VW passat 2001 BRemsbelag prüfen?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 98
- Liitunud: 15 Nov 2010, 18:02
- Auto: Volkswagen Passat Highline TDI 103 kw 2007.a
- Asukoht: Tartu/Võru
VW passat 2001 BRemsbelag prüfen?
Bremsbelag prüfen kirja viskas ette, nagu ma aru saan on midagi lahti piduritega, oskab keegi täpsemalt öelda?
Teine küsimus oleks et kus on tagumise ukse andur, mis paneb lae tule põlema, aitäh!
Teine küsimus oleks et kus on tagumise ukse andur, mis paneb lae tule põlema, aitäh!
Re: VW passat 2001 BRemsbelag prüfen?
Bremsbelag prüfen peaks piduriklotsi hoiatus olema kui saksa keelest tõlkida. Ehk siis peaks mõtlema piduriklotside vahetusele kui nende juhtmetega järsku midagi juhtund ei ole.
Tagumise ukse lüliti asub lukumehanismi sees. Seda üldiselt vahetatakse koos lukumehanismiga, kui kõva nikerdaja oled, on võimalik ka see mikrolüliti eraldi ära vahetada.
Tagumise ukse lüliti asub lukumehanismi sees. Seda üldiselt vahetatakse koos lukumehanismiga, kui kõva nikerdaja oled, on võimalik ka see mikrolüliti eraldi ära vahetada.
Viimati muutis mclx, 16 Dets 2010, 14:07, muudetud 1 kord kokku.
Re: VW passat 2001 BRemsbelag prüfen?
Ei saa, polster maha. Polstri alt tuleb plekk välja, selle peab ka eest võtma. Kuna pleki küljes on klaasitõstuk, tuleb klaas ka lahti lasta, selleks on plekil vastavad avad sees kust saab klaasile ligi, klaas tuleb muidugi enne natuke allapoole lasta. Välimine ukselink tuleb samuti lahti lasta, see käib väikse nipiga, just tagasipanek.
Re: VW passat 2001 BRemsbelag prüfen?
2001 a passatil viskas ka selle bremsbelag prüfen hoiatustule põlema.
Vatasin siis asja üle, klotsi veel piisavalt, loomulikus kulumises küll ei tohiks asi olla. Lõikasin siis klotsi küljest juhtmed ( 2 soont) lahti ja sildasin mõlemal pool ära. Ikka ei midagi.
Panin siis otse pistikutesse sillad, ka see ei aidanud. Kuidas sellest veast lahti saada? Vaja ülevaatusele minna. Eeldan, et juhe on siis viga saanud. Aga visuaalselt ei leidnud rattakoopas küll midagi.
Äkki keegi teab kuhu need juhtmed sealt rattakoopast ja kust kaudu lähevad. Prooviks siis kuskilt eestpoolt sillata.
Vatasin siis asja üle, klotsi veel piisavalt, loomulikus kulumises küll ei tohiks asi olla. Lõikasin siis klotsi küljest juhtmed ( 2 soont) lahti ja sildasin mõlemal pool ära. Ikka ei midagi.
Panin siis otse pistikutesse sillad, ka see ei aidanud. Kuidas sellest veast lahti saada? Vaja ülevaatusele minna. Eeldan, et juhe on siis viga saanud. Aga visuaalselt ei leidnud rattakoopas küll midagi.
Äkki keegi teab kuhu need juhtmed sealt rattakoopast ja kust kaudu lähevad. Prooviks siis kuskilt eestpoolt sillata.
-
- Huviline
- Postitusi: 19
- Liitunud: 02 Mär 2014, 15:29
- Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI 96kw
- Asukoht:
Re: VW passat 2001 BRemsbelag prüfen?
Minul viskas sama teate ette. Kui nüüd klotsid ära vahetada, siis peaks idee poolest see hoiatus ära kaduma?
