Väsinud vedrude puhul on koormus pumbale nagunii väiksem kui tehas ette näeb, ja reguleerimine normaalsele tasemele või pisut peale ei põhjusta küll mingit katastroofi. Nagunii on kestvuse huvides ka teatav tugevusvaru sisse arvutatud. Muidugi on iseasi kui keegi tõesti läheb viimast piiri otsima.t6nis3 kirjutas:Liig palju. Stendi kangi vastusurve ju tunduvalt tugevam(mida siis kõrgsurve pump kannatama peab)
Kuidas nii? Kas sa tead muid meetodeid avanemisrõhkude reguleerimiseks? Kui sinu näite puhul 0.03 osutus paljuks, siis tuleb kas pihusti uuesti lahti võtta ja seibid teistmoodi komplekteerida, või hädapärast natuke teise momendiga pingutada. Seepärast isetegijal olekski vaja mitut lisapihustit, et oleks kust seibe valida...t6nis3 kirjutas:See pihusti seibide otsimise teema on mõttetu.
Nõus... Täpselt nii se käibki, et vastavalt näidule kas vähendad või suurendad seibi paksust seni, kuni mõõtmise tulemusega rahule jääd.t6nis3 kirjutas:kui seibid leiad, pead ju pihusteid stendis kontrollima,vajadusel reguleerima.
AAZ tehase näidud on:
new injectors: 150 ... 158 bar (EDIT: võrdluseks 1.6td JX 155...163 bar)
Wear limit: 140 bar
Increasing spring compression by 0.5 mm increases breaking pressure by 5.0 bar
Adjustment shims are available from 1.00...1.95 mm thick and increase by 0.5 mm
Kokkuvõttes arvan, et suure küttekulu tegelik põhjus on mujal.