Mk 2 kütusesüsteem
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 156
- Liitunud: 13 Aug 2011, 21:25
- Auto: Golf II 1984 / Golf III Variant
- Asukoht: Võru
Mk 2 kütusesüsteem
Kas keegi teab rääkida kaitsmeplokis olevate releede kohta. Nimelt milline relee peaks mõjutama kütusenäidiku tööd?
(Moto 1.8 66kW paagisisese pumbaga, vanatüübi juhtmestikuga)
(Moto 1.8 66kW paagisisese pumbaga, vanatüübi juhtmestikuga)
Viimati muutis kevva, 06 Juun 2013, 15:53, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Täpsustus
Põhjus: Täpsustus
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Mk 2 kütusesüsteem
Olen üpris kindel, et nimetatud masina kütusenäidik vähemalt originaalskeemis mingist releest ei sõltu.
Milles üldse probleem, et sellised mõtted peas?
Milles üldse probleem, et sellised mõtted peas?
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
- Huviline
- Postitusi: 156
- Liitunud: 13 Aug 2011, 21:25
- Auto: Golf II 1984 / Golf III Variant
- Asukoht: Võru
Re: Mk 2 kütusesüsteem
Org on 1.6 motol mehhaaniline kütusepump, peale sai pandud aga paagisisene el pump ja nüüd kütuse näidik ei võta voolu taha. Tekkiski siis mõte, et vb on kaitsmeplokist mõni relee puudu.
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Mk 2 kütusesüsteem
Kuidas on pumba vool lahendatud?
Kui mälu ei peta oli seal pistikus neli juhet; pumba pluss, pumba mass, anduri "toide" ja mass. Kui massi saab ainult pump, siis paagi andur ei toimetagi.
Katsetada peaks andurit ka saama, kui anduri klemmide vahelt takistust mõõta- kui takistust pole, on anduriga mingi jama. Ja kui andurisse minev juhe süüde sees massi ühendada, peaks näidik liikuma hakkama.
Ja kui vahetasid terve juhtmekimbu, vaata üle ka selle pistikud kaitsmekarbi taga- võib-olla liikus mõni klemm ära.
Kõhualust pumpa polegi?
Kui mälu ei peta oli seal pistikus neli juhet; pumba pluss, pumba mass, anduri "toide" ja mass. Kui massi saab ainult pump, siis paagi andur ei toimetagi.
Katsetada peaks andurit ka saama, kui anduri klemmide vahelt takistust mõõta- kui takistust pole, on anduriga mingi jama. Ja kui andurisse minev juhe süüde sees massi ühendada, peaks näidik liikuma hakkama.
Ja kui vahetasid terve juhtmekimbu, vaata üle ka selle pistikud kaitsmekarbi taga- võib-olla liikus mõni klemm ära.
Kõhualust pumpa polegi?
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7869
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: Mk 2 kütusesüsteem
Kas andur mitte pluss voolu pealt ei tööta, mis siis läbi reostaadi takistatakse vastavalt kütusetasemele ja see nyyd jõuab kellaplokki, mis siis taset näitab.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Mk 2 kütusesüsteem
Töötabki plussi pealt loomulikult. Anduri takistus muutub ja koos sellega ka näidikut läbiv vool. Mida suurem vool, seda kõrgemale näit tõuseb... Aga kui vooluringis kuskil katkestus, ei juhtu midagi...golfi_vend kirjutas:Kas andur mitte pluss voolu pealt ei tööta, mis siis läbi reostaadi takistatakse vastavalt kütusetasemele ja see nyyd jõuab kellaplokki, mis siis taset näitab.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7869
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: Mk 2 kütusesüsteem
Ei seda tean jah ... 9 klassi füüsika ...
Lihtsalt jäi kummitama lause anduri mass ja toide. Minu küsimus oli, kas andurit läbib negatiivne vool või positiivne (pluss või miinus)?
Igatahes, kui ära sillata anduri klemmid pistikud, peaks andur põhja hüppama.
Lihtsalt jäi kummitama lause anduri mass ja toide. Minu küsimus oli, kas andurit läbib negatiivne vool või positiivne (pluss või miinus)?
Igatahes, kui ära sillata anduri klemmid pistikud, peaks andur põhja hüppama.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Mk 2 kütusesüsteem
No OK. Ütleme siis anduri pluss järgmine kord.golfi_vend kirjutas:Ei seda tean jah ... 9 klassi füüsika ...
Lihtsalt jäi kummitama lause anduri mass ja toide. Minu küsimus oli, kas andurit läbib negatiivne vool või positiivne (pluss või miinus)?