-
- Huviline
- Postitusi: 98
- Liitunud: 15 Nov 2010, 18:02
- Auto: Volkswagen Passat Highline TDI 103 kw 2007.a
- Asukoht: Tartu/Võru
Re: VW passat 2001 BRemsbelag prüfen?
Jah, kui uute klotside pistiku ära ühendad. See tuli läheb juba suht 50% kulumise juures põlema, tegin endal nii, et katkenud juhtmed klotsi juures panin kokku (saad hoiatusest lahti) ning sõitsin veel päris tükk aega enne kui ära vahetasin.
-
- Huviline
- Postitusi: 19
- Liitunud: 02 Mär 2014, 15:29
- Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI 96kw
- Asukoht:
Re: VW passat 2001 BRemsbelag prüfen?
Tänud nõuande eest.mõmm kirjutas:Jah, kui uute klotside pistiku ära ühendad. See tuli läheb juba suht 50% kulumise juures põlema, tegin endal nii, et katkenud juhtmed klotsi juures panin kokku (saad hoiatusest lahti) ning sõitsin veel päris tükk aega enne kui ära vahetasin.
-
- Huviline
- Postitusi: 92
- Liitunud: 16 Aug 2013, 22:32
- Auto: Golf Plus 1,9 tdi 77kw
- Asukoht: Tallinn,Harjumaa
- Tänanud: 2 korda
Re: VW passat 2001 BRemsbelag prüfen?
Juhtmed ja andurid kontrollitud aga ikka tuluke põleb.
Kas mõni muu sõlm ei saa seda tulukest süüdata?
Kas mõni muu sõlm ei saa seda tulukest süüdata?

-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: VW passat 2001 BRemsbelag prüfen?
Mida te jebite nende juhtmetega....tehke VCDS abil vastav muudatus ja on see tuluke kustunud igaveseks. Endal tegin selle muudatuse uute klotside panekul ja juhtmed lõikasin klotside küljest üldse ära. Pistikusse kah midagi ühendama ei pea.
Viimati muutis copilot, 16 Mär 2014, 19:32, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 92
- Liitunud: 16 Aug 2013, 22:32
- Auto: Golf Plus 1,9 tdi 77kw
- Asukoht: Tallinn,Harjumaa
- Tänanud: 2 korda
Re: VW passat 2001 BRemsbelag prüfen?
Juhtmega käisin kallal kohe alguses aga tulemusteta.copilot kirjutas:Mida te jebite nende juhtmetega....tehke VCDS abil vastav muudatus ja on see tuluke kustunud igaveseks. Endal tegin selle muudatuse uute klotside panekul ja juhtmed lõikasin klotside küljest üldse ära. Pistikusse kah midagi ühendama ei pea.


- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5338
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: VW passat 2001 BRemsbelag prüfen?
Mis sa selle juhtmega seal tegid? Piduriklotsi hoiatus tuleb lihtsalt välja lülitada ja enam ei hoiata.alca kirjutas:Juhtmega käisin kallal kohe alguses aga tulemusteta.copilot kirjutas:Mida te jebite nende juhtmetega....tehke VCDS abil vastav muudatus ja on see tuluke kustunud igaveseks. Endal tegin selle muudatuse uute klotside panekul ja juhtmed lõikasin klotside küljest üldse ära. Pistikusse kah midagi ühendama ei pea.![]()
-
- Huviline
- Postitusi: 92
- Liitunud: 16 Aug 2013, 22:32
- Auto: Golf Plus 1,9 tdi 77kw
- Asukoht: Tallinn,Harjumaa
- Tänanud: 2 korda
Re: VW passat 2001 BRemsbelag prüfen?
