Küsimus suurele ringile selline:
kumb on diiselmootorile ohutum kas pigem rikas segu või pigem vaene segu
ise olen kuulnud ja kohati veoautodel kogemused et on vatupidiselt bensukatele st. et rikas võib olla ohtlikum kui vaene.
Ning mõni pädevam kodanik võiks ka põhjendada miks see just nii on ja kuda see ohtlikkus väljendub
ja sellega seoses siis võiks ka mainida kustmaalt see oht tuleb ehk siis kuhumaani on ohutu siis vastavalt rikkaks või lahjaks keerata
tegu siis mootoriga mis mis on 47kw kuigi mootori remondil selgus et tegu 55kw alumise poolega ning paigaldatud sai ka turboka kaas, kuid pump ja kollejtorid vabalthingava omad.
Küsimus küttesegu kohta
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Küsimus küttesegu kohta
Turbo mootor on deforseeritud mootor ja see ei ole mõeldud ilma turbota töötamiseks. Lisaks ikka, et igaljuhul on lahja segu ohtlik mootorile, sõltumatta kütteliigist. Põlevad ka diislil kolvid sellise ökotamise pärast sisse ära.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.