Igatahes, kui ära sillata anduri klemmid pistikud, peaks andur põhja hüppama.
Ja MK 2-l ei hüppa anduri klemmide sildamise peale nii väga midagi. Liigub väga rahulikult ja hetkeks klemmide ühendamisega ei pruugi isegi osuti liikuma hakata.. Selles näidikus ei toimeta mitte magnetväli, vaid bimetall, mida andurit läbiv vool soojendab.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
- Huviline
- Postitusi: 156
- Liitunud: 13 Aug 2011, 21:25
- Auto: Golf II 1984 / Golf III Variant
- Asukoht: Võru
Re: Mk 2 kütusesüsteem
Või kui tark jutt
Kellaplokis olev näidik töötab, sest vool pealelastuna läheb näidik põhja. Aga kas näidik saab oma voolu pumba voolust ehk? või no kui paagi juurde tulevaid juhtmeid mõõta multimeetriga siis saab voolu ainult kütusepump, aga kütusenäidiku juhe voolu ei näita( mis oleks ka loogiline, kui juhe edastab voolu niipalju kui paagis kütust, või no midagi sellist)
Ma ei oska ennast väljendada nii targalt naq teie
Kellaplokis olev näidik töötab, sest vool pealelastuna läheb näidik põhja. Aga kas näidik saab oma voolu pumba voolust ehk? või no kui paagi juurde tulevaid juhtmeid mõõta multimeetriga siis saab voolu ainult kütusepump, aga kütusenäidiku juhe voolu ei näita( mis oleks ka loogiline, kui juhe edastab voolu niipalju kui paagis kütust, või no midagi sellist)
Ma ei oska ennast väljendada nii targalt naq teie
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Mk 2 kütusesüsteem
Mis mõttes vool peale lastuna? See lause pisut segane... Kas ühendasid pistikus olevad peened juhtmed(mass on pruun, teise värv peast ei tule) omavahel? Või ühendasid andurisse mineva(äkki oli must ja peenike) massi või plussi? Kas pumba/anduri pistik on vanem mall(kolme klemmiga) või uuem(nelja klemmiga)? Näidik ja paagi andur saavad oma voolu läbi näidikuploki.s2ss kirjutas:Või kui tark jutt
Kellaplokis olev näidik töötab, sest vool pealelastuna läheb näidik põhja. Aga kas näidik saab oma voolu pumba voolust ehk? või no kui paagi juurde tulevaid juhtmeid mõõta multimeetriga siis saab voolu ainult kütusepump, aga kütusenäidiku juhe voolu ei näita( mis oleks ka loogiline, kui juhe edastab voolu niipalju kui paagis kütust, või no midagi sellist)
Ma ei oska ennast väljendada nii targalt naq teie
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
- Huviline
- Postitusi: 156
- Liitunud: 13 Aug 2011, 21:25
- Auto: Golf II 1984 / Golf III Variant
- Asukoht: Võru
Re: Mk 2 kütusesüsteem
See punane kollane on pumba pluss vool siis pruun pumba mass, lilla mustaga on näidik ja pruun sinisega mass. Aga proovisin nii et panin pruun sinisega juhtme lisa massi ja tundub nii, et näidik hakkas liikuma. Seega kas siis tõesti oli vaid massi viga.
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Mk 2 kütusesüsteem
Originaalis ju 1,6-sel paagis pumpa pole. Kui juhtmesarja vahetasid, siis kas kõik kimbu massiotsad(ei mäleta, palju neid on, kuigi ise sarnase asjaga tegelenud) külge said? Osadel kimpudel mingi massiots mälu järgi kusagil tagatiiva ääres vast.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
- Huviline
- Postitusi: 156
- Liitunud: 13 Aug 2011, 21:25
- Auto: Golf II 1984 / Golf III Variant
- Asukoht: Võru
Re: Mk 2 kütusesüsteem
Endaarust sai ikka külge jah kõik, aga käisin nüüd õhtul proovimas ja nüüd siis näidik midagi ikka näitab. Seega lisa mass tuli abiks. Tänud abi ja kaasamõtlemise eest100avant kirjutas:Originaalis ju 1,6-sel paagis pumpa pole. Kui juhtmesarja vahetasid, siis kas kõik kimbu massiotsad(ei mäleta, palju neid on, kuigi ise sarnase asjaga tegelenud) külge said? Osadel kimpudel mingi massiots mälu järgi kusagil tagatiiva ääres vast.
Võib lukku panna, jälle üks probleem murtud.
Viimati muutis s2ss, 09 Juun 2013, 22:29, muudetud 1 kord kokku.