Jagasin selle kodeeringuga seal tükk aega,mõttetu.J.Aru kirjutas:Mis sa selle juhtmega seal tegid? Piduriklotsi hoiatus tuleb lihtsalt välja lülitada ja enam ei hoiata.alca kirjutas:Juhtmega käisin kallal kohe alguses aga tulemusteta.copilot kirjutas:Mida te jebite nende juhtmetega....tehke VCDS abil vastav muudatus ja on see tuluke kustunud igaveseks. Endal tegin selle muudatuse uute klotside panekul ja juhtmed lõikasin klotside küljest üldse ära. Pistikusse kah midagi ühendama ei pea.![]()
Sellest ka mõte et signaal tuleb mujalt,pid. seotud sõlmedest

- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5338
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: VW passat 2001 BRemsbelag prüfen?
Mis tuli ültse põleb? Ikka see kollane ring ja kolm kriipsu kummalgi pool servas? Kui ikka see siis sellesse ükski muu sõlm ei tohiks mõjuda.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: VW passat 2001 BRemsbelag prüfen?
Kui väidad, et põleb pid klotsi hoiatus ainult, siis ehk räägid mis oli vana kodeering ning mis uus.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8016
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Re: VW passat 2001 BRemsbelag prüfen?
Look at the first two digits in the coding. Add the values for the options together to get the correct coding.
00 - No available equipment
+01 - Brakepad wear sensor warning active
+02 - Seatbelt warning active
+04 - Washer fluid level warning active
+08 = Seatbelt Warning active (NAR only)
+10 = Seatbelt Warning Driver & Passenger active (NAR only)
+16 = Secondary Display (Radio/Navigation) active
Ehk siis kui esimened on 05, siis tulem peab saama 04
00 - No available equipment
+01 - Brakepad wear sensor warning active
+02 - Seatbelt warning active
+04 - Washer fluid level warning active
+08 = Seatbelt Warning active (NAR only)
+10 = Seatbelt Warning Driver & Passenger active (NAR only)
+16 = Secondary Display (Radio/Navigation) active
Ehk siis kui esimened on 05, siis tulem peab saama 04
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 92
- Liitunud: 16 Aug 2013, 22:32
- Auto: Golf Plus 1,9 tdi 77kw
- Asukoht: Tallinn,Harjumaa
- Tänanud: 2 korda
Re: VW passat 2001 BRemsbelag prüfen?
Numbreid ei mäleta peast aga rihma hoiatus on välja lülitatud.copilot kirjutas:Kui väidad, et põleb pid klotsi hoiatus ainult, siis ehk räägid mis oli vana kodeering ning mis uus.
Ehk peaks spetsialisti juurde loivama

-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: VW passat 2001 BRemsbelag prüfen?
No kui sul kaabel olemas,siis saad ise teha. Ma eeldan et muutsid vana kodeeringu peale tagasi v siis vähemalt vana kodeering kirjas kuskilt. Sealt siis alusta uuesti golfi venna õpetuse järgi.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 92
- Liitunud: 16 Aug 2013, 22:32
- Auto: Golf Plus 1,9 tdi 77kw
- Asukoht: Tallinn,Harjumaa
- Tänanud: 2 korda
Re: VW passat 2001 BRemsbelag prüfen?
Algne kodeering muutmata kuna peale uue sisestamist jäi vana kehtimacopilot kirjutas:No kui sul kaabel olemas,siis saad ise teha. Ma eeldan et muutsid vana kodeeringu peale tagasi v siis vähemalt vana kodeering kirjas kuskilt. Sealt siis alusta uuesti golfi venna õpetuse järgi.

-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: VW passat 2001 BRemsbelag prüfen?
Siis loogiline et sul see teade ära ei kadunud.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: VW passat 2001 BRemsbelag prüfen?
Järelikult on sul mingi vana odav 409.1 laadne (sinine) kaabel? See ei kipu jah midagi muutma. Sellega ei õnnestunud minul ka isegi püsikat aktiveerida. Alles eile lülitasin ise ka ühel selle veateate välja ja toimib see kodeering edukalt, ei ole vaja tõesti midagi lõikuda ega lappida.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Moderaator
- Postitusi: 7962
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: VW passat 2001 BRemsbelag prüfen?
