Piduriprobleem

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
homer121
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 23 Nov 2009, 16:05
Asukoht:

Piduriprobleem

Postitus Postitas homer121 »

Passat 2003 1,9TDI
Probleem selline et eile sõitsin, läks järsku pidurite veatuli vms armatuuris põlema! sai veel natukene aega sõita siis järsku pidurdamisel viskas pedaali pehmeks ja pidurid võtavad ainult põhjast, nagu laseks rõhu välja. Pidurivedelikku kadunud pole, oskab keegi midagi arvata sellest? klotsid, kettad kõik korras!
Viimati muutis Anonymous, 13 Mär 2013, 22:15, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: lisatud kategooria.
VW Passat 1.9TDI PD 2003.a.!

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Piduriprobleem

Postitus Postitas copilot »

Ei hakanud uut teemat tegema, leidsin ka ühtteist selle teema kohta otsingut kasutades.

Anyway, naise vanemad on viimasel ajal minu 81kw boratiga sõites kurtnud järsku pidurite ära kadumist. Näiteks täna oli selline juhus, kus esimest korda pidurdades olid pidurid olemas kuid lastes veidi vabajooksule ja siis uuesti pidurdades ei pidurdanud ja pedaal oli ka vist suht põhja vajunud. Õli kuskilt ei leki st õli tase normis olnud alates sellest ajast kui pea 2 aastat tagasi õli sai vahetatud. Esineb nii korra päevas v paari päeva tagant korraks ja ülejäänud ajal võtavad pidurid väga hästi.

Nagu aru saanud, võib viga olla piduri peasilindris ja täpsemalt mingid mansetid vms? Kuksilt lugenud ka midagi piduri vaakumvõimendist kuid kas see sama mis piduripeasilinder pmt? Mida soovitate ja arvate st tuleks vahetada peasilinder ja kuidas selle vahetus käib st peab kogu selle kupatuse seal kapoti all välja vahetama ja neid nn remontida ei anna? Palju uus maksab G4/borale?
Õhu olemasolusse ei usu, sest siis oleks kogu aeg pedaal pehme ja vajuks justkui läbi kogu aeg.

Edit! nagu aru saan, siis see peasilinder asub täpselt pidurivedeliku anuma all ja vaakumvõimendi selle otsas see suur ümmargune kobakas. Võib viga olla emmas kummas?
Viimati muutis copilot, 13 Mär 2013, 22:07, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2587
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 32 korda

Re: Piduriprobleem

Postitus Postitas t6nis3 »

Copilot, pane mootor tööle ja kohapeal vajuta pidurit ca. 3 sekundit. Kas vajub pedaal alla? Pikkamööda vajub küll,kuid esimese ca. 3-4 sekundi jooksul ei tohi midagi vajuda. Vastasel juhul on läbi mansetid,mis lasevad õli tagasi paaki. See on sisemine leke,mida väljast ei saagi näha. Arusaamatuks jääb olukord, et seda esineb aeg-ajalt.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Piduriprobleem

Postitus Postitas copilot »

T6nis, sain juba pädeva vastuse ühe teise foorumi kasutaja käest privasse - tulevad uued mansetid. Ja selle kohta leidnud veidi infi ka googeldades, et selline lambist ühekordne pidurite kadumine võimalik - soovitatakse küll panna kogu uus silinder, kuid kui olemas ja aitab ka mansettide vahetusest, mis kuni 10x odavam, siis miks mitte proovida.

Loodan saada see NV töö tehtud, eks siis paista. Ja sinu kireldus vastab tõele....mootori töös olles pika peale vajub jah pedaal veidi alla(mitte päris põhja) kuid mitte nii nagu siis, kui õhk vahel, mis VW puhul pidi norm olema.

Ütlen veel ära, et ei saa hetkel ise proovida kuidas nüüd pedaal käitub kohapeal pidurit peal hoides, sest seda kasutab naise ema, kel pole sellest teemast erilist õrna aimugi. Seega ei oska sulle öelda kas nüüd vajub suht kohe põhja v mitte. Nagu aru saanud, siis muidu võtavad pidurid super, lihtsalt lambist kaob korraks ära ja vist uuesti pumbates tulevad tagasi.
Viimati muutis copilot, 13 Mär 2013, 22:49, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

zajets
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 15 Veebr 2010, 22:38
Auto: Vw Vento 92. 1.8, Zaz 968M 86. 1,2 Toyota Liteace 81 1.3
Asukoht: Tallinn

Re: Piduriprobleem

Postitus Postitas zajets »

Küll puudub kogemus vw aga endal oli ford mondeol sama probleem. Igastahes minu autol mansetide vahetusest ei piisanud. Pidin lõpuks ikkagi terve peasilindri ära vahetama.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Piduriprobleem

Postitus Postitas copilot »

Mis seal siis nihu oli?
Diesel Power KEEPS ME GOING

zajets
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 15 Veebr 2010, 22:38
Auto: Vw Vento 92. 1.8, Zaz 968M 86. 1,2 Toyota Liteace 81 1.3
Asukoht: Tallinn

Re: Piduriprobleem

Postitus Postitas zajets »

Vot seda ma ei tea.
Alguses kadus täiesti suvalisel hetkel, lõpuks oli nii et koguaeg võttis ainult põhjast.
Siis sain netist teada, et kui hästi järsku vajutada piduripedaali ja võtab ilusti ülevalt siis viga peasilindris.
Kui vaikselt vajutad siis vajub pedaal põhja.
Siis sai ostetud manseti komplekt sellele ja ära vahetatud.
Siis esimesed u 2 päeva toimisid pidurid hästi ja hakkas sama jama pihta.
Kui ma netist selle kohta lugesin siis seal oli ka kirjas et alati manseti vahetus ei aita.
Lõpuks läksin ikkagi romulasse ja ostsin kasutatud peasilindri ja pidurid mul toimisid nii kaua kuniks see auto mul sõitis :)

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Piduriprobleem

Postitus Postitas NOTFAST »

Esmalt tuleks selgusele jõuda, et kas on ikka silindri viga. Silindri viga ei tohiks piduri tuld ju põlema panna. Kui tuli põleb siis oleks vaja vaadata järgi, et mis seda põhjustab. Sellel autol pumpab ABS ka pedaali ülesse poole ja kui ABS ei tööta, siis on pedaal jupp maad alt poolt võtmisega. Kui aga lööb juba tule põlema, siis on arvatavasti õhku sees pidurisüsteemis. Kui tõesti on viga peasilindris, siis soovitaks ikka terve silindri välja vahetada, kuna see mansettide vahetus on ajutine nähtus, sest silindri tööpind ka kulunud.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7869
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 172 korda
Kontakt:

Re: Piduriprobleem

Postitus Postitas R36 »

Äkkpidurduse korral tunneb Abs selle ära ja hakkab ise pumpama ja tänu sellele pidurdab. Ehk kui siis viga peasilindris. Miks peasilindrid katki lähevad on see, et õhutatakse pedaali meetodiga ja seetõttu liigub kolb silindri lõppu kuhu ta tavaliselt ei liigu.

Kasutage rõhu all õhutamist.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Piduriprobleem

Postitus Postitas copilot »

Ei jõudnud nädalavahetusel asja kallale asuda, ja lükatud edasi aprilli lõppu/mai algusesse(siis lisaks pikemale valgele ajale ka soojem). Lähevad vahetusse siis ka ilmselt tagumine parem suport(vana remont paar aastat tagasi ilmselt ei aidanud ja suporti kolvi kaitsekummi all tundub olema piduri õli veidi st sisemised mansetid läbi lasknud) ning esimeste pidurite kettad ja klotsid(ühel poolel sisemine klots kõvasti rohkem ära söödud st ilmselt liugurid kinni ja kettad veidi kõverad ning põhjustavad pidurdamisel veidi undamist). Samuti kisun laiali piduri peasilindri ja uued mansetid esialgu sisse ning siis asjale õhutus just golfi venna poolt mainitud meetodil nagu teeb seda ka VW esindus(vastav riistapuu tellitud ja muudab pealegi töö sisuliselt ühe mehe tööks)...viimane õhutus oli just sel pedaali meetodil ja pole ime kui vanad mansetid said tookord vatti mida nad muidu ei saa. Kui midagi ei muutu, siis tuleb uus silinder.

