Golf kohapeal seistes kõiguvad pöörded 900-1100 temp 60-80
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Golf kohapeal seistes kõiguvad pöörded 900-1100 temp 60-80
Probleem siis selline, et praegu on hakanud jupsima pöörded - kui auto käivitada ja lasta üles soojendada, siis jõudes temperatuurideni 60-80 hakkavad pöörded kõikuma. Vahepeal 900-1000 ja ka 1000-1100. Et mis tasuks üle vaadata, et sellele probleemile lahendus leida? Kui temp 90 peal, siis seda probleemi pole täheldanud.
Autoks siis VW Golf 1.6 55kw 1997a oma.
Autoks siis VW Golf 1.6 55kw 1997a oma.
Re: Golf kohapeal seistes kõiguvad pöörded 900-1100 temp 60-
Sellel autol peaks vist saama ka diagnostikat teha. Et küsi abi kasvõi siit foorumist, et keegi juhtme järgi viskaks vms.
Võimalik, et temp anduris on viga või siis lambda sondis. Kuigi lambda [VW Bot: "Keel korda!"] sondis on viga, siis peaks kõikuma terve aeg kui soe. Aga mine tea, lambda [VW Bot: "Keel korda!"] võib igasuguseid nalju teha.
Võimalik, et temp anduris on viga või siis lambda sondis. Kuigi lambda [VW Bot: "Keel korda!"] sondis on viga, siis peaks kõikuma terve aeg kui soe. Aga mine tea, lambda [VW Bot: "Keel korda!"] võib igasuguseid nalju teha.
Re: Golf kohapeal seistes kõiguvad pöörded 900-1100 temp 60-
Lambda sai vahetatud eelmine aasta, nii et kahtlen, et uus andur juba jupsib.
Re: Golf kohapeal seistes kõiguvad pöörded 900-1100 temp 60-
Kas külge läks universaal lambda või mis firma tootega tegu. Sest nn odavate lambdade eluiga ongi aasta.xmbx kirjutas:Lambda sai vahetatud eelmine aasta, nii et kahtlen, et uus andur juba jupsib.
Küll aga ei julge väita, et kindlasti asi lambdas.
Tasub autole juhe järgi visata kindlasti.
Re: Golf kohapeal seistes kõiguvad pöörded 900-1100 temp 60-
Lambda ei kustu reeglina mitte vanusega vaid sellest, mida sellega tehakse. Näiteks ka õli sööv mootor on otsene katalüsaatori ja lambda hävitaja. Umbes aastaga see ka need reeglina "läbi sööb".
Kas mootor võtab õli?
Kaablist (veakoodidest ja MB lugemisest) ei pruugi palju abi olla. Diagnostika teema pigem, kus gaasianalüsaator ka abiks.
Kas mootor võtab õli?
Kaablist (veakoodidest ja MB lugemisest) ei pruugi palju abi olla. Diagnostika teema pigem, kus gaasianalüsaator ka abiks.
xmbx kirjutas:Lambda sai vahetatud eelmine aasta, nii et kahtlen, et uus andur juba jupsib.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
Re: Golf kohapeal seistes kõiguvad pöörded 900-1100 temp 60-
Mitmeid aastaid tagasi said ostetud autole universaal lambda. Ehk siis juhtmed tuli ise ühendada. Enne seda sai lastud vahetada ära kõik mootori tihendid ennetavalt. Kuna tahtsin näha mis mootori sees toimub. Õli ei võtnud ega mingeid probleeme polnud. Universaalne lambda suri ära juba vähem kui aastaga.
Peale seda sai mõeldud, et mis häda võib olla. Ühtki jama ei leidnud. Kõik näitajad olid korras.
Sai siis ostetud odavaim lambda millel oli sobiv pistik kohe olemas. See lambda kestis veidi üle aasta.
Siis oli kopp ees. Käisin kõiki võimalikke asju mõõtmas, ei ühtki probleemi.
