B6 2,0TDI soojenemine

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Laur
Huviline
Postitusi: 993
Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
Asukoht: Vasalemma
Tänanud: 1 kord

B6 2,0TDI soojenemine

Lugemata postitus Postitas Laur »

2,0 TDI 103kW CR
Kaua teil mootori temperatuuri normi jõudmine aega võtab? Minul ühtegi lisa soojendit pole, mootor käis kohapeal minut-kaks seejärel ca 15km maante sõitu enne kui seier 90c juurde jõudis. Täna oli väljas 3c sooja sel ajal.
On see normaalne selle mootori puhul või peaks termostaadi vahetuse poole vaatama. Üsna kallis tükk termostaadi kohta. ca 45.-€
M.O.T.T

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5667
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 580 korda

Re: B6 2,0TDI soojenemine

Lugemata postitus Postitas jussike »

Kui gerot pole, ei aita ei ussi ega püssirohi ega ka uus termostaat, see mootor ei lähegi ilma kõrvalise abita talvel soojaks.
Tühikäigul mõned minutid tiksuda ja peaaegu soojenenud mootor jahtub silmnähtavalt maha.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2489
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 4 korda

Re: B6 2,0TDI soojenemine

Lugemata postitus Postitas Siim »

jussike kirjutas:Kui gerot pole, ei aita ei ussi ega püssirohi ega ka uus termostaat, see mootor ei lähegi ilma kõrvalise abita talvel soojaks.
Tühikäigul mõned minutid tiksuda ja peaaegu soojenenud mootor jahtub silmnähtavalt maha.
1.9 PD mootoril sama jama kahjuks, sai ka termostaat ära vahetatud, aga ei midagi.

Laur
Huviline
Postitusi: 993
Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
Asukoht: Vasalemma
Tänanud: 1 kord

Re: B6 2,0TDI soojenemine

Lugemata postitus Postitas Laur »

1,9 läks ca 10 kildiga soojaks mul. Peab kero peale mõtlema hakkama...
M.O.T.T

mariomk
Huviline
Postitusi: 44
Liitunud: 19 Juun 2013, 13:00
Auto: Skoda Superb 2014a 2.0TDI 125kw
Asukoht:
Tänatud: 1 kord

Re: B6 2,0TDI soojenemine

Lugemata postitus Postitas mariomk »

enal läks kül täna hommikul 4-7.5 miinus kraadiga mingi 7km-ga 90kraadini ära. umbes kahe kilomeetri pärast hakkas juba vaikselt sooja tulema alguses sai mingi 5min kohapeal ka lastud mootoril töötada.

vilts
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 13 Okt 2013, 09:22
Auto: Volkswagen Passat Highline TDI 103 kw 2007.a
Asukoht:

Re: B6 2,0TDI soojenemine

Lugemata postitus Postitas vilts »

Sama mootoriga isendi omanik alles vaevalt nädal, kuid olen samuti seda soenemist jälginud, hommikuti lasen tavaliselt mõned minutid tiksuda, peale sõidu alustamist jõuab temp 90 c. juurde 6-8 kilomeetriga.
Palju-palju aastaid bmw-ga sõitnuna ei tahaks väita, et see halb tulemus on, viimased aastad veeresin 330 diisliga ja julgen mainida, et töötemperatuuri saavutamine võttis kauem aega (vahetatud oli termostaat, kaasaarvatud egr-i termostaat).
Muidugi värske omanikuna ja VW maailmast suurt midagi mitte teadjana, ei oska öelda, kas mul seal midagi kaasa aitab või mitte, gero kohe kindlasti ei ole, kuid olen aru saanud, et on olemas miskit sorti elektriline lisasoendi (võimalik et see lihtsalt legend).
Bensiiniga võib pintsleid loputada, jõud peitub ikkagi diislis ...

elari
Uustulnuk
Postitusi: 1
Liitunud: 05 Nov 2012, 18:16
Auto: Passat CC 103kw`2010. Transporter T5 96kw 05
Asukoht:

Re: B6 2,0TDI soojenemine

Lugemata postitus Postitas elari »

Masin sama 2008a. isend, väljas -10c peale käivitust nupust tuul akendele, 2-3 min. pärast sulavad, tundub olevat kuskil mingi spiraal. Mis tähtsust töötemperatuuri saavutamise ajal, ega 90 kraadi tuppa puhuma ei pane!

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5667
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 580 korda

Re: B6 2,0TDI soojenemine

Lugemata postitus Postitas jussike »

Pole nagu mõtet paari kraadise külmaga veel kiidelda, oodake -20 ja edasi külmad ära, siis räägite teist juttu. Pole veel ühtegi selle põlvkonna VW 1,9 või 2,0 diislit näinud, mis ilma abimeheta soojaks läheks. Need pisikesed elektri küünlad, mis veesärgis on, on rohkem sellised pakazuuhad, abi neist eriti küll pole. Paljudel on salongi ahju all nn elektrikeris, mis aitab küll natuke salongi sooja kiirendada, kuid mootori soojale on on kasu sellest nullilähedane.
Mootori kiire töösoojaks saamine on ju selle elueale väga tähtis. Poolsooja mootorisse tekib kondenss, küttekulu tõuseb jne....
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Priidik333
Tunnustatud
Postitusi: 627
Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
Telefon: 53644681
Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
Asukoht: Tallinn

Re: B6 2,0TDI soojenemine

Lugemata postitus Postitas Priidik333 »

Minu igapäeva liiklusvahend Partner Tepee selle aasta vl. ja ka ei taha soojaks minna.Magistrali juurest Forssi ja siis Tähetorni tänavale ja siis alles hakkas norm sooja tulema.Peab vist ka Webasto peale mõtlema hakkama.Pole ainult VW viga see aeglane soojenemine vaid kõik euro4 euro5 mootorid sellised.Peab vist talvel bensiinimootoriga autoga liiklema :)
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8016
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 198 korda
Kontakt:

Re: B6 2,0TDI soojenemine

Lugemata postitus Postitas R36 »

Priidik333 kirjutas:Minu igapäeva liiklusvahend Partner Tepee selle aasta vl. ja ka ei taha soojaks minna.Magistrali juurest Forssi ja siis Tähetorni tänavale ja siis alles hakkas norm sooja tulema.Peab vist ka Webasto peale mõtlema hakkama.Pole ainult VW viga see aeglane soojenemine vaid kõik euro4 euro5 mootorid sellised.Peab vist talvel bensiinimootoriga autoga liiklema :)
Mis siis saab kui uus euro 6 nõue kehtima hakkb...
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5667
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 580 korda

Re: B6 2,0TDI soojenemine

Lugemata postitus Postitas jussike »

golfi_vend kirjutas:
Priidik333 kirjutas:Minu igapäeva liiklusvahend Partner Tepee selle aasta vl. ja ka ei taha soojaks minna.Magistrali juurest Forssi ja siis Tähetorni tänavale ja siis alles hakkas norm sooja tulema.Peab vist ka Webasto peale mõtlema hakkama.Pole ainult VW viga see aeglane soojenemine vaid kõik euro4 euro5 mootorid sellised.Peab vist talvel bensiinimootoriga autoga liiklema :)
Mis siis saab kui uus euro 6 nõue kehtima hakkb...
No siis peab weba standardisse kolima. Kuigi jah võimsam weba võib juba tunnis rohkem kütust võtta kui mootor tühikäigul, hetkel kipub asi juba võrdne olema :eh:
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

_rein_
Huviline
Postitusi: 391
Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
Telefon: 56565512
Auto: Vento 2.o Cadillac STS
Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
Tänatud: 2 korda

Re: B6 2,0TDI soojenemine

Lugemata postitus Postitas _rein_ »

Teema kokkuvõttes:miks peab traktoriga sõitma?
Ps.Ei osta kunagi diiselmootoriga autot.

Kasutaja avatar
Riivo
Huviline
Postitusi: 640
Liitunud: 22 Juul 2013, 19:30
Auto: Seat Ateca Xcellence 4drive
Asukoht: Tallinn, Õismäe
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: B6 2,0TDI soojenemine

Lugemata postitus Postitas Riivo »

see on kitsarinnaline arusaam asjast...kui asi ei toimi siis leitakse lahendus mitte ei visata püssi põõsasse...areng on selle nimi...paljud tunnevad rohkem rõõmu oma nn. "traktorist" kui teine mees oma bensukast...aastaid diiselautot enne VW omanud muretult ja tean millest räägin, niiet pole diislimehe elu nii jube midagi, minu arust on nõrki kohti palju vähem kui bensiiniga isenditel...aga see on minu personaalne arvamus mis ei pretendeeri absoluutsele tõele.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: B6 2,0TDI soojenemine

Lugemata postitus Postitas copilot »

Sõidan traktoriga,sest "künnab" madalatel pööretel palju paremini,kui sama kw juures olev bensukas ja seejuures on kütte kulu meeldivalt madal. Ning lisaks tundub diisel mulle oma tööpõhimõttelt lihtsam ja robustsem ehk vähem detaile,mis sind ÜV läbi kukutaks,sind lambist teele jätaks v kütte kulu ulmeliselt suureks tõstaks. Ja kui keegi tuleb rääkima uute bensukate madalast kütte kulust,siis ka diislid on selles osas edasi arenenud....seda tõestas mulle viimane sõit aasta vana prantslase mahtuniversaaliga 6 inimest pardal omajagu tallamisega(mägised teed UK s lõuna Wales is) mida ei suuda isegi kergema kerega ja tühja autoga vanemad diislid.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8016
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 198 korda
Kontakt:

Re: B6 2,0TDI soojenemine

Lugemata postitus Postitas R36 »

Enne diislile kolimist olin ka ainult bensukatega sõitnud ja arvasin ka jubedaid asju diislist.

Antud probleem esineb ainult talvel ja sellele on lahendus webasto näol, see eest selle probleemi teine külg on, et suvel võtab vähem kütust.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Vasta

Mine “Diislid”