2.0 tdi 103 kw plussid ja miinused?

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2488
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 4 korda

Re: 2.0 tdi 103 kw plussid ja miinused?

Lugemata postitus Postitas Siim »

2.0 asemel vaataks mina Saksast 1.9 TDI korraliku lisavarustusega, ja oleks muret poole vähem. Seal on küll samamoodi nuka, pihustite ja hooratta probleeme, kuid kordades väiksem võimalus on, et need lagunevad(võrreldes 2.0'iga).
2.0 ju 2 varjanti, esimene on pumpdüüs ja teine on CR(ühisanum pritse/common rail), aga noh, mõlemad on pasad. :(
Kas keegi oskab äkki tollest 1.6 77kw TDI'st rääkida midagi? Saksa müügiportaale vaadates, leidub neid ka b6 Passati kere peal. Tean, et on CR ning tuttavad diislimehed(oisu diisel) ei osanud hetkel midagi kosta, sest need nii uued veel.

Laur
Huviline
Postitusi: 993
Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
Asukoht: Vasalemma
Tänanud: 1 kord

Re: 2.0 tdi 103 kw plussid ja miinused?

Lugemata postitus Postitas Laur »

Siim kirjutas:2.0 asemel vaataks mina Saksast 1.9 TDI korraliku lisavarustusega, ja oleks muret poole vähem. Seal on küll samamoodi nuka, pihustite ja hooratta probleeme, kuid kordades väiksem võimalus on, et need lagunevad(võrreldes 2.0'iga).
2.0 ju 2 varjanti, esimene on pumpdüüs ja teine on CR(ühisanum pritse/common rail), aga noh, mõlemad on pasad. :(
On sul mõlemiga omal kogemused või naised saunas rääkisid? PD kohta palju juttu, CR pole suurt midagi kuulda olnud. Teistel saksa tootjatel kestavad suht hästi.
M.O.T.T

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2488
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 4 korda

Re: 2.0 tdi 103 kw plussid ja miinused?

Lugemata postitus Postitas Siim »

Oisu diislis olen öppind juba natuke aega ja praktikal siin. Just 2 päeva tagasi ostis tuttav tartust 2,0 pd ja peale tartust türile sõitu mahlad segamini, kohapeal käis kontrollis ja pold midagi viga.

Teiste markide kohta pole ma midagi rääkind, bemmi 3,0 on päris hea nt.
Viimati muutis Siim, 03 Okt 2013, 11:43, muudetud 1 kord kokku.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: 2.0 tdi 103 kw plussid ja miinused?

Lugemata postitus Postitas copilot »

Nagu aru saanud, siis CR pidi suht töökindel olema. Tänaseks peaks VAG CR motod omajagu läbi sõitnud....kusjuures konnasööjate maal on CR kasutusel juba ennem VAG(vag üritas ilmselt võimalikult kaua odavama tehnoloogiaga läbi saada). Anyway,oodatud oleks kommentaarid inimestelt kes omavad v nende remondiga kokku puutuvad. CR igatahes on remappijatele magus pala,sest kütte etteandmisega saavat rohkem mängida.
Viimati muutis copilot, 03 Okt 2013, 13:55, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2488
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 4 korda

Re: 2.0 tdi 103 kw plussid ja miinused?

Lugemata postitus Postitas Siim »

copilot kirjutas:Nagu aru saanud, siis CR pidi suht töökindel olema. Tänaseks peaks VAG CR motod omajagu läbi sõitnud....kusjuures konnasööjate maal on CR kasutusel juba ennem VAG(vag üritas ilmselt võimalikult kaua odavama tehnoloogiaga läbi saada). Anyway,oodatud oleks kommentaarid inimestelt kes omavad v nende remondiga kokku puutuvad. CR igatahes on remappijatele magus pala,sest kütte etteandmisega saavat rohkem mängida.
cr'i kütte pump on jama ja pihustid samuti, seda kõike meie kütte pärast. Oleks siin puhtam küte, siis kestaks kõik masinad kauem.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: 2.0 tdi 103 kw plussid ja miinused?

Lugemata postitus Postitas copilot »

Noh, ma mõtlen ikkagi seda, et kaua nad kestavad paremini PD motodest.....ja selle nn si** kütte alla võib panna ka kindlasti venest pärit kahtlase väärtusega kütus, mida küll enam vist nii palju ei liigu, aga siiski. Et siis kui võtta arvesse eesti solk, siis kumb kestab paremini, kas PD v CR. Muidugi uued 2.0 PD pihustid vist Bosch i omad, mitte Siemensi, mis siis garantii korras välja vahetatakse, v lihtsalt paremad(loe:robustesemad) Siemensi toodang?
Diesel Power KEEPS ME GOING

tolk
Huviline
Postitusi: 71
Liitunud: 31 Jaan 2007, 21:11
Asukoht:
Kontakt:

Re: 2.0 tdi 103 kw plussid ja miinused?

Lugemata postitus Postitas tolk »

copilot kirjutas:räägi palju ka veerenud oled sellega?
mina olen oma autoga liigelnud 10 kilomeetrist kuni hetkel 88000km
www.zigmet.eu

Vasta

Mine “Diislid”