Ostsin siis NGK lambda anduri. Mis pidavat ka originaal osa tootma. Oli kordades kallim kui need teised kokku.
Seni kestnud üle 2 aasta probleemideta.
Võimalik, et mingi loll kokkusattumus.
Kõige odavam siiski vaadata ega pole veakoode.
Peale seda sai mõeldud, et mis häda võib olla. Ühtki jama ei leidnud. Kõik näitajad olid korras.
Sai siis ostetud odavaim lambda millel oli sobiv pistik kohe olemas. See lambda kestis veidi üle aasta.
Siis oli kopp ees. Käisin kõiki võimalikke asju mõõtmas, ei ühtki probleemi.
Ostsin siis NGK lambda anduri. Mis pidavat ka originaal osa tootma. Oli kordades kallim kui need teised kokku.
Seni kestnud üle 2 aasta probleemideta.
Võimalik, et mingi loll kokkusattumus.
Kõige odavam siiski vaadata ega pole veakoode.
Viimati muutis --keit--, 27 Veebr 2013, 22:58, muudetud 1 kord kokku.
Re: Golf kohapeal seistes kõiguvad pöörded 900-1100 temp 60-
Talvisel ajal võtab küll õli, jah.
Aga lambda hind jäi sinna 100 EUR kanti. Firmat ei mäleta paraku. Mis hinnaklassist algavad vähe kvaliteetsemad?
Aga lambda hind jäi sinna 100 EUR kanti. Firmat ei mäleta paraku. Mis hinnaklassist algavad vähe kvaliteetsemad?
Re: Golf kohapeal seistes kõiguvad pöörded 900-1100 temp 60-
Mis juhtub, kui mootor on soe ja tõmbad õhulugeja pistiku tagant ära? Kas jääb enam-vähem rahulikult tööle? Kas siis ka tõbbleb ja turtsub, kui gaasi lisada? Erksus on olemas? samas peab ütlema, et see kõik annab vaid mõtteid ja ei tuvasta otseselt vea põhjust. MB lugem aitab muidugi osadele küsimustele vastused saada.
Eelistada tuleb aga seda sondi, millele VAG on ka tehasest väljudes "laulatatud". Ilmselt Bosch ja nii nad ka maksavad 90-100EUR ringis.
Üldiselt aga pendliga meest on vaja, et interneti kaudu diagnoosi panna ja niisama detaile vahetades jääd kiiresti vaeseks.
Eelistada tuleb aga seda sondi, millele VAG on ka tehasest väljudes "laulatatud". Ilmselt Bosch ja nii nad ka maksavad 90-100EUR ringis.
Üldiselt aga pendliga meest on vaja, et interneti kaudu diagnoosi panna ja niisama detaile vahetades jääd kiiresti vaeseks.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
Re: Golf kohapeal seistes kõiguvad pöörded 900-1100 temp 60-
Diagnost ei näidanud midagi.
Aga diagnosti tegija soovitas kollektori ja pritsungi padja üle vaadata.
Kas on veel mingeid soovitusi?
Aga diagnosti tegija soovitas kollektori ja pritsungi padja üle vaadata.
Kas on veel mingeid soovitusi?
Viimati muutis xmbx, 07 Mär 2013, 22:11, muudetud 2 korda kokku.
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Golf kohapeal seistes kõiguvad pöörded 900-1100 temp 60-
Vaakumtorud võiks samuti ülevaadata. Pritse pea taga on neid vähemalt 2 tk.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
Re: Golf kohapeal seistes kõiguvad pöörded 900-1100 temp 60-
Diagnostika jäi ju sisuliselt pooleli, kui vea põhjust ei tuvastatud. Ainus soovitus ongi see, et otsi pädev vea tuvastaja.
xmbx kirjutas:Diagnost ei näidanud midagi.
Aga diagnosti tegija soovitas kollektori ja pritsungi padja üle vaadata.
Kas on veel mingeid soovitusi?
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012