Tere Autoks siiis vw Passat 2008 sedaan . Mure selline et tagasillast tulevad mingid hääled kui sõita üle kühmude või aukude . Se pole nq päris kolks nagu selline tugev hääl ja just siis kui amort liigub rohkm üles alla.
Kuidas oleks võimalik kontrollida amordipattju ja laagreid, kui üldse on võimalik. ise arvan et nende viga sest ülejäänu on taga korras
Aitähh.
kolks tagasillas
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 05 Mär 2003, 21:48
- Telefon: 5282357
- Auto: Passat B8 Alltrack BiTDI, Renault Megane 3 RS 265CUP
- Asukoht: Haabneeme
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: kolks tagasillas
Amordipadja kohta ei tea öelda kuidas taga kontrollida. Enda passat koliseb ka kohati, rohkem külmaga.
Autohoolduse mehed pakkusid mulle viimses hädas, et piduriklotsid logisevad?!
Autohoolduse mehed pakkusid mulle viimses hädas, et piduriklotsid logisevad?!
elu on nautimiseks
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: kolks tagasillas
Kui rohkem külmaga,siis jäätunud amort(jäätunud amordi seest). Kusjuures soojemal ajal ÜV minnes võib test näidata täitsa ok amordi olukorda ja seda eriti kui all sportlikumad amordid.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: kolks tagasillas
Mainin ära et läbi elatud G2 tagumiste amortidega ja 81kw sel teeb kah sellist tumedamat kolksu v põntsu kui suurtematest kühmudest üle sõita kui väljas -20c kanti ära olnud ja üv näitas et amordid toimivad üle 80% st nagu peaaegu uued(mul all sach performance amordid mis muidu päris jäigad). Nn stock tavakasutuseks mõeldud amordid ilmutavad selliseid kulumise märke märgatavalt varem nagu mul G2 puhul oli omal ajal.
Edit: soovitan amordi silindri tolmukaitsed maha kiskuda ja vaadata kas on veidi õlimärg st amordist juba veidi õli välja pääsenud.
Edit: soovitan amordi silindri tolmukaitsed maha kiskuda ja vaadata kas on veidi õlimärg st amordist juba veidi õli välja pääsenud.
Viimati muutis copilot, 28 Mär 2013, 10:47, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 05 Mär 2003, 21:48
- Telefon: 5282357
- Auto: Passat B8 Alltrack BiTDI, Renault Megane 3 RS 265CUP
- Asukoht: Haabneeme
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 10 korda