1.8 79kW Digifant II käib rikkalt
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7870
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: 1.8 79kW Digifant II käib rikkalt
Kui koik targad motted on ära siis prooviks lolle kah. Vaata, kas hammasrihm on paigas, kah tüüpiline vahelejätmise probleem.
Edit: Kas oled ka aju masse kontrollinud?
Edit: Kas oled ka aju masse kontrollinud?
Viimati muutis R36, 24 Aug 2013, 14:28, muudetud 1 kord kokku.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 199
- Liitunud: 29 Juul 2011, 10:35
- Auto: Golf II '88
- Asukoht: Võrumaa, Tartu
Re: 1.8 79kW Digifant II käib rikkalt
Digi 2 masside kohta on interneeduses tonnide viisi infot. Jep, kõik massid korras. Muist uued, muist korda tehtud. Continuity settinguga mõõtes multimeetriga on kõik massid ka reaalsuses head. Lambdale ainult vedasin eraldi massi ploki küljest kuna too ei saanud läbi summuti päris kõike mis pidi saama.
Hammasrihma võib täitsa kontrollida. Arvestades kõiki eelmiste omanike geniaalseid lahendusi selle auto juures poleks selle möödas asend mingi ime.
(ätt) otsustas, et mootorit siiski vahetama ei hakka. Tartus käimiseks vaja uus auto leida.
Igatahes hakkab see mootorivärk utoopia valdkonda minema. Olen juba jõudnud igasuguste imelike asjadeni. Vanagon syndrome nt ja muu selline kosmiline.
Hammasrihma võib täitsa kontrollida. Arvestades kõiki eelmiste omanike geniaalseid lahendusi selle auto juures poleks selle möödas asend mingi ime.
(ätt) otsustas, et mootorit siiski vahetama ei hakka. Tartus käimiseks vaja uus auto leida.
Igatahes hakkab see mootorivärk utoopia valdkonda minema. Olen juba jõudnud igasuguste imelike asjadeni. Vanagon syndrome nt ja muu selline kosmiline.
Viimati muutis oovi, 24 Aug 2013, 17:52, muudetud 2 korda kokku.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7870
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: 1.8 79kW Digifant II käib rikkalt
Ma ei tea kas seda oled lugenud
http://www.vwwatercooled.com.au/forums/ ... 45351.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kui viitsimist veel siis kontrolli, et nukkvõll olek orig. Kesteab...
http://www.vwwatercooled.com.au/forums/ ... 45351.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kui viitsimist veel siis kontrolli, et nukkvõll olek orig. Kesteab...
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 199
- Liitunud: 29 Juul 2011, 10:35
- Auto: Golf II '88
- Asukoht: Võrumaa, Tartu
Re: 1.8 79kW Digifant II käib rikkalt
Nii, suundusin ma täna hammasrihma kontrollima.
Esimene tingimus: Ü.S.S. See on siis see parempoolne väiksem märk, vasakul 6 kraadi enne Ü.S.S. süüte seadmiseks. Õigus?
Seejärel rihma ülemine kate maha ning rihmaratta märge peaks ühtima noolega tähistatud äärega. On mul õigus? Igatahes tundub, et rihm on ühe hamba võrra mööda.
Alumise katte mahavõtmiseks peab vist need kaks rihmaseibi küljest võtma sealt alt. Seda ma väga teha ei saa, pole vastavaid võtmeid. Vändaseibi märk igatahes pealtvaates selles asendis. Ma muidugi ei tea kas ta rihmaratta seibi märgiga ühtib aga tahaks loota, et seda ta teeb.
Minu plaan näeb momendil ette, et rihm lõdvaks lasta ning siis nukaratast hamba võrra edasi keerata ning rihm uuesti paika. Mõtlesin, et küsin igaks juhuks enne üle targematelt.
Esimene tingimus: Ü.S.S. See on siis see parempoolne väiksem märk, vasakul 6 kraadi enne Ü.S.S. süüte seadmiseks. Õigus?
Seejärel rihma ülemine kate maha ning rihmaratta märge peaks ühtima noolega tähistatud äärega. On mul õigus? Igatahes tundub, et rihm on ühe hamba võrra mööda.
Alumise katte mahavõtmiseks peab vist need kaks rihmaseibi küljest võtma sealt alt. Seda ma väga teha ei saa, pole vastavaid võtmeid. Vändaseibi märk igatahes pealtvaates selles asendis. Ma muidugi ei tea kas ta rihmaratta seibi märgiga ühtib aga tahaks loota, et seda ta teeb.
Minu plaan näeb momendil ette, et rihm lõdvaks lasta ning siis nukaratast hamba võrra edasi keerata ning rihm uuesti paika. Mõtlesin, et küsin igaks juhuks enne üle targematelt.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7870
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: 1.8 79kW Digifant II käib rikkalt
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 69
- Liitunud: 04 Mär 2010, 22:18
- Auto: volkswagen passat 4wd
- Asukoht: tartu
Re: 1.8 79kW Digifant II käib rikkalt
lugesin saaga läbi ja mida edasi seda rohkem pani muigama.
eriti see, kuidas sa pea igas postituses digifanti siunad, kuigi peaksid hoopis kiitma.
kui rihma õigeks saad, siis peaks auto tiksuma nagu kell. muideks lambda [VW Bot: "Keel korda!"] näit võiks ikka üheni ära minna.
aga noh kui mootor korralikult ei käi, siis võib see näit ka mida iganes olla.
eriti see, kuidas sa pea igas postituses digifanti siunad, kuigi peaksid hoopis kiitma.
kui rihma õigeks saad, siis peaks auto tiksuma nagu kell. muideks lambda [VW Bot: "Keel korda!"] näit võiks ikka üheni ära minna.
aga noh kui mootor korralikult ei käi, siis võib see näit ka mida iganes olla.