Küsiks vahele et kas Golf 3 on ka võimalus pidurikulumise hoiatus deaktiveerida?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 92
- Liitunud: 16 Aug 2013, 22:32
- Auto: Golf Plus 1,9 tdi 77kw
- Asukoht: Tallinn,Harjumaa
- Tänanud: 2 korda
Re: VW passat 2001 BRemsbelag prüfen?
VDCS12.10.3 EN. Ja jookseb win.8.64bit.dellu kirjutas:Järelikult on sul mingi vana odav 409.1 laadne (sinine) kaabel? See ei kipu jah midagi muutma. Sellega ei õnnestunud minul ka isegi püsikat aktiveerida. Alles eile lülitasin ise ka ühel selle veateate välja ja toimib see kodeering edukalt, ei ole vaja tõesti midagi lõikuda ega lappida.
Vast ma ise tiba vanakoolikas

Re: VW passat 2001 BRemsbelag prüfen?
Ära aja pada! Selle odav sinine on kõige lollikindlam kaabel ja sellega annab igasugu trikke teha.dellu kirjutas:Järelikult on sul mingi vana odav 409.1 laadne (sinine) kaabel? See ei kipu jah midagi muutma. Sellega ei õnnestunud minul ka isegi püsikat aktiveerida. Alles eile lülitasin ise ka ühel selle veateate välja ja toimib see kodeering edukalt, ei ole vaja tõesti midagi lõikuda ega lappida.
Klotsi hoiatust saab maha kui lahutada koodi teiselt numbrilt 1 maha, näiteks: mul on 23115 siis tuleks uueks koodiks panna 22115.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: VW passat 2001 BRemsbelag prüfen?
Sama konf mul ka ja muudab ilusti. Äkki siis tõesti arvutad midagi valesti, valet koodi ei tohiks jah vastu võtta. Kahest esimesest numbrist lahuta -1 maha (ehk siis juhis teisest -1 on natuke vale, sest võib ju 10 või 20 ka kokku anda jne).alca kirjutas:VDCS12.10.3 EN. Ja jookseb win.8.64bit.dellu kirjutas:Järelikult on sul mingi vana odav 409.1 laadne (sinine) kaabel? See ei kipu jah midagi muutma. Sellega ei õnnestunud minul ka isegi püsikat aktiveerida. Alles eile lülitasin ise ka ühel selle veateate välja ja toimib see kodeering edukalt, ei ole vaja tõesti midagi lõikuda ega lappida.
Vast ma ise tiba vanakoolikas
No võimalik et oli siis jama crack või midagi. Mäletan et seal tuli mingi automaatne failivahetus programm ka installida, mis pidevalt mingit faili vahetas (iga sekund või nii), muidu andis lukus teadet, samas arvan et alati ei jõudnud õigel ajal vahetada. Igatahes jah diagnostikat sain ilusti teha, aga teatud juhtudel jäi ta hätta, kui midagi kodeerida või muuta vaja oli. Müüsin selle kaabli maha foorumi kasutajale, kes läks Saksa auto järgi ja tahtis veakoode lugeda. Mäletan et hiljem oli tema ka hädas mingite asjade muutmisega igatahes. 409.1 väga värskeid autosid ju mäletamist mööda ei toetanud ka, tänaseks ikka suht vana mudel anyway ju.ylbik kirjutas:Ära aja pada! Selle odav sinine on kõige lollikindlam kaabel ja sellega annab igasugu trikke teha.dellu kirjutas:Järelikult on sul mingi vana odav 409.1 laadne (sinine) kaabel? See ei kipu jah midagi muutma. Sellega ei õnnestunud minul ka isegi püsikat aktiveerida. Alles eile lülitasin ise ka ühel selle veateate välja ja toimib see kodeering edukalt, ei ole vaja tõesti midagi lõikuda ega lappida.
Klotsi hoiatust saab maha kui lahutada koodi teiselt numbrilt 1 maha, näiteks: mul on 23115 siis tuleks uueks koodiks panna 22115.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335