Mainin veel ära, et pedaal suht imelik ja pehme ning üles pumbates vajub suht kergelt ja kiirelt läbi...pidurid muidu võtavad väga hästi ja minul paari päevase tallamise jooksul ühtegi pidurite kadumise olukorda ette ei tulnud. Kuigi jah, 96kw sel Boral on piduripedaal hoopis teine st võtab veidi rohkem ülevalt ning pole kaugelt nii pehme ja ei vaju niiviisi läbi st sel vanakoolikal pole asi ikka õige.

Lisaks sellele siduri vahetus, kuid selle kohta on küsimus diislite teemas. :lol:
Viimati muutis copilot, 18 Mär 2013, 19:48, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Piduriprobleem

Postitus Postitas NOTFAST »

Kui pedaal imelikult pehmeon, siis on arvatavasti õhku süsteemis.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Piduriprobleem

Postitus Postitas copilot »

NOTFAST kirjutas:Kui pedaal imelikult pehmeon, siis on arvatavasti õhku süsteemis.
Hakkasin ka seda ise kahtlustama, aga kuna juba sai uus mansettide komplekt ostetud, siis ei tee paha ka need peasilindril välja vahetada ühel ilusal soojal kevadpäeval(vahepeal grilli teise käega keeratas ja külma head Eesti õlle limpsides :lol: ). Ainult et kust see sinna sai...kas läbi nende samuste tagumise suporti kolvi mansettide? Muidu see välimine kaitsekumm on suht õli täis ja õrnalt selline punnis vms(ise pole sinna seda süstinud ega midagi), õnneks lekkinud vist pole veel sealt.
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Piduriprobleem

Postitus Postitas copilot »

Saaga jätkub...peale peasilindri hooldust(uued tihendid) oli mõneks ajaks asi nagu korras. Nüüd ämm jälle kurtunud,et esinenud uuesti pidurite järsk kadumine ning sel ajal läheb siis pedaal põhja vastu põrandat....mõni hetk hiljem aga toimivad pidurid laitmatult.

Nüüd küsiks kaasarvamust: et kas ikkagi peasilinder niipalju kahjustada saanud korrudeerumisest/kulumisest,et uute tihendite vahetus ei kestnud kaua ja/või kes teab mis kvaliteediga need uued tihendid olidki. Tihendite leidmisega oli samuti omaette ooper, sest omab see vanakool ATE peasilindrit....kusjuures peasilindri välimise otsa korgi tuli vana panna, sest uus muutis oma mõõtmete tõttu silindri töökõlbmatuks(diagonaalis üks esimene ja üks tagumine ratas ei saanud üldse mingi pidurivedeliku). Et miskit muud peale peasilindri sellist jama ei saa vist korraldada?....lekkeid ei ole kuskil, pidurivedelik on normis. Mis küll sai ise viimane kord juunis sellega sõites täheldatud, et kui hakata pedaali hästi vaikselt vajutama, siis nagu poole peale vajuks läbi, samas kui järsk pedaalile tallata siis ei vaju läbi st järsul surve tõusul tihendid peasilindris toimivad paremini. Piduri võimendi seda asja ilmselt teha ei saaks sest siis oleks sümptomiks kõva pedaal vms?

Tuleb vist ikka uus peasilinder osta?
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7869
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 172 korda
Kontakt:

Re: Piduriprobleem

Postitus Postitas R36 »

Viimati Biltema kataloogi sirvisin oli mingile VW-le ATE peasilinder 20 kanti. ;)
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Piduriprobleem

Postitus Postitas copilot »

golfi_vend kirjutas:Viimati Biltema kataloogi sirvisin oli mingile VW-le ATE peasilinder 20 kanti. ;)
:o eparts jne annavad esp variandiga hinnaks 186 eur....aga ebay toob mulle asja inglismaal kätte ukse taha 91 eur eest ja seda prantsusmaalt..ei hakka siinkohal jaurama sellest,et eestis pannakse ikka teatud asjadele räigelt otsa(tegu siis ATE originaaliga mitte mingi no name b osaga). 20 eur ikka jube vähe. Ilma esp ta variant maksab sutsu üle 100 eur eestis.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7869
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 172 korda
Kontakt:

Re: Piduriprobleem

Postitus Postitas R36 »

Asi võib vabalt biltema pask ka olla :lol:
Vaatan kui meeles on siis, millele antud asi sobis.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Vasta

Mine “Veermik”