-
- Huviline
- Postitusi: 199
- Liitunud: 29 Juul 2011, 10:35
- Auto: Golf II '88
- Asukoht: Võrumaa, Tartu
Re: 1.8 79kW Digifant II käib rikkalt
Eks see teema paras tragikomöödia on aga mis seal ikka.
Niisiis, rihm paigas ja grammike läks paremaks. Suures plaanis ei muutunud midagi nagu ikka selle auto puhul.
Igatahes kopp on ees, nv sõidan ülevaatusele. Läbi ei saa sealt suht kindlalt aga vähemalt öeldakse kui metsas see värk on.
Niisiis, rihm paigas ja grammike läks paremaks. Suures plaanis ei muutunud midagi nagu ikka selle auto puhul.
Igatahes kopp on ees, nv sõidan ülevaatusele. Läbi ei saa sealt suht kindlalt aga vähemalt öeldakse kui metsas see värk on.
-
- Huviline
- Postitusi: 199
- Liitunud: 29 Juul 2011, 10:35
- Auto: Golf II '88
- Asukoht: Võrumaa, Tartu
Re: 1.8 79kW Digifant II käib rikkalt
Olen juba käinud autot näitamas siin-seal. Keegi väga ei huvitu vanast pritsega golfinässakast kahjuks. Ilmselt käin valede inimeste juures ka aga see selleks. Soovitused siiski olnud enamasti nagu ikka a'la lambda, õhulugeja jne.
Hammasrihma mõjutamine tegi igatahes asja pikemal vaatlusel piisavalt heaks, et esimest korda üv-le suunduda.
Seega homme vastavalt asjaoludele punkt kell neli olen arkis ja kui seal suurema kakluseta passi muudatused sisse saab viidud, sõidan otse ülevaatusele.
Wish me luck.
Hammasrihma mõjutamine tegi igatahes asja pikemal vaatlusel piisavalt heaks, et esimest korda üv-le suunduda.
Seega homme vastavalt asjaoludele punkt kell neli olen arkis ja kui seal suurema kakluseta passi muudatused sisse saab viidud, sõidan otse ülevaatusele.
Wish me luck.
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1406
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: 1.8 79kW Digifant II käib rikkalt
Kui passi tuleb mootori vahetus, siis soovitan sinna panna PB mootori(mälujärgi) See peaks olema ilma katita versioon. Kirja läheb siis 1,8 82kw / bensiin. Mitte bensii-Kat. Margi ütlesin praegu peast. Ei kontrollinud kuid 88 ja 89 aast algus tehti neid ka ilma katita lühikest aega. See on neil olemas seal ja ei tohiks mingit jama tekkida. Ise tegin sama asja läbi ja sain ilma katita arvele. Iriseti küll, et see on ju tagasiminek. Küsisin, et mis seadusest na lähtuvad, et tagasiminekut ei tohiks olla. Viimasele nad mingit vastust ei leidnud ja lasti nii nagu tahtsin, läbi.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
-
- Huviline
- Postitusi: 199
- Liitunud: 29 Juul 2011, 10:35
- Auto: Golf II '88
- Asukoht: Võrumaa, Tartu
Re: 1.8 79kW Digifant II käib rikkalt
Passi sai ilma suurema jamata 82kW. Vaadati VIN koodi rohkem. Isegi üllatavalt lihtsalt läks see protseduur. Ülevaatusele aga kahjuks enam ei jõudnud. Enne poolt viite olin küll kohal aga enne mind oli veel 2 autot. Öeldi viisakalt, et pole mõtet mul täna oodata enam. Lähen siis homme.
Aga hakka või uskuma, et see auto tahab lihtsalt maanteesõitu pikemalt. MFA küttekulu näitaja hakkas täna linnast tagasi sõites toimima näiteks. Endise 40-50 liitri asemel näitas vähe reaalsemat 7.2
Aga hakka või uskuma, et see auto tahab lihtsalt maanteesõitu pikemalt. MFA küttekulu näitaja hakkas täna linnast tagasi sõites toimima näiteks. Endise 40-50 liitri asemel näitas vähe reaalsemat 7.2
-
- Huviline
- Postitusi: 199
- Liitunud: 29 Juul 2011, 10:35
- Auto: Golf II '88
- Asukoht: Võrumaa, Tartu
Re: 1.8 79kW Digifant II käib rikkalt
Teeme siis sellele saagale lõpu. Täna küll sain korduva aga seda ühe šarniiri ja rooliotsa pärast. Need kaks habasin poest kaasa linnast tulles ja on praeguseks vahetatud. Homme lähen siis uuesti, saab üsna kindlasti läbi, muid vigu ei leitud. Alguses ikka väideti, et kat peab ka olema ikka kui lambda on. Ütlesin rahuga, et mootor PB ja pole siin miskit kat-i. Väheke käidi mingeid andmeid kontrollimas või miskit seesugust ja siis jäädi nõusse minuga.
Panen selle teema peategelasest probleemi arvestades näidud ka mis välja mõõdeti.
CO osas jäi ikka korralik varu. Muude näitude osas ei oska ma seisukohta võtta aga kui üv meestele sobis ju siis on enam-vähem.
Panen selle teema peategelasest probleemi arvestades näidud ka mis välja mõõdeti.
CO osas jäi ikka korralik varu. Muude näitude osas ei oska ma seisukohta võtta aga kui üv meestele sobis ju siis on enam-vähem.
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1406
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: 1.8 79kW Digifant II käib rikkalt
Mis sul tegelik mootori kood on?
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7870
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: 1.8 79kW Digifant II käib rikkalt
PFNOTFAST kirjutas:Mis sul tegelik mootori kood on?
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus