakiri.jpg
Tel:58258300
Tel:58258300
-
- Huviline
- Postitusi: 411
- Liitunud: 22 Jaan 2004, 13:40
- Auto: Passat 3C 2.0 TFSI Tip. Highline
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
No viimane Hyundai Coupe koliseb ka (vedrustuse t?? h??led), kuid see selle p?rast, et sellele autole ei paigaldata basuluutselt helisummutust kaalu s??stmise eesm?rgil.Originally posted by domain
uus auto ja ei saa koliseda. t?di ostis tutika peuget 406 ja koliseb mis j?le auklikul teel. j?ttis mulle odava auto mulje
Kui ega uus auto ikka kolisem ei peaks, niipalju v?iks ikka helisummutus kasutada
'07 VW Passat 2,0 Tfsi Tiptronic Highline, SpiceyRed metallik, beež alcantara/nahk, -15mm OEM sport vedrustus, 70% toon
Eesti Jeti ja Mootorkelgu Liit - www.ejml.ee
Eesti Jeti ja Mootorkelgu Liit - www.ejml.ee
kle mul on emal e klassi mersu see koliseb ka...ja v??rasisal on k?ige uuema mudeli passat..ka see teeb oma helisid...ma tahan n?ha autot mis ?ltse ei teeks h??lt...niiet vahet pole kas mingi mersu peugot v?i passat...k?ik m?gisevad...maybe rolls royce jah ei kolise, aga see l?heb juba natuke piiridest v?lja sest rollse me just ei kohta igap?ev..ma usun et see golf v on v?ga m?nus pill...tahax ka kunagi n?ppida
[Muudetud: 1-3-2005 G2rry]
[Muudetud: 1-3-2005 G2rry]
?ra r??gi et uued riisid kolisevad...ma ise pole just palju uutega s?itnud aga no ingli [VW Bot: "Keel korda!"] vaiksed on need millega olen...ma v?in suga siin l?pmatuseni vaielda aga ikkagin??d teemast j?lle...golf 5 gti on ?lik?va v?limusega...ausalt?eldes polegi p?riselus n?ind vist...peab minema vw keskuse ?mber hiilima
-
- Huviline
- Postitusi: 411
- Liitunud: 22 Jaan 2004, 13:40
- Auto: Passat 3C 2.0 TFSI Tip. Highline
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
No seal ?mbruses seisab v?hemalt 2 punast 2-ukselistOriginally posted by G2rry
?ra r??gi et uued riisid kolisevad...ma ise pole just palju uutega s?itnud aga no ingli [VW Bot: "Keel korda!"] vaiksed on need millega olen...ma v?in suga siin l?pmatuseni vaielda aga ikkagin??d teemast j?lle...golf 5 gti on ?lik?va v?limusega...ausalt?eldes polegi p?riselus n?ind vist...peab minema vw keskuse ?mber hiilima
'07 VW Passat 2,0 Tfsi Tiptronic Highline, SpiceyRed metallik, beež alcantara/nahk, -15mm OEM sport vedrustus, 70% toon
Eesti Jeti ja Mootorkelgu Liit - www.ejml.ee
Eesti Jeti ja Mootorkelgu Liit - www.ejml.ee
absoluutselt n?us. 1 point miks enda omast just gti vastu vahetamist kahtlen ongi just see et ei taha neliveost kohe kuidagi loobuda.Originally posted by samzik
perfectne konstruktsioon oleks dsg kast 4 motion ja 2.0 turbo (Y) seda annaks yle lyya. Aga just 4 vedav ja dsg :P yletamatu s?idumugavus nagu taskurakett!
ingel [VW Bot: "Keel korda!"] oi kui kade olen. Aga kas keegi juba l??nest mingi kasutatud variandi eestisse toonud? Mis v?rvi auto oli?Originally posted by DaveWoss
Nii vahepeal palju vett merre voolanud, kuid sain l?puks ka DSG kastiga GTId proovida (Saksa Auto proovis?idu GTI pole siiski veel kohale j?udnud, niiet proovis?it sai tehtud tutvuse kaudu ?he kodaniku isikliku autoga) ja mulje on v?imas.
Kui keegi veel kaalub ja m?tleb, et kui GTI siis manuaal, siis m?elge ringi, DSG on viimasepeal. Koos GTI rooliga, millel k?iguvahetuse labad saab ka manaali tunde k?tte, kui vaja.
Eriti j?i meelde iga k?iguvahetusega (nii manuaal kui automaat rešiimis) kaasnev l?hike jorin, just selline l?hike jorts rohkem.
Proovitud sai ka J?rvel oleva ?lihullu P?rnu mnt. l?igu l?bimist ja peab vedrustust ja konstruktoreid kiitma, ei miskit kolinat (uus auto ka ju, kuidas saabki koliseda) ja ei raputa ka liigselt.
Uurisin siis ka et kui tekib soov rohkem hobuseid kapoti alt v?lja meelitada miski Chipi abil, et kas garantii katkeb? ?eldi et pole probleemi, teevad ka seda.
Niiet tundub et Wolfsburgi insenerid on ?he ?nnestunud auto ehitanud.
[Edited on 1-3-2005 by DaveWoss]
-
- Huviline
- Postitusi: 411
- Liitunud: 22 Jaan 2004, 13:40
- Auto: Passat 3C 2.0 TFSI Tip. Highline
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
No siis pead R34 versiooni ?ra ootama.Originally posted by ents
1 point miks enda omast just gti vastu vahetamist kahtlen ongi just see et ei taha neliveost kohe kuidagi loobuda.
'07 VW Passat 2,0 Tfsi Tiptronic Highline, SpiceyRed metallik, beež alcantara/nahk, -15mm OEM sport vedrustus, 70% toon
Eesti Jeti ja Mootorkelgu Liit - www.ejml.ee
Eesti Jeti ja Mootorkelgu Liit - www.ejml.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 411
- Liitunud: 22 Jaan 2004, 13:40
- Auto: Passat 3C 2.0 TFSI Tip. Highline
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Punane oli see millega mina prooviringi sain teha. Siiani on tellitud enamasti punast v?i musta (esimene l?ks Saksa Auto AMK k?sutusse ja sellest v?ib lugeda natuke eile ilmunud TMis) ning ?ks metallik sinine.Originally posted by ents
Mis v?rvi auto oli?
'07 VW Passat 2,0 Tfsi Tiptronic Highline, SpiceyRed metallik, beež alcantara/nahk, -15mm OEM sport vedrustus, 70% toon
Eesti Jeti ja Mootorkelgu Liit - www.ejml.ee
Eesti Jeti ja Mootorkelgu Liit - www.ejml.ee
Hehee kardan et uue r34 j??b isegi minusuguse rahaguru jaoks unistuseks (v?hemalt esimesed 2-3 aastat) . Huvitav kui gti asju t?is panna mis mind huvitavad siis hind tuleb sinna 420-440tuhhi kanti (tutvustega vast saaks sinna allapoole) - r34 vist pigem 550-650 hakkab maksma? ehksiis - no way hozeeOriginally posted by DaveWossNo siis pead R34 versiooni ?ra ootama.Originally posted by ents
1 point miks enda omast just gti vastu vahetamist kahtlen ongi just see et ei taha neliveost kohe kuidagi loobuda.
-
- Huviline
- Postitusi: 306
- Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
- Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Huvitav, mulle see DSG-kast j?ttis rohkem "tavalise automaatkasti" mulje. Igatahes, kes on s?itnud p?ris sportkastidega (otsehambumisega) siis see DSG ei suuda millegi positiivsega ?llatada.Algselt postitas: DaveWoss
Nii vahepeal palju vett merre voolanud, kuid sain l?puks ka DSG kastiga GTId proovida ... Kui keegi veel kaalub ja m?tleb, et kui GTI siis manuaal, siis m?elge ringi, DSG on viimasepeal.
Kuna aega oli suht v?he ei viitsinud s?veneda aga paar t?helepanekut DSG kohta aga ka muus Golf V GTI osas:
- kui n?. manuaalreziimis k?iguga pidurdada, siis l?kkad kangi ?tleme 3->2 ja mis juhtub? K?igepealt lahutatakse sidur (automaatselt), auto veereb tuntava aja (0.5-1sek) VABA HOOGA ja siis l?litatakse II k?ik sisse. Pehmelt.
- ka teistpidi k?iguvahetused on aeglased. Ma ei tahtnud uut autot peedistada, kuid manuaalreziimis pead jupp maad enne redline-t k?igu ?ra vahetama, et automaatika j?uaks k?igu ?igeks ajaks ?ra vahetada. Ja kui ei j?ua, siis vahetatakse automaatselt (mootorit n?. rippuma piirajasse ei j?eta). ?hes?naga, DSG on mugav jubin, aga ei midagi sportlikku.
- veermik, 5+. Eriti meeldis see, et veoj?ud saab maha kantud. N?iteks minu Golf IV TDI puhul on kiirendades see probleem, et auto nina t?useb ?les ja ratastel kaob pidamine. GTI puhul oli see "noogutamine" vaevum?rgatav.
- iste ja s?iduasend. Ka paremad, kui Golf IV. G4-l on mul iste l?puni alla keeratud ja ikka tahaks veel 5cm allpool istuda. Golf V GTI-l on see v?imalus...ennast allapoole reguleerida...
- mootor. Paindlik ja ?htlane, turbo tuleb ka suhteliselt pehmelt taha. Ei ole nagu vanema p?lve Imprezadel, et algul on jorr-jorr-jorr ja siis ?kki pauk ja minek. Minu TDI-l on sama asi, ei liigu-ei liigu ja siis kui aimad, et turbo rakendub lase gaasi j?rgi, muidu naelad kriibivad asfalti mis kole.
L?ppmulje - kui enda poolteist aastat vanasse Golf IV tagasi istusin, oleks nagu eilne p?ev saabunud. See tunne l?ks ?le natuke hiljem, kui kuskil ristmikul oma tuttavat TDI "turbot" tundsin. Kraaaaps-kraaps naeltega ja pole see G4 nii aegunud midagi.
-
- Huviline
- Postitusi: 411
- Liitunud: 22 Jaan 2004, 13:40
- Auto: Passat 3C 2.0 TFSI Tip. Highline
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Olen n?us Garfield, otsehambumisega kastiga v?rrelda ei anna, kuigi pole otsehambumist ise proovinud.Originally posted by Garfield
Huvitav, mulle see DSG-kast j?ttis rohkem "tavalise automaatkasti" mulje. Igatahes, kes on s?itnud p?ris sportkastidega (otsehambumisega) siis see DSG ei suuda millegi positiivsega ?llatada.
Kuna aega oli suht v?he ei viitsinud s?veneda aga paar t?helepanekut DSG kohta aga ka muus Golf V GTI osas:
- kui n?. manuaalreziimis k?iguga pidurdada, siis l?kkad kangi ?tleme 3->2 ja mis juhtub? K?igepealt lahutatakse sidur (automaatselt), auto veereb tuntava aja (0.5-1sek) VABA HOOGA ja siis l?litatakse II k?ik sisse. Pehmelt.
- ka teistpidi k?iguvahetused on aeglased. Ma ei tahtnud uut autot peedistada, kuid manuaalreziimis pead jupp maad enne redline-t k?igu ?ra vahetama, et automaatika j?uaks k?igu ?igeks ajaks ?ra vahetada. Ja kui ei j?ua, siis vahetatakse automaatselt (mootorit n?. rippuma piirajasse ei j?eta). ?hes?naga, DSG on mugav jubin, aga ei midagi sportlikku.
Kuid kui ma pean iga p?ev t??lt koju minnes linnas ummikuis passima, siis v?tan automaadi. Ja mulle kui tavaliiklejale oli DSG positiivne kogemus. V?rreldes muude automaatidega mida proovinud olen oli ta ikka krapsakam, kuid see vist rohkem pidevat vedu v?imaldava ehituse t??.
Aga kui eesm?rgiks auto millega tihedamalt ringrajale asja, siis manuaal on parem valik. Igap?eva s?iduks pooldan DSGd. Isiklik arvamus, niiet ?rge pahandage.
'07 VW Passat 2,0 Tfsi Tiptronic Highline, SpiceyRed metallik, beež alcantara/nahk, -15mm OEM sport vedrustus, 70% toon
Eesti Jeti ja Mootorkelgu Liit - www.ejml.ee
Eesti Jeti ja Mootorkelgu Liit - www.ejml.ee